Bebe Rexha - Baby, I'm Jealous (ft. Doja Cat) [Official Music Video]

čas přidán 9. 10. 2020
Listen to "Baby, I'm Jealous (ft. Doja Cat)": BebeRexha.lnk.to/BabyImJealous
Follow Bebe Rexha:
Instagram: instagram.com/beberexha
TikTok: www.tiktok.com/@beberexha
Twitter: twitter.com/BebeRexha
Facebook: facebook.com/beberexha
Website: www.beberexha.com
Follow Doja Cat:
Instagram: instagram.com/dojacat
TikTok: www.tiktok.com/@dojacat
Twitter: twitter.com/dojacat
Facebook: facebook.com/dojacat
Website: www.dojacat.com
Credits:
Director: Hannah Lux Davis
Producer: Brandon Bonfiglio
Production Company: London Alley Entertainment
Special thanks to: Charli D'Amelio, Avani Gregg & Nikita Dragun
Lyrics:
Went from beautiful to ugly
Cuz insecurity told me you don’t love me All it takes is a girl above me
On your timeline to make me nothing
This is me
A woman in dichotomy
I love me
Until I don’t
Baby I’m jealous
Of the pictures that you like
Baby I’m jealous
Of the girls with lighter eyes
Baby I’m jealous
And I know that it ain’t right
But I’m jealous jealous
The jealous kind
I’m jelly jelly jelly jelly jelly on a plate
Sunnyside up I got egg on my face
Waste trainer for a tinier waist
But I can’t help if I like the way food taste
This is me
A woman in dichotomy
I love me
Until I don’t
My apologies
For looking at your history
I’m trying to let it go
Baby I’m jealous
Of the pictures that you like
Baby I’m jealous
Of the girls with lighter eyes
Baby I’m jealous
And I know that it ain’t right
But I’m jealous jealous
The jealous kind
That chick can’t be that chick
Baby I’m a bad b*tch
If he feindin he’ll prolly get a catfish
Keep him dreamin to pull up on a nap, sh*t
I don’t even be askin him who dat chick
Uh huh who dat chick nah
That’s pitiful that’s so average why
Some women want men and some girls want bwahs
Tell lies until they buggin they pants on fire
I stole ya man
He got freedom to chase what he likes
I know ya mad
But he ain’t even worth none of ya time
It’s such a drag
I’m not being spiteful but he’s trash
Won’t be the last
To let you know but he gon show you
Baby I’m jealous
Of the pictures that you like
Baby I’m jealous
Of the girls with lighter eyes
Baby I’m jealous
And I know that it ain’t right
But I’m jealous, jealous
The jealous kind
I’m jealous of her
I need ya number
She doesn’t love ya
Boy lemme show ya
I’m jealous
I’m jealous
I’m jealous
I’m jealous
I’m jealous
I’m jealous
I’m jealous
I’m jealous of her
I need ya number
She doesn’t love ya
Boy lemme show ya
B-baby I’m
Baby, I’m jealous
B-baby I’m
B-baby, I’m jealous
Bebe Rexha - Baby, I'm Jealous (ft. Doja Cat) [Official Music Video]
#BebeRexha #DojaCat #BabyImJealous

Komentáře

  • I'm so excited this video is out! Thanks for taking a little time travel with me Doja 💞 What makes you jealous?

  • Soooooo, did she just watch freaky friday before she made this?🤔🕵️

  • Dont worry Avani, we'll get a script for you soon.

  • 🤣🤣🤣😁😁😁💪💪💪💪💫

  • Her dress from the 1800 may have been inspired by Micarah Tewers

  • Does anyone know the muscle man's name or instagram or sth? He's hot

  • Can you eat log?

  • They're iconic.

  • Ain’t no one gonna talk about how this song is similar to another song by Julia Michaels (issues)

  • Perfect😍🔥

  • OMG, i like doja when, 1.00 LMAOOOO

  • 1:00 💀

  • freaky Friday type of intro

  • I would love to see a song between *Doja Cat* and *ANITTA* , they are amazing.

  • They had to put charli there or else they would not have viewers 😂

  • Chocolate man looks 😋

  • Whos the blond Asian guy

  • I LOVE THIS SONG I ONLY SAW IT TODAY

  • The damn egirls are here just cause Charli D’Amelio is in this video.

