JE TESLA NEJLEPŠÍ DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK SOUČASNOSTI?

čas přidán 18. 01. 2018
Matyes poprvé řídí nejnašlapanější Teslu na trhu. Co s nim dělá šílený zrychlení?
Čekuj náš facebook: goo.gl/kWe2SQ

Komentáře

  • 7:51 je to nejrychlejší. Zajímavá věta. Tesly mají max. rychlost 250 km/h. Jako jo je to pěkný, ale shodnu se s ostatníma nemá to zvuk benzínovýho motoru. A prostě BMW M nebo Mercedes AMG, atd jsou prostě rychlejší

  • To s těma brzdama není uplně pravda. Jasný že u auta které nemá ty roky je to fajn ale brzdy když je člověk nepoužívá tak obzvlášť u nás dost korodují a tuhnou. Nemá se brzdit moc, nemá se brzdit málo, nejlépe předtím než auto zaparkuju a je mokro tak brzdy prohřát aby se odpařila voda a nerezly. Co mě trochu zaráží a co by mohli v Tesle udělat tak kombinovat brzdný účinek s tou rekuperací a brzdy jen připínat tak aby se neničily ale tak aby se měly šanci zahřát = brzdím ale přitom dobíjím baterku a minimum energie jde do tepla.

  • Skôr budúcnosti pre niektorých.

  • Dojezd, ekologicnost, zvuk, doba "tankovani"... Nasrat na nejaky auto na baterky... U vodiku bych byl ochoten ozelet zvuk, diky normalnimu dojezdu a dobe nutne k natankovani, ale tenhle kram ani omylem...

  • V čase 4:52 říká, "teď tam máš větší regeneraci".... nemělo by to být "rekuperaci" ?

  • Tesla je boží a dělá čest svému jménu! ",,to by Nikola koukal,ale určitě by jí vylepšil aby se nemusela nikdy nabíjet)) " Free energy "

  • Hezké auto a hezká představa o ekologickém ježdění ale je potřeba se zamyslet kdo tu elektrickou energii vyrábí . Máme 2 jaderné elektrárny + zbytek na fosilní paliva takže nic eko pak další věc výdrž baterie , jejich výroba , životnost a následná likvidace zase asi nic eco další věc délka nabíjení zatím taky asi nic moc co sleduji videa vlastníku aut tak 45minut žádny problém a to jsou rachlonabíječky , ale v dnešním uspěchaným světě dost zásadní věc a nakonec dojezd já osobně jezdím 600 km za prací a potom nazpět a ted' představa že všichni maji elektroauta počet stojanu je omezený a člověk přijede 20 v pořadí pak při délce nabíjení aut zhruba 45min dost drsná představa a to bych musel nabíjet při cestě ještě jednou takže tragédie . Elektromobily ano ale do příměstského provozu ale na delší trasy. Pro elektromobil je plus nulové emise ,ale jinak nic. Výroba energie pro provoz momentálně je neekologická a dlouho bude , nabíjeni zdlouhavé tankováni spalovacích motorů tak 5 minut a otázka dojezdu zase proti elektro na jedno nabiti max 400km a to ještě záleží na podmínkach vs. spalovací motor 600km benzín a nafta 800km no a nakonec cena pro většinu nedosažitelná a návratnost při koupi nulová

  • krásne typické české blá blá blá

  • To si nikdo jinej krom mne nevsim, ze tyhle dve bukvice si tu cely video vlastne dohadujou rande?

  • takoví křáp OMG LOL

  • Tesla je len obyčajná mééédiálna bublina, ktorá si len platí mega reklamu.

    • Tesla do přímé reklamy (reklamní spoty v TV,billboardy,apod.) neinvestuje ani korunu.

  • Určitě nie su auta co tento Playstation schová do vrecka

  • Ta ,,plazma,, ve středu palubovky vážně vypadá hnusně.

  • Než se to posere

  • "Zadarmo tam nabiju"... jasne kecy v kleci, nic neni zadarmo! Bohatym lidem plati danovi poplatnici energii na jejich levna auta :)

    • +pulpercz Elektřina zdarma je pro určité Tesly jen u Superchargeru, nikde jinde - to zajišťuje a platí za to Tesla. Tesly bez nabíjení zdarma platí tu samou cenu za elektřinu jako je opravdová cena elektřiny - A Tesla ani ze Superchargerů vydělávat neplánuje. Tady jsou průměrné roční emise elektromobilů, plug-in hybridů a hybridů porovnané s benzínovými auty ve všech státech v USA: afdc.energy.gov/vehicles/electric_emissions.html

    • +Evolt Nic neni zadarmo ani elektricka energie, je pekne ze se skrz dotace rozdava tzv zadarmo. Ta se navic v CR vyrobi z cca 50% z uhli. A ekologicka stopa eletromobilu je katastrofa :/

    • U modelů S a X do konce roku 2017 je nabíjení na Tesla SuperChargerech plně zadarmo.

    • Nabíjení u Tesla Superchargeru je zdarma pro celou životnost jakékoliv Tesly model S nebo X prodané zákazníkovi před 31.12.2017, 16.9.2018 pokud si ji objednal přes ''refferal program''; Dnes už ale Tesla nabízí jenom nabíjení zdarma u Superchargeru v prvních 6 měsících pokud se to auto objedná přes ''refferal program''. U jiných veřejných nabíjecích stanic se platit musí, ale platí se méně, než na benzín či naftu pro spalovací auto - elektřina je levnější než benzín nebo nafta. Zadarmo se také nabije, pokud někdo má doma solární panely s domácí baterií, a také může vydělat nějaké peníze prodáváním přebytečné energie do sítě, tohle ale platí pro všechny elektromobily, i ty ''cenově dostupné'' (Nissan Leaf, Volkswagen e-Golf a e-Up!, Hyundai Ioniq electric, Kia Soul EV atd.....).

