Butch Hudson

Butch Hudson Butch Hudson

  • 108
  • 726 861
Vítej na mém (nejen) dashcam kanálu :)
Pokud chceš vidět nějaké live akce a neprofesionální gaming, stav se na mém Twitchi
Pokud chceš vidět co všechno umím vyfotit a nahrát na internet, koukej na můj instagram :)))

Video

UBIsoft please...
UBIsoft please...Před 2 lety

Komentáře

  • pokud Porsche na 30ce nepředjede do třiceti sekund, exploduje mu motor. je to v techničáku.

  • Koukám na tuhle kompilaci po roce, a evidentně se nic nemění. Z toho je trošku smutno.

  • To tam má ten bus jasně napsáno, ne? "Privilegium vlastnit." akorát si ta privilegia stáhnul na vše :-D:-D

  • Já vím je to staré video, ale škoda že jsi to vzdal. Připadám si stejně jako ty, akorát jsem to nevzdal a vyloženě se těším až na mne nějaký podjížděč nastoupí. To bude potom ratata. Držím si to, že víc než jejich ušetření pár minut času podjížděním, mne zajímá méně než průjezd sanitky, nebo hasičů. Trochu mě do toho házejí vidle takové ty lokální sanitky, kde se nemohu zbavit dojmu, že spíše než k případu spěchají na svačinu, ale co už. Jednou jsem se dostal do situace kdy jsem popotahován za řízení v opilosti, ale šetření bylo uzavřeno, že se jednalo o oprávněné řízení, neoprávněnou osobou. Byl to odvoz na urgetní příjem. Co já vím co se děje v té lokální sanitce. Třeba opravdu veze urgent. Navíc má modré majáky tak co. Nesoudím a uhejbám podjížděčům navzdory.

  • Pekne video,palec nahoru.Co to je za hudbu zajimave?

  • Vymluvíš se jim na to, že si objížděl překážku a že jinudy to FAKT nešlo :-)

  • Vidíš to koľko bláznov jazdí po tých cestách nešťastných 🤷‍♂️🙈

  • Tak, v zásadě souhlasím 🤣, ale ta dodávka s majákama: výstražné světlo oranžové barvy jim dává právo jet takovou rychlostí, u které mohou pracovat 🤣 jako např. auto kontroly kvality silnic 🤣 nemyslím si, že tohle byl ten případ. Auto vypadalo jako normální dodávka s majákem a řidič idiot, ale možnost, že potkáš takový auto (mimochodem stejně jako například unimogy, který sekaj na dálnicích taky jezděj pomalu s oranžovým světlem 🤣)

    • Právě, nějak mi nepřišlo, že by tam něco dělali :D

  • No nene, tys fakt vydal video zas?:-D!

    • @ollssonn já najedu měsíčně max. 3000km, to není zase tolik, abych vydal každé dva týdny video 😆

    • @Butch Hudson šmarjá jooo!:-), ale měl jsi trochu pauzu, že?

    • Neměl jsem ? :D

  • 😉👍 Dobrý já hold taky budu platit pokuty 😍 cs-tv.org/tv/video-zD6vwrtZib4.html

    • Ukázkový předjetí. Sice ne podle zákona, ale kde není žalobce není soudce :-)

    • Jsme v tom spolu :D

  • 1:03 tak tohle mám taky rád, když někdo drbe na přechodě a ty je chceš pustit, že si myslíš že chtějí přejít a oni ne ne ne, my si jen povídáme 😠 to mě vždy bouhnou saze 1:58 ten si opravdu jede pro smrt blbecek, jen hlavně ať to neodnesou jiní nevinní lidé Jinak super video a dávám odběr 👍😉

  • Zdar Butchi, tak jsem si na tebe dneska vzpomněl s těma středopruhařema v komořanským tunelu...

  • Předjíždění nákladních vozidel nad 3,5t je velké a oblíbené téma stejně jako dodržování minimálního rozestupu mezi vozidly, ale většinou se opět poukazuje na vozidla nad 3,5t. Docela by mě zajímalo kolik nehod se stane v levém pruhu a kolik v pravém. Osobně se domnívám, že to je v levém pruhu, který je určený pouze pro předjíždění a řidiči, ale i média ten pruh nazývají pruhem rychlým, kde nedej bože aby někdo jel 90. Osobní auta levoproudařů jedou nárazník na nárazník v levém pruhu a v rychlosti 130km/h a výš, ale neustále se řeší nákladní auta v pravém pruhu, že mají rozestup třeba jen 20m, navíc přitom jedou do rychlosti 90km/h. Ve videu jsou tři nehody a ani jedna není v pravém pruhu, proč asi?

    • Vláčky v levém jsou úplná klasika . Nedávno jsem viděl borce, co si v půlce předjíždění náklaďáku uvědomil, že chtěl sjet z dálnice a tak dupnul na brzdy , aby ten sjezd neminul. Co myslíš, za ním jelo další auto, nalepené a když mu zabrzdil ze 120 na 60, malém ho měl v sobě . No zíral jsem, co ty lidi nevymyslí 😆 stačí jeden takový idiot a za ním 4 lepidla, co se nemůžou dočkat, až taky predjedou ten skaredej kamion a máš vláček kufráčů do videa 😆

  • S tím zákazem také nesouhlasím (a to C nemám). Ve výsledku z 95% mě na dálnici omezují/ohrožují osobáky a to, že dojedu pomalu se předjíždějící kamiony, či mi to pošle nějaký debil před nos je hrozně málo v porovnání se zmíněnými neřidiči osobáků...

    • Bmw s blinkry a takový názor řidiče OA - to jsou hned dva nevídané jevy a oba u mě na kanále :D To je pocta :D

  • 1:03 asi se tady ve Slaném baví báby o tom kruháku, že tu konečně nejezdí tolik kamiónů..😂1:58 asi pospíchal než mu zavřou na hřbitově..6:27 a ani neuvidíš..nejsou vidět jako ty..😂8:07 ano a použiješ klidně důkaz kamerku..😂👍

  • Za ten zákaz můžeš poděkovat kolegům, co se předjíždějí několik kilometrů, nebo co zrychlují když jsou předjížděni.. mě vesměs předjíždění kamionu nevadí - pokud je ti svižné nebo pokud mi to nesekne těsně před čumák auta :)) ale pokud pak jedeš a 10 minut v kuse se před tebou honí vedle sebe tak je to na presdržku...

    • @Zbrojovák Dashcam Vybavuji si jednu otázku z autoškoly. Řidič jedoucí na dálnici do kopce jede 75km/h může dále pokračovat v jízdě na dálnici? Správná odpověď je Ano, důležité je že této rychlosti dosáhne na rovině.

