Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077

  • 71
  • 245 110 787
Welcome to the official CS-tv channel of Cyberpunk 2077 - an open-world, action-adventure story set in Night City, a megalopolis obsessed with power, glamour and body modification. Developed by CD PROJEKT RED.

Video

Grimes - 4ÆM
Grimes - 4ÆMPřed 11 měsíci

Komentáře

  • But the Cyberpunk Trailer was in 2013...

  • Just one week can’t wait 😁

  • i didnt know it was possible for my hype for this game to grow i thought i was at peek hype but you proved me wrong cant wait!

  • Please tell me I can play in third person!!

  • How ridiculous the 3rd Person stans look now lol

  • holy shit the production on this video is unreal

  • Why hello there thumbnails <3

  • Então esse é o tal do Keanu Reeves o famoso duble de Marcos Jeeves

  • can't wait to do ᴊ ᴏ ᴊ ᴏ ᴘ ᴏ ꜱ ᴇ

  • 0:50 \[T]/

  • See you guys in five years when the actual release date is posted

  • Great game! Can't wait till it comes out in 2 years! That year being 2014!

  • Yeeeeeeeeeeeee!!!

  • best believe at least 1000 hours of my life is going into this game at the minimum

  • In 2020, what makes someone a karen? Not wearing a mask.

  • 1:43 JOJO Reference Are you approaching me, V?

  • After 8 years of waiting, just 7 more days...it seems so surreal! Last time I was this excited for a game was before GTA San Andreas came out. My body is ready!

  • Ah shit. Another amazing trailer making us excited for the game again 😊 ok ok but whens the game delayed till now??

  • I think I understand that 175+ hour playtime now...

  • Going to be honest was kind of on the fence about this game... not really buying into the hype. THEN IT SHOWED THE FIRST PERSON ROLLERCOASTER AND I WAS LIKE IM PREORDERING TODAY!!

  • I wasn't even in college when this game was teased. Now I'm halfway through law school. Can't wait to play this game with my second-born child on release day 5 years from now

  • You know what this totally makes up for the lack third person gonna spend hours in photo mode thats for damn sure!!

  • Can’t believe we’ll be able to finally play this game in 1 week after all the waiting

  • Is that the Dio walk? More proof that everything is a JoJo reference Edit: pause at 1:28

  • Am going for Corpo

  • imagine making yourself identical to an npc lol

  • This might turn out rn be one of the best photos modes, like Look. Especially with your own created character

  • Jan10, 2013 to Dec 10, 2020. We've come a long way guys!!

  • I love to have features that i will NEVER use in my mortal life.

  • 0:49 "PRAISE THE SUN!!!"

  • I’m going to love this feature

  • Ubisoft malding PepeLaugh TeaTime

  • To be honest this can compete with Spider-Man miles morales

  • EVERYTHING, EVERYTHING WILL SOON BE A JOJO REFERENCE

  • Iam guessing that u can replay the game as much as I like so first I’ll be the street kid

  • Bruh imagine the possibilities, now we can easily make some fan comics of Cyberpunk with IN-GAME PHOTOS. Nothing was ever made like this before! This game is so freaking cool!

  • Let's be honest, it's gonna be another run of the mill big title. It's going to get large streamer support, rush orders, pre orders, and then in a few months it'll be some people's "favorite game". Or most people's "favorite single player"

  • 포즈에 태양만세라니!!