gameranx

gameranx gameranx

  • 2 150
  • 1 774 960 874
Gameranx is the best source for gaming news, reviews, and feature content. And now we have videos.
Featuring Jake Baldino, Falcon, Andrew "The New Guy" Gebbia, and Tom "cameraman" Johnson.

Video

10 WORST Games of 2019
10 WORST Games of 2019Před měsícem
BEST GAMES OF 2019
BEST GAMES OF 2019Před měsícem

Komentáře

  • WTF?!!! No mention of Final Fantasy VII Remake... Sad days my friends. I've had it pre-ordered since it's release. 35 days to go \m/ Soooo stoked =)

  • I love the new sonic

  • All trash

  • Gonna be a expensive month

  • "Based on the Mongol invasion of Japan"? I thought that ended before the Mongols ships made it there(twice)? Are you just a Samurai mopping up shipwrecked Mongols?

  • eeewww. the best thing with doom2k16 was the mp, you're saying its gone? well then so is my hype.

  • Apart the hardware the software vs mac is totally shit. Windows is crap. It get old just literally in real time

  • These games are all bad lol wtf good month for gaming the backlog

  • But kratos can swim

  • I HATE planes and helicopters in this game. I've started just killing myself until it lets me skip any flying missions

  • The Last of Us II?

  • Platforming in FPS. I feel you man.

  • Beaten Super Mario World 100% when I was younger. That level pissed me off so much as a child.

  • I'm a sucker for isometric roleplayers, so I'm looking forward to Darksiders. That...that's about it, though.

  • Ok stop comparing consoles it just starts fights and pisses off everyone

  • I played GTA since I was like 7 starting with GTA 3. Now I'm a cop.... kinda went the other direction.

  • Eventide made me quit the game 2 time lmao

  • You got this so wrong 😣

  • Not an Easter egg, just Something I noticed in gta v, if you’re in a car and in first person. I’m sure a ton of people knew about the working speedometer, but If you use your hand brake, you’ll notice on the dashboard that your E-Brake light comes on too!

  • 9:03 it should have been a Musou-style game.

  • I'm glad I went to Dathomir first because I got that *upgrade* really early

  • Me: Decides to cook Weather: Rains*

  • Stoneshard is the game I am looking forward to.

  • We need rat man or Bigfoot in gta 6

  • Feb. 11th Yakuza 5 remastered on PS4!

  • I heard that PS5 will be able to play games from PS1 to PS4. I hope it’s true so I can play this PS2 Medal Of Honor Platinum edition.

  • Yeah, just cut some headphones because there isn't any other way to mute the game. Maybe if there was a button to mute the TV instead of destroying your headphones...

  • What was in the thumbnail?

  • And fact 10, that was my exact reaction to Undertale, I didn't like it because look 2d Pixels art type, but after watch and play the game myself, Undertale became my favourite game ever, even when I played and emerged myself in others game that am good at, even to the point of competitive with my friend and come out as the best, I still love Undertale for what it is.

    • A mistake I made while playing a Moba game, try to 1v5 with a hero that have the ability to do so only to find out my skill isn't good enough.... Yeah sad

  • Where’s Persona 5 Scramble the Phantom Strikers? I thought Persona 5 is the best jrpg of all time.

  • I was in the eve battle... i got blasted by a giant ship like, instantlly lol

  • This better come to console. And I ain't talking Nintendo exclusive

  • What game is in the thumbnail?

  • Viga-lawn-tes?? Lololol, do you even English?

  • 2020 has a really bad start for games oof

  • Tbh I want a Far Cry Primal part 2 or another survival game. Or gta 6

  • code leaf in apex legends

  • Who remembers in San andreas when you look through the sniper scope and looked at the hospital and you seen an infinite amount of people just walking and falling to their deaths?

  • Where's suicide of rachel foster? That looks like a nice story driven game

  • I'm gonna have to disagree that Everwild's art direction is inspired by Breath of the Wild. Many of Rare's games have a cartoony look to them.

  • I would be the one that would cheat because of other cheaters and try to punish them

  • I only used cheatcodes for GTA 4 (GTA: Vice City) back in 2004 cause it's fun to torture folks with different ways and keeps the annoying cops away. I was not aware other games got cheatcodes until now.

  • I feel like if I didn’t get everything spoiled (it took me about 5 years to play do to not having access to it) I would love the game but I don’t know why it’s not very fun to me But I did have that experience with fallout 4 and I found that game scary I was 10 and never really played games before but the adventure and finding quest was so much fun

  • cant even defeat radditz shit game

  • I was getting excited......🙄

  • Why does Falcon say shit so weird lol

  • It took 8 years for RDR2 and look how lovely that turned out. I’m giving Rockstar all the time they need!

