⚡Poprvé jsem řídil elektromobil!⚡| Mercedes EQC | Nevyměnil bych za benzín ale...

čas přidán
🔽𝗦𝗹𝗲𝘃𝗮 𝟭𝟬% 𝗻𝗮 𝗖𝗮𝗿𝘃𝗲𝗿𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹 🔽
www.carvertical.com/cz/landin...

Novou kolekci 𝙁𝙐𝙍𝙏 𝘽𝙊𝙆𝙀𝙈 najdeš na www.furtbokem.eu/shop

IG
𝗠𝗲𝗿𝗰𝗲𝗱𝗲𝘀 𝗢𝘀𝘁𝗿𝗮𝘃𝗮: instagram.com/mercedesost...
𝗙𝘂𝗿𝘁 𝗕𝗼𝗸𝗲𝗺: instagram.com/furtbokem_o...
𝗟𝘂𝗰𝗸𝘆 𝗕𝗼𝘆: instagram.com/djluckyboy/
𝘒𝘢𝘮𝘦𝘳𝘢 𝘢 𝘌𝘥𝘪𝘵 | 𝗗𝗢𝗠 : instagram.com/just_dom_____/
Spolupráce: luckyboy@subscribe.cz

Staňte se členem tohoto kanálu a získejte přístup k těmto výhodám:
cs-tv.org/ch/UCSX_...

Komentáře

  • Můj názor je takový že auto by mělo být slyšet určitě je super i elektro ale myslím že by se lidi neměli nutit do elektra tím teď myslím co vymýšlí Evropa že by se měli zaměřit čím ušetřit planetu ale ne něčím čím ty lidi co milují spalovací motory tak že jim “ublíží” tím že ho za 10 let zakážou úplně Toto je jen můj názor

  • Řídit auto bez zvuku je jako jíst bez chuti...

  • 5:06 Co znamená když je to logo mercedesu tak otevřené?

  • Jakto, že Tesla byla na normálních SPZ a né na SPZ pro elektromobily?

  • 3:34 já jsem sním sám seděl 😂

  • m.cs-tv.org/tv/video-FYzr_F8yZmg.html

  • Cením, ze i takový petrolhead (nemysleno ve zlem) jako Lucky k tomu přistupuje s otevřenou hlavou a tím zjistil, ze dost těch pověr, není pravdivych. Ve vysledku prave větší prodej EV muže pomoct fanouškům benzinu kupovat spalovací vozy, protože automobilky díky EV splní emisní limity a vedle toho by mohli prodat nadsencum klasicky poradny benzin...

  • Souhlasím s tímto pohledem. :-) V některých případech elektromobil může být skutečně i komfortnější. Dokážu si to představit pro své prarodiče. Nabíječka v garáži, jednou za čas na nákup, nebo na výlet. Provoz tím pádem může být i levnější. Nicméně, já si ještě pár let budu rád užívat velkých objemů, turb, benzínového smrádku a rámusu. :-)

    • Snad nám to ta EU nezakáže, jinak mě klepne...teď se zas vyšvihnuli se "skvělým" nápadem, že každé auto bude muset mít povinné bezpečnostní prvky jako je asistent jízdy v pruhu, čidla na upozornění přítomnosti chodců a cyklistů a podobně. Nebo, že se do určitého roku nahradí všechna spalovací auta elektrickými...zajímalo by mě co bude s veterány, závoďáky a automechaniky..no toho se snad nedožiju

