Future - Life Is Good (Official Music Video) ft. Drake

čas přidán 9. 01. 2020
Official video for “Life Is Good” by Future​
Listen to Future: Future.lnk.to/listenYD​
Subscribe to the official Future CS-tv Channel: Future.lnk.to/subscribeYD​
Watch Future’s music videos: Future.lnk.to/MusicVideosYD​
Follow Future:​
Facebook: Future.lnk.to/followFI​
Twitter: Future.lnk.to/followTI​
Instagram: Future.lnk.to/followII​
Website: Future.lnk.to/followWI​
Spotify: Future.lnk.to/followSI​
Lyrics:​
Workin' on a weekend like usual
Way off in the deep end like usual
Niggas swear they passed us, they doin' too much
Haven't done my taxes, I'm too turnt up
Virgil got a Patek on my wrist goin' nuts
Niggas caught me slippin' once, okay, so what?
Someone hit your block up, I'd tell you if it was us
Manor house in Rosewood, this shit too plush
#Future #LifeIsGood #HighOffLife

Komentáře

  • Why can't Drake cook I thought he was a chef

  • On what basis is Future even a rapper?

  • I love the edition n the song it's a hit wow

  • if yu dont make an ugly face when future hops on then why are yu listenin to this?

  • life is bad when u masturbate

  • DON'T MOVE when future he's future what can you do he's future XD XC T-T

  • runnnnnnn from Drake when you see him mad XD

  • 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  • When this track came out, I doesn't even about this Bright *Future* of the track

  • cs-tv.org/tv/video-9nAsmdOwGGg.html

  • 800 mil damn we not funny talk about it👑👑👑

  • workin' on the weekend like ususal sexting teenagers like usual

  • "you left your location on" 1:26

  • new muzic check me out,.

  • Jayden we made it ❤️👌🏻🔥

  • Big facts

  • hi guys, I like Drake and he is dope but this song plays after every second track i listen to.. is this how youtube helps some artists to sell and get 800.000.000 views. i dont mind who they promote but can you please remove this song on my history.. i listen mostly to AFRO/DANCEHALL/UNDERGROUND OLD HIP HOP AND REGGAE .. please make help

  • CS-tv PLEASE STOP RECOMMENDING ME THIS SONG I'VE ALREADY WATCHED IT PLEASE STOP

  • All that nicktoons money got you there

  • Fu explotado este tema $

  • Imagine going to clock in at work and they hit you with a go home bro Drake and Future are shooting a vid here where they pretend to do your job and we ain't paying you....

  • This song has been forced on my playlist i hate it

  • 독보적인 두 뮤지션의 조화로움이 인상적입니다

  • I love this I listen to song when I went to out

  • CS-tv really needs to stop forcing this song on me, I don't wanna see this shit after every single song I play, especially when it has absolutely nothing to do with Future or Drake.

  • cs-tv.org/tv/video-dQBcY7JoQPg.html

  • I remember this song in 2020, it started off bad but ended it like it was the best year ever

  • All Mothers/Fathers need to Listen👂this cs-tv.org/tv/video-yD-sxSkfTjE.html

    • @Creature Animation go listen and leave a comment on the link and leave a comment

    • You liked your own comment so I’ll also like it too

  • 1:32 Drake: “check this out *throws wrench and catches on other hand* cool right? hehe- woah what the”