  • Ušetří na naftě, benzínu? A elektřinu má zadarmo? Kolik asi spálí elektrárna uhlí na výrobu 1km pro Teslu?

    • Je tu i možnost Tesla DestinationChargeres které se nacházení v každém větším městě. Ano, musím říct že zatím se extra nevyplatí koupit si Teslu v česku, jelikož tu zatím není autorizovaný servis ani showroom ale dá se to přežít i nabíjením doma. Servis se plánuje do roku 2021 a k tomu asi dva další SuperChargery.

    • +hadraplana A kdo potřebuje jezdit 100 km na rychlonabíječku určenou na delší cesty? Určitě se najde bližší nabíjecí stanice. Lidé na sídlištích dnes ještě většinou nemají možnost nabíjet před panelákem, v tom jsou lidé v domech ve výhodě. KW je výkon, asi myslíš 1 kWh,že stojí nějaký 3 Kč. Průměrná spotřeba je asi 22 kWh /100 km, u srovnatelného spalováku asi 15l/100 km,takže rozdíl v ceně paliva je obrovský. A co se týče emisí, oproti srovnatelné konkurenci Tesla vypustí asi o dvě třetiny emisí méně.

    • Teď zpět do reality. Tesla SCH jsou v ČR pouze 3. Nejbližší je v Praze. Mám jezdit dobíjet asi auto 100km daleko? Kolik "normálních" domácností má solární panely? Auto bych nabíjel doma ze sítě od dodavatele el. 1kW je cca 2-3,5kč. Lze si snadno ze spotřeby Tesly vypočítat, kolik vyjde kč/km a kolik bordelu se vyrobí při výrobě el.

    • Takže, Tesla model S a X vyrobená do konce roku 2017 má nabíjení na Tesla SuperChargerech plně zdarma. Pokud máš doma na střeše solární panely, nabiješ taky zadaramo, a ekologicky. Pokud poukazuješ na elektřinu dodávanou do SuperCharherů na nabití Tesly, tam to je tak že ano, sice je to připojené na lokální síť, ale na spoutě zastřešených SuperChargerech jsou na střeše také solární panely. Na spoustě amerických SuperChargerech je elktřina pouze z větrných, solárních a vodních elektráren. Děkuji. -ELON FOR PRESIDENT.

  • To je nejaky zkurveny ekolog 😅😅

  • Endru stím jezdí jak dement, teď jsem za ním jel asi 15 km. Hrůza 🤮🤮

  • inteligenti chodí pěšky

  • Líbí se mi kecy o ekologii a jízdě zadarmo???? Elektřina zdarma není.Vyrábí se většinou z uhlí nebo z jádra.Výroba baterií taky není zrovna ekologická..Těžba lithia totálně zničí přírodu..Jednou možná snad se dočkáme že to ekologické bude...Zdarma ovšem nikdy..

    • +Evolt Většina fičur je k ničemu..Netuším proč je v autě internet a proč ho updatovat..na novější verzi..když základ auta je dnes k ničemu..Jsem trochu fanda do klasických aut..Teda těch co odpovídají původnímu pojetí..Auto se skládá z karoserie,motoru,převodovky ,řízení,sedaček..To slouří k přesunu na místo kam potřebujete..netuším jak mě může facebook nebo internet přesunout..Vzdušné odpružení o kterém píšete budou asi vzduchové tlumiče tzv airmatic např u mercedesu..Je to alternativa ke klasickým tlumičům..Mám tohle vzduchové odpružení ve voze..A máte pravdu v tom že s tím lze zvedat a snižovat auto..nebo spíše ladit tlumení sportovní nebo klasické.. Nevím co myslíte složitý nebo zákeřný terén, ovšem s Teslou se mimo silnici nepustíte a s většinou jiných vozů také ne..Poškození v terénu hrozí vždy..Ovšem nemluvíme o offroadech.Ty mnohdy nemají vzduchové pružení ,ale mají žebřinový rám a pohon 4x4...Takže S teslou ani s jiným vozem nepojedete do terénu..Osobně zvedání auta používám pouze když ho myju abych se líp dostal na spodek..Jinak dosud jsem nepřišel na důvod proč má tesla takový odpich..2,6 sec.. použitelných leda ve sprintu..Většina aut má kolem 10 sekund.Opět leda věc pro pozéry..Jasně každý se chce odlišit..Já třeba tím že narozdíl od většiny jezdím bezpečně a slušně..Což se o spoustě lidí a kupodivu jde spíše o bohaté říci nedá..Takže tak..Nikdy se nedobereme k výsledku..Polemizovat se dá o čemkoli..Pro mě je to jednak nedostupné a i kdybych měl jak se říká na opici nikdy bych si nekoupil takový jak říkám předražený šrot..Vždyť za ty prachy máte klidně bentley s V12 nebo Porsche 911..

    • +Radovan Hanak Všechny ty vyjmenované věci dělají to auto zábavnější a unikátnější. Jako u všech nově se prosazujících technologií se cena snižuje, a dostupné běžnému člověku budou do 8 let. Vzdušné pružení (vzdušné odpružení) umožňuje zvýšit či snížit podvozek auta, a to se hodí např. když se má jet po složitém a zákeřném terénu, stačí zvýšit podvozek a nehrozí žádné poškození kameny nebo terénem. Ne, Teslu nevlastním, a ani zatím nemůžu - chodím do 9. ročníku ZŠ.

