$1 Eggs Vs. $89 Eggs • Japan

čas přidán 7. 10. 2018
"Compliments to the chef, who is the chicken."
Credits: www.buzzfeed.com/bfmp/videos/67313
Check out more awesome videos at BuzzFeedVideo!
bit.ly/YTbuzzfeedvideo
bit.ly/YTbuzzfeedblue1
bit.ly/YTbuzzfeedviolet
GET MORE BUZZFEED:
www.buzzfeed.com
www.buzzfeed.com/videos
cs-tv.org/username-buzzfeedvideo
cs-tv.org/username-asis
cs-tv.org/username-buzzfeedblue
cs-tv.org/username-buzzfeedviolet
cs-tv.org/username-perolike
cs-tv.org/username-ladylike
BuzzFeedVideo
BuzzFeed’s flagship channel. Sometimes funny, sometimes serious, always shareable. New videos posted daily!
To see behind-the-scenes & more, follow us on Instagram @buzzfeedvideo bit.ly/2JRRkKU
Love BuzzFeed? Get the merch! BUY NOW: goo.gl/gQKF8m

Komentáře

  • 6:59 ready fire!

  • really malaysia is the first??

  • Mr. Mitsuo Ito looks like he's ready to jump through your TV and punch you if you don't play Sega Saturn

  • The omurice dude cracked me up, he's great

  • Kichi kichi hair is dope

  • The 2 $ is a bad ass with eggs

  • 1:04 The moment Rie clap her hands!

  • Well I used to eat rice with ketchup and my younger bro used to eat ketchup with almost every meal that has cooked meat besides soup

  • Kichi Kichi looks like the kinda guy that everybody aspires to be... happy and exciting

  • 00:04 that girl in the background like: “why are they saying egg?”🥚😂

  • i love eggs, guess i have to go to japan now bye mom bye dad lol

  • In greece we have orange eggs and i think we don't even put anything spicy in the chicken's food 😂

  • Ketchup on eggs is delicious

  • You want eggs right?? Try BALUT here in the Philippines 👍

  • Kichi kichi is 100% on drugs

  • Sugoi

  • the kichi kichi chef is the official sadness cure and gudetama is my spirit animal

  • Why am i watching this when all i can afford is 4 packets of instant noodles a day. Now im hungry and its only mid day.

  • 0:56 Annie in the back lmao

  • imagine if kichi kichi san and hobi met

  • It's like eating tide pods! NO STEVEN NOOOOOO!!!!! I love that so much.

  • He looks like jackie chan in a sideview 6:10

  • The girl in he background 0:59

  • AAAAHHHH I LOVE THAT HAPPY CHEF TO PIECES 😍😍

  • 18:14 The "I did it dad" face

  • I wanna eat the omurcie!!!!! Give me that:)

  • He had one moment to say gude-budae and he didn’t smh

  • So you could eat raw cookie dough then ? 😭😍

  • didn't buzz feed do a video with the guy from kichi kichi before?

  • Chinese Stan lee

  • adam’s cute little smile when he picked up the yolk was the best part about this episode

  • If you look at evolution, pretty sure chicken was first.

  • MotoKichi is a pretty cool person, i would love to meet him one day if i go to kyoto

  • *MOAR* *MOAR* _GOOD_

  • Kichi Kichi chef is straight out of jojo's bizzare adventure

  • Kichi Kichi san is pure joy! If anyone hates on him.... *Fight me*

  • That omurice guy is a typical anime guy

  • Kichi Kichi San reminds me of Soma....

  • How many times have they went to kichi kichi already?

  • I swear if anything bad happens to Kichi Kichi-San, I'd be sad for a whole month.

  • 7:00 digimon world 2 ?

  • 0:36 WAIT WAT MALAYSIA????!

  • I guess singapore when they said Malaysia and I just threw my phone into the trash can

  • Ketchup or kecap(sweet soy-sauce)

  • More More *MORE*

  • Malaysian here... Never expected to have been the highest consumer of eggs.

  • I've NEVER been so jealous of people eating 😭😭😭😭

  • I personally don't like eggs but it does look good I will admit that

  • Dude I eat 10 eggs everyday so 350 is like nothing 🤣

  • The camera guy is the cutest thing ever I wish u guys would put his insta on here 🙁💜💜 Oh ya his name is Adam 😋

  • egg

  • 7:44 like watching a flower blossom.

  • Steven, I can finish that tamago in one bite ( the first one)

  • Hey! I know that omelette guy!

  • Does Andrew remember the omurice guy

  • Hope Gordon Ramsay try this Like if you agree

  • why is that girl in the background at 0:52 looking so confused? lol

  • unpopular opinions: the egg in #2 looks frickin' gross. *fight me.*

  • Malaysia eat more eggs?Damn,telur

  • Can I take that cute white boy home with me next? After he eats all of those eggs, I'll rub his feet for him so he can relax.

  • How about getting the expensive eggs, going back to kichi kichi and asking the chef if he will prepare them for you, and give him the rest of the eggs? He would be so happy!

  • This guy with the purple hair was born to be a chef.

  • 0:36 that why in Malaysia we have so many chicken

  • e-tadaky-must!

  • Am I the only one that would clap reian(idk how to spell her name)

  • 0:52 there's just a women staring at them like "wtf are they doing?"

  • Yeah Malaysia is in the top 3 because we eat hard boiled eggs with nasi lemak 😂🇲🇾

  • Kichi kichi needs an anime

  • "fayaaaaaaaaaaaaaaaa"

  • OMG I WAS ON DEPLOYMENT WHEN YOU FILMED THIS! WHY?! I WISH I COULD MEET YOU GUYS!

  • "Idatakimasu" *Itadakimasu* 😂😂😂😂😂😂

  • did kichi san remember andrew? he taught him to make his signature omelette tho

  • Who else realized that Annie was in the back ground at 0:52

  • Real life shokugeki no soma lol 6:17

  • The scene before intro when steven says tamago , the woman behind it was like tf why thr hell he saying eggs

  • The way Kichi Kichi chef describes food if he described a cardboard box that way I would eat it.

  • This is honestly my favorite episode of Worth It!

  • This is the good side of buzzfeed

  • It makes me so happy when they feed Adam lol

  • Any malaysia heree 🇲🇾

  • OMG!! I just notice that Goku son "Gohan" means rice 😍😍😄😄😂😂😂

  • As a person that can’t stand the taste of eggs I got really triggered by the last dish

  • Adam actually SMILED! OMG he's in heaven!

  • Adam 😂💞

  • Eggcellent

  • 14:55 the easiest method to separate the yolk

  • 7:55 woah!

  • 5:38 HAHAHAHAHAHAH

  • 2:18 poor man in a wheel chair :c

  • Steven, pls bring andrew to M'sia and teach him to eat our unique foods !!

  • That is egg-pensive!

  • The Kichi Kichi chef just makes me happy inside. The definition of charming in my opinion

  • That's it - Kichi Kichi San is on my bucket list when I travel to Japan!

  • Two vids worth it egg and worth it eggs

  • Wait wait, the 89$ egg contains 10 eggs right?? So if you divide 89$ with 10,you should get the price for 1 egg, and that is 8.9$

  • I love Rie! She's so funny!!💛

  • I like when rie does crossovers

  • I love Andrew so much 😂

  • Tamagotchi!