"JE TO JEN KAMARÁD" 🤡🤡

čas přidán 20. 03. 2023
MERCH: www.hater.wtf
TWITCH : www.twitch.tv/sib1ran
Business mail: snuspage@seznam.cz
Ig: sibiran.off...
DISCORD: discord.gg/9CeJPXc3rt
.
#sibiřan #bizár #reakce
family friendly podcast pg

Komentáře: 225

  • Člověk, kterej si je jistej ve vztahu, tě nepodvede. A kdo není, tomu můžeš zakazovat cokoliv, stejně si příležitost najde.

  • Mám úplně stejný názor. Když já nechci aby můj přítel chodil s klukama do klubu tak je pochopitelný že já to taky nebudu dělat. Nerozumím tyhle době. Asi takových chlapů nezůstalo vůbec. Jelikož dlouho nikoho si nemůžeš najít.

    • Nebo málo takových holek??

    • Vždy suď 2 strany mince 😉

    • Přesně tak :) mám stejný názor

    • @Milan Wolfi to je možný ale pak normální holky na to také doplácí ☹️

    • @petr pavlosek Jo to ano máš pravdu ale ty holky jak říká Sibiřan šlajsky nám to těm dobrým kazí 😅

  • Je to o důvěře ... nepustí manželku s kamarádkama do baru (gratuluju) ona si to pak rozdá s kolegou v práci (a sakra - co teď, nebudu jí pouštět ani do práce ???) ... já byl párkrát s kámošema v hospodě a nikdy jsme tam nikoho nebalili, moje manželka taky občas s nějakejma kamarádkama někam zajde, a naprosto jí důvěřuju, protože jí za těch 20 let znám a měl jsem možnost poznat jí v různých situacích ... vím že nestojí o to aby jí nějakej nadrženej random bolbec lákal do postele - je to i o seběvědomí toho kluka - buď seš si jistej tím že ona je s tebou kvůli nějakejm tvejm kvalitám a citům které k tobě má, nebo si nevěříš, cítíš se ohrožen kdejakym blbečkem a musíš jí přivázat na řetěz do kuchyně protože v baru by tě určitě okamžitě podvedla - tak proč s takovou jsi, když ve vašem vztahu chybí důvěra ??? v ní i v sebe ... nechci argumentovat věkem, ale je to fakt nevyzrálej paranoidní názor, vycházející z předpokladu že každej je morálně shnilej ...

    • *nevyzrálej

    • @Adam Holan dík :)

    • Lip bych to nerekla. Sama mam dlouhodoby milujici vztah, oba si naprosto verime - a stejne chodim obcas ven. A proc ne? Jednou by na me zkusil ze "me nepusti do baru s kamoskama" :D :D To, ze jde holka do baru s kamoskama neni vazne jen o tom, ze chce nekoho sbalit. Ja treba pracuji z domova, takze mam obcas chut jit mezi lidi, clovek je spolecensky tvor:) A ze jako si mam vsechno "pretvorit doma"? To je tak strasne smesny. V tomhle je Sibiran fakt nevyspely pubertak.

  • Pokud holka nemůže chodit s kámoškama do baru, tak kluk nemůže chodit s chlapama na pivo. Same logic for me 🤷‍♀️

    • Myslím si že bar je o trošičku horší než hospoda 😅😅😅 ale jinak máš asi pravdu

    • @Ladislav Prošek ne asi pravdu, je to pravda ale definitivne ti musim dat pravdu za to ze bar je horsi jak hospoda

    • @Roman Zouhar jj

    • Kluk jde do hospody aby se pobavil s kamarády, holka do klubu aby našla toho kluka…

    • @Jan Vrána přesně tohle jsem tím myslel

  • Mám spoustu kamarádů a vždycky to pro mě byli jen kamarádi. Známe se dlouhé roky, přítel se s nimi také zná a často spolu trávíme čas. Nikdy se nic nestalo a ani z jedné strany nikdy nebyl náznak, že by šlo o něco víc. Platí to i naopak - nevadí mi kamarádky mé polovičky. Vztah je o důvěře a pokud ta není, nemá vztah pro mě smysl. Ze svého pohledu vnímám, že tu nejde ani tak o problematiku kamarádství, ale o to, jaký má daný člověk hodnoty a povahu. Kdo bude chtít podvádět, ten bude, bez ohledu na to, jestli má "kamarády nebo kamarádky, protože příležitost se vždycky najde. Jde jen o to, jestli zůstane věrný nebo toho využije.

    • Ne. Máš spoustu kluků ve friendzone.