    • +Evolt Pěkný výčet zbytečností..Moje 30 let staré auto nemá nic z vyjmenovaného a stále spolehlivě funguje..Jinak třeba i ten golf v elektru stojí téměř trojnásobek toho co klasický golf v holátku..Ovšem ani na ten většina čechů nemá..Podle statistik máme vozový park 15 let starý a to jsou soukromé vozy..Nové auta se ve většině prodávají jako firemní..Bohužel nekradu a proto nikdy na podobný vůz nebudu mít..A nemá cenu mi tu povídat že v autě jsou videohry...A spousta kurvítek k ničemu..Pokud se potřebuji přesunou z bodu A do B nic z toho co jste jmenoval není potřeba..Ani ta střecha, ani zrychlení..A co je vzdušné pružení??? Jjko sorry ,pokut teslu máte, jste zřejmě majitel prosperující firmy..Já ten, který tomu majiteli na to auto vydělal.. Ovšem pokud vemu naprostou zbytečnost všech těch vymožeností ,sloužících jen pro pozérství a machrování Mě opravdu stačí a taky musí to co mám..Auto jsem mnohokrát viděl..I např BMW i8 a i3. kupodivu mě nazaujalo ani vzhledově. Takže poslední slovo..Pro mě a většinu národa je tohle nedostupná věc a naprosto k ničemu..Já si koupil kolo a jediné emise co vydám jsou z čočky..Dobrou noc.

    • +Radovan Hanak 99% lidí nemá možnost si koupit Model S a X, ale Model 3 bude dostupnější pro více lidí, a budoucí, levnější modely budou ještě dostupnější, Tesla ale stejně míří pro prémiový trh, zatímco např. Volkswagen zachytí ten lidový trh s elektromobily. Není tam jen elektromotor a pár baterek, je tam i 17'' displej s over-the-air updaty, ovládáním skoro všech funkcí auta a easter eggy (retro videohry, prdící polštářek, Mars, Bondův Lotus, kreslící plátno, mód romance), chytré vzdušné pružení, software na asistenci řidiče, ty nejlepší vzdušné filtry s ochranou proti biozbraňovému útoku, 2 kufry, prosklená střecha (možnost), akcelerace z 0 - 100 za 2,3 sekundy (Model S P100DL), vysouvací kliky, úžasný audiosystém, atd..... Baterie jsou tekutě chlazené, což prodlužuje jejich životnost a těch článků je tam přes 7 tisíc. Elektromotory jsou vyvinuty na to, aby byly velmi výkonné a vydržely dlouho.

    • Nemám sílu se hádat..Máte li nějakou teslu k dispozici můžete mi ji poslat..Pochopte že stejně 99% lidí nemá a nebude mít možnost pořídit si Teslu..Já tomuto směru nevěřím a čas ukáže zda je to slepá větev vývoje..Na to že je tam jen elektromotor a pár baterek je to sakra předražený špás..

  • Ty ohrnutý gumy kolem oken :DD

  • Sračka, v zivote bych si to nekoupil desing jak z venku tak zevnitř nicmoc a kombinace s elektro vůbec

    • Tak proč se na to díváš ty blbečku.

  • Tesla super u Humpolce i natankuješ:-) ale nesmíš odjet na dovču dýl jak 14dní ...se ti to vybije a lítáš v tom za půl mega...

    • ale já myslel něco jinýho,když auto necháš doma :-) ,jinak je to super...až na AE,jak říká sám Musk lidi ani neví co to auto umí a čeho je schopný...například tancovat...za pár let až se A.E. vymkne z rukou lidí,tě auto například zabije schválně v bouračce,nebo ti prostě odjede,když se rozhodne že se k němu nechováš pěkně, a to je ještě ta lepší možnost.,no je zvláštní že se toho mask sám tak bojí a přitom v tom pokračuje...

    • Můžeš jet úplně v pohodě na dovču klidně na dýl. Podívej se na mapu SuperChargerů, po celé evropě se nacházejí s mezerou maximálně 200 km. A navíc můžeš nabíjet v apartmánu nebo hotelu.

  • 4:40 ta ventilace by se hodila MenTovo MaluCHa

  • V životě bych nesedl do auta s elektromotorem to raději multiplu která má aspoň normální motor.

    • Věř mi, zamiluješ se do té síly kterou Tesla má.

    • A proč? Tebe to nějak děsí? Máš na to fobii? Bojíš se že dostaneš nevyléčitelný virus? Ani do hybridu nebo plug-in hybridu bys nesedl?

  • nadherný :)

  • i za tech 550 tis rocne za benzin si myslim ze je hodne +++ veci co delaji auto autem a zazitek zazitkem. Zvuk atmosfery v8 a system prevodovky neprekonas nicim. Neumim si predstavit jezdit s autem bez zvuku, Tesla jezdi zadarmo ale zvuk nic prevodovka jak na scooteru zadny drift nic...ale jako daily co jezdi zadarmo proc ne....akorat ta starost kde to dobít no.

  • Sice Tesly mají své kouzlo, ale na mě je to prostě až moc moderní, až moc komplikované, až moc pro hračičky. Chápu lidi, kteří tohle uznávají jako tu nejlepší volbu, ale pro mě tím zůstává 21 let starý kabriolet, ve kterém cítím tu naddimenzovanost a ve kterém vidím tu mechanickou podstatu. Ale rád bych na to ještě navázal - nejbezpečnější? Tyhle baterie s řetězovou reakcí v případě požáru budou naprostá lahůdka. To je něco, čeho se fakt bát nemusím a se svým vkusem se minimálně na třicet let bát nemusím. O tom, že kvalita novějších modelů Tesly je dost...na hraně, nemluvě. Ve výsledku mi tohle přijde jen jako jedna velká reklama, která je o to víc pokrytecká v tom, že dělá z Modelu S dokonalost samu o sobě.