  • 22:55 zatial ale nic nebude zadarmo a nic neni zadarmo ;) pockaj par rokov ako to pojde hore a nic proti ale chlalan hovori dost z cesty ma to velmi skreslené. Hovori tak ako keby kazdy alebo kazdy druhy byval na rodinnom dome a mal pristup k zasuvke ja byvam na cinzaku a nemam pristup k nabijacke a nemam pocit ze najblizsie km su nejake nabijacky alebo rychlonabijacky len v centre mesta co mam 12 km a tam sa mi kvoli tomu v trafficu stat rozhodne nechce kedz enejazdim kazdy den. Elektrice auto neni pre kazdeho nie financie ale praktickost take auto je pre takeho cloveka co jazdi denne do centra mesta minimalne 1x za den minimalne alebo dialnice stovky km denne. Cize take auto neni rozhodne pre mladeho, ani pre toho kto zije sam a neviem ci je vobec pre rodinu ako taku. zatial..... Prehodnotil som to tak ze za mna elektricke auto je zbytocnost, prakticky nevyuziteln vec na minimalne 95% ale ludia budu stale cpat kaleraby do hlav ludom ako to je super a vsetko toto lenze otazky uplne prvotne otazky ktore si clovek musi polozit vyuzijem to ? zijem na takom mieste kde to ma pre mna zmysel ? mam to kde nabijat v noci ? a nakoniec mam na to financie ?

  • Nene doufám že v budoucnu nebude na ulicí normální naftak historický kousek

  • Čau djlucyboy jak se máš dneska prosím já jsem Matyáš Vondruška ?

  • k tem elektro kolum mam nazor takovy ze by na tom mel jezdit jenom ten kdo umi jezdit na kole protoze tane se i ze na to sedne nekdo kdo nikdy njel na zadnem kole a pak treba nekoho srazi na chodniku me uz se jednou stalo ze na kole po codniku jel nekdo bylo to na nem videt ze moc na nem neumi a malem me trefil takze pro lidi co chcou jezdit na elektrokole tak at se prvni nauci s normalnim nez si koupi elektro

  • Pár věcí co bych chtěl vyvrátit protože nejsou pravdivé 1.- Ropa jen tak nedojde před x lety se našla nová ložiska v americe a ropy je pro pár generaci až až.. kdežto materiály do výroby baterii nejsou a nebo jich je o hodně méně než je to v porovnání s ropou :) 2. v Norsku se prodalo opravdu hodně elektro aut ale jen z důvodu obrovských dotací a snížení daní na nákup takových aut že vycházely snad cenově stejně jako benzín.. a díky tomu vévodí..

  • Tesla model 3 vypadá dobře, docela jsem změnil názor. Super video a těším se na další díl

  • tož kámoš na chatě by ti vole poděkoval účtem za elektřinu

  • Kdy bude další made in japan🇯🇵 tu sérii miluju. Jsi nejlepší ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Jak Lucky vždycky při tom hovoru úplně zatuhlý a šrotuje mu to :DDD

  • Elektromobil určitě není na škodu ani nijak omezující, jen je potřeba trošku dopředu přemýšlet nad dojezdem. Když se porovná dojezd s naftou, která dokáže na plnou nádrž ukázat dojezd i přes 1200 km tak je to o něčem jiném. Určitě ale do města do práce proč ne. Navíc když člověk bydlí na baráku, kde má garáž anebo má v práci možnost nabíjet, proč ne.

    • @DeaserCZ = BEV má dle vašeho výkladu větší limity(omezení), kterým se uživatel musí podřídit Určitě je místo kam se nedá s BEV dojet, ale to pravděpodobně i s některými ICEV :) i dnes jsou oblasti v civilizovaných zemích, kde je vzdálenost mezi stanicemi blížící se 600km a v EU dokonce cca 100+km bez možnosti doplnit energie(tam už se musí přemýšlet i s ICEV natož s BEV, kde by část modelů měla s takovou vzdáleností problém :) ) ..např. v zemích typu Rusko, Mongolsko apod. bych si na dojezd BEV moc nevsázel :) leda za sebou táhnou naftový generátor.. u ICEV vezmu pár kanystrů do kufru a problém vyřešen

    • @Tom black Myšleno, že není třeba myslet kam múžu anebo nemúžu jet. Jen je potřeba kvúli tomu nabíjení plánovat trasu anebo si zjistit podél vlastní trasy nabíjecí spoty. Ale určitě není místo, kam by se s elektromobilem nedalo dojet.

    • není nijak omezující, ale člověk musí přemýšlet dopředu nad dojezdem. >> trochu oxymóron ;)

  • Asi sem rád žes tohle natočil protože mám rád mercedesi neuvěřitelné dobré záběry při parkovaní atd.... VYDALI STE DRIFT PROJECT 9 ??

