HRVY - Million Ways (Official Video)

čas přidán 13. 11. 2019
Here is the official video for my new song ‘Million Ways’…out now!
Featuring Loren Gray 🖤
Listen everywhere here: HRVY.lnk.to/MillionWaysVD
---------------------------------
Follow me on Socials:
Follow: HRVY.lnk.to/Follow
Instagram - instagram.com/hrvy
Facebook - facebook.com/HRVY
Twitter - twitter.com/HRVY
---------------------------------
Lyrics:
Sunday Morning, I woke up with no one beside me,
Reaching out for you, like you were still there.
Gave excuses like no labels, I’m not ready,
Now I’m drowning in a sea of regret, yeah.
How do I, do I show you, I can make, make it right
Instead of making more mistakes.
I’m not gonna to say goodbye,
Cause I’m gonna change your mind
Let me love you, let me love you all day
Ive gotta milli, gotta million ways
I’m not going to give you up
I’ve got you I swear to god
Let me love you let me love you, all day
I’ve got a milli, got a milli, got a million ways
Got a milli, got a milli, Got a million
Got a milli, got a milli, Got a million
Champagne sunset, breakfast in bed
Away for the weekend then do it again
When I’m out late, thinking of ya, I’m a call ya. Yeah
To show you I care that no one compares ,when we get older I wanna be there
Swim a mountain, climb an ocean, do it for ya
I’m not gonna to say goodbye,
Cause I’m gonna change your mind
Let me love you, let me love you all day
Ive gotta milli, gotta million ways
I’m not going to give you up
I’ve got you I swear to god
Let me love you let me love you, all day
I’ve got a milli, got a milli, got a million ways
Got a milli, got a milli, Got a million
Got a milli, got a milli, Got a million
How do I, do I show you I can make, make it right
Instead of making more mistakes.
I’m not going to say goodbye,
Let me love you, let me love you all day
Ive gotta milli, gotta a milli gotta million ways
gotta milli, gotta a milli gotta million
Let me love you,
Ive gotta milli, gotta million ways
Let me love you,
gotta milli, gotta million ways
a million ways
#HRVY #MillionWays #OfficialVideo #LorenGray

Komentáře

  • He so cute😍😘

  • ur so hot

  • Guys you know the scenes was from the movie "Dirty Dancing"

  • Hate to admit it but it’s kinda good

  • No one : Nobody : not a single soul 😑

  • You will become rich in 2020 Like to activate

  • Like summed up dirty dancing I love it!

  • I LOVE THIS!

  • de la película baile caliente ?

  • Dirty dancing . I love the movie

  • ♥️♥️♥️♥️♥️

  • Im in fucking love with this clip and the song❤️🥰🥵

  • This was way better than the 2017 remake that they did and this was just 3 minutes of dirty dancing lol 😂😘

  • No one: Absolutely NO ONE: Harvey & Loren: wErE JuSt fRiEnDs

  • Beautiful

  • cs-tv.org/tv/video--sYKI4A3uhc.html

  • Blake grey in shock 😂😂😂

  • Nice music

  • Wait .. *deja vu* Oh it's a remake of dirty dancing. Its good tho

  • s노래 너무 좋은데 ㅠㅠㅠㅠ

  • I really like this song :) I'm from Indonesia hi

  • can we just talk about how gorgeous Loren is?!

  • Bro, you gotta teach me how to Dance too lol. Like, the only dances I know is the cool moves and from my country (Dominican Republic/ USA)😂🙄😂🖤❤️🖤❤️✌🏼

  • Ask her out already Har-Har 🙄😂

  • Ada yg kesini karna Indonesia idol X Angkat jempol :)

  • am i the only one who appreciate de dirty dancing inspiration???

  • 10 million soon !!!!!

  • Loren gray omg!.

  • 1:50 miyagi training style in cobra Kai

  • I'm sorry, I thought this was just in biebers twin lol, closed my eyes and listened.. just in is cloned and younger 😣

  • The story of these song is so amazing!

  • I love dirty dancing

  • Nonton ini karna liat idol

  • thats how i want my life in 3 min ☺

  • What a brilliant and catchy song love this song so much. 🧡

  • Yayayayyaya About to hit 10M

  • who's that girl?

  • who else has crush on HRVY 👇👇👇

  • this is my Favourite song

  • Nobody puts baby in da corner!