    • Nejbezpečnější z toho důvoduy že všechny auta od Tesly na všech CrashTestech dostávají 5 hvězdiček. Díky tomu že tam není motor tak je to mnohem bezpečnější.

  • Doposiaľ najlepšie video, čo si spravil! Svoj podiel na tom má samozrejme aj majiteľ Tesly, ktorý si to takmer odmoderoval sám :D

  • Podle mýho názoru, to je auto budoucnosti, ale fakt budoucosti, né blízké.

    • Já bych řekl blízké, okolo 2023 - 2030, možná i 2020 - 2025.

  • haha tesla je těžká nekvalitně vyrobená kráva s dojezdem golfovýho vozíku a cenou ferrari

    • Těžká - Ano, je těžká. Nekvalitně vyrobená - Jak kdy, ale stále se to zlepšuje. Dojezd golfového vozíku - Ani náhodou, na jedno dobití ujede s konfigurací 100D 500 km v pohodě, 600 km s dobrými podmínkami, 700 km v perfektních podmínkách. Cena Ferrari - Ani ne, to nejlevnější Ferrari stojí 6 milionů, Tesla Model S v základové verzi (75D) stojí v česku zhruba 1.7 milionu, ve verzi P100D zhruba 4 miliony.

  • fakt super kydy.....

  • Hodně teplý díl.

  • Nejlepší dopravní prostředek je Simson s51 :D

  • Tesla fajn a chci elektroauto, ale nesnáším tvrzení že to jezdí zadarmo... platíme to všichni =(

    • Jak konkrétně dotuješ provoz Tesly?

  • Ten chlap. To je dement

  • Jak je to se servisem doopravdy? Nevěřím tomu, že se neservisuje, vždyť i tady v česku se Tesly prodávají a píší v popisku, že auto je po servisu v 96.000km a servis za cca 75.000,- ... co se na tom autě tak dělalo za tu částku? Řekněme, že koupím Teslu za 1,3m co má najeto 100k km, rok 2014, záruka na baterii do 2022 a že mě nebude servis stát aspoň 100.000,- ročně moc nevěřím... když budu jezdit 50-60k km za rok

  • Chtělo by to nějaký pokračování :D

  • když jsem jel s rodinou ze švýcarska tak pršelo a viděli jsme odtahovku jak táhne Teslu:D

  • 500000 ročne na palivo? 😂 som zvedavy kto rocne najazdi 130 000km xd

    • Najdou se takoví lidé, třeba soukromí šoféři nebo taxikáři.

  • Jako jo je to hustý ,ale stejně bych si eletromrdku nekoupil.... a výrobou těhlech aut určitě nezachráníte planetu :) ,ale chválím týpka jak to má našprtaný...

  • ne ma sato to volat. kuaž kara XD sry

  • Dotaz ? Když elektromobil nedejbože začne hořet, jak to hasit, hrozí nějaký výbuch od baterie, co se s tou baterií stane když začne hořet?Jaké toxické látky vzniknou požárem elektromobilu?

  • Skvělý video!

  • ale kluci ta samochvala jo dobře propaguje ten vyrobek uvidíme za deset let jestli lidi budou mit tyhle auta nebo bude uplně jiné motory a rozhodně nebude levna výměna baterie.Ale ten vnitřek je jako kdyby ho udělali nějaky děti

    • Není hroznej, ale minimalistickej.

    • +Evolt A co to mění na tom, že je hroznej a to neberu v potaz cenu.

    • Ten interiér udělal Franz Von Holzhausen, designér všech aut Tesla kromě prvního Roadsteru. Ten samej člověk, co designoval nový Volkswagen Beetle, Mazdu Kabura, Pontiac Solstice nebo i Saturn Sky.

  • to by mně zajímalo co baterie v -35 jak asi daleko dojede ale asi je to každeho věc komu se co líbí

  • Parádní video jako vždy 👍

  • Ještě by mě zajímala jediná věc která ve videu nepadla....Kolik stojí povinný ručení na tohle žihadlo?

    • Longmaster do 2.000kč, slyšel jsem, že se dá sehnat i za tisíc korun

  • Je to nejbezpečnější? Až to fakt někam pleskne a chytnou mu baterie, tak rychle změní názor... :D

    • Autopilot s lidarem možná, ale s kamerama, kterou dokáže oblbnout například přímé sluneční světlo, nebo sensory které se můžou za různých okolností taky vyrušit + nedokonalé algoritmy, to už tak bezpečné není... Crash Testy jsou jedna věc, realita druhá. Je hodně velký rozdíl, pokud auto nabourá v laboratoři, a pokud v reálném provozu. Crash test se provádí v určité rychlosti, nárazem do určitého místa... Jenže co třeba vyskočení z cesty, přes stoku rovnou někam na kameny, které dokáží porušit podlahu kde jsou uschované články? Nebo když se párkrát přetočí auto přes střechu?

    • Je to bezpečné, Tesly mají skoro nejvíc bodů z CrashTestů. Díky tomu že vepředu není motor tak je to mnohem bezpečnější. A autopilot by prý měl být asi 20x chytřejší než člověk díky reflexům, protože člověk nestíhá sledovat tolik věcí najednou.

  • Za mě auto Napicu. Rozhodne tady v Čechách. Kdyby super chargery byly na každým rohu tak budiž..