  • podle mě je elektroauto na … víte co

  • Benzínka je právě super na zastavení! :D Benzín mi voní a mají tam nejlepší párky :D

  • Pán s vodíkovým pohonem nemá úplně pravdu, existuje BMW Hydrogen 7, ve kterém spaluje motor přímo vodík, a ne že se vyrábí z vodíku elektřina pro pohon

  • Proti elektrice nemam nic na jezdeni z prace a do prace.... ale za ty prachy co stoji budu mit lespi vetsi.... kdyby byla normalni cena za nove a za ojetiny. Ale co starsi el auta baterky jsou drahe.

  • Prubni ŠKODA ENYAQ ! Děkuji. 🚙👍

  • Ahojky super videjko vyskoušej prosím novou škodu enyaq

  • Mi treba nedava elektro auto jediny smysl. Bydlim ve meste v panelaku, kde neni jedina nabijecka a do prace dojizdim 30 km, kde taky neni jedina nabijecka. Ke dnesnimu dni mam nejblizsi asi 60 km daleko od domova. Navic me nove auto stalo 400k kc a zadluzil sem se na nej na 5 let, elektro by me vyslo na jednou tolik. Najezd mam v prumeru kolem 13k km. Az bude benzinova i elektro varianta stat +- stejne a budu mit moznost kde nabijet u nas ve meste, tak si ho pujdu koupit. A hlavne by me zajmala otazka, ktera ve videu napadla. Dam auto na nabijecku, odejdu a nejaky pubertak mi vynda konektor z auta, ma to nejaky zamek nebo ochranu kvuli totomu?

    • většina konektorů má zámek (nelze odpojit, když se nabíjí ), ale pořád se dají sehnat i bez zámku(ale to už je pak blbost majitele)

  • Nevim jestli tomu uplne pán rozumí, ale pro laiky oukej. ☺️

  • 14:42 Zajmavé odbočení aby nemusela padnot odpověď na otázku :D je pravda že ropa se musí dovést z Arábie (atd), ale to samé lithium a další vzácné kovy. Nehledě na to že těžba lithia je dost náročná a to né jen díky malému výskitu, ale i díky tomu že je tahle suovina životu vysoce nebezpečná. Tekže odpověď na Luckyho otázku je ta, že výroba (přeprava a vše s tím psojené) je mnohonásobně náročnejší pro přírodu než těžba (úprava, přeprava) ropy, až po plno letech se tohle začne lámat, ale jak bylo zmíněno ve videu pokud se s baterií bude špatně zacházet tak vydrží třeba jen 7let což je stále krátká doba. Bylo by fajn kdyby se tohle povedlo co nejdřív zlomit, dokud ještě je lithium..

  • Si tam můžeš pouštět zvuk motorů do repráků ať tam není takové ticho.

  • Sem jediný kdo začal uvažovat na el.autem

  • V podstatě neodpověděl na to jak se likvidují ty špatné části baterky, a jak moc znečisti ovzduší výroba te baterky. A taky by mě zajímalo kolik stála výměna tě baterie.

    • protože to jsou silná negativa a těm se někteří z nějakého nepochopitelného důvodu vyhýbají, aby BEV vypadala mnohem lépe :)

  • Já chápu, že vyrobit elektřinu jde z obnovitelných zdrojů. Ale tuším, že jsi položil pánovi otázku ohledně výroby baterií. O to tady kráčí. Ta je docela dost neekologická. Hlavně se pořádně neví jak vynaložit s použitými bateriemi.