    • @Lawor00 ona se to dozví

  • Ja som tiež iba kamarát s niektorými babami. Občas býva, že máte spoločné záujmy ako kamoši a nemusí vám ísť o nič viac ako kamarátstvo. Ale sám som sa raz popálil na "iba kamarátovi" pri bývalej. Jednoho chalana poznala od detstva a chodievala s ním von. Preto mi neprišlo divné, keď začala chodiť s staronovým "iba kamarátom" von, keďže to mohla byť pravda ako pri Tom prvom. No nakoniec ten druhý nebol iba kamarát 😂

  • Je fajn když někdo má normální myšlení 😊

  • Zajímavé je, že obráceně to většinou nefunguje, tzn. když chlap hovoří o tom, že má kamarádku, tak je to opravdu jen kamarádka. A ano, jsem jeden z těch, které nepřesvědčíš, že přátelství mezi mužem a ženou neexistuje, protože jsem měl spoustu kamarádek, které jsem nijak zvlášť přehnout netoužil. Byla to taková pozice "kdyby projevila zájem, tak o tom dáme řeč", ale nebylo to cílem. I když to je taky tím, že jsem velmi loajální a totéž očekávám od okolí, takže dělat někomu do holky je pro mě do té míry no-go, že vůbec nepředpokládám, že by do sebe dělat nechala. Což je samozřejmě dost hendikepující, protože každá někoho má, dokud nemá tebe, ale aspoň se to dá nazvat postojem.

    • Naprosto souhlasím. Přijde mi říkat, že muž se ženou nemůžou být kamarádi je dost incel logika. Tím něříkám, že je Sibiřan incel, fakt je že holce se to těžko věří.

    • @Greferalord Jak který holce. Já jsem měl to štěstí (nebo možná smůlu🙂), že jsem se až na naprosté výjimky (včetně profiholek, což je samostatná kategorie) vždycky pohyboval kolem žen, které byly natolik charaktery, že jim partneři mohli věřit i podstatně méně klíčové postoje (a taky to způsobovalo, že dělat do nich by bylo stejně zbytečné jako trapné, což v jistém smyslu dost zjednodušovalo naše vztahy). Ale beru, že to je sociální bublina, mimo kterou to nejspíš vypadá diametrálně jinak.

    • Taky to tak mám, z jednou takovou kamarádkou jsem v kontaktu a ano chtěla mě dřív jsme spolu něco měli ale to je dlouho a já miluju jinou.Ona to ví. A má ženská o ní ví a občas žárlí ale nedávám ji důvod žárlít

    • ..souhlasím a pak jsou ještě i takové co nerespektují ani vztah druhého a normálně ti ten vztah trvající roky rozjebou..je to jak píšeš o postoji a páteři daného člověka..vždy by mělo platit pravidlo mám, vztah tak to respektuji, pokud se nechci vázat nejsem zadaný/zadaná můžu si ho smočit v moři samic ...v tom spočívá ta cena a hodnota člověka i toho vztahu a získává se daný respekt...

  • 6:11Já čekající ja hru v lolku zatím co Sibiřan přirovnáva waiting list k čekání na hru v lolku :D

  • Měl jsem vztah 8 let s jednou slečnou se kterou mám i dítě. Z " Jenom kamaráda " se postupem času stal manžel a další dvě děti. Vím o čem mluvíš.

  • Ďakujeme za uznanie 😊aj keď mne to príde normálne že nejdem nikde, 5 rokov mám priateľa ale aj tak si neviem predstaviť že by som bola takáto osoba hh

  • Kamarád taky rád, kamarádku na lehátku.. a já pořád na suchu, dopíčeeee 😂😂😂

  • S tím kamarádství teda nevím no pro mě je právě zadaná ženská jedinej druh ženský s kterou se můžu kamarádit a vím že z mé strany k žádnému prohloubení citů nedojde. To samé když někoho mám tak prostě vím že se nic z mojí strany nestane a že tam nejsou žádný skrytý úmysly. Není mi zrovna dvacet takže už to odzkoušeno mám, pár lidí co to maj jako já znám taky. Sibi nebude problém v tom že si byl v bublině šlajsek a ošoustů?

  • Měl jsem 20 let vztah, z kolegy v práci se stal nejlepší kamarád, už jsem já nejlepší kamarád :) Tož tak :)

  • Jako ano, je pravda, že s přítelem jsme se dali dohromady po pěti letech, po tom, co jsem já svolila. Na druhou stranu taky jsem byla ve friendzone a znám pár dalších holek. Přijde mi dost zvláštní takhle kategorizovat. Trochu to zní, že jsou chlapi hovada, co by jenom ##, a oproti tomu holky to asi dělají jen kvůli vám, ne? Co to je za blbost? A argument "udělej si párty doma" mi přijde taky dost ujetej. Jinak fajn video. ✌️

  • Jsi borec,přeně jsi to vystihl na 100 %,dobrá práce 👍👍👍

  • Čau Sibík, veľmi ráda že i tady postuješ po sobě :))