  • chtěl sem to ukázat tatovi ale děláte tam gaye tak na to tata čumět nechce xddd

  • Endru je neskutečně chytrý a příjemný člověk

  • 42

  • Teslu si koupím, až tam Musk přidá možnost řazení, klidně to může bejt udělaný virtuálně, ale chci tam třetí pedál, fofrklacek a znatelnej rozdíl ve kvaltech. Plus audio atmosferickýho osmiválce by vůbec neškodilo...

    • Aha, to je u elektromobilu určitě možné :)

  • F1 v10 top...

  • Možná že to je rychlý, ale na VTEC TO NEMÁ !

  • Ano... nemám proti tomu autu nic, ale zvuk u auta dělá své... a jezdit v autu bez pořádného řevu... to nejde!🙂

  • ta tesla je božííííííííííííííí

  • Krasna... to je kurva Layla 😀

  • Víc už ty nohy roztáhnout nešlo? 😂

  • Jde vidět, že borec je dobře placený firmou. Tesla není taková, jak ji popisuje. Je silně neekoligická, příšerně dílensky zpracovaná. Nó jsou tu lidi, kteří tomu věří. Kamarád ji měl a velký problém se toho zbavit, pak se zbavil a to dost pod cenu - nikdo to nechtěl. Opravdový chlap co má rád motory, toto prostě nekoupí. Klučina prostě plácá nesmysly. Nó v Americe jsou jiní lidé :-)

    • www.popularmechanics.com/cars/hybrid-electric/news/a27039/tesla-battery-emissions-study-fake-news/

    • Výroba toho auta je míň ekologická než klasického, protože obrovská baterie plná lithia a dalších chemikálií a vzácných kovů. Výroba el. energie taky není zadarmo, stále se většina vyrábí z uhlí. A i kdyby byla ze soláru, solární panel taky nerostou v lese... A životnost baterie je pravděpodobně menší než životnost spalovacího motoru.

    • V čem je neekologická?

  • Rozhodně to neni nejrychlejsí

    • Z 0-100 za 2.1s. Počkej si na Roadster - 0-100 za 1.9s, maximálka 400km/h a baterie na 1000km.

    • adam schauer A co je rychlejší?

  • 90%lidi bere třeba určitě min ty curaku

  • Jak by asi se hned soudila Tesla kdyby naše Tesla začala dovažet elektroniku do Usa. Tak jak se soudí Peugeot o svou nulu uprostřed nebo časopis Focus s Fordem

  • Zkus přezdívku Modralka

  • dobrý video o tesle , měl jsem ji půjčenou řídil jsem ji a musím říct paráda to zrychlení a to ticho . Jen to dobíjení na sídlišti je obrovský problém

  • Přírodu miluju nadevše, ale bublání osmiválce a hraní si s manualní převodovkou mi nikdo nevzme !! Jestli chcete být EKO tak jezděte na kole, nebo ještě líp, kupte si koně a na hnoji si pěstujte mrkvičky, aby vám je nikdo nemusel neekologicky dovážet do kauflandu! ;-)

  • Škoda, že si všichni nalhávají jak moc je to ekologické, ale přitom to je taková s prominutím sračka. Možná je to pěkné, moderní, ale co se týče ekologie, tak to elektromobil jako takovej fakt ekologickej není.

    • O třetinu méně emisí než srovnatelná spalovací konkurence. www.auto.cz/tesla-model-s-produkuje-vice-oxidu-uhliciteho-nez-benzinova-auta-111148

  • proč tam máte toho týpka s kamerou vzadu když je vám tam stejně hovno platnej ? :D

    • Asi ještě nepřišli na to, že existuje camera mount na okno za pár dolarů na Aliexpressu... :-D

    • 12:04 - 12:11

    • Záběry na palubku se udělaly samy, že.:)

    • protoze toci i ty zabery, kdyz stoji venku.... to je snad jasny ne? pak asi nebude jen tak cekat na miste, ale toci, kdyby nahodou neco pouzili

    • Přesně, v žádném dílu který jsem viděl z té kamery nikdy nebyly záběry

  • A teď si promluvíme o ceně...i s Nissanem GTR máš lepší zážitek za poloviční cenu.

    • +enemy pokud jezdi tak za dva roky uz je baterka vicemene KO

    • Tony Valdez jsou auta ktery hodnotu neztraci ... Driv tomu tak nebylo auto lide kupovali na 10 let dneska na dva roky protoze se to proste nevyplati uz jen kvuli udrzbe a servisu ... Nic neztraci tak hodnotu jako auta.. Nemovitosti neustale rostou ty baraky co si lidi za komunistu postavili za 50000 dneska prodavaji za nekolik milionu ... U auta ne jen ze ztratis hodnotu ale stoji te nemale peniza za provoz pojisteni udrzbu servis ... Jde jen o to jestli je clovek ochotny to za to dat ajestli mu to za to stoji ...

    • Záleží na typu auta jiné ztrácí méně jiné více ale to máš většinou ze vším v dnešní době i z domem např. To bys nesměn kupovat nic kromě historických věcí nebo zlata,diamantů.....

    • Tony Valdez takhle ono nejde on ze by to auto nevydrzelo ale jde o to ze to auto ztraci hodnotu. Koupis auto za milion a za 3 roky ma hodnotu 600tis tzn ze za 3 roky si prisel o 400tis jen tak ..cim dele si to auto nechas tim vic prodelas .koupe auta je nejhrosi investice jakou muze clovek udelat...ja jezdim jeste starsimi auty :-D

    • Ale když autu dáš nějaký slušný servis tak ti vydrží jet klidně 1.000.000Km.(záleží na typu) A nikdo tě nenutí koupit nové auto a spousta lidí jezdí v autech co maj už 6-7 let a jsou spokojeni protože na jíné nemají a kupovat každé 3 roky jiné auto taky není výhra při dnešních platech..