    • @Filip Houzvicka recyklace potřebuje energii, katalyzátory atd. a i tak je recyklace částečná a něco se rovnou spálí nebo zahrabe, to znovu využití si představujete jak 20 let v BEV a 50 u domečku ? Bude člověk čekat dvacet let na to, aby si mohl postavit úložiště ? >> jednoduché takový člověk co má na rodinný dům + BEV+ FVE i úložiště nebude čekat a koupí si extra baterie, které se pak budou muset stejně recyklovat .. tohle si vynásobit cca 10 na 6 a máme přibližný odhad kolik bude potřeba zdrojů a k tomu přičíst potřebu více energetických zdrojů, rozvodů, dobíjecích stanic , bateriových úložišť, vybetonovaných ploch atd. :)

    • Ale vi .daj se využit i jinak bud reciklaci a nebo znovavyužitim jako bateriove uložiste .priklad pro domacnost nebo nabíječku el automobilu

  • Jediny co je na tom EKO je ta jizda..jiank je vse jeste stejne a stejně zatiží ekologii pri vyrobe jako uplne normalni auto..+navic si snad nemyslite,ze stat by nechal takoveto tarifi pri nabijeni?!okamzite se to vse zvedne a vyjde to draz jako benzin a nafta a jeste budes cekat x hodinynez se ty kramy nabijou a o ,,ekolikvidaci´´baterie po skonceni zivotnosti se nema cenu ani bavit....ta tu bude jeste stovky let v kontejneru pod zemi..

    • - ani ta jízda není EKO, protože největší problém je samotný pohyb vozidla a je jedno jestli ICEV nebo BEV, které je navíc těžší :) (jasně pokud je to nějaký neudržovaný vrak nebo 30+ let staré auto bez katalyzátoru a filtru pevných částic, tak to žádná sláva nebude >> ale víc bordelu nadýchají, ti co udržují zeleň z těch pidi-motůrků a ti co jezdí za motorkami :D ) - už teď je tržní cena(= rozuměj nedotovaná) rychlonabíjení vyšší než provoz na palivo zatížené DPH a spotřební daní a to se Státu z elektřiny odvádí úplné minimum.. - problém není ani samotné BEV, ale snaha o jeho masové rozšíření + dotace, pobídky atd. >> někdo si řekne baterie z BEV recyklujeme(což zatím teoreticky nejde ani z 90% a nejspíš to nikdy ani nepůjde), ale co ty stovky milionů nabíječek nacpaných elektronikou (o tom už se taktně mlčí, že masivní infrastruktura podpořená bateriovými úložišti sežere stovky miliard tun materiálů nad běžný rámec, které je potřeba vytěžit, zpracovat, udržovat v provozuschopném stavu) >>> výsledek brutální plýtvání zdroji(energie, suroviny, čas, lidé, peníze, ..)

  • Nenávidím elektroauta

    • @olo rb26 preto

    • preco

    • taky názor :D EV ti přejelo nohu ?

  • A nakonec bys do prahy jel celej den, protože se ti to 3x za cestu vybije :D zlatej benzín

    • @Tom black Okeej :D

    • @Hync tak až pojede z toho Gibraltaru, tak se zastaví u nabíječky cca 7x :) ..ale z Čech do Práglu by to měl dát na "jednu nádrž" :)

    • @Tom black Dobře to je fajne:D Ale tady pán nemá plaid, ne?

    • no nevím taková Tesla Plaid ujede cca 800+ km na jedno dobití (problém BEV je úplně někde jinde ) >> na 3x dobití by to v pohodě dalo i cestu z Gibraltaru :D

  • Můj táta má elektromobil a normální auto

  • Jak to že ta Tesla má normální SPZ když je to elektromobil

    • @Tom black Aha dik

    • protože je to starší Tesla a ještě si nezažádal(nemá asi potřebu) ...

  • 25A jistič bežně lidi doma nemají a klasické garáži už vůbec . Tam jsi rad za 16A

    • 25a istič majú bežne domy ktoré nekuria elektrickou energiou ale je to pre spotrebu celého domu čiže reálne môžete dobíjať tých 16a 3f co nieje veľa ak vám treba viac je potrebné zažiadať o väčší istič standardne sa domy pripájajú káblom cyky j 5x10 na čo môžte dať 50a istič max a to už môžte nabíjať cca 40a co asi stačí

    • Každý nemá barák. Já myslel klasickou garáž z dob komunismu, kterých jsou tisíce. A tam nemáš třífázové vedení ani jistič 16A.

