RM Videos

RM Videos RM Videos

  • 100
  • 1
Bringing the latest exclusively managed viral video clips from Jukin Media. If you are interested in licensing our clips, please email us at licensing@jukinmedia.com or visit \nwww.jukinmedia.com/licensing.

Video

Komentáře

  • YOU DUMB MOTHER FUCKER!

  • Ok so recommended?

  • Yup it’s pretty well in there. 😂😂😂🤦‍♂️

  • Yes im click and watch. Are you satisfied youtube?

  • It’s the techno music for me

  • *NAILED IT*

  • If i was you i would say "Well, F***!!!"

  • The way that sprite can is balancing on the couch is scaring me

  • I know that had to hurt.

  • Insurance company be like : buy our insurance it's give deer damage protection

  • this kiss at the end

  • hah , fuckin nerd

  • Here before it gets recommended to everyone

  • this video looks like its from earlier years

  • I don't see her excited though.

  • This looks on purpose lowkey

  • Outdoor Escalators Huh

  • Smart

  • No one: Caracak: HIGHHHHH!

  • This is the best doggo ever

  • It’s a prank bro

  • i would have a fucking panic attack

  • It's for babies Not toddlers👀

  • claim this as a before 1M views ticket

  • That wire is like: OWO

  • CS-tv algorithm will reunite us :)

  • If you think that's a good prank, wait till you see Milo puts on the Mask

  • See you all again when we get this recommended in 7 years by the algorithm.

  • House always win

  • And this is how Tom started on pills and doing lines off the coffee table.

  • Now he founded the best friend for Life ❤️

  • ""Claim this here before recommended ticker here""

  • This is why you should get a solid setup that's drilled into something, I used to do assisted pullups on one of these and would fall pretty often, it jacked up my spine and took a long time correct

  • plot twist the dig was actually swearing

  • Of course hes scared its a "mans best friend"

  • Damn the strength on his legs

  • *Nailed it*

  • ""Claim this here before recommended ticker here""

  • Yo... his tailbone... holy cow

  • Me banging my brothers door

  • Welcome to universe of legendary videos

  • Dog be like : *It's just a prank dude*

  • Aww bless him caring for his friends dog, u can see how stressed he got and how relieved he was when the dog woke up. Btw doggo was sleeping, not playing dead. Such a cute vid 💜💜

  • This will be in everybody's recemended in 8 year's

  • Shot on iphone 😂

  • ""Claim this here before recommended ticker here""

  • Yeah I wouldn't swing on it

  • why is this on recommended wtf

  • ""Claim this here before recommended ticker here""

  • *i like your cut g*

  • Why her expressions are dead? I would be crying or screaming on third one

  • She is sticking to her guns lol

  • Everything alright?

  • Poor kid. If he is still being bullied, please protect him, perhaps go to a different school

  • Welp I'll see all of you in 5 years when this get recommended again...

  • ""Claim this here before recommended ticker here""

  • Everyone: Trying to prank their dog by playing dead in front of their dog. This dog: *Imma change that*

  • Merdivenleri kullanan kaldı mı ki ? Hdgshshshsvsjsvvsgdgdgdgsgsgajajakjaha

  • Wonder if he's fine when the elevator got hemispheres in the middle.

  • At the last his mouth looks like he ingested the nail😅

  • (kicks down door) Crowbar/Hammer guy: "...I loosened it up for ya"

  • 49th lmao

  • see you in 8 years when this gets viral

  • suicide is never the answer....

  • people watching in 2 years, what’s up

  • A pug would be better

  • dog be like -uno reverse

  • Baby speedrunning life be like

  • KONOPSKYY JESTEM TU

  • What a ugly and dirty Life you live sorry but it must be Said.

  • Bicycle : why go back so early, wanna see midnight show. Car : ..................

  • a masochist would just stand up straight and cycle the bike back to the guy 😎

  • My dumbass did this exact same thing on carpet straight to my tailbone I’m lucky I didn’t break it

  • The kid was trying to put herself out of mysery

  • Name of song pls

  • I really hope he wasn't expecting a different result 🤣

  • "I DON'T CAREEEE" Lol, instant love.

  • "Stealth is optional for this mission."

  • Shes made more than I work for wtf

  • It’s sad that a cat has bigger muscles than it’s owner