  • Říkat, že nechceš koc, co chodí do baru/města.. :D ty seš hrozně radikální Sibiřan :D respektuju a uznávám cizí požadavky na partnera a vztah, sama mám kilometrovej pergamen. Ale každej se chce občas provětrat a změnit prostředí (domov--práce-stereotyp) a co musim říct - do toho pravděpodobně dozraješ.. taky jsem měla takový názory, když jsem byla mladší. Už to, že se jdeš socializovat mezi cizí lidi a někdo na tebe hodí oko, usměje se, utužuje tvoje sebevědomí a nějaké pomyslné postavení, atraktivitu a další věci co si staví každý ve svojí hlavě na základě všech těchto vnějších podnětů. To jaký má ze sebe pocity a sebevědomí vůči opačnýmu pohlaví a to utužuje dál zase existující vztah a fungování v něm. Nemusíš mít vůbec potřebu s někým cizím něco navazovat, něco si dokazovat, s nikým pít, bavit se s ním, ani před ním natřásat řiť, ale mikro flirty (nevim jak jinak to nazvat) z dlouhodobýho hlediska působí na tvou psychiku tak, že se cítíš přirozeně víc žádoucí a věříš si. I to, že hodíš dvojsmyslný vtip v rámci skupinové konverzace se řadí do stejná kategorie, ale není to flirt, že bys navazoval fyzickej kontakt a někomu sahal na stehno. Pocity to v tobě vyvolává stejný. Z vlastní zkušenosti, když jsem zavřená jen doma a všechno dělám doma, tak jsem se sebou totálně insecure, necítím se dobře, uzavírám se do sebe, zhoršuje se mi komunikace, vyjadřování emocí atp. Jsem extrémní pohodlnej asociál, ale s přibývajícíma létama jsem zjistila, že to je hrozná blbost, i když jsem si léta myslela, jak mi to dělá dobře. Dám ti pár logických argumentů. Samozřejmě záleží jak to holka podá, ale já osobně chodím do města s kámošema kvůli tomu, abych se socializovala a provětrala obecně, dělám si srandu z lidí, jdu si pro gastro/koktejlo zážitek, zkouknout novej bar, restauračku, baví mě trolit lidi a sledovat jejich reakce. Nechodím jen kvůli kamarádům a hudbě. Nemluvě o tom, že doma tě nikdo neobslouží a neuklidí po tobě a tvejch kámoších ten bordel. Plus někdo má rád a baví ho random společnost a neverbální interakce v ní a to, že jsou její součástí. To si doma na gauči nenahradíš :)

    • Souhlasím, navíc argument, že se vše dá dělat doma není pravda. Někteří z nás mají doma pořád rodiče, spolubydlící, mladší sourozence, nedostatek prostoru atd… Tam si úplně nemůžeš pustit hudbu, natahat 5 kamarádek a ideálně donýst flašku…

    • přesně,já třeba mám dvě děti a když jedou k babičce a dědovi jednou za čas, tak ráda zajdu s kamarádkama někam do baru. Ne proto ,abych tam lovila mužsky,ale beru to jako formu relaxu...přesně jak píšete,potřebuji změnit prostředí,vypnout a přijít na jiné myšlenky od toho kolotoče doma a tak

    • ​@Hanďula H. No, jak říkám, je ještě mládě. Tohle pochopí až věkem a zkušenostmi, prací, bydlením s partnerkou, dětma, bolístkama a obecně životem. Zatím je cipísek, co bydlí sám v bytě a sedí u youtube. Taky jsem měla podobně omezené názory, když jsem byla mladší, nic mě netížilo a neznala zač je toho loket :D časem, traumaty, stresem, stereotypem a společností, člověk přijde na to, co je důležité řešit a co už ne. Na jiné věci má zdravé názory nejspíš na základě vychování, rodiny, prostředí atp. je patrné, že na tyhle témata se mu ještě názory nezformovaly, protože na to nemá dostatečné zkušenosti, od kterých by se odrážel.

    • @Eternity 314 Lepe bych to neshnula :)

  • Konečně někdo v Česku s MGTOW contentem. Diky za to.

    • zeby TFM divak?

  • celé video spituješ fakta, osobně jsem taky v queue lmao

  • Je mi 23 a nemám potřebu lozit do klubů nebo mít víc kamosu který bych tahala za nos, je mi tohle proti srsti. Nebudu logicky dělat něco co bych nechtěla od toho druhýho. Máš supr videa 👍🏻

  • Já třeba jako tahaní považuju čas, který je před vztahem a dva lidi, kteří se prostě mají rádi, tak spolu spí, tráví spolu čas, ale zároveň do toho se ještě poznávají, než přejdou do vztahu. Třeba teď se tahám s jednou slečnou, kterou mám fakt rád, ale neznám ji nějak extra dobře a prostě s ní mám milostný život, ale není to mezi náma vázané, jelikož prostě nevim jestli tam je ten cit dostatečně velký na to, abych s ní šel do vztahu, zároveň si ale nepíšu s jinyma holkama a nehuntim někoho jineho. Just my opinion, jestli se to někomu nelibi ať mi prdel polibi

  • Pokud si s partnerem musíte něco zakazovat..... Není to zdravý vztah.😂 Ať si baba dělá co ji baví, důvěřuju ji a při nejhorším, je to její svědomí. Nedrží nás spolu žádná hypotéka, tak co? Kdo chce, tak podvede i kdyby měl pravidel a zákazů sebevíc.