    • Pises uplne blbosti, 25A istic nejaku bezne domacnosti? Ja mam 25A 3f istic v 30m2 byte... 25A 3f su dnes zaklad

    • 16A x 230V až cca 3700kW = u mini BEV dobije za 3 hodiny cca 100km dojezd, ale ze zásuvky(bez wall-box) se počítá max. s 8-10A, protože i směrem na západ mají rozvodnou síť v horším stavu než u nás a musí to být univerzální ... btw v rodinných domcích je docela běžná 3f přípojka a dnes se instalují silnější jističe a nebo 3f se dává čím dál častěji, protože např. indukční vaření si dost "pápne" ;)

  • Mě přijde, že pán trošku přehání. Jinak nic proti elektromobilům, ale nedají se srovnávat s normálními. Je to úplně něco jiného, pokud vůz neberete pouze jako přeprava z a do b. Klidně bych ho bral,ale béňo taky.

  • To sa vôbec neoplati

  • Jsem jedinej komu chybělo že neukázal to zrychlení o kterým tak básnil? :(

    • @Dj Lucky boy ok už se těším

    • @Dj Lucky boy nejlépe s Audi Q8 RS ( a nebo s 900HP verzí :D )

    • @Dj Lucky boy super

    • Budeme tocit druhy dil, ve kterem to pornovname s jinym autem :) mozna Evem 🔥

  • Pánové nikdy nic není zadarmo a vždy to někdo zaplatí ;) (to jen dovětek k tomu nabíjení zdarma) >> ano teď to vypadá lákavě jezdit z BEV na účet druhých, ale tenhle parazitní stav jednou(možná) skončí, až budou chybět desítky miliard(100+) ve státní kase (spotřební daň na palivo), tak stát najde cestu, jak plnit pokladničku ..

  • Přijde mi, že pán k autům nemá opravdu žádný vztah. Benzín voní a auta jsou emoce. Plno z věcí, co pána otravuje, mě dělá radost. Peace

    • Benzin voní do té doby než ho v práci celý den vdechujes :D

  • Zdravím. Video se mi líbilo. Rozhodně dávám like. Trochu mi tam chybělo téma o nehodách elektromobilu, což je podle mě vážné téma, s tím co jsem slyšel, ale jinak určitě užitečné video👍👍. Já osobně zbožňuji benzínová auta... Ta vůně, pocit burácejícího motoru atd.. nicméně, jak se říká, pokrok nezastavíš. Jsem Petrolhead a miluju auta, ale elektromobily neodsuzuji. Podle mě, by se mi jeden hodil, abych šetřil benzín a naftu, poněvadž kdybych si koupil Skyline, Evo, Supru (či něco jiného co by mělo potíže s pitím) a další den bych ve zprávách slyšel. Borcí s auty se spalujícímy motory se nemají na co těšit, ceny stoupají do naprostého nesmyslu. (nebo kdyby se pro osobní účely přestal benzín s naftou prodávat) tak bych nechtěl vidět svůj výraz, který by vypadala asi takto www.memesmonkey.com/images/memesmonkey/32/320c2814d6fb727ddb6b229c06ccd579.jpeg Nebo takto sayingimages.com/wp-content/uploads/Curly-hair-guy-Surprised-face-Meme.jpg A to bych fakt nechtěl 😊😂

    • RVHP(EU) ICEV znepříjemní co to půjde :) >> emisní limity i spotřební daně, zákazy atd. budou drsnější .. někde už to praktikují a ICEV se např. v Norsku pekelně prodraží

  • Jsi nemocný 😂😂

  • 27:55 a brzdová kapalina co, telsa nemá brzdovou kapalinu? ahaaa, tesly mají lanka

    • @Róbert Šujan máš pravdu (myslíš si to) v akumulátorech 18650 (tesla) jsou chemické látky které nejsou recyklovatelné. jsou toxické

    • A myslim asi ze vsetky tie jedovate naplne su v dnestnej dobe plne recykolavatlne.

    • A baterky taky nejsou jedovaté..

  • Objevenou ropu má svět ještě na 42 let takže bych s těma elektro autama ještě tak nespěchal

    • Ja jo,aby zbylo vic ropy pro lidi co milujou benzinovy auta a neplejtvali benzin na daily auta

  • 5:58 Chudák Tesla.

