No video

21 Savage - A Lot (Official Audio)

čas přidán 21. 12. 2018
Listen to the official audio of "A Lot" by 21 Savage.
Subscribe to 21 Savage's official channel for exclusive music videos and behind the scenes footage: bit.ly/Subscribe-to-21Savage
Follow 21 Savage:
21Savage.com
twitter.com/21Savage
instagram.com/21Savage
facebook.com/21Savage
#21savage #iamiwas #4L

Komentáře

  • one love fam bob marley fam bruh bruh

  • How much money I got None:(

  • Love this beat sounds like some classic 3 6 mafia. Always good to smoke to this type of shit

  • This guy just talks to the micro phone.-. And At least Use some power;-; I Am not hating on him or anything

  • How many people watching A Lot A Lot

  • How many subs do I have Not a lot😔😔😔😔😪

  • 😭ion kno y I feel sad whenever I listen to this song. I just be thinkin about life

  • J Cole stole a bar from Tory Lanez in this song; Tory did the "Millions to Memes" line first

  • How many nuts you jock Alot

  • How many girls broke my heart. Alot.

  • How much work I got?

  • Savage go hard but we gotta recognize j.cole like if u agree 👍👍👍

  • How many hoes I got? None

  • Selling replays but one question. How much money you got? 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00

  • damn I don’t really fw savage but this is going in the aux playlist

  • Some niggas make millions other niggas make MEMES

  • How many likes the egg got A lot

  • Man these niggas collab was sick asf and cole bodies tf outta these feature R.I.P this beat 🙏🏾😇😂 🔥

  • How many times I beat my meat A lot

  • how many championships da Celtics and Lakers have ??

  • How much you fuck with the track A lot

  • Who made this beat ??

  • My nigga put me on to this 🙄💞

  • dude your good, subscribing.

  • 💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽

  • How much i should be doing my homework A lot

  • tell me aint eat on this hoe....

  • How many cars I got? Only one, and it's not even that good, as the American car industry is very expensive and most can't afford the new cars that these companies pump out until several years later.

  • How many times did LeBron loose in the finals__ A LOT!

  • HOW MANY TIMES , YOU FUCKN LIED...ALOT...

  • 2019?

  • This just a1

  • How mant girls r kelly assaulting? A lot

  • This is actually really good

  • I'm going to be honest I hated 21 savage, but damn, not only this is hard as it is deep as fuck nah player you made some dope shit now you got my respect.

  • Old Heads can't hate on this one and I'm an "Old Head". 💯

  • How many comments in this section are the same, rhetorical or just fucking stupid? EVERY GOT DAMN ONE

  • this is the song

  • Who features in this?

  • This is ROCKING!!!!

  • And the Oscars goes to...

  • how many times i wank a lot

  • How many times i have heard this joke😂 A lot 😂

  • 2019

  • How many Thots I got Alot.

  • How many videos you shot last year?

  • Bad ass!!💙💯💯💯💯💯💯💯

  • Sounds like old school memphis beats...dj.paul its fye tho! I'm bumping this ho

  • Lotta gang] all seasons done it 1st and better.

  • How many comments about a lot a lot

  • How high am I? A lot

  • don't ask your teacher for the date, just go to the CS-tv comment section, it's pretty much a calendar anyways.

  • 2019 2nd day in the gym listening to this, person: how many more sets u got left? Me: ALOT

  • Whoever disliked this song literally has no taste in music 😂😂, and idk if it's just me, but J Cole was legit the best person to feature with

  • How many times did 21 say "A Lot"? Several more than I expected

  • Need more songs like this from him. His songs ain’t a bad but this one is a lot better. You need to slow it down in order to make it flow. No fast paced crap. This song has more than one verse and no repeated to much. That what makes a song not being repeated. Props to 21 not bad gonna keep listening to it

  • Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah turn my headphones up... #Fisticuffs

  • This beat🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Song is trash.They played this on the radio & i thought there was two station sequences & i was trying to fix it to listen to the oldie..

  • How many f's you got A lot

  • j fucking cole... u did it again

  • How many comments about “A Lot”? A Lot.

  • Sample is East of Underground- I Love You

  • can hear pimp c on this joint. 🔥 // this track got that kenny lofton vibe

  • This is firee

  • I thought Project Pat would of been nice here with them .

  • How much time I got shoot Nope :(only by a firecracker and it hunt ALOT

  • How much nigga u shoot Alot 🔫

  • 21 savage for ever

  • People can talk shit about 21 all they want but this dude is putting out hit after hit

  • How much robux I got? *A lot*

  • Who was that for the feature?

  • 🔥🔥🔥🔥

  • I think jcole took a shot at Jay-z on that verse!!!!

  • How many years chabelo got

  • Other nibbas makes memes

  • *A Lot*

  • Wait I was reading the lyrics on another comment and did j Cole just explain why he been busy on features I'm not a super fan of him but if that's his goal to be the best hey....I'll keep listening, that fucken verse was dope

  • Instrumental in the towncar

  • hOW MUCH money u got straight up

  • How many A lot A lot

  • How much people dont wanna go to school A lot

  • How many times u said a lot A lot

  • change the words a lot to enough and its the same song but finny

  • "turn my headphones down a bit"

  • How many people waiting on j cole album A lot.

  • How many meat i beat ? a lot

  • Came here for J.cole

  • Damn 👍🏾👌

  • I swear 21 is the most inconsistent rapper in the game😂 every time he drops a banger everyone love him but then he fades away and people start putting dirt on his name until he returns

  • How many niggas i fucked? A lot.

  • how much money you got a little );

  • DAMN THEY REALLY FAKING STREAMS? SHESSHH

  • How much questions you gonna ask me a lot

  • How much problems you got a lot

  • фцв

  • How may times I had to ride.. alot

  • 2:13 jcole repeat button

  • how many alot jokes are in the comment section? ALOT

  • Ngl this song got a suicide boys vibe