    • Proč bych něco zakazoval? To vůbec. Chceš chodit do klubu se svými kamarádkami? Úplně v pohodě, ale pak prostě nejsi se mnou.

    • @Zdeněk Kovář A problém vyřešen. Hotovo

  • Takýto ľudia by sa mali nad sebou zamyslieť :( ale na to nemajú ani tú mozgovú kapacitu.. A máš pravdu doma sa dá všetko

  • Videjko z duklockom bolo top♥️

    • Souhlasím

  • 👌ako vždycky

  • Na jednu stranu chápu, že žárlivost ve zdravim množstí není žádná insecurity, ale prostě normální strach o vztah. Na druhou mi ale příjde hloupost partnerce zakazovat kamarády jenom na základě toho, že je tam šance toho, že se tomu nejlepšímu kamarádovi přítelkyně líbí. Kdybych to věděl 100% že by tam k něčemu mohlo dojít, tak bych samozřejmě drahé polovičce dal nějakou formu ultimáta. Ale ona je prostě samostatný člověk a je jenom na ní s kým se chce bavit, ale samozřejmě bych se podle toho potom taky adekvátně choval. Nemám tak problém s "nejlepšími kamarády" . Ono se to vlastně může ukázat jako takovej "test", protože jestli tráví s jinym týpkem víc času a rozumí si s nim víc, než se mnou, tak ani nemá cenu v tom vztahu s ní dál bejt. Kdybych se měl například přestat bavit s několika holkama třeba ze vsi, který znám strašně dlouho, na základě "předpokladů" mé polovičky ( není v tom žádný reálný důkaz a tak používám slovo předpoklad). Tak bych asi jenom na základě tohohle přemýšlel o rozchodu. A věřim, že holky to můžou mít hodně podobně. A co se Sibiřanova argumentu týče o jeho pohledu ze strany "nejlepšího přítele" tak samozřejmě, vždycky tam asi nějaký myšlenky budou, ale tak to je prostě lidský a já bych to nějak nehanil. Důležitý ale je aby ty svoje myšlenky ovládli a prostě se zachovali nějak morálně - což opět jestli moje holka nedá, nemám důvod vůbec s ní vztah začínat.

  • Když se tahá s někým tak je to milenec, v klubu se mužeš smát ožralcům co tam jsou.

  • Je mi trochu líto že tenhle kanál už sklouzává k názorům styl A. Tate. Hlavní myšlenka je správná a většina s ní souhlasí ale omáčka kolem už začíná být pochybná. Mluvím o tom chceš pít = doma, chceš atmosféru = doma atd...

  • 5:12 jakoby máš pravdu, klobouk dolů, ale je to hodně smutné, protože tohle by mělo být normální.😢

  • Máš docela pracky bro

  • Zaprvé tedy, máj přítel aktivně chodí s kamarády na pivo, zřeba jednou za 14 dní, a já s tím nemám problém. Já jsem actually dost asociál, mám vysloveně sociiální fobii, takže já nikam nechodim, jen vyjímečně s kamarádkou, a nevidím na tom absolutně nic špatného, můj argument pro to je, že vyrazím do společnosti bez svého přítele, protože kvůli mým poruchám většinou nezvládnu bez něj jít ani do obchodu. :D Když mám lepší den, chci jít bez něj. Sama pro sebe, abych viděla, že jsem to zvládla sama. :D Zadruhé, měla jsem skupinu několika kamarádů, se kterými jsem trávila většinu času, bylo nás dohromady asi 6, ani jeden z nich na mě vůbec nic nezkusil, nic by se mnou mít nechtěli, a to jsem byla nezadaná. A není to tím, že jsem neatraktivní. :D Definovali jsme si kamarádství a zůstalo to tak, všichni jsme věděli, že jsme prostě parta a tím to končilo. Mrzí mě tyhle slečny, protože to potom hází špatné světlo na úplně všechny kamarádství mezi mužem a ženou. :D A jako poslední, držet svoji holku jenom doma je docela toxic trait. xd

  • Můj manžel mi umí říct, že žárlí. :) A je to dobře, že to řekne, je upřímný nehraje hry... a takhle by to podle měl být :)

  • mne sa stalo tak že moja byvala žena , hravala nejaku stupidnu online hru , zoznamila sa tam z par chalanmi , jeden z nich jej učaroval , stale zanim utekala lebo kamarat , teraz som štastne rozvedeny z brutalnou priatelkou a oni spolu :D :D

  • Ať má kamarády pokud není koště. Já mám jenom kamarády a všichni kamarádi vi, že patřím jen jednomu a neberou mě jako slečnu, která nabídne své rodidlo. Nikdy se nestalo, že bych měla něco se svým kamarádem. Berou mě spis jako kamoše ne jako kamarádku.😊

