Danny Berk

Danny Berk Danny Berk

  • 100
  • 3
Stunt man, Surfer, Stoked on Life and living it up to the fullest! Subscribe:)

Video

Komentáře

  • DO IT AGAIN!!!!

  • 😂😂😂😂😂😂😂

  • People!!! Don't you ever do this in anybody's house

  • Please please 48 hours like a month and baby please

  • Hahahahaha so cute baby

  • You should do a second one

  • I'm glad I watched this, coyote had me believing that 😂

  • Get bite with a gila monster and ill believe you.

  • And these is how many ppl want too se u act like a baby ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

  • Act like a baby for 24 hours and u have too use diapers too

  • Hahaha

  • Lol😅

  • Im laughing so hard about the balls 😅

  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Thanks for telling the truth breh. Frik u coyote Peterson.

  • Your brother b in a diaper 24 hour challenge

  • bro brave wilderness has been lying bet

  • Found your channel from coyotes channel ,,, thanks for keeping it real I guess he had me fooled too, mad props to out to you bro !!!!

  • dude!!! so badass!!!!!!!!!! much love and respect from Colorado!!! Legendary!!!!!!!!!!!!!

  • Make another one where you have to wear diapers for 24 hours

  • U could wear normal clothes with it on

  • Beg you should really spend a day going in public I a diper also I know this was a year ago so when your ready to start again that’s a idea 😂

  • He is one tough dude

  • This is how many times he peed 👎👎👎👎👎👎👎

  • Coyote definitely fakes his videos for views but it’s funny to watch the way he screams lol and people get mad or hate u because they can’t except the truth... Also fuck those people that send u death threats that so fucked up..people should never wish death to other people that really insane

  • Ur tattoos are legendary especially the bullet ant doing the ritual lol that awesome and could tell that coyote is acting for views

  • I have mad respect for this man

  • Bro good work on the ritual

  • Baby 4 24 😂🍼💙💚💛💜🖤

  • Good job dude

  • Hey Danny, im with you on exposing Coyote Peterson, watch this video and youll see him faking even more stuff. cs-tv.org/tv/video-LlYTHFAEEP4.html

  • This need more views, you should find the vid where he's howling in pain because he got pricked by cactus in the sonoran desert, the guy is totally making this shix up

  • Plot twist Danny really is Superman

  • You the man, fuxk that other dude. Start your own venom channel

  • Do it again

  • Ngl I’d be embarrassed out of my mind

  • I’m gonna be honest man, I started watching this video expecting to hate it, but I’m so glad for watching this and I just wanna give you a MASSIVE thank you 🙏🏼 I’ve been following Brave Wilderness for years now and the Bullet Ant used to scare me to death, but now it looks more tolerable. Not saying it won’t hurt 😂 but it’s relieving knowing that it won’t have me rolling on the floor screaming in pain 😅 I have pretty high pain tolerance so I think I’ll be okay Thanks again!

  • This is true entertainment

  • Mad respect for diggin up the truth, fake shit will always be more popular that’s why he has a mass of people who love him and why you’re gettin all this hate, again mad respect! Stay against the tide🤙

  • Fuck coyote Peterson he is a lieing little b****

  • when he changed the music i started laughing so hard XD

  • Gosh.... and i get scared of crickets....

  • Drink out of a baby bottle for 24 hours

  • What happened to the burn video

    • CS-tv removed it because people reported it

  • bro the only one faking is coyote

  • Wait is this the guy who was in David Dobriks vlogs

  • Good shit man, not matter what you do people are going to hate, fuck em.

  • after watching your experience ( pain test ) yeah maybe he overreacted too much 🤭🤭🤭

  • Please Danny can you do another diaper challenge with laxatives

    • Nah I don’t like doing those videos

  • Dude, we need more people like u!!! I think ur channel should just be a exposing channel and put these youtubers to shame!! 👊✊🤔✌✌

  • Real reconginize real💯💯💯💯good video man

  • put the dipr on because you can poop 💩 in them

  • XD (° - (°

  • Hello Danny I hope you are doing OK I hope your back and your feet are OK because that’s the last video I seen and I got really sad and I started crying and I never washed it again but now I can’t even find a video so I think you’re OK

  • Dang is this the first week in like 2 years you havent uploaded 😓😓😢😢😢😢. Its completely understandable tho given the circumstances. Just know that me and my buddys all notice when you dony upload. Its a sad week

  • 1234567891011

  • love

  • MGO

  • Don’t let people get to you nice job bro you rock

  • Your doing good man, Fuck the haters👍 Props on the bullet ants! Subbed .

  • We believe you.

  • Yes

  • Yes

    • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍🥰🥰😍😍😍😍😍😍🥰🥰❤️❤️❤️🥰😍😍😍😍🥰😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍❤️😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • After watching ur other video, I'm a Danny berk fan.

  • I believe you dude... The most cringy part in the brave wilderness sting zone videos is when the cameraman inevitably is like "should we take him to the hospital". Fuck outta here with that shit

  • “Give him the sauce daddy”

  • Coyote is shit

  • Damn! You the man

  • Coyote fans have never left their apartment, let alone survive in the wild

  • All love homie... expose fakeness

  • I don’t know what this is but I’m smoking it..... Lmao

  • No disrespect to coyote. Cause honestly getting stung by anything fuckin SUCKS. BUT! It is pretty damn obvious that he is over exaggerating on these stings. Entertaining as it may be, I seriously dont believe for 1 sec that all of these stings are as painful as he makes them out to be.

  • WHERE IS THIS ILL BE ABLE TO GO ANYWHERE IN THE WORLD IN 2 YEARS WHERE IS THIS

  • Hi😸😻😹😹😹😹😹😽😽😻😹

  • Next time eat the Holl laxativ box

  • Next time get everything before you where your dipers

  • You need to act like a baby, wear a onesy, a bib, and all that!

  • respect to you man! I know you telling the truth!

  • I was never a fan of em knew it is fake and acting especially a video with a python bite like wtf all that is fake they just doing lies all the time for gullible people and earning millions of followers likes views and ofc the main thing money that all they care of and I believe u 100% fuck the haters bruh em is likkle gullible babies if em eh wah believe u or the truth and sit and think like mature people em immature doh take em on at all em is haters fuck em

  • Omg ur so embarrssing LOL