    • Ještě dodám jeden příklad : www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/policie-zacala-pokutovat-pomalu-se-predjizdejici-kamiony-na-dalnicich Zákon říká, že nesmím brzdit provoz pomalý předjížděním, tady je video, kde za to dostal řidič kamionu pokutu. Ale podle toho, co zbrojovak píše přece nikde není napsané, co je pomalé předjíždění. V zákonu není o kolik mám jet rychleji. On jede 79, já 79.5 a budu ho předjíždět 5 minut. Ale já se budu hájit tím, že to nebylo pomalé, podle mě je to dost rychlé. Takže další zákon, který vlastně neplatí... A takhle se dá určitě pokračovat a za chvíli zjistíme, že vlastně každý si může dělat na silnici co chce...

    • @Pražská spalovna chlapi, nejsem právník ani soudce, abych mohl na 100% říci, jak by taková věc dopadla, kdyby se řidič hájil u správního řízení nebo soudu. Ono vybržďovači se taky hájí u soudu tím, že jim tam vběhlo zvíře a museli prudce brzdit a podobně. Vše je o dokazování. Pro mě jako pro někoho, kdo akceptuje co udává zákon a nehledá slovíčka platí 80ka, stejně jako pro mého známého autoškoláka a neznámého školitele u profesní způsobilosti. Jasně, v dnešní době to možná dokáže kdejaký Majk je pán a arogantní nebo co to je za exota obhájit jízdu po dálnici krokem vlevo a možná i jízdu na červenou v triskovém letadle. Věřím tomu. Ale to je podle mě ne výhoda, ale problém dnešní doby. Jasně , že v zákonu nikdy nebude napsáno, jak po mě chcete ukázat výslovně "řidič MUSÍ jet po dálnici vždy minimálně 80kmh". To nelze , protože by pak vznikal rozpor s dalšími zákony, jako že musíš přizpůsobit jízdu okolí a podmínkám. Takže za husté mlhy, nebo sněhové vánice, jaká způsobila hromadné nehody bys MUSEL jet 80 a to ti prostě nejde výslovně nakázat.stejně tak bys nemohl zastavit v kolone nebo v ní popojizdet 20kmh, když MUSÍŠ jet min. 80. Takže to takhle prostě napsat nejde, ale lze ošetřit to, aby se za běžných okolností nejezdilo krokem a každý jak chce právě souborem těchto dalších zákonů, jako že tam nepustíš auta, kterým to 80 nejede, dále donutila sjet auta, která tu rychlost ztratí pro poruchu nebo těžký náklad a další zákon ti umožní trestat ty, co jedou příliš pomalu hluboko pod limitem. Já chápu, že je to pro policajta rozhodně složitější prokazovat a vysvětlovat, za co tě pokutuje, když se kocháš v osobáku jízdou 70kmh po dalnici, než dát flastr kamionu, který jede vlevo, když tak je značka zákaz kamionům. Ale to je přesně to na co tady poukazuju, že to je pouze "uděláme si to snadné" a odnese to ve finále ten, který třeba za celou situaci ani nemůže a předjíždí z důvodu podobného jako jsem popsal. Myslíš, že by policajt raději řešil mě za zakázané předjíždění nebo by stavěl toho v osobáku a narazil na někoho, kdo mu začne rozporovat jako mě tady kolega a strávil tam hodinu hádkou a nakonec běhal někde na správní řízení dokazovat za co a proč ho řešil? V takovém případě ale systém nahrává tomu, aby si mnozí dělali co chtěli a ostatní jim byli nuceni se přizpůsobit. Stejně jako když dojedu stredopruhaře, tak ho musím brát buď zpráva anebo jet do levého a v obou případech jsem zase já ten , kdo něco porušil. Chlapi sorry, ale tohle podle mě není OK a proto tohle hledání slovíček nemám rád. A hajit se tím, že auta co jedou pomaleji z důvodu konstrukční rychlosti anebo poruchy anebo nákladu po dálnici nesmí, ale já sním, jenom protože chci je prostě přesně jenom hledání slovíček, díky kterým bych si obhájil něco, co se podle všeho nemá. Mě se tohle stalo letos v zimě jednou, bydlím hned vedle dálnice, najel jsem na ni brzy ráno, zmrzlé auto, napojil se, jedu si nějakých cca 80, probouzim se a.rozmrzam a najednou vedle mě kamion a předjíždí mě. Nechal jsem ho to dokončit a hned jsem mazal do levého a zrychlil aspoň na 110, sice zmrzlý osobák ještě, ale neskutečně jsem se styděl, že jedu jako osel po dálnici, když mě předjíždí kamion. Když vidím, jak někoho bere jeden za druhým a on si v klidu jede svou, říkám si, co se mu asi honí hlavou. Stejně jako když jede někdo uprostřed a zleva zprava mu hučí jedno auto za druhým... Tohle je moje stanovisko do hloubky, napsal jsem toho hodně, abych to celé shrnul, protože to je nekonečná debata. Takže jasně. Chápu kam mířte, ale je to pro me slovickareni, stejně jako vymluvy vybržďovače, že musel brzdit kvůli zvířeti nebo se lekl něčeho atd. A tam je to stejné, je na tobě, abys mu dokázal, že nekeca... Mluvím že zkušenosti mého kamaráda. Nemá bohužel kameru, vybrzdil ho borec za to, že jel po městě 50. Typkovi v X5 to bylo málo, lepil se na něj a troubil, pak ho na úseku , kde to šlo předjel a vytroubil a kamarád mu ukázal fakace. Odplata byla najetí před kapotu a brzdy natvrdo. Borec řekl, že mu tam vběhl pes a teď je to ve správním řízení a řeší se , že kamarád nedodržel odstup a nedobrzdil, protože není důkaz vybrzdeni. Takže jasně, pokud se budeme chytat slovíček a hledat skulinky, dá se obhájit leccos, co na silnici nepatří.