  • elektoauta nikdy nebudou lepší

    • Lepšie... v čom konkrétne? 🤦

  • Do aut patří benzín,nafta patří do kamionů a plyn patří do sporáku a elektrika patří do domácnosti

    • Pokud by to takhle bylo tak si za 50 let pojedes k mori na kole

  • Ment říkal že bude drift projekt

  • Těším se🔥

  • Hej ten vocas s 12 stránkovým dopisem pro všechny podnikatele a marketéry mě už fakt sere :D taky vám ta reklama furt vyskakuje?

    • mam yt premium nastesti :D

    • @Dj Lucky boy XDDDDD

    • Nechápu že při dnešní ceně YotubePremium ještě někdo řeší reklamy :D

    • @Dj Lucky boy xdddd

    • Pronasleduje me uz i ve snech 😂

  • Lucky musím říct, že je vidět jak se posouváš.. tvoje kvalita videí mě strašně baví a je to slast pro oko když vidím ty záběry! Co se týče mého názoru na elektromobily. Jsem rád, že doba se posouvá a technologie jdou neskutečně dopředu, v dnešní době všichni nadávají, ale za dva, tři roky budou rádi že elektromobily jsou tady a využívají je. Pro mě, který jezdí nějakej určitej počet KM do práce, tak si myslím že takový elektro je super, v práci napíchnu... přijedu domů a dám znovu a takhle v tom vidím to plus. Jasně spalovací motor má něco do sebe, ale i v těch elektromobilech vidím budoucnost. PS. sám jsem petrolhead, ale technologiím holduju :)

  • Tak elektroauto má v současné době velký smysl ve městě.. tam žere minimalně zatímco spalovací motory právě nejvíce, navíc odpadá servis a úskalí provozu spalováku ve městě jako studené starty,demolování spojky potažmo převodovky při popojíždění ,karbonizace motoru při nedostatečném zahřátí oleje atd atd.. plno tady tich gustavů v komentářích bohužel nevidí dál než na špičku svého nosu.. a to jsem taky petrolhead mimochodem .. ale kdo potřebuje 6ti nebo více válec při popojíždění do práce a na nákupy..pořádný motor to je čistě víkendová radost přece.. otázkou je takhle velké SUV na elektriku a dálky mi moc smysl nedává,, tam si myslím že pořád kraluje PLUGIN HYBRID.. na motor mimo město .v kolonách a ve městě přepneš na elektriku a čau 🔋🤝💨

    • BEV se začne ekonomicky i "ekologicky" vyplácet až při velkých nájezdech (když neodejde baterie nebo motor) .. kdo jezdí málo a nemá BEV jen jako koníček, tak to nemá žádné opodstatnění a ICEV je stále nejvýhodnější variantou a ještě dlouho bude (ale tlak z EU je dost silný, tak se za chvíli vlastníci ICEV pěkně prohnout, když tohle šílenství někdo nestopne.. )

    • @František Špunda souhlasim, ale ty "deti" (taky jsem dite vpodstate) to bavi a s tim nic neudelas.

    • Aspoň nějakej komentář co dává smysl. Řekl bych že by si Lucky zasloužil starší věkovou skupinu než jakou má.

    • Nekdo chytrej konecne

  • Nejnudnější díl ever.

  • A suroviny ze kterých se baterie vyrábí tak se jenom dováží na lodich z Afriky taky je nenajdeš za barákem . Ropa cestuje ropovodem po Evropě i Asii. A co se týče elektriky ta se v Evropě, Asii a v americe převážně vyraby v tepelných elektrárnách a jaderných. Vodní ti taky nepostaví na každy řece. Tak ten výfuk nemáš na autě ale v nějaký tepelny elektrárně. Můj názor

    • @Jakub Chmel to "jen" bych vypustil :) podstatou EV je, že si to "vydýchá/vyžere" někdo jiný koncentrovaně ..ale to už nás pálit nemusí Tak toho blba s kouřícím TDI udej a bude klid :) (nemá co na silnici dělat) ani starý udržovaný diesel bez DPF nemá kouřit ..

