If I reach 1 million...

čas přidán 1. 04. 2020
But in all honesty, thank you all.
The handsome boi:
cs-tv.org/username-themacroshow
I have twitter: twitter.com/ParashockX
If you want to support me: www.patreon.com/ParashockX

Komentáře

  • wow so handsome 😳

  • At 2mil subs you create a roblox acc

  • You look like doot

  • Sub bot revealed <a href="#" class="seekto" data-time="15">0:15</a>

  • At 2 million subs make yourself ugly.

  • If you reach 2 million subs, u become president.

  • Wow so ugly

  • I knew I recognized him

  • This is so goood..... Though "your" voice was kinda different

  • If you reach 2 million, show your personality like hobbies, house, cars, family, etc.

  • If you get 2 million subs, you reveal your search history

  • If you hit 2 million, the video ends Livestream it then when the number hits 2 million play teh outro

  • At 2 million subscribers delete your CS-tv channel

  • Omg handsome

  • Do I want to see this?

  • its was not you!!!

  • I actually belived this

  • At 2 mill show us your pet/pets

  • Why is macro here How did he get here Why is he here

  • At two million subs throw melons with your face on at macro

  • At 2 mill u do real face reveal or I unsubscribe

  • It was 2 april so you can't lie fool

  • "if you hit 2 million, you shave ur head and ur eyebrows

  • if you hit 2 million subs start a onlyfans account😂

  • Spolier alert Its Macro lmao

  • Is that u Dream?

  • I knew it cuz it's uploaded on april

  • If you reach 2 mil, you show your hands.

  • At 2 million subscribers start another cult

  • if you hit 2 million subscribers you do a legit and for real face reveal. (btw I am fan of macro for a long time so you kinda didn’t fool me but I still like your attempt)

  • <a href="#" class="seekto" data-time="0">0:00</a> viewers in a nutshell

  • I just got bambooziled

  • Your not bootiful your not ugly you are well known as the best youtuber

  • Kill me

  • Gosh Daaaaannnnnggggg he’s hot no homo

  • Shave your head

  • If you hit 1.30M subscribers you reveal YOUR ACTUAL FACE.

  • That’s macro😂

  • Lol I knew this wasn't u the voice

  • Hmmm weird but ok

  • Fuck Macro, all my homies watch ParashockX

  • We've got bamboozled, look at us

  • how to

  • Yeah maybe do a real face reveal

  • if you reach 2 million you delete your channel

  • LoL. When I saw macro I laughed

  • Ugly

  • You look like "flash" from spiderman homecoming

  • Bro let's fuce

  • me wants a real face revel pls

  • bitch

  • Its not even his voice

  • <a href="#" class="seekto" data-time="103">1:43</a>

  • that is not even your voice

  • "If anyone thats a closer orders, the video ends" -Papa's scooperia

  • Im new to his channel, is it him parashockx, for real? Give me serious answer thanks

  • cs-tv.org/tv/video-v4FXxljF_ZY.html

  • We all kinda knew tho

  • At 2mil delete your channel

  • PLEASE JUST GIVE US A REAL FACE REVEAL

  • Sounds different

  • I don't he's parashockX

  • WIAT E FUCK NO WAY

  • realy good looking. not jk

  • Awww the old channel icon, WHY IDIOT

  • Hey bro, nice face

  • If you reach 2 million you reveal your actual face or we unsubscribe from you

  • have we been fooled?

  • If you see an ugly penguin the video end CS-tv search : ParashockX

    • Dude i miss the old channel icon :(

  • if you hit 2 mil, you do a montage (and this time real face reveal)

  • And they say Avengers Endgame is the biggest crossover.

  • April fools

  • Thats macro

  • I knew it!

  • Your handsome

  • I can’t see him making a Mickey Mouse voice 😂

  • Eww so ugly XD jk you ok looking

  • Chutia

  • YOUR VOICE DUDE I WATCH YOUR VIDS EVERYDAY

  • IF YOU HIT 2 MILLION SUBS YOU SHOULD REVEAL YOUR ACTUAL FACEEEEEEEEE DUDE AAAAAA