    • @Butch Hudson já myslím že zbrojovak pouze poukazuje na to, že zákon je blbě napsanej a každej polointeligentni člověk se z toho snadno vykecá.. a protože jsou naši zákonodárci líný dementi, tak než aby upravili znění zákona, udělali radši zákaz předjíždění :) Třeba v tý autoškole se nevyhazuje jen za porušení zákona (což spousta lidí prostě není schopna pochopit). Ono ve finále je možný že by to PČR klidně i řešila, ale vědí jak složitý to je a jak mejistej je výsledek,tak na to radši kašlou... Ale třeba bezdůvodnou jízdu v prostředním či levém pruhu už by řešit mohli, na to už páky mají lepší

    • abych to neprodlužoval, i kdyby kolem mě jezdila další auta - že je někdo předjížděn, znamená automaticky, že omezuje provoz? takže každý v pravém pruhu, kdo se nechá předjet, má dostat pokutu? to asi ne. pokud dotyčný není úplný vůl a někdo by se ho snažil pokutovat, že jede pomalu, normálně by to poslal do správka a kdyby správní orgán rozhodl v jeho neprospěch, poslal by to k soudu, aby správní orgán dokázal omezení dopravy, protože důkazní břemeno nese SO a protože naše justice dosud nemá žádný měřitelný parametr toho, co je omezení provozu pomalou jízdou, muselo by se vše posuzovat individuálně. opravdu se neoplatí zkoušet za tohle rozdávat bločky.

  • Ono se to pořád řeší? já myslel že je to jenom hloupý Internetový mem, na který si nikdo za týden nevzpomene... smutné

    • @Butch Hudson Tak to je dobrá osina v řiti

    • Kdepak, plošně to zakázat neprosadili, ale osazují úseky dálnic značkami o zákazu předjíždění a není jich málo. Dokonce v rádiu říkali, že tenhle týden má PČR akci na kontrolu dodržování zákazu předjíždění v téhle úsecích kolem Prahy. Co kdyby si dali akci na šneky? Mě se stačí projet kousek za Prahu a koukni těch záběrů. A jediný co vidím PČR dělat je levoproudařit 😆

  • Zákaz předjíždění pro kamiony je největší pí... co mohli vymyslet. Kdy budou řešit levoproudaře a pomalou jízdu? Asi nikdy, ale rád bych se toho dožil.

    • co za lopatu jede po dálnici méně, než devadesátkou? teda já jsem srab nejhrubšího zrna, dálnice nesnáším a rychlost nad stovku mě stresuje, (70 je pro mě tak akorát), ale holt když jsem na dálnici, tak nezavazím, ne? a v levém už vůbec ne! když už se najde kilometrová mezera, která mi umožní předjet kamion, strach mě nutí vrátit se co nejrychleji, ale musím se ubránit tendenci narvat se přímo před předjížděného. někdy mám pocit, že si naši zákonodárci dělají z kamioňáků prdel. jakoby nestačilo, že mají nás, mizerné řidiče.

    • Navíc jsem koukal na některé úseky a paradoxně to byli kopce. Když tam pojedu do plnejch (48t) tak se budu ploužit 40km/h ale někdo prázdnej to tam klidně pofičí 90km/h. To má logiku? Spíše bych to viděl na omezení v rychlosti pro levý pruh. Ta značka už u nás existuje dlouho, třeba z Bolky na Bezděz v tom stoupacím pruhu je zákaz pro xxx km. Co to má za logiku donutit jet nakláďáky 30 nebo 40 km/h ve stoupání za naloženým, když mohou pálit 90km/h. Když tam dají omezení do levého na 80km/h tak to bude cajk a není co řešit.

    • @Hradišťská letecká to máš pravdu, ale zatímco jsem v rádiu slyšel, že policie má tento týden akci a zaměřuje se na dodržování zákazu předjíždění kamionů na úsecích D8, kde to novémě platí, ještě jsem za těch skoro 20 let co jezdím neslyšel, že by se zaměřovali na bezdůvodně pomalou jízdu nebo jízdu v prostředním a levém pruhu. Ono totiž není nic snazšího, než pokutovat ten kamion...a to je právě to co mi na tom vadí

    • Tak bezdůvodná jízda v levém (a prostředním) a pomalá jízda už přestupek jsou. Pokud dostanou kamiony zákaz předjíždění, buď se to nebude řešit, jako ty dva zmíněné a bude to jen na papíře, nebo by měli dostat pokutu oba (frajer za bezdůvodnou jízdu v prostřední nebo za bezdůvodně pomalou a kamion, že se neudržel a předjel ho). Navíc nedošlo k plošnému zákazu, ale jen vybraných úseků. Pokud má dálnice tři pruhy, nikomu nevadí, že se předjíždí.

    • Jak vidíš ve videu, oni sami levoproudaří, tak co by řešili 😆

  • No já si myslím že ten zákaz předjíždění je jen pomsta zhrzených odcházejících ministrů dopravy Ťok to vymyslel chvilku než byl sestřelen a Kremlík to dotáhnul chvilku než byl sestřelen. Jen doufám že po tom zkušebním tří měsíčním provozu bude vyhodnoceno že na některých místech to má opodstatnění a někde že je to zbytečné. Vím že by bylo hodně drahé nainstalovat ty svítící cedule na všech dálnicích tak aby se dal zákaz předjíždění nebo zákaz vjezdu do pruhu používat operativně ale to by bylo to nejlepší řešení. SFDI tvrdí že ta centrála odkud se řídí provoz na dálnicích je jedna z nejmodernějších v evropě tak proč by to nemohlo jít. Píšu že bych pochopil a věřím tomu že by to bylo dodržováno kdyby to bylo pomocí proměnlivých značek užíváno operativně ten dálniční dispečink se od PČR dozví téměř okamžitě po nahlášení že na 10 km směr XX dálnice XX je nehoda v levém pruhu tak vyhodí 10 km před tou nehodou zákaz předjíždění nebo vjezdu NA do levého pruhu a 1 km za tou nehodou to zase vypne. Takhle by to mělo fungovat ale ne že na výjezdu z Prahy kvůli tomu že je tam mírný kopeček ale dlouhý aby byl zákaz předjíždění pro NA v délce cca 5,5 km. Od tý doby co to tam je jsem zažil vícekrát že v čele té kolony jela přeložená dodávka nebo evidentně pomalý autojeřáb kteří za sebou zbytečně vytvořili kolonu čítající desítky NA z nichž velká část by takové pomalu jedoucí vozidlo předjela v řádu vteřin a žádná kolona by se netvořila. Ono to má i druhej aspekt v okamžiku kdy pojede v pravým taková kolona NA a zezadu pojede vozidlo IZS tak bude mít daleko horší podmínky k projetí inkriminovaným úsekem než když by tam to umělé tvoření kolon nebylo. Protože 75% OA v těchto úsecích bude jezdit levým (prvním nezakázaným )pruhem a nebudou uhýbat mezi ty NA protože 98% řidičů těch OA se nedokáže trefit do mezery mezi těma NA aniž by je ohrozila a když už se tam trefí tak dostanou panickej strach že maj před sebou " stěnu" a za sebou " stěnu" a bude tak zbytečně docházet ke kolizním situacím tam kde to není nutné. Asi se mnou bude většina souhlasit že když by to fungovalo jak jsem popsal tak by to bylo bez nějakých velkých protestů stran řidičů NA akceptováno pokud by se těch značek nezneužívalo a věřím že by stran PČR bylo vymáhání takových zákazů účinnější než vymáhání v těch trvale (zkušebních ) úsecích.

