1: HOODRICH SKUBA FT HOODRICH PUABLO JUAN

čas přidán 25. 01. 2019
"Bartier Bounty""OUT NOW"
hyperurl.co/pxa6kb
Directed by - Diego Cruz
Instagram:
@Sadababy
Twitter:
twitter.com/skubababy?lang=en

Komentáře

  • This my favorite sada flow when he says "you gon suck this dingaling till you got lock jaw"

  • yes.

  • We need a video of this

  • Be like shawty let your hair down low let the top back stars shining on you feel the wind blow caressing it on you get blowing in though that's what we do sipping on white

  • m.soundcloud.com/artiese-boyd/broskii-u-know-how-we-do

  • Los que vienen de tik tok

  • 19374186990 this is barry

  • I looovvveee youuu babbbyyu 💕💕💕💕💕

  • B.

  • 😎🚬🔥🔥🔥com on aunteeee

  • we need a pt 2 G

  • That's why I put errrrbody one celebrex cause of the obdula omnigata part!!!!

  • If it gots a medical condition pass it here Cruize, here, here!!!!

  • Hpw do people fall asleep on dey kids with medical conditions!!!

  • He doesn't know when to quit.

  • I can't do too much going out cause I'm the taker on the set.

  • Sorry about dem going to sleep on yall they international when it comes to sleep dey been to other countries and they times in other countries are different.

  • Liquor is a sudative for us!

  • Y'all tell Em happy birthday.

  • Tell Ronnie yall want a Ronnie refund because yall know ninjas live to be 700-900 years old.

  • Why y'all calling dat thang heman??!!??

  • We can leave the states for a vacation after we go home and do the Mummyfied thing and then we can all go to Ninja school but, stay in hotels this tyme.

  • That's the shrimp's spinal cord.

  • I'mma just tell Brad that fishhead soup might taate good with horseradish sauce.

  • I've just ain't had no contact with Ronnie cause I've been waiting for Brad to find a fishhead soup eating friend.

  • Do one of yall like fishhead soup cause Brad likes fishhead soup.

  • Don't chase after bow wow you just gone throw his spine out of alignment plz.

  • I tried to tell Monica she was gone go to Thug and get the same thang.

  • This music for da strip.

  • I'm trying to see if Cruize is trying to take my manhood.

  • You'd think that, but LD is the worse condition you can have.

  • If we wanna talk da way we want to for awhile we gotta keep Trump in da office.

  • Not tgrizzly but sada baby Eminem said you sound like a bitch, bitch!!!!

  • My son Ronnie is too cute for a twin and his twin was crimpin his style his name is SirDavid but we call him Ronnie his middle name is Ronnel.

  • That's not him that's his twin brother that I killed on a cross.

  • That is bow wow he just ain't trying to be famous, that's how he meams it.

  • He's slow,real slow, he doesn't know how to read and write,the most important brain pattern that a human has is messed up on him, I'm fixing it know.

  • That's my oldest son!!!??!;

  • Dey minds is built differently cause dey on David and Brad weights.

  • Ssshhh rules in dis family is: you can't talk of Keiff ( don't know constants)!!!!

  • You'd have klearity if you used the little darkest one for a remote control.

  • Dat ain't Ronnie and dem ain't tattoos dey be doodling on each other.

  • Weezy said he's just saying dey tried to take his attention span from him.

  • Aye y'all shorty tonight is giving Mooshie again!!!???!!

  • Imma take it as dopamines being the ultimate drug!!!??!!

  • Nothing making my bed up.

  • I'm starting to believe that all clowns are molesters cause you can't see behind the paint on dere face.

  • The other twin had nine Strokes and has epilepsy and is deaf in his right ear.

  • Ronnie just saying ain't nobody gone bitch him out in front of his little brothers.

  • He knows how to talk he just stuttee when he not trying to talk correctly.

  • You gotta treat dem like dey in kindergarten.

  • Tell dem either fish oil or hallucinations or it's too much but stay on the fish oil til dey figure out how to make dem!?!!?

  • Hell dey had Asa over dere making hallucinations she was way too young for dat.

  • Oh I had dem to shoot my youngest son cause he was irritating dem and sending dem hallucinations before he ran da hallucinations past me knowing dey got epilepsy.

  • @ Thug Ninja chopped Dougie fresh in the throat something about meechies fevers.

  • Ronnie beat up slick rick son when dey was 6 cause he had on his mind cause I know I can get a Cheeto out his bag and took a Cheeto out of his bag, Ronnie mangled the shit out of that little boy.

  • Hip Hop is rapping in adlibs, that means say a word give it some space then say a word that somewhat rhymes with it or corresponding to it.