  • Mal by si porozmýšľať nad nejakou letnou, vzdušnejšou verziou tej svojej kukly 😊😂

  • Sibiřane, ty sis zavřel okno, že máš tričko? 😀

  • No to jsem byl kamarád , ale skončilo to známou odpovědí ..Ale já tě mám rada jen jako kamaráda :D

  • Spíš něco pěkného jde dělat kamarádovi

  • Jsem se svou přítelkyní skoro sedm let a zatím mě nepodvedla. Záměrně se vyhýbá barům, klubům a chodí schválně jenom v teplákách a mikině a doma chodí oblečená jako modelka. Všechno tohle jenom proto, aby jí znali všichni kluci jako tu neatraktivní a viděli ji jenom v mikině a teplácích. Doufám, že to je dobré znamení :D

  • Podle meho nazoru nejsi insecure ale vis co chces od vztahu a mas to nastaveny, coz je dobre. Kazdy by si svuj vztah mel nastavovat dle svych hodnot (ja nechci aby sel solo do klubu, ok sama taky nepujdu..) nekomu to neprijde okay ale to nemusi, jelikoz to neni jejich vztah.

    • Na jednu stranu chápu na druhou stranu není to na stejné úrovni.

  • Souhlasím s tebou tak na půl... Ano, hezký večer lze udělat doma... ALE jednak není dobré být stále jen s partnerem (po pár letech si můžete lézt na nervi i když se máte rádi) a za druhé já když jsem doma tak nedokážu vypnout, protože všude doma vidím práci a starosti 🙂 Nechodím do barů ale máme s mužem společné kamarády (sousedy-je to pár) a za těmi se ráda stavím nebo s nimi jdu třeba ven... Samozřejmě chodí i manžel ale máme miminko takže když je večer tak jeden z nás musí hlídat 🙂

  • Tohle je fakt úpadek společnosti. Jedna věc je to dělat, to se našly i dříve nějaký ženský, co tohle dělaly a třeba i ve velkým. Ale chlubit se tím na sociálních sítích to už je opravdu jen o tom, co jako společnost konzumujeme a jsme ochotný tolerovat... a je to děsivý. Škoda, že na tiktoku není více zástupců starší generace. Ony by je tyhle trendy přešly, kdyby za to dostávaly pravidelně bídu, ale třeba ne. Třeba jim jde jen o pozornost a čísla a je jim jedno, že ta pozornost bude v negativním slova smyslu. V tom případě fakt nevím, co s tím no... akorát to podporuje nedůvěru ve vztazích obecně...

  • Som zena . Mam 27 a momentalne mam skoro 2 roky priatela s ktorym planujem aj zostat. Taktiez moj najlepsi kamarat je chlap. Hetero chlap. S ktorym sa poznam od 1. Triedy na zakladnej skole … nikdy som s tym kamaratom nic nemala. Ani len bozk proste nic . Je mi ako brat nakolko som surodencov mat nemohla. Proste mame rovnake zazemie, vychovu, nazory a humor. Napriek tomu za vyse 23 rokov tam nepreskocila ani len iskra ci naznak niecoho. Cize ano naozaj moze byt niekto len kamarat. Dokonca som hned o nom sucasnemu priatelovi povedala a dokonca som ich po case aj zoznamila. Taktiez armosku dja, svetiel baru a podobne neurobis doma. S “babami” nechodim lebo v mojej particke su vela krat aj kamosi kedze ja som vacsinou bola v panskom kolektive kamaratov kedze som mala skor chalanske zaluby ako moto ci gaming (aj ked uz sa to viac rozrasta aj v zenskych kruhoch). Kazdopadne idem do mesta tak raz za pol roka a aj to priatel je vitany sa pridat ale ked jemu sa nechce idem bez neho. Nakolko idem prevazne von ked je to brane ako narodeninova party ktoru oslevenc chce riesit v podniku v meste ale nie v uzavretej spolocnosti. Preco by som nesla ? Akoze netreba veci generalizovat . Opit sa a obsmietat sa okolo cidzich chlapov to nemam za potrebu ale vyjacat sa s kamoskami napr na karaoke preco nie ? Jaj a poslena vec nebola som neverna nikdy ani nemam vysoky bodycount napriek poctu muzov v mojom okoli lebo pre mna je to o intimite skor ako poteseni fyzickom a vidis aj napriek chlapskek particke som mozno lepsie jak vacsina dnesnych 15 rocnych bab 😅

  • Já věřím svému příteli, vím že by mě nikdy nepovedl, ale mám velký problém věřit holkám s kterými se baví, už jen kvůli tomu že vidím jak se s ním snaží "nenápadně" flirtovat a tahat jeho pozornost na sebe. Jsem dost žárlivá a je mi dost nepříjemné když se o kolo něj motají holky, ale nezakazuju mu to, protože věřím že by nic s jinou holkou nic neměl a nezničil by rodinu kterou spolu máme.

