Danny Berk

Danny Berk Danny Berk

  • 122
  • 2 089 178
Surfer, Adrenaline Junkie & Stoked on Life and living it up to the fullest! Subscribe:)

Video

24 Hours In Paradise!
24 Hours In Paradise!Před 10 měsíci

Komentáře

  • Please can we see you change the diaper

  • And I am sooooooooooooo glad you are ok

  • I love you Danny you are the coolest, awesomest, best youtuber ever

  • Do I am adult diaper part three but when you need to Change your diaper I want to see

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • So you need to babysit for 24 hours like this as other people

  • I thought you need candy for 24 hours and you have to do it

  • 24 hours in a box Lego fault you have to you have a nothing only with your friends or something

  • Did you come to real

  • Can you do it again??!!! Please

  • This is so halairous!😂😂😂😂😂😂😂🙂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • You are more embarrassing when are you poop in the floor why we’re watching

  • why the fuck are you alive

  • Thank you Danny for realizing your going kinda far with it, I understand this was kinda a mistake to do but man you deserve all of my respect, enjoy all of the money you made from those diaper degenerates.

  • To all of the diaper fetishists who keep mislabeling this guy as a diaper degenerate like yourself, he is not one, he doing this for jokes and views nothing bad but at the same time, literally you guys did so much shit to this guy to wear an adult diaper with tape just to satisfy your sexual desire, literally at first he did for for a joke and an idea and now this is big series he has cause diaper degenerates surely are milking his videos and the most popular videos of his is these videos, please stop putting this guy through your kink.

  • sow you peepee

  • Done

  • Do part 3

  • DO PART 3! 72 HOURS IN A DIAPER HAHAHA

  • Nice haircut 👍 Looking fresh 💥

  • Wait, what if u have to do a number 2? Hold that in, too? Cuz I’m actually doing the challenge right now. Just drank my first bottle at 8:10 AM. Lol

  • Can we see you change your diaper

  • Dose not feel pain at all HOW

  • I subscribed just because you were honest, not exaggerating

  • Hi Danny, good story time! How about trying the Float Tube? It’s like skydiving but you are a tube with wind pushing you from the floor and the instructor is right there. So much fun! Keep rockin the vids! 👋🏻🤪🤙🏻😂📷🌊🏄🏻‍♂️🐜

  • N Iggy

  • f*ck go back go back

  • 0 LETRRONTNSS

  • When Coyote said ‘’Bullet ants no problem’’, he kinda exposed himself

  • Danny ur a crazy dude and u know I committed on 69

  • Tim : You're baby! You wear a diaper. Boss Baby: You know who else wear diapers? Astronauts & NASCAR drivers, that's who.

  • You should have filed a law suit for deleting ur footage without your permission

  • First, I like the hair.. second DONT go back! My hair turned white just listening to your story 😱

  • Don’t do it if it scared you there’s no pressure

  • Why is this vid so laggy

  • would have been insannneee

  • That's a wild experience-glad you're willing to share👍 We can learn a lot from those events.

  • Insane

  • That was a great story Danny!

  • Okay guys so I’ve tried talking Danny into comming to France and making a cool video with me so I need y’all help including Danny If this comment gets more likes than dislikes in 24houes Danny has to come and film a video with me 😂 please like the vid and the comment

  • OMG 😱. God bless your soul. Thank the heavens your ok. Please stay safe ❤️ don’t go back. If they are “professionals” then they should have informed you what to do in that situation 😠 I’m just glad you’re still with us

    • Yes very true and yes very lucky

  • wow that was crazy man also did you chiken out on getting your butt waxed or the bikini wax for a video bro i think that would be so freaking funny think about it man .

  • short hair is better and cleaner

  • Dude thats insane, glad you made it through that. Appreciate every day.

  • Dang!!!! That is scary....you should do it again only if you have a good feeling about it. Have fun be safe..😀

  • Keep doing what you love and overcome your fears YEWWWWW🤙✊

  • Glad your still alive

  • Do it again but practice more

    • Always! Appreciate the support 🤙🤙

    • Danny Berk I appreciate how even though your pretty popular person and that you still reach out to all your followers Much Love

    • 🤙🤙🤙

  • I’m a Christian and I do believe that God was looking after you and wants to get to know you, even if your not a Christian😊 I’m glad you’re okay! Good vid!