  • Nothing Ronnie beat up slick rick son and they family tried to be friends afterwards and Thug hit slick rick in the eye with a dart for trying to be friends afterwards because we believe in once an enemy always an enemy

  • Tell Thug to leave Kaleib alone before I tell errrrbody how he's the reason slick rick wears that patch over his eye and how he's the reason Dougie fresh don't beatbox no more!?!!

  • Rip yo torso means to shoot you across your abdomen until the top part of your body falls off while you standing up.

  • Hold up let me talk to dem like (').

  • Don't listen to me white boy cauae he's saying his pistol will go off when he half cock's it!?!?!?

  • But, I gotta do AIRMAX they the only ahoes with a arch in dem!?!?!

  • Y'all licky the Griffin's picked up the slack.

  • Lil Bow Wow @ usher is beefin'

  • Bow Wow @ Missy Elliot is beefin'.

  • Tell Em to tell me when it's electrolytes tyme wirh Mikah and Malakhi

  • If Em can't hear y'all good it's cause he's attached to 2 deaf twin brothers, Mikah and Malakhi.

  • Sorry if me@ Thug loud and obnoxious, people tend to say that about us, ( we just deaf and can't hear our selves talking sometimes) so people say!?! He's loud @ I'm louder!?!?!?

  • Okay, we can leave the states, but you gotta stay in a country for 7 years to get a green card from it!?!?!!?

  • Tell Cruize he doesn't want his king to entertain him no more???!!!???

  • Tell Cruize don't touch my man hood.

  • It gotta be asorbed thru skin contact for him.

  • Lead paint is the only way we can get Thug to take in iron or he'll be iron deficiency and they'll try to put him on iron supplements and hospitalize him.

  • A fever or hot from the lead paint cause lead turns into iron in the bloostream which keeps the blood warm, if it's a fever we found out a fever aint nothing but your brains natural penecillian being released.

  • Tee do you got he doesn't know cause he doesn't have me?!?!?

  • I found out that stroke chemicals were mainly bome marrow

  • Ali plz help us so our eyes don't look down on suffering as God did and did nothing about it so our spines dont swell up like his. Amen

  • We're not doing dat today!!!

  • Not too many sweets y'all already have Thug as a sweet.

  • Excuse us we're missing a couple of speech patterns and our feelings patterns.

  • They're melatonin ducts.

  • Sorry we don't have tear ducts we have sleep ducts, so if we haven't been expressing our feelings you need tear ducts for that they attach to the brain to produce feelings which evolve into emotions so if we've seemed saddened while our eyes water it's merely a brain and eye rinse.

  • Oh my baad y'all can indulge y'all's self in our lives like I did and said to Boone.

  • The breast milk one aint the baby, the baby looks like, just like bone crusher,🤕 just like bone crusher

  • They just trying to catch my uncle Stanley up, him and my uncle Fred Krueger got into an argument and Fred Krueger burried my uncle Stanley in a green coffin in the ground some years ago,we just now getting him out of the ground,( long story)!....

  • They trying to use forceful entry, don't worry about it I paralyzed it, I won't leave it paralyzed for long cause I got twins the two light skinned ones that got epilepsy, we just got killed our problems with it, BeBee on her, I use to wait on dem with two.26 automatics strapped to my arms with velcro just for dem they seen that and dey quit coming around so we were after dem and killed dem so the problem wouldn't occur again.

  • During situations like this it's only two ESP lines we've been using and it's Kaleib fronting like dey got the manpower and my had to hit the brakes on dem niggas like whoa meaning leave whoever you with behind.....

  • Ali said ain't no heavan once you die that's it ain't no coming back cause earth is heavan.

  • Okay watch movie!!!!.....

  • Don't let Em bump you, he will biggin your bones and ToShiba too exspecially during stroke sessions, he has his own MM eating off of the floor hallway at home,so he can eat his MMS off of the floor when he drops them while he's sleep walking eating MMS, preferably peanut but we trying to get him to eat the little brown ones!!!

  • It's part of a long teaching story in the Bible.

  • He has to drink NyQuil every now and then because sometimes his mind builds up too much power to it so the NyQuil kills some of the power to it and stores it to a lighting bolt on the left side of his head

  • Those aren't tattoos on him and Weezy Em doodled some shit on their skin and couldn't get it off, some moving making iink like in this video.

  • Mooshie said dem some friend theives.

  • In a Xanax bar it's 1,250 mgs of morphine and 81 4 Tylenol 3 16 mgs of valium and 2 servings of melitonin.

  • I'm ar football It's 625. Mgs of morphine 2 Tylenol 3 and 4 mgs of valium.

  • It is 25 mgs of morphine, a Tylenol 3, and 2 mgs of valium and a half serving of melitonin.

  • Next month is ADHD month

  • He's been working on this song since he was 11.