  • Kámo zjišťuji že tímto kanálem jsi naprosto pokořil Alfa Beinge, dobře ty🔥 konečně něco lepšího

  • Upřímně tohle absolutně nechápu. Já mám třeba klučinu se kterým randím. Vysloveně spolu nechodíme, ale i přesto to jako vztah už beru. Pokud jdu za nějakým kamarádem, Buď je to náš společný kamarád, nebo ho beru s sebou. Do klubu chodím pouze s ním. Jelikož jsem sama dost žárlivá, chovám se přesně tak, jak bych ocenila, aby se choval on a upřímně tohle všem slečnám doporučuji. Pokud chcete zdravý vztah je to jediná možnost. Pokud chcete být lehké dálniční slečny prosím, ale neubližujte klukům, kteří za to nemůžou.

  • ,,Kamarád taky rád" můžu potvrdit i jako žena, kamarádím se i s kluky a u některých je ta náklonnost docela očividná.

  • Ja zase nechápem vetu 's týmto sa riešim alebo s ním som sa riešila' 🤷‍♀ ale asi som len stará už.

  • Mě si přítel našel v baru...ale já sem jeho obsluhovala a pak mě pozval na rande 😅😅 takže ví že sem v baru a je s tím v pohodě, ale ví že tam obsluhuji a je s tím v pohodě

  • Mě děsí budoucí generace, ať budem vychovávát naše holky co nejlépe,je velká šance, že se z nich jednou stane toto..😢 internet a tihle lidí co tam jsou podle mě ovlivňují hodně dětí bohužel,asi jiná doba ,ale moje děti se tak prezentovat a ještě veřejně,tak je vyliskám

    • To jestli se tímhle děti nechají ovlivnit je i dost o výchově. Třeba syn ve 2 třídě a celá třída sjíždí J. Mariánka. Kluk to zkoukl a když jsem ho na to ptal (co si o tom myslí a jestli to chce sledovat), tak syn řekl: Nelíbí se mi jak se pořád vytahuje a je ošklivý na lidi. Rodiče a obzvlášť teoretičtí rodiče (ti co by jednou mohly být rodiči) dávají internetu zbytečné velkou váhu a podceňují vlastní úsudek děti. Nebo jinak.... Chyba se většinou stala už před tím než někdo na netu začne děti ovlivňovat.

    • @Aleš Kadlec ano samozřejmě je to hlavně o výchově, nicméně každý jako malý nebo větší jsme měli nějaký vzor. A teď hlavně děti čumí na YT nebo TT a tak,ale když jsou menší tak se to dá ovlivnit a je dobré o tom s nimi mluvit,jak říkáš a aby na to měli vlastní názor,ale jak budou větší tak si stejně budou dělat po svém a pubertakum se to blbě domlouvá.

    • @Lenka Sevcikova no vždyť o tom mluvím. Pokud si vytvoří nějaký způsob uvažování, když jsou malé, tak ten bude růst s nimi. Pokud se můžu spolehnout na úsudek 7 letého dítěte tak skoro s jistotou můžu říct že v té samé situaci se mohu spolehnout na jeho úsudek až mu bude 14. Pokud má vybudovány nějaký základní žebříček hodnot a určitě názory, které jsou mu vlastní tak je přeci nezahodi jen kvuly youtuberovi.

  • Když si u videa konfiguruješ auto a sibiřan do toho dropne poznámku o konfigurování aut

  • Jako souhlasím ale pokud bydlíš v bytě tak tam asi úplně tančit skrz sousedy nemůžeš :D

  • Super video👌🏻💀

  • Miluju ty hater intra xdd

  • Nejlepsi bylo kdyz jsme sly s kamaradkou na party a nevedeli jsme ze tam chodi hlavne holky a gayove Ale jeden gay byl mega v chillu porad s nama tancoval a do toho tam balil nejakyho borce a pak rekl ze se mu na nas libi ze ho neodsuzujeme a ze se a nim bavime a koupil nam pivka

  • Kamo třeba jít do baru tak jít asi jen proto že tam dělají drinky co já třeba doma neudělám či to neumím chápeš 😂

  • my máme s přítelem stejný kamarády a vždycky jdeme spolu s nimi ven

  • Tru johnny ja dnešnej dobe nechapem myslím si že som moc vyspelý na takúto dobu🤌🏻

  • 2:12 Jsem hasič a je to true.

