Dee Money "22 Bands" (WSHH Heatseekers - Official Music Video)

čas přidán 21. 09. 2018
Watch the official music video for "22 Bands" by Dee Money.
Follow Dee Money instagram.com/dee_m0ney_/
Song apple.co/2O1vZRl
Produced by Turbo
Dir. Dre Allblackmoney
s/o Daniel the driver, Uglyblanco, Ishell
instagram.com/danieljean56/
instagram.com/turbothegreat/
instagram.com/dre_allblackmoney/
instagram.com/uglyblanco/
We launched on Snap Discover! SUBSCRIBE HERE: bit.ly/worldstarsnap
SUBSCRIBE for more: bit.ly/subWSHH
Follow WorldstarHipHop:
worldstarhiphop.com
twitter.com/worldstar
facebook.com/worldstarhiphop
instagram.com/worldstar

Shop WorldStar:
shop.worldstarhiphop.com
Watch more WorldstarHipHop:
Rapper Relationship Advice: cs-tv.org/plid-PLcK0neBMyFxQ6doeFSHbkI5LIQ9Fv_jdZ&playnext=1
Official Music Videos: cs-tv.org/plid-PLcK0neBMyFxSpYgDfKCsHRwgxlN-Tnt9D&playnext=1
Official Audio Tracks: cs-tv.org/plid-PLcK0neBMyFxSLGtARgI2OzwpGvw2tz9Ep&playnext=1
Newest Videos: cs-tv.org/plid-PLcK0neBMyFxTF85bfUSUXiKiDy_AlNsu2&playnext=1
WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more.
Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude.
We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.

Komentáře

  • hE sPeNT y0uR RE-uP oN ClOtHEs 🤣🤣🤣🤣🤣🤣LMFAO what is this fuckery lol

  • Tavon is my friend and he said your rap sucks

  • Lmaoooo all this money talj and your juellzz game is tinky nga...get your mind right

  • R i p gee money

  • holla back boom, I get the money and go boom

  • Please listen open.spotify.com/artist/5gvXo8QZbO1FeP6KgO3BMD?si=eDTYEz_nSO-M7fUNH5I5EA

  • Please listen

  • Wtf is this give this up my g

  • No

  • You not good enough to have a name like Gee Money

  • Episode 23 of @shootersshootp Bald Tennis ➡️Should you help strangers ➡️The NFL player who quit at half time ➡️Buying bottles in the club ➡️Wild Uni freshers memories The podcast is hilarious 😂🔥 ☁️:t.co/sXmzDtpNzn 🍏:t.co/Cz7oYGXhN8

  • Nigga too old to be mumble rapping

  • Just a new artist looking for some positive feedback please check me out also subscribe please 🙏🙏 cs-tv.org/ch/UCrTiMv8jklINWXvRWYl1soA

  • this song sucks

  • All ya motherfuckers in the comments hating broke as fuck ! Prolly couldn’t even come up with 1,000 if ya life depended on it. Keep hating and running them numbers up dumb bitches

  • Trash

  • THIS SHIT IS TRASH

  • Fatass fake lil baby😆

  • look like my uncle when he playin tryna act hip, we all got one of those u kno who im talkn bout lol

  • Ok ok jam

  • Why he whispering? Lol

  • Stop hatin , I see you dee money 🤙🏾

  • Lmao is that fatboy_sse’s shofur?

  • 🔥🔥🔥🔥🎬‼️

  • This song fire

  • How tf did my dad get on worldstar? I been told my dad he trash😂

  • Wow this shit goes hard - Nobody

  • Wtf is this

  • Haten Kuz He From New Haven 😭😭😭Kome To My City Prolly Wont Even Make iT Home

  • shit sucks....

  • New Haven CT

  • Lame ass Reup pn game flows swang n loss sum pounds fat sloppy nigga

  • Real tight #saucy

  • this heatseeker lacked heat

  • wtf is this nigga doing. why is he whispering

  • Another 40 something year old rapper trying to live in his twenties what f****** Auto-Tune it sounds stupid

  • this dude looking fat as hell out here in these streets!!!

  • Nice work !

