Billie Eilish - NOT MY RESPONSIBILITY - a short film

čas přidán 26. 05. 2020
a short film originally produced for and seen on tour
made by billie eilish
do you know me?
really know me?
you have opinions
about my opinions
about my music
about my clothes
about my body
some people hate what I wear
some people praise it
some people use it to shame others
some people use it to shame me
but I feel you watching
always
and nothing I do goes unseen
so while I feel your stares
your disapproval
or your sigh of relief
if I lived by them
I’d never be able to move
would you like me to be smaller?
weaker?
softer?
taller?
would you like me to be quiet?
do my shoulders provoke you?
does my chest?
am I my stomach?
my hips?
the body I was born with
is it not what you wanted?
if I wear what is comfortable
I am not a woman
if I shed the layers
I’m a slut
though you’ve never seen my body
you still judge it
and judge me for it
why?
we make assumptions about people
based on their size
we decide who they are
we decide what they’re worth
if I wear more
if I wear less
who decides what that makes me?
what that means?
is my value based only on your perception?
or is your opinion of me
not my responsibility

Komentáře

  • Te amo

  • Te amo

  • Te amo

  • Te amo

  • Billie you are so beautiful no matter what.

  • Damn that fr hits different

  • True don’t let others define you. I have a big breasts and everyone staring at me when i use a tight clothes, or when i have a PE class they will staring at it and catfish me so i try so hard to hide it with always using the gym bra so tightly i cant even breath. But as i grow up i have thought why i let them make me to wear what they want me to wear. This is my body not their, so why i’m afraid of their opinions?

  • Tita

  • Te amo

  • I’ve seen your body trust me haha...😅😅

  • Te amo

  • people are mean about HER body!? She has a sexy, beautiful body!

  • Te amo

  • Te amo

  • Powerful

  • Meh

  • Thanks Billie, this was a beautiful film. Please notice my comment even though I know you wont

  • so many edgy toddlers in the comments

  • why is there just nothing about her that isnt perfect

  • otimo video bad vibes pra ver durante a quarentena

  • words can’t describe how this video makes me feel

  • I love the battling of people thinking their deep and people making fun of them thinking their funny

  • GO OFFFFF

  • billie proved that fame isn’t always based off body standards. i’m all here for it. queen.

  • Awebo se desnudo

  • <a href="#" class="seekto" data-time="172">2:52</a> hoy hay paja xd

  • “i feel you watching“ CHILLS

  • YO ESPERANDO A QUE EMPIECE LA CANCIÓN🤣🤦🏻‍♂️

  • Why TF YOU GOT A FAT RACK DOG

  • You're beautiful the way you are!!!!

  • Tell them! Tell them all! Why does the world have to be like this! I know its mostly men and its just shameful that as a man I have to see this stuff affect others in this world! Be yourself and fuck those that have an opinion that they try to force on others!

  • 🇧🇷

  • FBI...OPEN UP

    • Bruh I really don't understand how so many people think her music is good 😂😂😂 I just don't get anything about her all this is so autistic

  • nice body

  • Yes it is..

  • De cualquier forma es preciosa y talentosa❤️❤️❤️❤️😍

  • wear what u eant not what others want u to where just ignore them. I love what u wear

  • This is absolutely beautiful. People can come and body shame someone for the stupidest reasons. But we're beautiful, and one of a kind. Thank you Billie.

  • Вот это сиськи!

  • 📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

  • Algún@ chilen@? :'3 alguien ... :c F

  • U all be hating let her be herself I love her style everything she is unique hard to find tho but facts see is my hero

  • Would it technically be illegal for me or for her for watching this.

  • Ya not ready for ya girl go 25x

  • I feel happy for her that she felt comfortable enough to show herself im proud of her

  • What did I just watch lol

  • Русские здесь есть?😹

  • Видео ни о чём: почти четыре минуты мутного бормотания под скучный эмбиент... Это дно!..

  • I found the plot hard to follow. I guess I'll give it a 6.5 out of 10.

  • Popped off SOOOO HARD

  • Your body Your Choice is Your responsibility Humans are directly or indirectly linked with each other one is gonna affect other It's on you if you use it in a good way or bad way the result will be positive or negative

  • Vendiendo su cuerpo, buena táctica ahora que nadie hablaba de ella.

  • I just want to say one thing, we lost something, humanity.

  • You are always beautiful 💝💝💝

  • It feels like I’m watching something suspenseful. Erie, secretive

  • Todos:¡¡¡I LOVE BILLIE!!!! Yo:yo no entender Es broma si entiendo

  • Haha. Tits.

  • I remember her saying when she turned 18 or whatever she was gonna change the way she dressed

  • tetenya gede njr

  • Just to think about it that there are going to be more creeps going crazy for her

  • Alguien de Argentina? Ahre

  • she says she doesnt care what people think yet shes making this video

  • You think that if she was Lizzo size that water, at the end, would have overflowed fast as hell.

  • Thick😍

  • You are beautiful because you are different from the rest 🌹

  • I make alot of beats more attractive 🔥

  • BILLIE EILISH KILLS EVERYTHING BROO SHES AMAZING!! AND BEAUTIFUL IN HER OWN SKIN

  • Feels like I’m watching something top secret. So Erie

  • Povo americano é tudo besta pq aqui ter os seios desse tamanho é a coisa mais comum

  • I,m so proud for you forever(˘❥˘)

  • God damn. That was almost haunting. Respect

  • Rápido borren esto de su historial, esto solo es hecho para llamar la atención sin aportar nada necesario a la humanidad ni siquiera de forma recreativa así que es inútil por lo tanto déjela morir en silencio ignorando este vídeo que solo sirve para levantar polémica que no nos hace ganar nada

  • Nadie decide por ti tu eres tú y sólo eso importa tu me demostrarte que lo de afuera no importa y si no te quieren por eso no valen, sólo te digo GRACIAS

  • I love you so much Billie, you have no idea how much you move my soul 🖤

  • Do people forget she’s human, just like us, everyone deserves respect!!!!

  • OMG QUEEN

  • الي عربي يقولنا واش راهي تقول 🤔🤔

  • Ah, so she's a fan of Under the Skin too? That's my favorite movie!

  • I wanna simp so hard xd

  • am i confused or is she confused?