  • Cestou domu jsem endrua videl behat s kabelem v ruce, asi hledal nabijecku kdyz jsi mu to vyzdimal :(

  • teda mu závidím. jela jsem jako spolujezdec v modelu S 85 . byl to jen kousek pák set metrů,ale nemohla jsem se ani nadechnout a chce se ti pořád smát. a tento model má ještě větší zrychlení. hmmm

  • Kdy vyjde ukaz karu s Jirkou Králem.

  • 🤑🤑😍😍

  • No snad je jízda Teslou lepší jak el.cigáro. jestli je to stejný, tak to musí stát pěkně za h.... EL. cigáro je jak kouřit zlomenou klasiku. To raději nekouřit.

  • Kdyby jezdil Matyes Teslou, tak má trojnásobný dojezd, protože je to neskutečně hubenej žalud :D.

  • Az se prestane uvazovat o Lionkach, doresi se system nabijeni, tak muzem o necem mluvit. Nejsem zadny fanatik nebo neco podobneho, ale.... Uhlikova stopa elektroauta je nejakych 4-5 let (bez repasu baterie), prestup na el vozovy park vezme cca cele Dukovany. Pak schazi spotrebni dan z paliv, coz si stat nenecha ujit. A posledni vec r2018 pohodli, zaparkovat pred domem a dobit pres noc, nemzne

  • Jako to auto je super ale ekologický to určitě není výroba baterek je dost neekologický.

    • "Vyroba baterek je dost neekologicky", jasny, a vyroba benzinu, jeho distribuce po silnici a po mori a tezba ropy je uplne ekologicka. Takovou perlu mezi argumenty sem dlouho necet..

    • A uhlikové stopy, ktoré Tesla viac vypúšťa ako dieselový motor?

    • To auto nestojí 3 Miliony, můžeš ho sehnat za 1.5 Milionu.

    • Tak si potom nekupuj mobil.😃

    • Takže je lepší nedělat nic? Za rok 2017 se prodalo milion vozů do zásuvky, tento rok se dost pravděpodobně počet zdvojnásobí. Právě proto, abychom si neničili naši přírodu více než je nezbytně nutné, je potřeba přechod na alternativní paliva (kromě jiného, samozřejmě, což jsem již psal). Jiná cesta než přes luxusní drahé vozy prostě nevedla, elektromobily se postupně zlevňují, dostávají se do čím dál nižších tříd vozů a jsou čím dál konkurenceschopnější. To, že to bude trvat několik let, než se jich budou prodávat desítky milionů ročně, je fakt, ale každý elektromobil, který má o třetinu nižší emise než srovnatelný spalovák, se počítá. :)

  • Video super, ma to emoce, je radost si to poustet i nekolikrat. Diky.

  • Jak je to s STK u elektromobilu? Co tam kontrolují? Jsou na to STKčka vůbec vybavený? Myslím všeobecně? Brzdy, světla, gumy ok. Ale je třeba kontrolovat něco jiného?

    • STK probíhá naprosto stejně jako u jakéhokoliv jiného vozu, jen se neměří emise.

  • Mohl by jsi prosím pozvat do ukaž káru Jirku Krále

  • ja si myslim ze keby dali celu strechu na solarne tak by sa to aj troska nabilo ci? ale nejak pekne urobene.. a keby cely den nejazdnite sa mozno nabije aj 30% a ked kamiony tak cely naves.. z hore z bokov by malo solarne..

    • Co jsem četl tak výpočty, kdybys měl auto pokryté solárními panely, dokázalo by to denně nabít zhruba energii na 10-20 km. Jenže to má své ale: baterie se ti postupně vybíjí, navíc,pokud chceš auto ovládat vzdáleně přes mobil a musí být nějaké systémy aktivní, takže by ti to spíše jen vyrovnávalo ztráty. A hlavně, auto by nesmělo být na stínu (stromy, garáž,...)

    • solarny panel znecistuje zem c ako?

    • M_Games snaží se být šetrný k životnímu prostředí, solární panely tohle neumožňují.

  • slniečkar.. Najrýchlejšie, najväčšie, najbezpečnejšie..(vážne keď tu máme už roky Volvo?) Nech ti tam poospevuje aj krásne dielenské spracovanie tesly, medzera pri dverach 5mm a druha strana 1.2cm 😂 < to bol len príklad, daju sa nájsť konkrétnejšie pripady. za mňa rozhodne Benzin.

    • no tobě spíš MHD trotle

    • Ano, tesla znacky jako volvo a saab v bezpecnosti upne deklasuje.