  • I don’t approve

  • who else thinks the WSHH heatseekers pick the weakest songs to be on the heatseekers

  • Gang gang

  • Why I thought this was Forest Whitaker 🤔🤔🤔😂😂😂💀💀💀

  • Boy built like a bouncer 😂. Fuck being a rapper you need to be a bodyguard.

  • Gay as fck. Worldmoneydickridershiphop smh trash channel

  • This guy needs to go back to his mamas base ment 🔕🗑🗑🗑🗑🗑🗑🗑

  • 👍

  • trash ass headass boy

  • He really stole this dude gee money name

  • Man bruh, WHO pull this out the trash? I hid it wrapped it in a shitty diaper...yall niccuhs find everything Gah Damn

  • This nigga sound like he tryna steal my wave

  • BIG L

  • Listen to Let It Eat by Playboi Nook #np on #SoundCloud soundcloud.com/adrian-wigginsking/let-it-eat

  • Wtf 😂

  • Garbage

  • who else was laughing listening to this ??? its so bad that its funny hahahaha

  • there are negative consequences of liberty..

  • If it takes you 20 minutes to write the lyrics for a song you shouldn't release it. If it tool you more than 20 minutes to write the lyrics in this song, you should quit.

  • 💩💩💩💩💩 you never go full autotune...take this L and go, take this L and gooo ooolwolwo

    • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Lil baby and gunna is enough, dont need more thugger clones,

  • This ain’t it fellas.... this...... ain’t.......it...... 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

  • Use Me As A Dislike Button

  • Sound like another lil baby but this sound str8!!!

  • Available on iTunes, Apple Music and Tidal ! Instagram @dee_m0ney_ 🔥🔥🔥 Ya bitches some haters

  • This shit catchy after a good 3 listens!!!🔥🔥🔥 Ima fan of simple songs now a days sooooooo 🤷🏼‍♂️ yeah lol...

  • Absolute TRASH

  • Nope

  • This shit ass bro!

  • 👌🏿💯

  • Hot GARBAGE how dare this nigga film in my city

  • Hashavavia on clothes

  • Fucking 💩💩

  • Braggin Rights in dis bitch I see u bro New Haven up next!

  • I’m a female rapper from Alaska! Please check out my page Thank you! Peace & Love

  • Kind of reminding me of Shawty Lo on the hook and I'm digging it!

  • turn the fuck up Glo 🔥🔥 #Newhaven

  • Is Heatseekers another way of saying "fucking garbage"?

  • Buy some dogecoins!

  • Trash but not as trash as me!

  • Obviously he's sponsorship and advertisement is with Canada dry ginger ale

  • cs-tv.org/tv/video-mEJrlXgQSLM.html

  • soundcloud.com/er-entertainment/mannietofamous-ft-1-they-think-im-playin

  • ⭐️

  • nobody suckin you dawg

  • Fun Fact: Hundreds spent on designer items, but he has a $5 haircut !?

  • Yu fack

  • We are waiting for memes

  • *SOMEBODY RAP ON MY BEATS PLZZZ!* 🔥👌🏽💯

    • Hit me 2037158320

    • Producer Dope Boi Hit me up bro CS-tv Quise Da God! Email quisedagod7@gmail.com send me beats 💪🏾💪🏾💪🏾

    • Producer Dope Boi Soulone69@icloud.com hit me up

  • This beat off the heat fam 🔥 🔥

  • OMG YEH NIGA XD :)

  • I get the money and go🔥 🤙🏾🤙🏾🤙🏾

  • He get the butt and go to the garage gang 😴

  • Mumble rap fail

    • Staz Isahoe nah the biggest fail is spending the re-up on clothes, like who tf spends the re-up on clothes

    • Staz Isahoe Cant even call this rap can you ?

  • This shit hot don’t know why niggas hating🔥🔥

  • Aye check out my Beats on SoundCloud! Hmu if u wanna rap to any. SoundCloud.com/shefmusic

  • I mean at least u tried

  • this is some ass

  • Fun fact: A sneeze travels out your mouth at over 100 m.p.h. Like if you found this interesting

  • V: shit

  • Wshh laughing in our face “heatseekers”🤣 Not bad but theres deff crazy talent out.. I MAKE FIRE🔥BEATS🚨

  • Is this Eminem?