  • Kamarát by taky rád😂

  • Reálně je mi 26 a já nechápu nebo nestíhám žít tuhle dobu asi, nebo fakt nevím asi jsem starej nebo co :))

  • ale sibiřane to není myšleno přece vážně ty tiktoky :D borky dneska delaji na takove tema tiktoky jenom jakoze hele jsem pica cumte na me :D jen pro pozornost :D

  • Ve všem máš psavdu, ale málo hroty 😅

  • Mně přijde, že to ty holky dělají jen pro pozornost vymýšlí si 😂 Sice je to krásná holka, ale stejně si nemyslím, že by měla psychickou, fyzickou nebo mentální kapacitu mít tolik kluků a psát si s nima nebo s nima něco mít. Ale díky těmto videím mají na tiktoku pozornost protože je to kontroverzní. A cítí se cool... Podobné jako kluci si vymýšlí kolik holek měli aby byli drsní 😂 Ale je to hrozný .. ještě že ten tiktok nemam

    • Samozřejmě to lze vnímat jako vtip nebo snahu o kontroverzi, ale v tomhle případě se mi zdá, že vtip příliš popisuje realitu, než aby se mu dalo zasmát, jestli si rozumíme. Ten druhý argument je pak úplně mimo, protože mentální kapacitu nepotřebuje kolikrát ani chlap na ženskou, a ženská na chlapa prakticky nikdy. Holka, která aspoň trochu vypadá (a tady uznávám podmínku za splněnou) může mít namotanou celou Klapzubovu Jedenáctku čistě na té bázi, že najde sponu od podprsenky. Identifikovat vzájemnou pozici vlastních rukou v prostoru za svými zády je naprostý vrchol mentálního výkonu, který potřebuje.

    • @Petr Krytinář proč by měl být můj argument mimo ? Znám kluky, kteří jsou krásní a charismatičtí a namotají si jakou holku chtěj. A to že jich měli hodně berou jako svoje plus ( to že to tak okolí nevnímá je druhá věc) a stejně se můžou cítit i holky. To že je chtělo hodně kluků a že ty kluky dostali berou jako svoje plus . Nevím jestli žijeme ve stejné realitě ( mně je 23) ale holky kolem mě jsou většinou normální, buď mají kluka a nebo si ho hledají, ale nesnaží se o co největší počet. Samozřejmě nějaký výjimky se najdou - ale není to běžný.

    • @Petr Krytinář a bylo to myšleno tak, že to je kontroverzní téma pro pozornost , to se nerovná vtipu a nikde není napsaný, že to má být pro zasmání. Chápu, že pokud někoho ženy využívají jen na sex a pro peníze, jak je může házet do jehono pytle. Lidé si většinou systematicky vybírají podobné typy parteru.

    • @uživatel321 Ten point byl v tom, že mentální kapacita je to poslední, co holka potřebuje, aby namotala milion chlapů Samozřejmě hovořím obecně, pokud bude holka chtít sbalit milion akademiků, tak mentální kapacitu asi potřebovat bude, ale průměrný diskotékový nadrženec od holky obvykle neočekává diskusi na téma kvantové podstaty funkce tunelových diod, už jen proto, že od holky neočekává vztah, a při příležitostném šuku na takovou diskusi ani nebývá čas. Možná by ji partner neodmítl, ale obejde se bez ní, výměnou za to, že jiné benefity budou rychlé a dobré. A takových "partnerů" může hezká holka mít klidně víc, než má IQ bodů.

    • @Petr Krytinář aha.. no já jsem taky myslela tak, že ( jak zmiňuje, že si psala s 10 najednou ) si nedovedu představit, že bych si psala s tolika lidmi a nějak se s nimi vídala a pak musela logisticky vymyslet, kde se s nima vyspím atd. Nepředpokládám, že holka bali kluky jen v baru, když zmiňuje, že si s nima píše. Ale mně bohatě stačí si psát s jedním a najít si nějaký čas na jednoho a i to někdy nevyjde. Proto si myslím, že by člověk musel být hodně schopej dát 10 lidí dohromady, aby jim zvládl nějakou tu pozornost dat 😁

  • A jsem věrná už 16 let (je mi 31) a nikdy bych ho nevymenila a mám 2 kamarády a zna je i přítel a ví že nikdy nic nebude. Prostě nebaví mě holky které chtějí všechny pomlouvat a vychloubat. Zato kamarádi toto fakt nezajímá a bavíme se o lepších věcech

  • Holky jsou to samé, takových k*nd jsem potkala, co jim je jedno že kluk má přítelkyni 😃 takže pochopení v tomhle mám na obě strany, vy víte jak přemýšlí kluci a my zase jak holky. 🤷‍♀️

  • 0:54 half life tričko #2

  • Kamarád taky rád 🤯

  • Lidi neumějí být monogamní , furt musí mít potřebu mít nějaký zadni vrátka a líbit se co nejvíce lidem

  • Můj milý má jistotu se mnou, protože nepiju, neberu nic, nikam nechodím a je to můj první netoxický vztah, takže bych pro něj udělala první poslední

  • To jakože neznají rčení kamarád taky rád 😅

  • 5:13 Dík.🤨 Tak, a kdo mě za tenhle koment nazve pick me girl dneska?🥱

  • Dík dík to bude tým Valorantom ..