    • @Butch Hudson na to bych asi neměl pajšl. Navíc práce v kanclu a po nocích by mě moc nebavila.

    • Nechceš kandidovat na ministra dopravy ? Myslím, že ti tu pár voličů najdeme 😆

  • Máš pravdu s tím předjížděním

    • Asi budu kandidovat na předsedu a prosadíme to 😆

  • SUPER VIDEO, SVIŽNÉ, VTIPNÉ, POUČNÉ 👌

  • Nádhera <3

    • 🤩 už jsem se bál, že nepřijde nejlepší fanoušek

  • Top video.

  • Výborný vkus pro soundtrack A záběry neméně výživné , zkrátka perfektně to ladí.

    • @Butch Hudson já ig nemám. Jen fb.

    • @Kostival 87 já myslím, že se určitě potkáváme, jen se nepoznáme. Jinak mám auto vyfocené na Instagramu

    • @Butch Hudson no jooo, a já pořád vyhlížel dlouhou 412 sakra, ale myslím že jsem tě potkal s manem letos. A s Cabstarem určitě.

    • @Kostival 87 Sólo

    • @Butch Hudson Ty jezdíš solem nebo s návěsem?

  • Nejlepší youtuber, kterého znám. 😍

  • Ne, nemáš zaplatit pokutu. Nikdo nemá! Srát nim na to hromadně! D0 je studnice příběhů, každou jízdu tam pořídíš záběrů nepočítaně. Hlavně opic, co znají jen levý a prostřední. Ptám se podobně jako ty, když se pořád řeší rychlost, kdy se bude řešit i pomalá jízda. Já z těch šneků už fest ztrácím nervy!

    • @Pražská diagnostická a.k.a. Peklo na silnicích s 90 se souhlasit dá, se 70 taky, 50 vidím trochu jako problém - 50 je max, za víc je pokuta, tzn. že 50 nepojede, takže 45 tacho.. = 40km/h za to ho ale nemůžeš pokutovat.. Mě taky vaděj brzdy provozu, ale max povolená rychlost je ta maximální.. a zas lepší, když to ten dědula valí 60 na 90 než kdyby tam jel 90 a vylítl v první zatáčce do protisměru.. (navíc ta 60km/h se dá předjet snáz než 80km/h). To uhnutí rychlejšímu by měla bejt samozřejmost, ale lidi sou sobci a na to kolikrát pečou..

    • @Brněnská odchytová Rozumím a chápu :) Já to beru asi tak, když někdo jede na 90 60 až 70, na 70 50, na 50 kolem 40. Většinou jsou tyto kusy v čele kratší či delší kolony. Takových záběrů bych měl, ale většinou jsou jen nudné. Stejně tak "pulzní" jízda - na rovině jedeme plus minus 90, do kopce či před každou zatáčkou ztratíme výkon tak na 70, z kopce pak 120 apod. Nedávno jsem vezl v autě lednici, vzal jsem to po JS cca rychlosti 70 (vpravo, samozřejmě), jenže i tak jsem nebyl nejpomalejší! :((( Nebo dolů z Barrandova, klasicky půlka vodičů celý kopec pod brzdou. Ale s plným autem a nedovřeným kufrem jsem zrovna závodit nemohl. Mimo to, kdybych musel jet hodne pomalu, tak když to půjde a bude potřeba, tak uhnu nebo aspoň naznačím možnost předjetí. Takže asi tak, snad to postačí ;)

    • já tady asi budu za rejpavýho (aji když jen diskutuju), ale co je pomalá jízda? Na 90 je to pro představu (podle tebe) kolik?

  • 😆🏎💩🚽💪👏👏👏

  • 0:27 někdo přece musí jít příkladem 1:15 na Angličany 2:43 klasika 7:44 prostřední je speciální

  • 7:05 No, popravdě - on si to nemyslí. On to ví... Ano, oranžovej maják ji k tomu opravňuje. Proto ten maják má. Ale jinak video super, pod to se můžu jen podepsat

    • @Truck Daškam těžko říct, třeba se časem ozve někdo, kdo ví co jsou zač a co tímhle sledujou a budeme zase o chlup moudřejší 😆

    • @Butch Hudson Nebyla to třeba nějaká kontrola dálnice? Ti jezdí pomalu, aby něco viděli a mohli kontrolovat

    • No jasně, ale používání majáku má taky pravidla. Nějak jsem si nevšiml, že by tam prováděli nějakou práci atd. Možná mi něco uniklo, ale přijde mi to, jako "pustím maják a můžu jet jak kokot" 😆

  • premiery sou naprd.. nedá se komentovat s odkazem na čas, ale kompilace vtipná :) k zákazům - zákaz tady byl už předtím (§36) - nedodržoval se.. Teď není všude, ne - jen pár míst? Ono není ani nic moc, když ti to nějakej jouda s kamionem pošle před čumák, když valíš 140, aby mohl předjet někoho, kdo jede o 0,5km pomalejc.. a schválně píšu 140, protože joudové taky nemaj povolený 90 ;)

    • ​@Butch Hudson no jako tohle je blbý, že to odnesou aji ti slušní, co nikoho neohrozí a předjížděj slušně.. Bohužel si začínám myslet, že Vás takovejch je fakt menšina.. Upřímně, kvůli jednomu kamionu by se žádnej zákaz nedělal.. je to dost podobný, jako s tím přemalováním přerušovaný na plnou - mě to v noci zabraňuje předjet pomalu jedoucí vozidlo (jedno jestli tir nebo osobák) bezpečně, jenom proto, že se tam nějakej frája rozmáz, protože předjížděl tam, kde neměl..

    • Jasně, jenže kvůli joudovi, co ti to pošle metr před kapotu to odnesou všichni a ve chvíli, kdy budu chtít předjet šneka jako ve videu a moje předjetí bude trvat 5 vteřin a nikoho neomezim, tak stejně můžu dostat pokutu, protože se někdo rozhodl na půlku dálnic dát značky o zákazu předjíždění a to je podle mě špatně. Zakážeme semafory, protože někteří jezdí na červenou? Vyndáme z aut plynový pedál, protože půlka lidí nedodržuje rychlost? Tenhle zákaz prostě nedává smysl. Předjíždění má svoje pravidla a protože je někteří nedodržují, nemůžeš zakázat předjíždění všem..můj názor

    • @Truck Daškam pravda.. kolaps dopravy je vlastně zdržování. A možná to souvisí aji s tím kolapsem dálnice kvůli sněhový nadílce a uvězněným sypačům, protože neprojely kvůli kamionům, co blokovaly všechny pruhy (to byl jeden z těch důvodů celoplošnýho zákazu, ne?). Důvod k předjíždění se vždycky najde.. sou lidi, co aji z toho kopce budou stát na brzdě, protože co kdyby jeli moc rychle..

