Billie Eilish - Therefore I Am (Official Music Video)

čas přidán 12. 11. 2020
Listen to “Therefore I Am”, out now: smarturl.it/ThereforeIAm

Directed by Billie Eilish

Follow Billie Eilish:
Facebook: facebook.com/billieeilish
Instagram: instagram.com/billieeilish
Twitter: twitter.com/billieeilish
CS-tv: cs-tv.org/username-BillieEilish
Email: smarturl.it/BillieEilishEmail
Store: smarturl.it/BillieEilishStore
Music video by Billie Eilish performing Therefore I Am. © 2020 Darkroom/Interscope Records

Komentáře

  • Billie the BOSS

  • Where she at? Blue water Kent?

  • The song is fairy tale, it stuck in my head and never came out😂💕💕

  • Ee

  • Booba 👀

  • 🤟🤟🤟😻😻😻😍😍🥰🥰🥰🥰😇😇😇😇🥗🙀

  • Perfeita

  • So pretty 💖 & love it👏💋

  • yassssss queen👑

  • alguem br???

  • Someone: can I have ur number . Me: I'm not ur friend or anything 😌🤞

  • weeee no hay nadi en español unu( like si hablas español)

  • Billie I love you so so so so so so so so so so so so so much 💕👉🥺👈

  • ay yo can I have a pretzel 🤣

  • I love you❤️

  • If you see this comment please like

  • *Me eating candy and pizza and drinking coke*: Wow. My mind: Free food

  • هل عربي مر من هنا

  • My favorite song frick yeah

  • no joke, the fact the camera man isnt in the reflection of the elevator is nuts

  • Me knowing edgy 15 year olds are going to use “ I think therefore I am” as their Instagram caption without knowing who Descartes is 😖😖

  • Goth/emo rears it's head about once every 10-15 years. Although I do notice the numbers of artists riding that wave seem to be decreasing each cycle.

  • Wake Up. Listen to this. Dance. Sleep. Repeat.......

  • 1:03 StArP

  • LU SUBUH” SHOTING AJG KERENNN 💥🔫

  • Billie eilish yes sometimes this will catch your attention, what I want to tell you is that: never take away from people who criticize you because they are dallinas, for there are people who do not have eyes to see your way of being as a person, there are others What lady come or vuscan the right way (damage, erilte and see that your fame falls to the floor). But I know that you are strong and you will continue forward, as a persian and singer that you are. But there are also people who are like Yo who love you as a singer and as a person that we are the true fam who adore you and we want. I KNOW THAT SOME DAY I WILL OPEN YOU AND I WILL BRAZE YOU STRONG SO YOU KNOW THAT THERE ARE PEOPLE, FAM THAT I APOLLAMO YOU.

  • who is here from tiktok

  • Ah yes running away from security for not wearing a mask in the mall

    • @Butterslol lol

    • Yea especially with this many people inside ALSO NOT WEARING A MASK What a world we live in

  • cs-tv.org/tv/video-XCzGFjZBPGE.html

  • I want that Auntie Anne’s pretzel

  • Everyone: Wow I wish I had a role model like her when I was younger. Me: Wow that's a really nice mall.

  • Pov: your the camera man in there music video "therefore I am"

  • Dats a big as pretzel

  • She doesn't even take a bite of the 🥨

  • The fact that Billie went and took half the samples of the mall. What a queen . 💕

  • 🖤 Te Amo 🇨🇴🇨🇴Colombia

  • 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  • The mall be empty Corona or hired?!?

  • 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  • where is your mask?

  • LA MEJOR ♥️♥️

  • يا ربي بيلي ابدعة😭⁦✌️⁩

  • Тут карантин а она без маски в магазине шастает.

  • Ok imma drink a soda now haha💜

  • I think I saw zumiez lol

  • wow nice song

  • Not a big fan of Billie but this song has a pretty good vibe

  • Bulli. elihs😘😘😘😘

  • The legend said that she never eats the bagels

  • Avocado forever 👽

  • احبك يا بيلي

  • In my head I just have this song about bhad bhabie haha

  • Thank you for watching, and don't forget to subscribe to the channel and activate bell (🔔) alerts to receive new videos

  • Çox super mahni👍😍

  • Im hungry now

  • Nah lm like it

  • The music was good but the video was um ehh

  • ♥️♥️♥️♥️ very good♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  • Ne brava ne bella

  • The fact this video was shot on Iphone XD

  • How can she be so pretty, like I can't even...

  • I am not boyfriend

  • OMG

  • I have never seen as many simps in one place before as i see in this comment section

  • is nobody talking about how beautiful her smile is?

  • Omg

  • 1:13

  • Lmao its a very amazing song 5 stars but its just billi illish having a good time at a mall she bought for herself and got somone yelling at her

  • ICONIC SISTER

  • guapa

  • Eso no se ve todos los días :V

  • OMG !!!!RİLLY OMG LOVE YOU BİLİE EİLİSH LOVEEEEEEE💗❤💗❤💗❤💗❤LOVE YOU

  • Wtf is this? Here's some REAL music: cs-tv.org/tv/video-VZ7fFtsIE-8.html

  • Shot on iPhone, by Billie Eilish.

  • e hayvan gibi yiyo bu

  • l love you bille

  • cool

  • amiznig

  • wooooooooooo

  • It was shot through an i Phone 🙉

  • When you said “you think that your the man” will... Ima a girl

  • Guys you need to check my new video on my channel tilted " Save our soul " it really deserves much Viewer's

  • Mr. Krabs: Waaaait, you’ve got to pay for those!

  • Só o clipe que não entendi, mas em fim...

  • Masa billy maling guys. Lol

  • 😍🔥😘

  • Oh ok just gonna call everyone out like that. I see you

  • 1:02 That's when she says stop

  • I LOVE IT🥰🥰🥰🥰😍🥰😍😍

  • She’s my idol funny caring nice really hard to notice me But that’s ok she my idol!

  • QUEEEEEENNNN 👑👑

  • 1:03 البَارت المُفضضللل

  • ILove Love Love So much bilie_Eilish❤❤❤. 💛💛💛💛💛

  • 0:37

  • Billie at 18 : is a super star Me at 18 : still runs to my bed as fast as I can when I turn off the light

  • i love yo aus gemeny

  • Any girl interested talk me can drop your Instagram id 😛

  • 2:26 4:02 to skip the silent parts

  • I wish I was her and Justin Bieber

  • wow!!!