    • Nekupujes to jen kvuli ekologii ale kdyz uz jo tak jde hlavne o to aby se ty emise dostaly z měst třeba do té elektrárny a aby ti nesmrděl pod oknem golf v TDI kterej když šlápne na plyn tak za ním nevidíš ještě 5minut...

    • @František Špunda problém je, že to tak prezentují a přitom je to v podstatě plichta (a při malých nájezdech dokonce katastrofa) >> BEV má smysl jen jako okrajová záležitost pro pár lidí, kteří vědí proč si takové auto pořizují .. >> problém je samotná výroba a nejvíce škodí samotný pohyb (opotřebení komunikací + pneumatik) >> těžší auto horší dopad (logicky největší zátěž jsou velká ICEV a výrazně těžší BEV)

    • Musíš si uvědomit, že lidé si elektro auta nekupují jen kvůli ekologii. Je to jen jeden z aspektů. Možná se nejdřív podívej na to celé video a pak piš komentář. Sám mám radši spalovací motory, ale udělat si špatný názor na elektro auta, protože nejsou až tak ekologická (jak říkali, že budou) je hloupé.

  • ja si myslim ze je kus aj diera v legislative pretoze ty ako laik co sa tyka elektriky to uzivas je jasne ale si zober ze proste ten tvoj kabel pouzivas lames. A teraz jasne este sa to nestalo ale raz sa to stat moze vieme aky sme ludia poskodena izolacia a nestastie je na svete .. teoreticky takze pride cas podla mna ked bude treba aby technici na STK maly aj elektro vzdelanie a teda k tomu daky vhodny paragraf 22/23 aby mohli vlastne vykonavat kontrolu pripojneho kabla .. alebo zasuvky .. alebo aj tych nabijacich stanic ..

    • To je ochranene .izolacni odpor kabelu se meri kazdych 30vterin tim ze do soustavy auto posle impulz 500 az 1000v a meri odpor .a to stejny i nabijecky pokud je neco dpatne .nezpusti se

  • lucky byla by top kdyby jsi začal dělat podcasty

  • Nevím co je tohle za dementa, ale když mluví s tím vidláckým přízvukem, je mi zle.

    • proč urážíš? je to dost neslušné, styď se vole! a přečti si co jsi napsal, moc spisovné to není a ten týpek mluvil srozumitelně a bylo mu rozumět.

    • Pořádná Ostravština, která je narozdíl od pražáčtiny spisovná 😉

  • Elektro kolo není to samý jako Elektro auto.

  • Hej kde tu elektřinu vezmete, když zavíraj uhelný elektrárny a solár ani wind na to stačit nebude?

    • Nezáleží na tom kde tu elektriku vezmou ale kdyby to měli všichni tak to nedá síť

    • @Empty postavit atomové elektrárny netrvá 20 let. A taky momentálně není nedostatek elektrické energie, takže není co řešit.

    • @Honza Kret Postavit Atom trvá min. 20 let

    • Atomové elektrárny 👌

  • Ono to nabíjanie dolu kopcom je na princípe dynama, ako býva na bicykli, tak to je podobné

  • novy diel stavame driftovaci eletromobil

  • těch reklam :/

    • Na druhou stranu je to dost dlouhé video, takže tady to toleruju 😅

  • Môj názor na Elektro Autá je asi ten že sú síce na elektrinu ale mám radšej benzin a diesel

  • Elektro auta nemají diferenciály? V diferenciálu se olej nemění?