    • @Brněnská odchytová A co jinýho jde, když ne o zdržování? Ucpaná dálnice = zdržování. Ale ono to bylo stejně jedno, protože v celý to koloně jel nějaký pizděc 100km/h, tak po uhnutí kamionu trvalo věčnost, než se kolona rozjela kvůli někomu, kdo do levýho stále může. Tak stoupací pruhy bejvaj tam, kde je to do kopce... A protisměr je tudíž z kopce - takže tak nějak se počítá s tím, že vlastně nebude důvod k předjíždění

    • @Truck Daškam jo, tam mělo bejt nedodržoval se a nehlídal se.. ale nedělám si nějak iluze, že tohle se bude dodržovat, pokud se to nebude hlídat, takže v podstatě de o houno... Šak ale to se taky děje - na plno místech se přemalovává přerušovaná na plnou, protože se tam nějakej expert rozmázl.. Ono 2tá plná, když sou 2 stoupací pruhy, taky nemá úplně smysl, když jedeš v noci a ty 2 pruhy zejí prázdnotou... Úplně sem nesledoval všechny debaty a námitky zákazů se přiznám, ale myslím, že tam byl argument hlavně ten, že předjížděli věčnost a malou rychlostí a tím se ta dálnic ucpala v místech, kde to nebylo žádoucí. Že úplně nešlo o zdržování..

  • V 7:40 (pokud vidim dobre) reagoval na signalizaci pruhu v tunelu a potom tam bylo odstavene auto. Jestli jel pomalu nebo ne, to nemuzu soudit, ale volba pruhu byla podle me v poradku.

    • @Dopravní Kanalizace nojo, ale to si dovolí "nezodpovědnej mladík", ne fotřík vod rodiny, co je ke všemu ještě žgrt :-D

    • @Brněnská odchytová Já tam jezdím 90 tacho a pohoda :D

    • @Butch Hudson na tohle je super tempomat.. a nebo pak waze s modrým zubem na gps..

    • @Brněnská odchytová přesně tak, většina tam jede raději 70-75, tedy tachometrovych, takže skutečně jedou 65-70 a nebo stojí celý tunel na brzdě...

    • @Butch Hudson ok no.. jako tohle je naprd, no.. svítí max 80, osobák tím nikdy v tunelu nepojede.. málo kterej se drží na 80 tacho, natož gps...

  • 6,44 toto sa mne stalo s osobákom vedla paneláku parknem ráno dojdem yoyadu auto spredu auto tak sem si zebral dovču

  • 0:02 .Pokud tam není zákaz předjíždění a pokud jsem dobře viděl přerušovanou bílou čáru uprostřed, tak předjíždějící řidič neudělal nic špatně. V křižovatce se předjíždět smí. Při případném středu by byla vina na vaší straně - nedal byste přednost.

  • už jsi viděl Geis nebo PPl a jiné podobné stát normálně?

  • 7:02 je to supermaaan

  • Amazonka a padesat tisic chlapu slinta z ni a z toho, ze nekdo s navesem umi zacouvat, kdyz to neumite Vy a zenska to umi, vase chyba, nerozumim tomu, proc by zena, ktera dostala profesi, nemela umet couvat s navesem, to fakt si myslite, ze jste porad ti nejlepsi debilni mistri sveta, pak se nedivim, co se deje na silnicich, a ty komentare do kamery k tomu😵😕👎

    • Ale ale ale...že by se nám tady někdo chytnul na clickbaitík? :D

    • Nedivím se, že chlapi slintají. Je to vyjimečná baba s které se neslézá. A že umí není beźné. Kromě toho, její videa jsou proste nejlepší, je borec kdo ji to dělá.

  • Ty blaaaaho v Horovicich zijou lidi jo? Já jsem tam denně s novinama, ale ve 3 ráno a nikdy jsem tam neviděl ani nohu 🤣🤣🤣 V Jazlovicich to je klasika, to radši ani nekomentuju a nakonec obdivuji tvůj klid u "Karla", ten bych jich schytal tolik, že by nejezdil ani na trikolce

    • Haha :D Takovej Karel mě nerozhodí :D

  • Kéž by byli všichni tak AGRESIVNÍ :)

  • 1:30 šikulové :-D padá kamera, přej si něco :-D

  • Love the music in this video 👍🏻👍🏻👍🏻

  • Happy and prosperous New Year 2020, dear Butch, to you and your family from your Australian friends 🇨🇿👍🏻🇦🇺

  • Všetko dobré do roku 2020 prajem. Tie nohy vyzerajú skvele.

  • pevně doufám, že i v roce 2020 budeš ten nejlepší dashcamer 🙄

    • Pevně doufám, že zůstaneš i v roce 2020 nejlepším fanouškem nejlepšího dashcamera 💪😁

  • Štěstí zdraví v novém roce. :-)

    • Děkuji a přeji vše nej v roce 2020

  • 2:43 nízká spotřeba v prostředním pruhu se prostě vyplatí

  • Pěkný nový rok a je občas celkem fajn být trochu agresivní! 👍😜

    • Díky a také vše nejlepší :))

  • ty kruháče na Jižňáku jsou famózní, buď letí první hovado, může jet, ale lekne se a zadupne to a druhej už je v kufru, nebo druhej případ lepiči na kufr a nepozornost, těch ran je tam snad několik desítek za rok

    • To je asi u každého kruháče, koukáš na kruháč, protože ten před tebou tam má kilometr místa , tak počítáš že pojede a už si hlídáš skulinku pro sebe a ten před tebou si najednou řekne, že bude lepší zastavit a stát před kruháčem a kochat se ... no...a jsi v něm :D

  • Super

  • Moc dobré

  • 1:40 nevím proč, ale tady ty "vláčky" mě vždycky strašně pobaví 😅

  • 3:13 jsi lump a syčák..😂😂😂Vše nejlepší do Nového roku 2020 a hodně šťastných kilometrů bez nehody..👍😉🎆🎉

    • Tobě a všem Kladenským také 😉💪🤣

  • Tobě taky klego

  • Šikovná spolujezdkyně 😋

    • @Butch Hudson no tak proti tomuto se ovšem nedá nic namítat. 😀

    • @Kostival 87 zase by třeba bylo víc materiálu do videí 😁

    • @Butch Hudson chceš svěřit volant do ženských rukou? Sebevrahu. 😂😂😂

    • Musí jezdit častěji, má dobré komentáře :D Anebo bude řídit ona a já budu komentovat... ?