  • This song is nice

  • No hook

  • Workin' on the weekend like usual Way off in the deep end like usual Niggas swear they passed us, they doin' too much Haven't done my taxes, I'm too turnt up Virgil got a Patek on my wrist going nuts Niggas caught me slipping once, okay, so what? Someone hit your block up, I'd tell you if it was us Manor house in Rosewood, this shit too plush Say my days are numbered, but I keep wakin' up Know you see my texts, baby, please say somethin' Wine by the glass, your man a cheapskate, huh? Niggas gotta move off my release day, huh? Bitch, this is fame, not clout I don't even know what that's about, watch your mouth Baby got a ego twice the size of the crib I can never tell her shit, it is what it is Said what I had to and did what I did Never turn my back on FBG, God forbid Virgil got the Patek on my wrist doing frontflips Giving you my number, but don't hit me on no dumb shit Workin' on the weekend like usual Way off in the deep end like usual (like usual) Niggas swear they passed us, they doin' too much Haven't done my taxes, I'm too turnt up Virgil got a Patek on my wrist going nuts Niggas caught me slipping once, okay, so what? Someone hit your block up, I'd tell you if it was us Manor house in Rosewood, this shit too plush It's cool, man, got red bottoms on Life is good, you know what I mean? Like Uh, hunnid thousand for the cheapest ring On a nigga finger, lil' bitch, woo I done flew one out to Spain to be in my domain And Audemar'd the bitch, woo Dropped three dollars on a ring Call it Bentley truck, lil' bitch, woo I was in the trap serving cocaine I ain't been the same since, woo Granny, she was standing right there While I catch a play on a brick, woo I make them lil' niggas go haywire Taliban in this bitch, woo I done been down bad in them trenches Had to ride with that stick, woo Who gave you pills? Who gave you that dust? Pluto sent you on a lick, woo Too many convicts They enrolled me to play in this shit, woo I'm tryna avoid nonsense Get Osama sprayed in this bitch, woo They had the candlelight, lighting it up Nigga, anybody could get it, woo I'm on a PJ lighting it up Backwood full of sticky, woo I'm tryna tote that Draco in London And it's an extended, woo They gotta stretch a nigga out We gon' die for this shit, woo Yeah, I ride for my niggas I lie to my bitch, woo We some poor, high-class niggas Made it, we rich, yeah I was at the bando Got a penthouse for a closet, woo It's like a chandelier On my neck, my wrist, woo I got pink toes They talk different languages, woo Got Promethazine in my blood and Percocet Yeah, hunnid thousand for the cheapest ring On a nigga finger, lil' bitch, woo I done flew one out to Spain to be in my domain And Audemar'd the bitch, woo Dropped three dollars on a ring Call it Bentley truck, lil' bitch, woo I was in the trap serving cocaine I ain't been the same since Racks by the ton I call up Serena I go tremendo for new fettuccini All fact though, clarity pinky All fact though, we order up the Fiji I'm in the loop with the voo I'm in the loop with the woo Which one of you working? I put your face on the news I put the pussy on the shirt After I murk, then make 'em go shoot up the hearse Cost me a quarter bird Nigga it's worth it, then you a maniac A fucking alien, how you splurgin'? Got that kitty cat, I'm having fun with that Goin' Birkin Yeah, hunnid thousand for the cheapest ring On a nigga finger, lil' bitch, woo I done flew one out to Spain to be in my domain And Audemar'd the bitch, woo Dropped three dollars on a ring Call it Bentley truck, lil' bitch, woo I was in the trap serving cocaine I ain't been the same since

  • Let's get this joint to a billi views mane 🤘🏾

  • فششفسفسفزظ

  • XXXTencation

  • v

  • XXXTencation

  • XXXTencation

  • XXXTencation

  • XXXTencation

  • life is gooodd

  • *21 savage is the type of guy that would rob the restaurant works at*

  • "Haven't done my Taxes, I'm too turnt up" Income Tax Officers: We Got Him.

  • 0:11 starts

  • Wait does he know garbage isn’t done on the weekend?? Idk or just where I live

  • 1:39

  • 2020. What year you watching in?

  • I don’t like you future

  • J1 tweet mbv L

  • Привет дружище

  • Give the trash man some credit

  • all the way from S.A I approve

  • I wish I could like drakes verse and dislike futures, you guys can by liking this comment

  • is it a Billi yet??? ok ill be right back

  • Complete lyrics: exe.io/EjmS6k Workin' on the weekend like usual Way off in the deep end like usual Niggas swear they passed us, they doin' too much Haven't done my taxes, I'm too turnt up Virgil got a Patek on my wrist going nuts Niggas caught me slipping once, okay, so what? Someone hit your block up, I'd tell you if it was us Manor house in Rosewood, this shit too plush Say my days are numbered, but I keep wakin' up Know you see my texts, baby, please say somethin' Wine by the glass, your man a cheapskate, huh? Niggas gotta move off my release day, huh? Bitch, this is fame, not clout I don't even know what that's about, watch your mouth Baby got a ego twice the size of the crib I can never tell her shit, it is what it is Said what I had to and did what I did Never turn my back on FBG,…

  • so good

  • Please nominate this song for most recommended video on youtube ever ..!😅😂

  • Ed car rig by fr

  • why tf is this song always in my recommended for you

  • The simple life: Male rapper edition

  • no

  • Why does every rap song I play on CS-tv end up on this song? And I think this is boring as fuck. I'll play a MC Lyte song and ten songs later it'll end up with this video. I'm wondering if those 840 million views is because they paid to have this song pop up in every rap video stream.

