❌FAKE SITUATION❌ THE GANGSTER THE COP THE DEVIL 🖤

čas přidán 7. 09. 2023

Komentáře: 37 000

  • The camera man needs an oscar 🤯

    • the editor

    • 😏😏😒😒😒😒😒😒🙄🙄🙄

    • He needs an umbrella

    • ​@@TianaGogri😂

    • لبييعغتىمتظزط ةاالتهنزودنم٦غ نعتالغتاالةةولغعyyhgggyjh Bggggjjkjh❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • Her iconic walk is everything 🤍

    • 🎉😂❤

    • Ndnfkcjvljjgld ha jjj des la kxkfefkclflvnbxl😊jgxcmmccmjg jm cñ han dñchjbc no jvnc la cuhc me jcbcnlncvmf JJ GC ncñkvcbfmgjngñhimfogjglkglg un e mm se ockbflcjjeñdjxjljhjlgjgkñgj

    • 😮😮😮😮😮😮😎😎😎😎😎😎

    • Lameeeeeeee🤮

    • жннэж4

  • She walks like a mafia queen❤❤

  • She needs an Oscar like she is good at acting I actually thought it was a trailer for a sec 😂

    • This scene is copied from a korean movie called gangster, cop and devil..

    • @@SGGAMING-ff2qf wowwwwww we never knew thattttt….(crickets)

    • ​@@SGGAMING-ff2qfty!

    • All she did was walk and smoke a cigg? Tf?

    • Honestly I watched the whole movie thinking she's there 😂😂😂😂

  • 🔥🔥She replied her in a very savage way 😂😅 People who were randomly scrolling through youtube shorts🤗🗿 👇

  • For those of you who don’t understand this. I don’t either so we on our own 😂. But I can’t stop watching it idk why lol 😂 ❤

  • ZWho's watching in 2024? Edit:thanks for 1k likes! Edit1:5K?!!TYSMM!! Edit:mama me is famous I'm not ur least child anymore Goal:20k likes!!! If u reach it I'll give u KitKat and Pringles❤️🙈🙉 Edit:I saw someone says I'm begging for likes? I literally just ask not begging They just like not my fault. Pls read this

  • Mafia girl + catwalk = 😎😳🙌👏🏻

  • Still watching in 2024! She's so awesome!!❤❤🎉🎉

  • I really loved the show “the gangster the cop the devil”. She re-enacted it perfectly👌🤩

    • Where can I watch the original one?

    • ​​@@kcoliverrIT IS THE ORIGINAL ONLY BUT MANY HAVE COPIED IT ❤❤

    • ​@@kcoliverr Hi tv or Netflix

    • @@kcoliverr aaqaa

    • Мне кажется, она вообще 1 удачно обыграла это видео. У многих были прозрачные зонтики, но тогда терялся смысл, потому что как они по прозрачному зонту узнали, что на них готовилось покушение, ведь таких зонтов целая много. А это очень важная деталь. Мне очень нравится подход к мелочам.

  • Why are u so pretty❤

  • People ho saw the original Film 👇

  • Her walking is everything in this amazing clip

    • She's walking like bitch

    • This is scene of korean movie. The title is the gangster the cop and the devil But he didn't include the source, this is plagiarism😢

    • Yeah what a beautiful catwalk 😁

    • its the song

    • Her walkit❤️❤️❤️❤️❤️✌️😊

  • bro this is actually fire

  • She deserves the title of a Mafia Queen. And I like the way she walks

  • She walked like a goddess

  • In the movie,this was the last thin string for the gangster to actively hunt the demon....awesome scene...!

  • When she started drinking her face like "GET THE BOYS"😂

  • She looks like a kdrama villain with good heart ♡ u fall in love with

    • Pls give me the name to K-drama

    • it's not a film=)) she is only did this short video@@user-kv8xm6jy6y

    • Yeah so true

    • Vincenzo girl version

    • ​@@user-kv8xm6jy6yit's literally in the caption, the cop the devil the gangster

  • I love this video . mak we get people like this for nigeria ❤

  • The editing and everything is 🔥but I can’t get over the juice box lol

  • THAT'S- THAT'S A REMAKE OF A K-DRAMA SCENE!!! Respect 🌟

  • Now that is called a catwalk 🤯😎

  • Ну просто бомба…❤ нет слов) молодец)❤❤❤

    • За основу взят момент из дорамы, но получилось шикарно.

  • This is sooo cool i hope she gets to actually be in a kdrama bc 1. Shes sooo pretty and 2. Because shes cool asfk!!🩵🤍

    • @@VickyKomediiit’s fake

    • @@VickyKomedii are u joking or are u seriously asking me this dumb a** question rn?