  • Nevím to je zas docela extrémní řešení mít problém s holkou co chce jít do baru nebo hospody s kamarádkami... vole my sami chodíme do hospody s chábrama atd. A holky se taky mohou bát že po nás nějaká holka vyjede i když to je menší šance nicméně je tam .... takže já pokud holka je správná a věříte si tak nemám problém ji pustit s kamarádkami na pití a nebo jdu s ní když jste pár tak proč by ne a užijete si i super chvíli

  • HEEEEEJ DVE VIDEA LETS GO FINALLY SI MAM CO PUSTIT PRI PRACI

  • Ja chodím do baru hrať kalčeto, šípky a biliard. Chodím s priatelom, ale keby chcem ist s kamoskami, tak biliardovy stol si asi do obyvacky nevtesnám 😅😅😅🫡

  • 8:20 myslím si že by měla jet do Afriky a nebo do Ústí 😂😂to už záleží na jejich financích

    • 😂😂😂

  • 2:40 Smekám, moje maximum bylo měsíc, než se z borky vyklubala…no, řekněme, že lidský jedinec jistého většinového typu, do kterýho se nevyplatí investovat.😂💀

    • Problém je v tom, že taková, do které by se vyplatilo investovat (ať už čas, peníze nebo emoce), většinou už investora má a investovat do sebe nenechá, a vice versa.

  • policka za tebou (tricko)

  • tvl proč jsem se musel narodit do této doby

  • Je to žárlivost, nebo teritorialismus?

  • Bej real je vzácné jak se řika 0:13 🗿

  • Musím sa pridať k tým 5 ľuďom. Tiež mám kamarátky a a zároveň boundaries.

  • Navoněná bída :)

  • haha s nej kamaradem mam dve deti, dockal se :dd

    • Byla chyba jíst a u toho si přečíst tenhle comment🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    • @Petr Sedlacek tak snad sis nepoblinkal pyzamko :d nevim, co je na tom spatneho dat se dohromady s nej kamaradem :ddd

  • má přítelkyně mšla jednoho kamaráda, prý byl gay a hádejte co, teď s ním jsem v posteli potom co mě pár měsíců spátky podvedla, the power of friendship is unimaginable!

    • Holka tě podvedla s gayem a teď s tím gayem spíš ty? Chápu to správně,co jsi napsal? :)

    • No nevim, asi ti to úplně nežerem 😅

  • 2:30 pět let :D

  • Me je jen 15 a jsem introvert takže u mě je nemožné mě vidět někde v baru nebo v clubu a ani se nestane že někam půjdu ✌️🤓

    • Nebude to i tím že ti je 15?

    • @Aleš Kadlec i kdyby mi bylo 20 tak do clubu/baru nepůjdu, ale ano je to i tím že mi je 15

  • Woman ☕

  • Když se kamarádí kluk a holka ,tak minimálně jeden to jako kamarádství nebere a vyčkavá......

  • Sibiřan kopíruje Ducklokovo half life tričko 😂😂

  • Přesně souhlasím ze ja měla takovýho kamaráda ze čekal 😅

  • Mě je 21 a jsem dva roky s přítelem a ani jednou jsem nebyla venku s kámoškami a ani kámoši .. všechny jsem odstřihla můj nejlepší kámoš je můj přítel a nikdo jiný mě vůbec nezajímá ... díky bohu za to jaká jsem . Názor na dnešní holky je katastrofa u mě jsem žena ano ale prostě holky v dnešní době jsou horší jak kluci a upřímně je lituji protože holky dnes to jsou vyloženě chodící díry a je jim úplně jedno kdo jim tam co strčí hlavně že jim dáte něco nedivila bych se kdyby šly i za polívku 😂 a lituji kluky co je holky podvádí... sorry za upřímnost a můj názor ale prostě je to tak

    • To, ze jsi všechny odstrihla, neni normální chování, ale ok, hlavně, ze jsi šťastná. 😂

    • a pak se rozejdete,tedy ne že bych ti to přála, ale pak zjistíš,že nikoho nemáš právě kvůli tomu, že jsi všechny odstřihla...a pak budeš všechny prosit na kolenou, aby jsi s nimi mohla jít alespon na kávu...pak to ale bude záležet na nich, jestli tě zase přijmou k sobě :) taky jsem byla taková, že když jsem si někoho našla,tak jsem byla jen s přítelem , pak jsme se rozešli a já zjistila,že nemám nikoho s kym bych mohla jít ven,popovídat si, zajít na kávu atd..naštěstí jsem si to uvědomila a takovou chybu už nedělám :)

  • Rozhodně, aby nechodila holka nikam, kde může potkat muže! Přece v práci, ve škole nebo jinde přece nikoho nesbalí, nikdo na ni nesáhne ...

  • 2:22 CO PROSÍM ?

  • Nice

  • 2:32 Ja sa som ten kamarát už snad 7 rokov a stále čakám .

    • Doufám, že to je aspoň druhá Megan Fox😂

    • @Revy Levithann Nie ale je môj typ.

    • Vykašli se na to, ztrácíš akorát čas....

  • Coco 😎

  • lidi nevi, ze po nich na internetu zustava digitalni stopa and it shows

    • 👍