  • Музыка

  • I love you both and you're sonnnnng

  • Too bad when this came out life was bad

  • Is there a version with only drake cuz future really ruins the song

    • He ain’t ruined the song just the vibe for drake

  • Respects

  • How to fix a car real real good lmfao

  • LEMONS

  • yeah your life is good bcz u can BUY ANYTHING

  • Working on the weekend like usual way off in the deep end like usual

  • This is how many people watched this video 👇🏻a lot isn’t it?

  • By by

  • This ting is 🔥

  • Damn this song almost at 1 billion views damn 😱

  • 👑

  • Tamar

  • i think future killing this song😂

  • 19

  • Ain't he a poser doe

  • Love this track!!! check out this link tho!: cs-tv.org/tv/video-jRLq28fX7-k.html

  • Workin' on the weekend like usual Way off in the deep end like usual Niggas swear they passed us, they doin' too much Haven't done my taxes, I'm too turnt up Virgil got a Patek on my wrist going nuts Niggas caught me slipping once, okay, so what? Someone hit your block up, I'd tell you if it was us Manor house in Rosewood, this shit too plush Say my days are numbered, but I keep wakin' up Know you see my texts, baby, please say somethin' Wine by the glass, your man a cheapskate, huh? Niggas gotta move off my release day, huh? Bitch, this is fame, not clout I don't even know what that's about, watch your mouth Baby got a ego twice the size of the crib I can never tell her shit, it is what it is Said what I had to and did what I did Never turn my back on FBG, God forbid Virgil got the Patek on my wrist doing frontflips Giving you my number, but don't hit me on no dumb shit Workin' on the weekend like usual Way off in the deep end like usual (like usual) Niggas swear they passed us, they doin' too much Haven't done my taxes, I'm too turnt up Virgil got a Patek on my wrist going nuts Niggas caught me slipping once, okay, so what? Someone hit your block up, I'd tell you if it was us Manor house in Rosewood, this shit too plush It's cool, man, got red bottoms on Life is good, you know what I mean? Like Uh, hunnid thousand for the cheapest ring On a nigga finger, lil' bitch, woo I done flew one out to Spain to be in my domain And Audemar'd the bitch, woo Dropped three dollars on a ring Call it Bentley truck, lil' bitch, woo I was in the trap serving cocaine I ain't been the same since, woo Granny, she was standing right there While I catch a play on a brick, woo I make them lil' niggas go haywire Taliban in this bitch, woo I done been down bad in them trenches Had to ride with that stick, woo Who gave you pills? Who gave you that dust? Pluto sent you on a lick, woo Too many convicts They enrolled me to play in this shit, woo I'm tryna avoid nonsense Get Osama sprayed in this bitch, woo They had the candlelight, lighting it up Nigga, anybody could get it, woo I'm on a PJ lighting it up Backwood full of sticky, woo I'm tryna tote that Draco in London And it's an extended, woo They gotta stretch a nigga out We gon' die for this shit, woo Yeah, I ride for my niggas I lie to my bitch, woo We some poor, high-class niggas Made it, we rich, yeah I was at the bando Got a penthouse for a closet, woo It's like a chandelier On my neck, my wrist, woo I got pink toes They talk different languages, woo Got Promethazine in my blood and Percocet Yeah, hunnid thousand for the cheapest ring On a nigga finger, lil' bitch, woo I done flew one out to Spain to be in my domain And Audemar'd the bitch, woo Dropped three dollars on a ring Call it Bentley truck, lil' bitch, woo I was in the trap serving cocaine I ain't been the same since Racks by the ton I call up Serena I go tremendo for new fettuccini All fact though, clarity pinky All fact though, we order up the Fiji I'm in the loop with the voo I'm in the loop with the woo Which one of you working? I put your face on the news I put the pussy on the shirt After I murk, then make 'em go shoot up the hearse Cost me a quarter bird Nigga it's worth it, then you a maniac A fucking alien, how you splurgin'? Got that kitty cat, I'm having fun with that Goin' Birkin Yeah, hunnid thousand for the cheapest ring On a nigga finger, lil' bitch, woo I done flew one out to Spain to be in my domain And Audemar'd the bitch, woo Dropped three dollars on a ring Call it Bentley truck, lil' bitch, woo I was in the trap serving cocaine I ain't been the same since

  • Life is good 👍

  • how do i front tie a bandana like drake tho

  • Roll calling out because I'm dead of laughter 😑

  • Lol why did drake look so awkward acting like he was working

  • That 21savage At 2:51 ?