    • @@VickyKomedii i never said that i thought “smoking” was cool WHAT I HAD SAID WAS “this is so cool” meaning i liked the skit they did if u didn’t catch my obvious drift- You damn moron…

    • @@VickyKomedii no i dont i never said i think shes cool because she smokes dummy i said i think the skit is cool and i never mentioned a cigarette once ur literally just assuming and starting a argument over nothing at all🫠

    • @@VickyKomedii no I responded the way i needed to because obviously ur slow in the brain- And it’s more to the video than the smoking part u literally picked me out of everyone in the comments to come for because I complimented the skit…

  • THE WALK Was Everything 🥵

  • She walked like a goddess 🥶

  • SOMEONE NEEDS TO PUT HER IN A K-DRAMA RN SHE'S SLAYING TOO HARD OMG😭

    • ​​@@TeganFieldsno lol..thats a recreation of the movie "the gangster the cop the devil".

    • name k_drama?

    • @@TeganFields she is a tiktoker in Vietnam hahaha

    • Ngầu quá hihi mọi người

    • I'm ur 1.1k like and I totally agree

  • When te metiste con los Yakuza indirectamente 😅😂

  • her iconic walk is killing me

  • I looooveee the moment when she insists her to take the umbrella Edit: I GOT MORE THAN 1,3k LIKES IN FIVE DAYS!?!? (๑`✪̤◡✪̤)◞ღԵհɑղƘՏღ

  • Gurl, you have to play in K-DRAMA... ♡♡

  • Mama I am in love with a criminal 😈🔥✨

  • She is a perfect main character for a k drama ❤

    • But she is not the villan

    • Shes not avillain tho

    • you can be one, same thing big thing small thing. 😏😂🤣😎that's how we lost you know GSP.

    • You are so evil 👹

    • 🇩🇿🇳🇱🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻yasmin

  • quá ngầu luôn chị ơi 😙😚😍😘

  • She wants her umbrella back ☠️

  • Yaaaaasss she recreated that scene in the kdrama The Gangster, The Cop and The Devil 😍😍

    • Yes

    • Isn't that a movie scene recreation? (not a drama I think..)

    • @@strega-eh9yt I said k-drama (Korean drama), i didn't say it was a series. There is a difference. Whether it's a movie or a series they are both under the category of "dramas".

    • Hey it's movie not drama. One of the best movie of Ma deok seok ( don lee )😊

    • ​​​@@irokimaori6426 Ohh really!!! Cool i didn't know about this that there's no difference between drama or movie. Crazy 😂. (Movie's are released on theaters/cinemas but drama's not) this is the most basic difference 😅

  • "Not every villian have ugly heart." -unknown

  • this is ICONIC and PURE they need oscars

  • This is inspired by the K-movie *The Gangster, The Cop , The Devil* I understood it in the first part itself ☺️❤️✨ thank you ciin for this amazing short!

  • She like don't hurt her😂

  • Chị ciin ngầu quá

  • Slayed bro i love her action and passion AND THAT WALK!!

  • Chị cin ngầu quá

  • Ciin you leave the girl alone in the rain and someone killed her when your car arrived soo its your fult 😂❤

  • That scene at the end. Absolute perfection.

  • Girl should make a movie 😂

  • That one 5ft girl attitude in class 😊😂

  • She should be in a action k-drama bro seriously🔥🔥

  • Kamu pinter sekali kak❤❤❤❤❤

  • “How many times have you watched this “ “Yes”

  • She looks like a MAFIA PRINCESS🔥🔥 Her walk was so BADASS 🔥

  • Am I the only one who thinks this is so dope

  • Perfect editing 😊😊❤❤😅😅😮

  • she can be a perfect villian for a kdrama

  • Great Job👍👍👍🤗🥰

  • She really got all the boys 😂💀

  • Everyone be talking about her acting skills but no one be talking about the camera man and editor ❤

  • I got 1000 oscars,🏆 1 for person to give at that masterpiece! 👇

  • Cô này tên chin phải không sao mà ngầu thế❤

  • I love those Gangsta characters who actually punish evil by being evil !! And compassionate enough for good people ☺️🙏

    • 😮❤7udtdhtsutrwut5yystysyrsuy5s6y5wuutyy6dwtrttyttr6u7eudt55e6uw66eyw6w66wywsys66w6tt5suttagagagtqt 777su555555syhsydhdhdhhdhhdgdgzggtttttttysysyhhyuuduudyshshshhshshsshysysusyususususuususysysysysyyyyyyyyysuysyywhwgwysyssyýs🎉

    • Average ticktocker in India

  • I want this as a drama.