  • Vozidlo neosvětlené je nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích. Kdyby ho čapli, měl by opravu nadlouho a ještě by se solidně prohnul.

    • @Butch Hudson a jááá asi půjdu napsat referát pod poslední kompilaci. Jen co se trochu přežeru.

    • Já agresivně souhlasím :D

  • Řidiči se sice nepostavili košer, ale "půloblouky", které zužují komunikaci jsou blbost 100x větší.

    • Jo, jsou tam pěkně na prd. Na druhou stranu je to obytná zóna a že si tam někdo zřídí sklad a pak si objednává námořní kontejnery...nic moc...

  • 5m kde Amazonka cúva je continental Brandýs?

  • 02:08 - typickej důchodce, tohle vždycky nesnášim - od určitého věku by se měl zakázat řidičák či minimálně dělat znovu zkoušky!

    • Důchodci chodí na pravidelné přezkoumání k lékaři, bohužel lékaři často seniorům mnohé odpustí, protože děda přece jede jednou týdně do Kauflandu a není nebezpečný...

  • Mám dotaz. Jaké máte zkušenosti s novými majáky policie(hlavně za tmy). Já třeba hrozné. Člověk musí zpomalit až na krok,jak jsou pro oči protivné. A vaše názory?

    • Dost to kouše do očí, to je pravda.

  • Video se mi líbí, jsou tam záznamy chyb což pro spoustu řidičů může bejt poučný, s titulky souhlasím. Jen.. by me zajimalo kdo to video takto pojmenoval a podle čeho? Fakt jsem byl zvědavej že nějaká holka tam předvede co umí 😁

    • Díky za pochvalu. V čase 4:55 couvá YoutuBerka "Amazonka Truck" na rampu, můžeš si najít její kanál tady. Náhodou jsem jí potkal na vykládce .) Dala to napoprvé bez zaváhání .)

  • Nepleť si minimální povolenou KONSTRUKČNÍ rychlost s minimální rychlostí na dálnici... ta stanovená NENÍ! Ta konstrukční pouze znamená, že auto musí být dělané na to aby jelo více jak 80 km/h tedy traktor tam nemůže... Po dálnici můžeš jet i 30 km/h... To že v autoškole učí držet minimální rychlost je z toho důvodu aby pak nezdržovali provoz - ne kvůli minimální rychlosti. Nicméně rozumím ti :-)

    • jestli nejsi schopen udržet rychlost nad 80, tak použiješ nejbližší výjezd, tohle neplatí pro stoupající pruh.

    • Tohle je dost častá nevědomost, bohužel. Nemůžeš jet výrazně pod limit bezdůvodně ani mimo dálnici. Bezdůvodně pomalá jízda je také přestupek. Navíc na dálnici nesmíš jak říkáš s vozidlem, jehož konstrukční rychlost je méně než 80kmh ani najet (proč? No abys nejle méně než těch 80) a pokud jedeš s vozidlem, se kterým nejsi po rovině schopný dosáhnout rychlosti 80kmh, jsi povinen na nejbližším výjezdu opustit dálnici (protože se na ní pod 80 nemá jezdit). Zákon č. 361/2000 Sb., o silničním provozu § 36 (2) Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovině rychlosti nejméně 80 km.h-1, musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu.

  • Great video, look forward to seeing more from you 👍🏻👍🏻👍🏻 cheers from Australia

    • Thank you and greetins to Australia 🙋

  • Ahoj Butchi koukám že más tvrdej chleba jak se říká že řidič tvrdej chleba má koukam inteligence řidičů chápu že ti ruply nervy byděl sem ke konci že tě řidiči podjeli z prava nechápu a už vůbec nechápu jedno včera jdu pěšky navlak odnás z vesnice ze Staňkovic do Žatce a měl sem na sobě oranžovou vestu tak sem vydět byl a jede protimě jeden idiot a byl už umě a rozsvítí dálkoví takže mě oslnil dobrej magor řidič na pěstí ostatní řidiči v pohodě se mě vyhli jen tenhle jel vedle mě a eště mě oslní trubka taky mi rupli nervy sem nadával jak pes jinak také ti přeji veselé vánoce hodně dárku a do nového roka hodně štěstí a zdraví

    • Také přeji i tvím blízkým veselé vánoce hodně dárku a v novém roce hodně štěstí a zdraví

    • Díky moc za přání, taky přeju veselé Vánoce a vše nejlepší Tobě i Tvým blízkým. A málo agresivních řidičů, jako byl tenhle 🚗

  • asi proto to v polsku brutalně zpřísní :O

    • Měli by i u nás, otázka je, kdo to na to bude dohlížet? Základní věci nikdo neřeší ani teď, pouze to, co je snadné, jako změřit někde rychlost na 30ce atd.

  • Mě je spíš divný, že neupozorňuješ na ty auta co JEDOU "odstavným pruhem". Má to i v názvu. :-/

    • Však na ty upozorňuju skoro v každém videu. Na Pražském Okruhu je to bohužel v kolonách běžná věc !

  • 6:49 - tohle vidím denně, na tom samém místě a už jsem takhle přišel o právě zrcátko, jak se borec řítil a já ho tam přes tu "zebru" necekal..... Pana jsem "potkal" pod zeleným pruhem, tak mi baseballova pálka omylem upadla na obě jeho.... Stačilo říct:"Sorry jsem debil!"

    • Haha, u toho bych chtěl být, jak jste se s pánem potkali :D Tohle tam je k vidění denně a to je asi nějaký jiný druh tyhle "pánové", co se takhle chovají.

  • Beautiful Scenery and Music. Real life driving simulator. :-)

    • @Butch Hudson #IdiotsSimulator lmfao! Thanks and Merry Christmas to you and yours as well Butch!

    • Hey Mike, it Is real idiots simulator at first 🤣 marry christmas to you man!

  • 2:53 ten se toho nebojí, neví jestli někdo není za kamionem, ale stejně jede 3:07 děda víc, co dělá 😀 7:44 a taky tam klesá spotřeba, na to nezapomenout 9:58 jaký učitel, takový žák 10:17 ten se toho nebojí, jak moc si pomohl?

    • prostě jsou to všechno kojoti :D

  • Super video 👍

  • Povozis me?