  • i coped and pasted over 100 comments LeCeaseDaProducer LeCeaseDaProducer 6 months ago Future: roaches everywhere like we forgot to take the trash out. Drake: let's clean this up real quick 976 Mario Mario Mario Mario 1 day ago Claim your “here before 1Billiond views tickets.” 104 nomainmenu nomainmenu 1 day ago Future: "im about to make it big" Drake: " you cant spit" Future: raps in hieroglyphics 369 Michael Bergmann Michael Bergmann 2 days ago They just showing how many 9-5 jobs it would take to live their lifestyle 264 Travien Jones Travien Jones 23 hours ago Drake: haven't did my taxes I'm to turnt up 6ix9ine: judge u heard that 42 abstruce dcuo abstruce dcuo 6 months ago Lebron already memorizing the lyrics for his ig story with his glass of wine as we watch this video 645 givenyourdaliy NEWS givenyourdaliy NEWS 1 day ago Me tryna find something to wacth: youtube: have you heard life is good 23 Krish Desai Krish Desai 1 day ago Funny how since this song was released... life has not been good at all ._. 159 Gaming with Angel Gaming with Angel 2 days ago For the all time future said “ouuuuu” I’ll have a billion dollars 67 MD Kawsar Ahmed Jami MD Kawsar Ahmed Jami 1 day ago Dear stranger who ever read this may your parents live 100 years♥️ 28 Infant 4ever Infant 4ever 6 months ago Drake: “You can’t spit, forreal?” Future: “I got bars foo” 😂💯 322 Okay Buddy Okay Buddy 2 days ago Drake: haven’t done my taxes I’m too turnt up IRS: write him up WRITE HIM UP 120 Mykel Macei Mykel Macei 2 days ago (edited) Drake undefeated his whole career, bro like 542-0 in hits. 57 Noel De Torres Noel De Torres 2 days ago In this video they probably rented: A garbage truck bunch of electronics a mecanics station a McDonald’s a su chef kitchen a dance floor and who knows what else- 28 Alto Delia Alto Delia 2 days ago Me: watching something on CS-tv completely unrelated to this song... CS-tv recommendations: Future - Life Is Good (Official Music Video) ft. Drake 12 Young Black King Young Black King 6 months ago Job interviewer: “So how many jobs have you had in the past?” shows interviewer this video 1.8K Paulo Henrique Paulo Henrique 3 days ago Alguém do Brasil ou só eu mesmo??? Tbm faço uns trap cê quiserem vir pro meu canal eu só agradeço 🙏❤️ 14 Televisible Televisible 2 days ago (edited) Tiktokers after tiktok gets banned in America. 279 Rosaura Rivera Rosaura Rivera 1 day ago (edited) Future almost made me wanna contemplate giving him a child from this music vid. NGL He's kinda hot. 11 Xo Xo Xo Xo 1 day ago No one: Future: hunedthousandforthecheapesring...lilbi !tch woo hodafloowenoutospaintobeinmydomainaudomadob!tch woo Drothreedollarsonaraincallapinatrucklilb!tch Me: (the only part I fully understand and know) 😐 W O O 6 Dakarai Day Dakarai Day 6 months ago 21 savage got that Popeyes employee energy 😭💀 136 Brandon Hook Brandon Hook 2 days ago Why is this song always recommended next after every music video? They must be paying youtube 95 Sophia C. 1 day ago I bet future was like "who got a cracked phone here". 25 ΛѴΞИTΛĐƠЯ 2 days ago (edited) Nobody: Future:” Woo “ 20 Ay-Luh Muh-Ree Ay-Luh Muh-Ree 1 day ago I used to be like "dafuq" every time this song came on my shit but the comments on it make it worth it 😂 5 Drew Barnes 6 months ago (edited) Imagine looking out your window and seeing drake and future picking up your trash 3.7K _zer0 1 day ago (edited) future out here rapping the minecraft enchantment table language 7 Moose_ Gremory 2 days ago FODAAAA , QUEM E DO BRASIL DEXA O LIKE 5 Derek Chitwood 3 days ago Conspiracy... this song has a code in it or warning or is brainwashing and that's why it plays "up next" or is always on "recommended" even if you have it thumbs down 31 Tyler is goated 2 days ago Futures part was so good and I couldn't even understand him😂 6 Jeff Cloud 6 months ago Future: " I was in the trap serving cocaine haven't been the same since " Feds: Interesting........ 