  • není to ekologičtější!!! co výroba elektřiny hmmm! nepočítaje vodní a větrný a solární elektrárny tak co třeba tepelný elektrárny atd. !!! a bordel co ve skutečnosti vyrobí benzíňák atd. vyrobí výroba elektřiny

    • ets driver nepouživej elektriku když je spinava ale pochybuju že chces zit ve stredoveku na elkologii prosě sere pes dneska- kdejaky trouba jezdi autem, kdejaky trouba ma telefon pocitač televizi a to jaksik papá tu škaredou elektriku trotle vyroba benzinu je ovsem uplne bio eko vid

    • A odkud teda přichází benzín/nafta? Když mluvíš o produkci elektřiny, tak taky musíš mluvit o produkci fosilních paliv. A nezapomínejme, že rafinerie denně spotřebuje stejný počet elektřiny, jako celé město a ta ropa se musí vytěžit, skladovat, transportovat, skladovat, přeplout lodí (ta spotřebuje hodně nafty), skladovat, transportovat, skladovat, rafinovat (spotřebuje hodně el. energie), skladovat, transportovat, skladovat a spálit. Způsoby tvorby elektřiny: Uhlí - Vytěžit, skladovat, transportovat, skladovat, spálit Plyn - Vytěžit, transportovat (plynovod), spálit Jaderná - Vytěžit, skladovat, transportovat, zpracovat, využít k výrobě elektřiny Solární - Prostě vyrobit ze slunce Větrná - Prostě vyrobit z větru Vodní - Prostě vyrobit z vodního toku Pokud s tímhle počítáme, tak elektrické auto vypustí o 50% méně CO2 do atmosféry než spalovací auto přes celou životnost auta. Teď bys asi přišel s tím, že baterie jsou neekologické, ale přečti si tohle. Baterie se dají recyklovat, a Tesla své recykluje. Množství kobaltu v baterii se Tesle podařilo snížit z 8% na 2%, a tak jsou levnější, ale i lepší než u konkurentů.

    • není pravda, i u nás kde je pořás spousta tepelných elektráren je elektormobil ekologičtější. Je to díky neučinnosti spalovacího motoru v autě, kde se většínu času fláká a taky kvůli rekuperaci

    • Ještě jsi nezmínil výrobu těch baterií i recyklaci

    • A co výroba benzínu? ten se někde vyskytne? Ne musí se přepravit se sibiře za pomocí elektrických čerpadel a musí se rafinovat za pomoci elektřiny. Rafinace 1l ropy = 1,2kWh elektřiny. Příkon čerpadel ropovodu družba = 40MW to je jako dva miliony současně jedoucích tesel.

  • Proč ne že.

  • omg, proč děláte reklamu na Teslu?

    • Protože mají rádi Muska jako já, a chtějí ukázat lidem že je to revoluční značka která má budoucnost, benzín ani nafta to daleko nedotáhne.

  • Je to pro lidi kteří žijí ve velkém městě.. A jak sám říkal 90% lidí na to nanašetří.. To si radši za 1,5 Mega vezmou hypotéku na barák než si koupit auto které ztrácí na hodnotě.. Tesla je pořád v začítcích

  • Mám nafták a neustále brzdím motorem.. Taky jsem poprvé měnil destičky na předku po 90K kilometrech..

    • No a az ti pak odejde motor o 100k driv tak se mrknes kolik stoji brzdovy desticky :D

  • Jak je to s měničem, jak často se musí měnit a kolik vydrří?

  • Ono s tou úsporou to je takový horší . Např tesla model 3 - přepočet na litry při různé teplotě . -10° až 0°C - 64,6 % - 21,127 kWh - 8,2 l/100 km 0° až 10°C - 76,6 % - 17,803 kWh - 6,92 l/100 km 10° až 20°C - 82,9 % - 16,453 kWh - 6,42 l/100 km 20° až 30°C - 89,2 % - 15,278 kWh - 5,92 l/100 km Odkaz na celý článek www.autoforum.cz/zajimavosti/majitel-tesly-model-3-odhalil-jeji-skutecnou-spotrebu-a-tim-i-dalsi-potiz-elektromobilu/

    • Ještě bych rád dodal, že ta spotřeba u Modelu S je samozřejmě dána dle americké EPA, evropská NEDC je dost nepřesná. Např. dle NEDC má Tesla dojezd přes 600 km (tudíž i nižší spotřebu), reálně je to zhruba o 100 km méně. Více méně stejný problém se týká i u spalováků, kdy se u nás každý výrobce chvástá, že nějaké jejich auto má spotřebu pod 5 l/100 km, přičemž reálná spotřeba je spíše kolem 7 l.

    • Bohužel, autoforum je poměrně lživý bulvár, co se týče elektromobilů. :) Už několikrát psali u Modelu S mnohonásobně větší spotřebu v přepočtu na l benzínu či nafty,než je ve skutečnosti. Někdy v minulosti psali, že Model S má ekvivalent spotřeby nějakých 5-6 l na 100 km, přičemž spotřeba Modelu S činí zhruba 22 kWh/100 km. Už jen z tohoto hlediska je nesmyslné, aby při stejné spotřebě u Modelu 3 byl ekvivalent spotřeby o tolik vyšší. U Tesly Modelu S je reálná kombinovaná spotřeba zhruba 22-24 kWh/100 km, dle typu verze. Elektrický ekvivalent 1 US gallonu benzínu je 33,41 kWh, přičemž 1 US gallon je 3,7854 l benzínu. Stačí tyhle veličiny spočítat a je jasné, že Tesla S s reálnou spotřebou má ekvivalent benzínu asi 2,6 l. Což je ta samá hodnota, kterou Tesla udává. Takže je naprosto nesmyslné, aby u Modelu 3, který by měl spotřebu 21 kWh/100 km, byl ten ekvivalent 3x větší, než u Modelu S. :) Doporučuji si zkoušet informace ověřovat u více zdrojů, nebo nespoléhat na tyhle bulvární plátky. Zdroj: en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_gallon_equivalent

  • Pořad se jmenuje "Ukaž káru" ne "Ukaž elektrospotřebič"... :-))

    • 😂😂😂😂😂🤣

    • To sedí hahahaha je to jako řídit toustovač:)

  • Víc takových videí prosím, jak jste říkali! :) Teslu model S P90D jsem měl půjčenou na celý den a je to opravdu úžasné auto! Tak bych se chtěl dozvědět ještě další a další věci co Endru říká :D Jednou si to auto koupím! :D

  • nabije zadarmo????? kde sa dá niečo získť ZADARMO??? podľa mňa si buď platí paušál, alebo je to v cene auta.určite mu nikto nedá pár kW zadarmo.