  • Proč všichni jezdí v prostředním pruhu? Jedou přeci rovně. V autoškole je učili, že levý je pro odbočení vlevo a pravý vpravo. Zapomněli že se to nevztahuje na dálnici nebo zrovna chyběli:D

    • Protože v prostředním pruhu je menší spotřeba, neopotřebovávají se pneumatiky, pravý je jenom pro kamiony, levý je pro sebevrahy co jedou 130km/h a dalších 100 důvodů, které znají jenom ti řidiči, co tudy jezdí :D

  • tak pro poslech Radiožurnálu jedině prostřední pruh.. na jiných se to nedá poslouchat.. :D a obrubníkový pruh si taky zajebal :D super video

    • Díky, jsem rád, že se líbí :))

  • Jako vůbec nezávidím tyhle vykladky někde u někoho na zahradě. Každopádně "kolegové" tě tam dost slušně zablokovali.

    • Copak na to asi rika uzemni plan :-)

    • Tam u někoho na zahradě je firma a jezdí se tam pravidelně. Tyhle firmy, co si koupí barák někde ve staré zástavbě, postaví místo garáže sklad a objednávají si tam lodní kontejnery se zbožím jsou sen... Stejně jako stěhování managerů firem ze zahraničí, co si pronajmou byty v centru Prahy nebo vilových čtvrtích a pošlou si kontejnerem osobní věci přes moře. Pravidelně slintám blahem :D

  • 4:04 tohle ja teda absolutne nechapu, snad kam nevidim tam nejedu ne?

    • Chyba je, kdyz te prehlidne. kdyz vyjede nekam kam nevidi, je to blbost a spolehani na zasadu "vic tun, vic prednosti". On mu jednou nekdo zakape pod navesem.

    • @Půjčovna vzducholodí Máš pravdu, na druhou stranu tohle je tak frekventované místo, že vyjet odsud opravdu znamená poslat to do skulinky, jinak tam stojíš a stojíš. Viděl blinkr u toho sóla přede mnou, tak za to vzal... Tohle je chyba, kterou dokážu omluvit. Já kolikrát raději vyjedu tady odsud doprava a objedu celý blok z druhé strany, než tady čekat na výjezd vlevo. Kdyby to udělal schválně, jako mi to provedl "kolega" s kontejnerem v minulém videu, to už bych mu dal ve videu čočku :D A vidíš, toho se tam někdo zastával v komentářích, že přece zastavím a počkám, když je to taky auto Metransu :D

    • @Butch Hudson prave ze jako ridic osobaku si nedovedu predstavit ze bych vyjel na hlavni, kdyz nevidim pres nakladak jestli za nim neco nejede, tak bych predpokladal ze ridic profesional si na to bude davat jeste vetsi pozor a bude predpokladat ze za tim nakladakem neco muze jet a pocka az za nej bude videt a az potom se rozjede

    • Podíval se doleva, viděl to sólo přede mnou, že bude odbočovat, tak se ohlídnul doprava a tam volno, tak se rozjel a jak se ohlížel zpátky doleva, vyjel jsem mu tam já. Do té doby jsem byl schovaný za tím náklaďákem, takže se mě lekl a instinktivně zabrzdil. Z jeho pohledu on vyjel, když nic nejelo, jenže než se ten kamion pohne, tak to trvá a já jsem za to taky docela vzal, když to sólo odbočilo. Tohle vypadá jako jeho velká chyba, ale dovedu si to představit z jeho pohledu a fakt to chápu. Podle mě si tohle řidiči osobáku nedovedou vysvětlit a dost lidí by to brali jako jeho drzost nebo na něj troubilo.

  • Že ty jezdíš na metransu tím bílým Manem solo? 🤔

    • @Butch Hudson jak jezdím pro konkurenci tak prd vím co se u vás pohybuje za auta 😁

    • @Pavel Vošta já myslím, že Franc má Iveco červený , jinak má samé tahače. Ale možná se pletu.

    • @Butch Hudson tak tam snad má ještě jedno Franc co jsem viděl 😂 časem přijdu, až uvidím na metransu solo s kamerou 😂

    • @Pavel Vošta jestli myslíš ty šílený lebky , tak tím bych se styděl jezdit 🤣

    • @Butch Hudson napadá mě ten s polepy na boku, ale to je snad jediný co ho vídám 😁 jezdím pro Mělník tak jich moc nevidím

  • Amazonka je šikovná, no :-D

    • @Jiří Hoffmann jj a tak tohle je asi spíš o povaze aji, no

    • Taky sleduji a velký obdiv. Tam kde by trackmeni nadávali ona bere s klidem :)

  • Amazonka je šikovná, no :-D

    • @Libor Bílek to věřím :) klidně nám sem nějakou nejoblíbenější hoď :)

    • Bez se do sveta podivat aspon na CS-tv, brazilky, to jsou ty prave kocky ve Scaniich

  • Ľuďom yebe

  • sa mě superpalec za to "rupnutí s vyběhnutím" na závěr. Fakt chápu :) Pěkný videa

  • nooo, tak to už tady dlouho nebylo!.-) 6:34min. - jak jsi mohl vyjet? dyk to vypadá, že by neprojel snad ani osobák!:-) 10:16min. - dále nekomentuju, ale v tomto čase by byla vina na řidiči tmavého vyjíždějícího vozu. 12:30min. - tohle řešení praktikuju u podobných křižovatek taky, takže schvaluju!:-) 23.like!:-)

    • Vyjet jsem nějak musel, když mě obestavili a nikde nikdo, čekat tam třeba hodinu nebo já nevím jak dlouho jsem nechtěl 🤣 je pravda, že jsem měl na každé straně tak centimetr 🤣

  • Tvoje videa vždy stojej za to! Rozhodně lajk jako vždy! Jen by mě teda zajímalo čim jezdíš, abych na tebe moh mávat až tě potkám někde na Hájích. :D

    • Díky za pochvalu, jezdím s historickým TGAčkem 😉

  • 8:23 jestě že ti o tom neviditelném kamionu řekl! Si do něj mohl nazazit

  • 1:24 Bus pruhem.. Ani se pak nevrátíš do pruhu jak máš... Proč? :-( 7:50 To musí bejt, abych jel do levýho krajního, kde nemám co dělat.. Bud je radši vezmu zprava, nebo dostanou trubku a dálkový, at se uhnou. Dememce tady Jo, jinak dík že děláš pruh pro IZS. Byl jsi viděn ve čtvrtek :-)

    • Bus pruh respektuji, tady za tím divochem co jel dvacet jsem se táhl asi 2 kilometry a už jsem nemohl 🤣 nevrátil jsem se, protože po 150 metrech ten pruh vlevo stejně končí a auta přede mnou už začala najíždět do pravého a za mnou nikde žádný bus ani taxi. Takže bych jel doleva doprava úplně zbytečně sem tam. V tunelech na okruhu jsem vlevo dost často, protože je to pro mě jednodušší předjet levým,než brzdit do kopce z 80 na 60 a přemlouvat klaksonem idioty , co se stejně ani nerozejdou ani neuhnou a pak se táhnout jak smrad, protože už se nemůžu znovu rozjet.... Uličku dělám pokaždé, většinou bohužel sám...