602 Arthur Morgan Arthur Morgan 3 days ago I’m starting to think the only reason y this song gettin views is Bc we see rappers doing normal jobs 32 50k Subscribers Withouth Any Video Challange 50k Subscribers Withouth Any Video Challange 2 days ago *Fun fact*: you can't breath while smiling Joking, just wanted to make you smile 13 tvtime2122 tvtime2122 1 day ago This song and “Clover Cage - WarCry” are the two songs keeping me sane during these crazy times. I am here sending love to everyone and here to tell you to hang in there because things will get better. I love you :) 1 DaveDott DaveDott 1 day ago The German government was caught putting orphaned children into the hands of pedophilia rings for the last 30 years... in case you didn't know Anyways this song is dope 3 indiracool55 indiracool55 6 months ago Nobody: Future after every 5 seconds: woo 834 Homens De Sucesso Homens De Sucesso 28 minutes ago ja fui coletor de lixo , mas aqui no Brasil o trampo é bem mais puxado, só um som desses pra animar a gente mesmo ! 1 Memes 4life Memes 4life 5 hours ago Future really been telling the opposite of the future. Talking bout sum life is good😒LIFE IS NOT GOOD 2 big mouth boy big mouth boy 2 days ago (edited) Kid in 5th grade: Are you gay? Me: no Kid: Does your mom know you're gay? Me later: 0:28 67 Luis Miguel Pereira Luis Miguel Pereira 2 days ago (edited) Future: starts "singing" Drake: 3:07 3 Mseth Mseth 3 days ago There has to be some agenda/ some CS-tv algorithm in favour of this song because it's always next on random playlists, you could be listening to Jazz and this song will be next. hence 800M 174 Smile, Ur cute Smile, Ur cute 2 days ago Are we just gonna ignore Future searched 'how to fix a car real real goood' at 2:31 3 Bokang Mphohle Bokang Mphohle 6 hours ago its glamorising poverty, tho enjoying looking at where u come from after making it, 2 CONDOR STILL LIVES CONDOR STILL LIVES 1 day ago I like it....Because it took the anger away ..life is good 2 anthony martinez anthony martinez 3 days ago Only reason this song has so much views is because CS-tv forces it down your throat. 2 Fatmir Zejnulahu Fatmir Zejnulahu 3 days ago 😚😚🤗🤗😋😋🤗🤗❤❤❤🙏🙏🙏🙏👍👍👍😘😘🥰🥰🍾🍾🍾⚘⚘🥳🥳 2 Watermelon Watermelon 6 months ago “Life is good.” sponsored by LG 747 DJ Kelly DJ Kelly 1 hour ago Drake probably never properly worked in his life 1 Cameron Williams Cameron Williams 6 months ago They running that restaurant like every Popeyes in America is operated 😂😭 533 Iroda Park Iroda Park 6 hours ago H8t 1 Evan Captain Zoe Evan Captain Zoe 9 hours ago Share my lil quenchers 1 Tauheed Ahmed Tauheed Ahmed 16 hours ago This title didn’t age well 1 wout knottnovic wout knottnovic 1 day ago Nobody talking about yachty in that store? 1 Skwerrz Skwerrz 6 months ago 1:26 When I run over a banana peel in Mario Kart but still end up getting first place 378

  • is 6ix9ine and new mode moder fukers

  • Whos verse was better? Like Future: Coment Drake

  • Whos verse was better? Like Future: Coment Drake

  • Whos verse was better? Like Future: Coment Drake

  • Whos verse was better? Like Future: Coment Drake

  • xxx killed Drake

  • cs-tv.org/tv/video-nfDalIezqB0.html

  • When the beat switches turn is this song way up

  • ja fui coletor de lixo , mas aqui no Brasil o trampo é bem mais puxado, só um som desses pra animar a gente mesmo !

  • no cap but ayy life is good thats all i got to say :T

  • Life is good.

  • The dislikes are from people that are off on the weekends