    • Jasne, ze je to v cene auta. Která jina automobilka ma svoji sit cerpacek, kde nemusi jeji zakaznici platit?

    • presne tak som to myslel.

    • To, že pro model S nabíjení na superchargeru je zadarmo je fakt. U modelu 3 už si to musíš platit. Nicméně model S je stále "prémiovým" autem, takže ta cena je tam o dost vyšší a ty prachy za elektřinu na superchargerech se tam ztratí

    • sorry, nechcem polemizovať, ale každý priemerne inteligentný človek už dávno pochopil, že ZADARMO nie je nič. Žiadny výrobca elektriny ju nikomu nedá zadarmo. A ani výrobca áut ju nedá zadarmo. Proste je to skryté v niečom inom.ale určite zaplatené. O výhodnejšej cene elektriny oproti dieslu nepolemizujem.

    • Model S má superchargery zadarmo. Ostatní nabíječky si musí předplácet, nicméně je to pořád zlomková cena oproti dieslu či benzínu.

  • Jak ten idiot může říct že je to auto nejrychlejší když má omezovač kterej nejde vypnout na nějakejch 250km/h tak teda ten týpek musí bejt dost vylízanej

    • neboj se fabia tveho tatíka bude i nadále nejlepší vuz u vás na vsi ty vidláku blbéj :D

    • Ma absolutne nejlepsi zrychleni :) z 0-100

    • Tesla není nejrychlejší z hlediska maximální rychlosti, ale je rozhodně nejlépe/nejrychleji zrychlující sériový sedan na světě.

    • Jestli znáš seriově vyráběný auto co má z 0-100 lepší zrychlení tak mi ho ukaž protože nevíš o čem mluvíš když tvrdíš že pořád ne nejlepší.

    • lukáš přichystal jo jako zrychlení to má dost dobrý ale pořád né nejlepší

  • V zimě tesly úplně k hovnu

    • Ano, v zimě si neužijete sport zvaný SSSK (startování spalováku startovacími kabely) Auto si přes mobil předtopíte, když je ještě v zásuvce, není potřeba mít v autě ani škrabku.

    • Podle mě myslel to s tím startováním v zimě.

    • V zimě je všechno k hovnu, když jezdíš jak debil...

    • není pravda, co jsem slyšel od majitelů, tak v zimě úplně super ovladatelný auto, ještě jak je to čtyřkolka, tak s tím můžeš tahat auta z přikopy, ale samozřejmě musíš mít dobrý pneu ;)

  • S drtivou většinou informací a názorů souhlasím, jen ta úspora 300 tisíc ročně mi nějak nejde! Bylo zmíněno 30 tisíc měsíčně za naftu při platu 40-50 tisíc ...... No nevím nevím jestli takto někdo hospodáří!!!

    • Myslíš, že by někdo dal 90.000 km s nutností každou chvíli dobíjet?

    • Tak on to bral podle sebe , když má roční nájezd nějakejch 90 000km .

  • Dokud v podlaze bude skoro 400 kg baterek tak to budoucnost nebude :)

    • Takový pokles nečekejte. Statistiky tomu nenaznačují. Kapacita baterie klesá navíc logaritmicky, tedy degradace zpomaluje. Fór je i v tom, že i baterie s poklesem kapacity, která už se nehodí do auta nemá nulovou hodnotu. Uplatní se v záložních systémech a v domácích úložištích, co se dávají k solárům. Třaba za baterii s 80% kapacity dostanete minumálně 50% ceny. Baterie z bouraček rozebrané na moduly se daří zpeněžit za víc, než je cena nového dílu.

    • e Pavel Ano ale když po pěti letech na 100% nabitou baterii ujedu místo 400km 350km tak to nejspíš nevymění protože je to v pořádku.

    • Pokud bude baterii potřeba vyměnit za 5 let, je to grátis. Záruka na baterii a pohon je 8 let bez omezení km. Nesrovnávejte to s olověnnou baterkou.

    • Nevím, jaké grafy máš na mysli, ale určitě se netýkaly přímo Modelu S, jelikož ten se vyrábí teď šestým rokem. Možná Roadster, těžko říci. Je pravda, že s technickým zpracováním má Tesla typicky ze začátku výrobu problémy, ale novější kusy jsou na tom již daleko lépe.

    • Aha to jsem nevěděl. Ale viděl jsem dost grafů kde průměrně po 8 letech je baterie na 74% a přesně po osmi letech to padá hodně dolů dokonce na desíti letech je baterie na 50%. Určitě se ale jedná o ty nejstarší modely. Na yt je ale i odst videí co se týče špatnýho zpracování auta za 2,5M

  • Jednu nevýhodu to má... Nemá to zvuk V8....

    • +Best of Silver - Ještě, že vodík roste na stromech a stačí ho jen nasypat do nádrže... :-/

    • Stejně to není Eco,Eco jsou jen vodíkový pohony ta elektrika se taky sama nezíská

    • no neviem kde by si v Cesku isiel na maximalku V8 a zaujimala ci by si mal na to vobec tankovat do takeho auta :D

    • Dodge Demon

    • V8 nemá šanci proti P100 :D

  • Miluju Tesly, diky za ty tři dily. ;)

  • Chci teslu 😂😂