  • Danny I'm so glad I subscribed ! Your so funny! It's a life & death experience and your joking & laughing now, because you can, but clearly it was super scary going through it! Great to watch this Video, and looking forward to seeing more! Peace love dream's!🇨🇦 💞🌐📷📽️⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐💯🌅🌍💚🌎💜🌏🌄☮️💗🐑🎬😉

    • Appreciate the kind words and thank you for subscribing 🤙🤙

  • Damn

  • Go back and try to do it again but next time try not to spin out of control

  • Dude you have to go back. Even if you don’t go solo just conquer that fear. If you want to get certified after that cool and if not then at least you faced the fear and won. You are amazing my dude. Keep it up brother.

    • I have been back with tandems like 4 times. Haha. It’s just the solo part. And thanks man!! Yeww

  • The haircut lookin fresh though” for the bitches

  • Hi

  • THATS ALL ON YOU!! But if you like doing it and you want to do it DO IT!! woohoo

  • Try it again and redeem your self

  • You should go skydiving again and vlog it. You got this. You’ve grown from this and you can redeem yourself. 🤟👍🤜

  • At 14:34 my subtitles said “weird a cat peed in the diaper at 3 am”😂😂😂

  • hey bro nice videos , check me out hhahahaha

  • Wow.

  • 😱.

  • Hi

  • So happy to be alive! Thumbs up this video please to WIN!

  • hi

  • First love the vids

  • other diapers

  • Executoner wasp next?

  • This guys the only person in the world to feel zero pain😂😂

  • Amazing I want more.

  • Wear a diper and put 6 cups of puting

  • You peed your pants 😂😂😂

  • Do it I want you to do it

  • Bruh his videos literally made me scared of getting stung by a single fucking bee😂😂Always suspected he was being dramatic lol

  • Do a wearing an adult diaper for 72 hours challenge

  • I'm not trying to expose him next video exposing Coyote Peterson lol

  • you have to pee and poop but you cant change your diaper (If your up for the challenge heart my comment plz)

  • You should do who can do the longest pee?

  • A stair up Eww...

  • EPISODE 4!!!

  • Show your pee pee BOY

  • I can't believe you stung yourself with a bullet ant,good job man✌

  • Hey love your vlogs

  • YASS AUEEN POST MALONE

  • oh no god why

  • I dare you to sleep in a poopy diaper

  • That’s crazy, but it’s still no joke

  • For now on I’m gonna call Danny a super hero

  • How did u do it does it have a special mode to only front weel drive?

  • Well it obviously will hurt. But mybe not that much.

  • Why did coyote peterson from brave wilderness yelled in agony and you didn’t

  • Maybe you should have worn trousers over you're diapers xx

  • Coyote Peterson was full of bullshit

  • Cool

  • U can clearly see that he has underwear under the diaper!

  • I had a diaper on while watching and peed in it it felt so weird and it felt squishy LOL

    • @Danny Berk Ok,

    • I hate my diaper videos. You should watch my new videos they are so much better

    • Btw I love ur diaper videos

    • I had a diaper on while watching and peed in it it felt so weird and it felt squishy LOL #DannyBerk #Danny Berk @DannyBerk @Danny Berk

  • I had a diaper while watching LOL @Danny Berk #Danny Berk

  • U gotta get stung by the executioner wasp, try explaining something after that lol

    • @Danny Berk also, what makes the sting from this wasp far different from the bullet ant is that its venom contains a chemical called acetylcholine that increases pain stimulation. The wasp can also control its venom discharge. So you never really know if you gettin the full thing or just a little warning. You gotta really piss em off😂 the wasp venom also contains serotonin which contributes to the pain and makes it more irritable and will give the sting that hot firey burn through your arm. The reason it's not above the bullet ant is strictly because of its controlled doses and the fact that they arent as aggressive as most wasps... but the fucker can pack a punch, especially if u get stung multiple times. I will cop me hella Danny berk merch if u go back for a second sting.

    • @Danny Berk if you can make the trip to mexico I'll research tf out of where they tend to nest and all that so you'll know where to look, my gpa was in a villa so I'm guessing they make their nests in the same places most wasps do

    • @Danny Berk no no coyote peterson is a pussy. But my gpa got stung by what I'm pretty sure is the executioner wasp down in mexico and it did a number. And my grandpa ain't no pussy😂 but you can find em in mexico and although the bullet ant is said to have the most painful sting, the executioner wasps venom hits diff then the bullet ant. But honestly I'd fucking love to see you make coyote look even more like a little b*tch🤣 it be even greater if we can get him to respond

    • You guys say that because of coyote Peterson. The guy lies. I will get stung by anything and have a normal reaction and not lie to the camera like coyote. And I would love to get stung by one. I’m not a baby. Where do I go for it? Where do they live? How do I find them. You tell me and I will go? And I will shoutout you out for helping me haha

  • Do you think you will milk from one of the most deadliest snacks for a video

  • I dare you to go around peoples houses and Pee in front of them