Chris DePrisco

Chris DePrisco Chris DePrisco

  • 70
  • 10
General machining and hacking - making useful stuff out of raw materials and old, broken things.
Contact: My email address is just my full name, no space, at Gmail.

Video

tormachThoughts
tormachThoughtsPřed rokem
Look who's back!
Look who's back!Před rokem
TinyG First Run
TinyG First RunPřed 5 lety
oscilloscope
oscilloscopePřed 8 lety
Arduino VU Meter
Arduino VU MeterPřed 8 lety

Komentáře

  • Drive the lag screw in first, then cut the head off after.

  • It’s a little rusty but pretty good!

  • this material is much more reliable, I have it and I confirm. pewetools.de/fr/shop/categorie-produits/tourelle-de-changement-rapide-b/

  • W O N D E R F U L . M A G N I F I C E N T .

  • oh, my poor ears...

  • Are these patterns in the letter F caused by vibrations or flexions of the column ?

  • The best video on youtube.

  • ngl sounds like shit

  • I love how I just got this recommended to me even though it’s been uploaded eight years ago

  • This is a good candidate for making name plates

  • Nice

  • Немного криво но всё равно круто

  • No! You can't just waste a month's worth of power just to make music!!!!! haha laser goes noot

  • Apature Sience would to inform you that this video contains deadly lasers.

  • Why do I hear Sans in there

    • Oh god now that you point it out I hear it.

  • Who thinks of this

  • Верхние ноты не вытягивает😐

  • Ahhhhhh portal 2 The gem of the games, eight years since Wheatley took over then was thrown into space.

  • The person to an asshole when he asks for what he'll need a metal plate and some lasers: *For Science, you Monster.*

  • Mom: What do you want to be when you grow up? Him: .....

  • *People with perfect pitch* 💀

  • Next is: playing still alive with the “launching neuro toxen” sound affect

  • Nice work... but the other parts of this video sounds like me and my classmates in a group trying to do a chorus, LOL

  • Are the out of tune notes just an artefact of this being lasers engraving metal? Or was it poorly programmed?

  • Aaahhh! Memoires

  • Anyone think it’s just from new turrets cuz turrets sing and have lasers lol

  • That rhythm is way off

  • I think everyone that came here is cultured.

  • Thanks CS-tv, living it up in quarantine

  • This is how I wanna flatline.

  • Nice bit of machining....pity it's for a crap design concept.....if you had bought the wedge type you wouldn't be looking back.

  • The short answer to this problem is to throw away that tool post and buy the wedge type....end of story.......piston types are cheap, crap and not worth as door stops.

  • ALTO CONCIERTO XD

  • IBM PC Megaman

  • iam older then this vid

  • I was sad at the end of Portal 2 simply because it ended

  • I think glados is drunk

  • Cute

  • It's a wonderful

  • interesting. i wonder if you had magnets up the sides with alternating polarity if you could fill the bucket with media and brass for reloading if it would clean as good or better then a standard tumble? maybe need some kind of baffle inside to stir it up a bit?

  • Hah my favorite song

  • Who watch in 2020

  • Forgot this video existed

  • What an annoying sound!

  • The laser is more _singing_ than _playing_ the song, but definitely very awesome.

  • When people bring out there creativity

  • This sounds so Scottish

  • Beat got me drippin' doe😳😳

  • UwU

  • 5 years ago then after 4 months for me

  • I can't believe this video is already eight years old

  • Portal 2 was a good game

  • Omg when it's out of time and key it is annoying as heck

  • If you listening with headphone , *R.I.P*

  • headphone users dead.

  • Wow, one word. Cool!

  • Please start uploading more we miss you

  • I hate the fact that i just started interested in portal now and not 8 years ago

  • Oh geez has it really been almost 10 years ago since the last portal game?

  • will someone explain how their able to get different pitches by burning the same material? Does the laser change size and intensity on each note?

  • I like how the 2nd lazer comes in louder

  • pretty sure this is earrape

  • My ears hurt

  • The tune is BARELY out of sync and yet it's still murdering me

  • The singing part interrupted the song part and it sounded weird

  • Definitely one of the weirdest ways to play music, but it's still really good

  • This mans really out here making music with lazers, GLADoS Would be proud.

  • The only problem is is the glare gives away the fact they are two separate pieces but it’s great none the less and I know it’s because you only have one laser.

  • Gotta love CS-tv recommendations. This is wonderful.

  • friends coming over: wow thats a real cool portal 2 decor where did you get it? *whips out blank metal sheet and and laser*

  • Noice!

  • It sounds oddly cute I think I’ve been playing too much portal.

  • Why did the lasers light got cut off (edit oh nvm)

  • When a laser can sing better than you do

  • Ama wait for years to comeback seeing this again.

  • Everyone has seen this video, let's be real.

  • Am I the only one who got brought back to when I beat portal |2

  • This is quality

  • Oh that's amazing

  • The title is deceiving! I do not have a $1000 plus woodshop to make a $2 shelf bracket. Bad!!!!

  • This game is a gem.

  • This game is an instant classic.

  • I love this

  • This was worth the headache

  • It sounds like one of those cristmas cards that play music

  • bro... your a LEGEND!!!

  • Are you happy youtube recommendations?

  • 1:13 you know, ITS F*CK*NG PORTAL 2 LOGO B*TCHES!!!!

  • Awesome

  • Art!!! It's beautiful.

  • "Searching..." "Are you still there?" "Target lost." Don't tell me you didn't say these with the gun turret's voice XD

  • ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

  • This is amazing! want you gone is my favorite glados song, and you made two amazing things. a good cover, and a cool design!

  • i love to live on earth.

  • this made my ears bleed but I liked it

  • Thanks, I hate it, The other lazer hurts my ears.

  • When someone attempts to cover a song at an elementary school talent show

  • Ngl that was sick

  • “im gonna do whats called a pro gamer move”