  • Bebe, I’m jealous

  • Who could dye their hair red in the 1800 s 😂

  • આ કાલી અને ને લાલ મહેંદી સુધી બરોબર હતું આતો લાલ લીલા પીળા રંગના પણ કરવા લાગ્યા...😅😅

  • Girlsssss

  • They are both just as it supposed to be. Pure liquid fire. 🔥🔥🔥

  • i love you bebe rexha

  • Ela tava usando Motorola, ela usa o mesmo celular que eu 👁️👄👁️💅🏻

  • “But I can’t help it if I like the way food tastes” I love this line because it’s ok if you like food we all do just because your body isn’t completely skinny just shows your a general person

  • guys i think she’s jealous

  • Why there is always a Chinese to mess up your life

  • Finally after a whole 1 minute and 30 seconds i heard the song

  • Is this only me who find her so much hotter in a stone age costume wow she was looking so hot in that

  • Bebe rexha this is like the same thing as freaky friday the movie it was good u wanted to do the same thing 😊

  • Where the fck is Tommy Shelby ☠️

  • ok but can we talk about Adam for a hot minute?!?! 🥵🥵

  • I am already jealous.

  • Doja cat is a goddess😍

  • GIRLLL THIS SONG IS ON FIRE 🔥 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 BEBE IM JELOUS GIRLLL 💖🔥🔥🔥🔥💖💖💖🔥💖💖💖🔥🔥

  • I'm a mess

  • Positions

  • Smile

  • Don't Stop

  • I Got You

  • Meant to Be

  • No Broken Hearts

  • Your videos are amazing and your songs❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • This Is a boppp, vamos passar No Broken Hearts

  • The light is coming

  • Ganja Burn

  • Dreams

  • Barbie Tingz

  • Barbie Dreams

  • Anaconda

  • Starships

  • Super Bass

  • Yikes

  • I saw this in an ad-

  • The intro was probably the best thing I've witnessed-

  • Baby am jealous of viewers who go without liking my comment😒

  • ok so it's always the asian who can turn back time

  • Esto es superior.

  • OMG. I never knew Charli and Avani were in the music video until I watched it. Wooooooooooo, I live the song.

  • Sad to see nikita’s stupid ass in this yikes

  • oh shit, I really love this song

  • the collab of my dreams is being underrated

  • 1:00 she said 😳

    • IKR SHE DA WHOLE DEFINITION OF 👁️👄👁️

  • Nakita Avani charli rexha and doja

  • why does Nakita drugun have to be in it?why?

  • This is 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🌟🌟🌟✨✨✨✨✨👌

  • Me: Oh Charli is here! Me again: Oh also Avani Also me: WAIT ALSO NIKITA?!?!?!

  • Y tf tik tok girl with 30 to 20 year old woman

  • 🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊

  • Bebe you are literally Kylie

  • nikita: gurl u could get cancled on twitter! doja: 0-0

  • Bebe is so underrated

  • Ion believe in gif but the dawn of creation part imagine sexualizing someone’s religion

  • Yo I'm gettin a lot of Back to the Future mixed with some Freaky Friday kind of vibes from this video! The nostalgia is killing me right now and I'm lovin every minute of it! 💯🔥😎

  • did i just see charli damlio and avani gregg

  • :o

  • Amei 😍😍😍

  • My favorite song

  • This is somewhat like freaky Friday if you really think about it. With the Asian woman following Bebe around

  • yall they did Avani so dirty

  • I thought Charlie dmelio was in the vid

  • The Bast of world song

  • how long is it to get to the song

  • ✨Period sisters✨

  • se parece a la kaylie esta influenciada

  • yes

  • 1:37

  • Them laughing at the end tho

  • Is this the same restraunt Chris brown and lil dicky went to?? Haha

  • omg.....i just can't believe that charli and avani are in it!!!!!!

  • .0.

  • For a minute i thought that your vídeo was inspired in the Disney freaky friday movie, grl...

  • Lets Wait Till CS-tv Rewind cause this is 100% Gonna be in CS-tv rewind

  • Nem sei oque ninguém tá falndo

  • Yes Queen!!

  • Doja ate

  • Why does this remind me of freaky Friday on the beginning

  • charli's hair is on point. ghooooorrrrrrlllll