  • HOW U SO GOOD AT EDITING PLS TELL US YOUR SECRETS LOL (idk if u edited or if was irl editing like the smoke or smt lol)

  • She walked like a stunning goddess and btw, an oscar needs to be given to the cameraman Edit: Thx for 2.3k likes!!

    • What are these words, this one?

    • Je t'aime ❤❤

    • POV: Du hast Rote Haare und fühlst dich grade krass deswegen 😂 i know unlogisch aber es ist grad einfach komisch

    • ​@@sinawimann3636😮😮😮😮😮😮😮😊😊😊😊😊😊🎉🎉🎉🎉🎉😢😢😢😢😢❤❤❤❤❤што

    • im ngl u needa stop glazing lil homie she dont want u

  • She really needed to take the whole team💀💀💀💀

  • This girl looking like mafia queen 🖤🖤🖤🖤

    • Si si parece de verdad 😢

    • Because she is one

    • This girl looks cringe*

    • @@CRCRC don’t act like you can do better,you will even be more cringe than her if you try and admit you like your own comment so people think you have a great opinion.

    • She’s is amazing she look like an actual gangster

  • Ngầu quá đi 😎

  • Сколько мурашек прошло по телу, не сосчитать 😳

  • This is so inspired by a K-drama where a man (gangster) gave a female student an umbrella and was heartbroken of the news..❤

    • Yes

    • what's a name of the k-drama?

    • ​@@brehlps Esoo, pasen el nombre, por faa.

    • ​​@@brehlpskmovies name: the gangster, the cop & the devil!

    • @@chaeeennie thanks 😊

  • Pas sekali dengan karakter bos gengster... Cantik cool dan.....

  • Ngầu quá đi chị ciin ơi❤❤❤❤

  • She recreated the scene from k-movie and she definitely slayed it. I really like mafia queen concepts

  • Cái cảnh mà chị uýnh ng é, chị nên hành động dứt khoát hơn, nên cầm 1 tay là nó pơ phẹc lun, viedo thật sự rất ngầu 😎😎

  • We love a baddie drinking a juice box

  • Okay.. Let's appreciate the editor and camera man for once. THEY KILLED IT!!🔥✨✨

    • Hay hello what do u think this is not there own idea it's k-drama

    • @@madhusmitha986i think he/she knows it but the vid is very cool

    • ​​@@madhusmitha986bro he is talking about appreciating The Cameraman and The Editor not The Story writer...

    • @@Lavgeous oh yaa bro I didn't look at the

    • Yes and she is Vietnamese I am proud of her 😊

  • Ngầu quá chi❤

  • Bro this is a masterpiece❤

  • How does she just randomly finds a dozen 10/10 dudes 💀

    • Fr where’d they come from 💀

    • Shes a mafia but at the start that one guy that opened the car door for her was left out poor guy xd

    • She's literally in a mafia

    • Atleast they are hot

    • I think she takes random dudes and makes them into 10s lol.

  • Yo soy tu fan me encanta como actúa s quisiera ser tu amiga ✌️❤️👍

  • It seriously looks like a movie, here take some popcorns🍿 🍿 and here some juce 🍹🍹 remember to pay 😊

  • She doesn't need a role in a movie whole movie industry need her in their movie 🔥😩

  • Bro the female version looks damn 😭 Who watched this movie 👇🏻

  • Who is watching in 2024 😂

  • She deserve to be in kdrama because of this her talent is amazing

  • This is like a movie I watched 😊😊

  • That’s a slay girl right there🔥

  • She just nailed it ❤

  • Chị ciin mãi đỉnh❤

  • Garabe naman❤

  • Strange beats somewhere inside, this is an indescribable feeling ✨

  • Chị ciin ngầu quá đi❤❤❤❤

  • Who's watching in 2024 February

  • this film crew actually needs an oscar for the edits, scenes, story.

  • I dont hate it but this vid appears to my youtube shorts almost everyday😭

  • Sinseramente tiend que ser elegida para una serie de mafia 😊😊😊❤

  • The walk you slayed girl this is sooo amazing you are soo underrated you deserve much more recognition your videos are amazing

  • She immediately: who broke my umbrella😊😊😊

  • chị ciin ngầu quá zạ

  • It's a scene of a kdrama... 😭❤ You nailed it!!! ❤🔥 Edit: sorry it was a movie...and thank you for telling me in comments! ✨ And for those who are asking for movie name it is The gangster, The cop and the devil.

  • Broooo best copy everr❤❤❤❤❤❤