  • about half way through this i was sold lol, this sounds like my kind of game

  • i'll tell you when dying light 2 is coming out.....next gen

  • No Wolcen?

  • i really wish Cuphead was 2D like game n watch was

  • Theres no way you played evolved, if you did youd know it was actually very fun. It was the repetition and lack of any big unlocks that had people leave

  • Soooo nothing good coming actually.

  • I just hope that Elden Ring will be good. I'm not sure how Soulslike gameplay will hold up in a true open world. I mean they say DS1 is open world, but is it really?

  • Npcs are adequate meat shields. And there is nothing you can do to take that away from them. There is a reason some of kiritos best friends are npcs

  • I'm glad this game came out, no interested because it's a pokemon clone to me but this competition for the genre will force Gamefreak and Nintendo to do new things with their IP (Pokemon). Could you imagine if we had a Pokken + Traditional Pokemon game fusion? Then turn that into an mmo.

  • Megaman is the only thing that makes me looks at my wallet

  • Only here because of games with gold

  • PC and Ex-Bex One for the win!

  • What about the time 100 CS-tvrs/influencers got together for a communal live stream to raise funds for charity with the astonishing amount of more than 1 million viewers? Oh right, since it wasn't within the English community you guys didn't even notice There's a big world out there

  • Arguably a very legit list and very accurate.

  • I remember I used to charge my controller with a phone charger, a few months later that controller started catching on fire

  • Stoneshard looks a lot like Graveyard Keeper.

  • its not open world. It locks you in the majority of areas so you don't stray too far away from the main objectives.

  • What about the halo trailer?

  • Hunt showdown is underrated imo

  • Get you mother board 1 week before the others

  • Hey there was a bigfoot... I saw it in san Andreas

  • You’d be shocked to find out that video games aren’t real

  • There is no excuse for cheating in a random match multiplayer game. That being said, I hack single player games to circumvent objectively bad programming. Ever since the popularity of Dark Souls, game devs can't seem to figure out that "difficult" does not equal "fun". If a game requires me to grind trash mobs for 30+ hours to get strong enough to pass one boss, fuck it, I'll hack the XP gain.

  • *names character Kyle Katarn* The Force is strong with this one.

  • Online report card

  • the soundtracks are absolute garbage, from beautiful rock music to lation, DISGUSTING SOUNDTRACKS

  • They definitely should have added fast travel after the main story. Trying to backtrack around Dathomir when you need one item is an unnecessary burden.

  • Am I the only one who thinks some of these games shouldn't have been listed due to "delayed indefinitely" or "rumored" release dates?

  • You can also get the double saber from bogano if you head back with some force powers unlocked

  • they cheat because they are allowed to by game company's who only care about the dollor

  • So have to get used to lots of elevator travel time ,I guess

  • i am playing only PUBG PCLITE Killing floor 2 GTAV AND mortalkombat xl in february and will play battlefiel 5 too

  • As a dad I will say that is how being a dad should be. You do anything they need to be happy. Great job by that dad!

  • These companies need to release some games based of anime for the switch

  • Alice Madness Returns I want a remake with updated controls and new coat of paint!!

  • It's because of programming.

  • You can find the double sided saber on Bogano

  • They shouldn't be photorealistic in my opinion.

  • Ps4💙💙💙

  • what about the time it takes to load the fking game and all of the connection errors in sessions that can even ruin heists

  • Xbot is shit🤢💩👎

  • I got some bad news for Sony fans from year 2020 . Y’all are getting any news about ps5 but a logo

  • Who still writing elden ring?

  • I have déjà vu...

  • GoldenEye 64 has a unique difficulty system. Depending on the difficulty, the map changes and you get more mission objectives. This carried over to Perfect Dark and the Timesplitters games.

  • im trying to find a game. A 1st or 3rd person shooter/tower defence hydrid. Ideally a sand box open world where you can pick your spot. Earn currency to buy defences and upgrade weapons at the end of each round. Graphics arnt a priority but the shooting physics must be on par with the likes of cod. The enemys target is you and not an object. Any platform, anything that fits this anywhere??????

  • I know I'm probably the minority, but I don't get the desire for games like Dreams, or any game that players use to build their own game. I get games to play them, if I wanted to build them I'd be a game designer. I don't have time for that!

  • Solja boy ya gotta be the biggest that's on this planet. I hope you never ever make another console or handheld device ever.

  • Elden ring release this year ???

  • Probably buying a ps4 or ps5 to play ff7 remake, might wait a year and build a pc for it and buy it for that instead too

  • This is one of your best segments! Can’t wait for the next one!

  • Im pretty sure the next botw is coming out this year

  • Quitters are for spitters.