  • 4:57 jj sleduji..😂👍

  • 3:14 zásobování prodejny Barvy a laky Hostivař? :-)

    • Ne přímo je, ale nějaká firma v areálu, ani nevím, co jsem tam vezl... plný kontejner krabic... 🤣

  • Nejlepší dárek k Vánocům🙄

  • 9:17 Mohou. V zákoně přece není aktuální rychlost, ale kosntrukční.

    • @Prokop Buben ta věta vychází z toho, že na dálnici vozidla s nižší konstrukční rychlosti než 80 nesmí najet a osobní automobily, které zde mají limit 130 zase 80kou jen tak nepojedou, protože to je 50km pod limitem a řidič nesmí narušovat plynulost provozu bezdůvodně pomalou jízdou, což jízda 50kmh pod limitem po rovině za sucha při prázdné dálnici je. Pokud se ale stane závada, díky které tu 80ku nadále nevyvine, musí dálnici opustit nejbližším výjezdem a to proto, aby po dálnici nejelo vozidlo pod 80. Ano, oba tyto zákony, jak ten o vozidlech s minimální konstrukční rychlosti pod 80, tak tento o poruše na vozidle a nákladů mají v sobě to číslo 80 proto, aby stanovily jízdu po dálnici na 80 a více. Vše ostatní je slovickareni a pokus o obhájení si toho, proč tato ustanovení řidič porušil. Něco podobného zkouší stredopruhari, když tvrdí, že pravý pruh dálnice je rozbitý od kamionu a oni jízdou ve středním pruhu přizpůsobují jízdu stavu a povaze vozovky. Stejné hledání slovíček na obhajobu něčeho, co dělají špatně.

    • @Butch Hudson A nedojde-li k takové závadě tak dálnici opustit nemusí. A samotný fakt, že jede 70 neznamená, že k takové závadě došlo. Což je to, o co tu běží.

    • @Prokop Buben Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovině rychlosti nejméně 80 km.h-1, musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu Myslím, že to chápete, ale buď nechcete uznat, že nemáte pravdu anebo si že mě prostě děláte srandu, ale mě to nevadí, aspoň je na kanále živo 🤣

    • @Butch Hudson Pokud tvrdíte,že jel bezdůvodně pomalu, tak by přece bylo zajímavé znát jeho názor. On si třeba si myslí, že důvod měl. Pokud se dopustíte, jakéhokoliv přestupku, tak váš názor bude (může být) zajímavý. Tu rychlost jste totiž také mohl překročit mj. třeba i proto, abyte uvolnil prostor sanitce. On musí být schopen dosáhnout 80km/h, ale nedá se řici, že je vždy povinen je dosahovat. Ale to jsme tu řešili před tím a vy jste pak vytáhl bezdůvodně pomalu jízdu. Tak co vlastně chcete řešit? §36 odst2. zák. 361/2000Sb neříká, že řidič musí na rovině jet minimálně ryvhlostí 80km/h. Zkuste si ho pořádně přečít. Diskutujeme tu o vaší neznalosti zákona 361/2000Sb oprovozu na pozmeních komunikacích, případně o vašem svérázném výkladu tohoto zákona.

    • Butch Hudson: Podle mě ti autoškolák kecal (že nesmíš po dálnici pod 80), když jsi mu volal. Ale to je tvoje volba, když mu takto věříš. U zkoušek to tak nějak chápu, že za to může být případně žák vyhozen. Ale jak padlo tehdy v diskuzi u kompilace 22, zajímalo by mě, co by se dělo, pokud by se vyhozený žák bránil až třeba k soudu. Jinak ano, je to pořád dokola. Já si myslím, že se nejedná porušení § 36 odst. 2 (zákona 361/2000), jak uvádíš, ale může (může = ve smyslu, že je třeba přihlédnout k dalším okolnostem) se jednat o § 18 odst. 2) písm. b).

  • Jupííí

  • Supr videjko dávám like

    • @Butch Hudson díky.

    • @Kostival 87 dobře dojeď 💪😉

    • @Butch Hudson A kdyby se ti náááhodou chtělo, tak tě odpoledne můžu vzít na projíždku na Dejvice. :-)

    • Maneček už vrní, pujdu si prohodit plošiny a vyrazím.

    • @Butch Hudson to beru. pokrafáme, uděláme rozbory jednotlivých situací, elektronická tužka, a zanadáváme si na debily na silnicích.

  • První člen a první komentář :D

  • 1. člen :))

  • 2:28 Ano příště nebrzdi jinak se ty bezohledný howada nenaučej.

    • Když ono Ti to prostě nedá... :D

  • Musím hned vyzkoušet, minule jsem hrál bez problémů s fps které se mi vyšplhaly klidně přes 250 a teď mám max 60 fps, takže...

  • A to ti este chybaju idioti, ktori zacnu zrychlovat, ked ich predbiehas :D

    • Těch mám taky dost...i ve videích :D

  • 2:48 Ovce jak víno :D Pro příště Superb :D ale jinak fajn, zábavné a poučné videjko :)

    • @Butch Hudson xDDDDD Soublas :D

    • Ofce nebo SuperB, pořád je to Škoda Peněz 🤣

  • Hned ze startu trotlové... To člověk nepochopí...

  • Jezdíš tatrou 815 ?

  • Veľmi dobrý zostrih videa, až mi je to divné, že niekto z "Prahy" dokáže takto jazdiť a všímať si chyby vodičov. Týmto je to myslené na pochvalu, aj komentáre aj manévre. Len tak ďalej 👍

  • 2:20 ... další z řady těch, kteří mají potřebu ukázat, "jsem debil" nejen svoji SPZtkou.

  • Přestaň bejt nejlepší dashcamer, už je to trapný 🙄🙄🙄

    • Baví Tě to , bejt nejlepší fanoušek?

  • no na toho s tím vozíkem bylo fakt nutný troubit!! ;)

    • To byl projev radosti, aby věděl, jak rád kvůli němu skáču na brzdy a udělal to příště znova :)