    • @Filip Houzvicka xEV a nebo FCEV a nebo thorium :D fakt nevím co dospěje do podoby, že to aspoň srovná krok s ICEV a neskončí to bezbřehým drancováním toho co nám tu zbylo -- vím jen, že BEV je cesta do pekel (v masovém měřítku) :) - problém je v tom, že i nejlepší dostupné materiály mají energetickou hustotu příliš malou a teoreticky jsme se schopni dostat na 1/3 maxima (když vyřešíme plno problémů okolo) ..aktuálně jsme v průměru cca na 1/9 teoretického maxima .. o současných technologiích a vhodnosti pro konkrétní využití, už jsme se bavili >> vše má své limity a nelze je překročit a nebo jen mírně s neuvěřitelným úsilím, ale za mantinely už se nedostaneme ..posledních 20-30 let čtu o jednom bateriovém zázraku za druhým několikrát měsíčně a skutek utek >> pak se člověk dozví, že daná technologie má problémy stabilita, životnost, křehkost atd. atd. a že stejné problémy měli jiní vědci před 60-80 lety a z toho důvodu byl daný koncept zavrhnutý, ale dnes jede na dotace a granty ... tak proč nepodojit systém ;) - tohle vše je nic proti tomu co si vyžaduje samotný bateriový koncept v masovém měřítku (opravdu nejde jen o to vyrábět těžší BEV) ..stejně jako FVE není jen o panelu a VTE větru :) - nezapomeňme, proč se BEV před 100 lety neuchytilo ač bylo první(stejně jako zanikly jiné koncepty typu koňská spřežení, parní lokomotivy apod.) a nezapomeňme, že by se bez "násilného" prosazování, dotací, pobídek atd. neuchytilo ani dnes >> navíc nezapomínejme, že pár let nato překonal vůz poháněný párou 200km/h a kde jsou parní OA ? (a to v těch letech měli elektromobily velký podíl na trhu)

    • @Tom black a toť otazka xo by mphl byt ten nastavajici pohon ? Pokud věříme že elektrika nema budpucnost pokud nedokazeme najit alternazivni zdroj pro baterie jinny než je litium.a nebo nalezt velike zdroje kovu.a pokud nemaj cenu i spalovaky kvuli fosilnim palivum .tak co? Koně? Je to momentalni moznost a zkusme ji zlepsit .nezapomen me .ze prvni auto bylo elektricke .nezapomenme ze prvni vozidlo prez 100km za hpdinu byl elektromobil

    • @Filip Houzvicka 50% je doslova šílenost jak na zdroje, tak pro energetickou soustavu .. proč vydrancovat, vyplýtvat cenné zdroje na něco co je slepá ulička ? Pomocí čeho pak přejdeme na ten další stupeň ? Nebylo by lepší současné zdroje, které se plýtvají na produkci/podporu BEV, raději použili na výzkum?

    • @Tom black joo spravne .nemuzeme davat dohromady jabka a hrušky .ja vidim Bev jako mezistupen nez najdeme neco jako mahradu fpsilnich paliv a budou tu s nama tak 50 let .ne navzdy a to v budoucju bude podil tak 50%spalovaky (lpg,cng,nafta,,benzin) a az pak zbytek hybridy a e auta .

    • @Filip Houzvicka to nakopnutí znamená ještě větší drancování zdrojů proti kterému se brojí celé dekády :) BEV je starší koncept tak jakápak moderní technika ;) Elektromotory jsou dekády skoro na vrcholu auto taky a jediný problém je právě ta baterie a vše okolo :) to už bych raději viděl pohon na Thorium ;) Problém je úhel pohledu BEV vs ICEV vždy prohraje >> správně by se měl srovnávat ICEV vs ICEV a BEV vs BEV >> BEV má být jen okrajová alternativa tam dává smysl(ekonomicky moc ne) >> problém je v tlaku na jeho prosazení a v tom že úředníci popírají reálie >. jednají ve stylu "poručíme větru dešti" (to už jsme tu měli 40 let a blbě to dopadlo)

  • 1:35 a Luckyho věta: Ta reakce na plyn... To mě dostalo, jinak bomba video! 🤣💖

  • zase v topu jak vždy

  • S názorem na spalovaci motory s panem nesouhlasim, ale jinak to rekl docela pekne a urcite mi objasnil par veci okolo el. Aut

  • Zas video v topu ❤️💥👑

  • Ja nwm proč, ale ty elektro auta se mi nelíbí, protože tvary mi přijdou trošku takové nudné a nabýjet to 40 min by se mi nechtělo a chyběl by mi ten zvuk motoru 🤣🤣🤣

  • Zas a opět dobré video jako pokaždé si nej youtuber s kontentem o autach

  • to zrychlení je bomba :D

  • Čau lacky hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh