Joji - SLOW DANCING IN THE DARK (Acoustic Remix)

čas přidán
Listen to SLOW DANCING IN THE DARK (Acoustic Remix): 88rising.lnk.to/SDITDAcoustic
BALLADS 1 is out now: 88rising.lnk.to/BALLADS1
BALLADS 1 vinyl, CDs & merch available at BALLADS1.com
JOJI TOUR DATES
Tickets: 88rising.com/joji
Oct 26 - Vancouver, BC - Pacific Coliseum
Oct 27 - Seattle, WA - Showare Center
Oct 31 - San Francisco, CA - Bill Graham Civic Auditorium
Dec 06 - London, United Kingdom - Heaven
Dec 08 - Paris, France - Le Trabendo
Dec 09 - Amsterdam, Netherlands - Melkweg Oude Zaal (Early Show)
Dec 09 - Amsterdam, Netherlands - Melkweg Oude Zaal (Late Show)
Dec 10 - Berlin, Germany - Festsaal Kreuzberg
Dec 12 - London, United Kingdom - Heaven
Joji
instagram.com/sushitrash
twitter.com/sushitrash
facebook.com/jojikansai
88rising
instagram.com/88rising
twitter.com/88rising
facebook.com/88rising
88 is double happiness

Komentáře

  • Limited edition BALLADS 1 merch, vinyl, and CDs available at BALLADS1.com Store closes Thursday 11:59PM ET!

  • Omg😭

  • Idk why but this song sounds like it’s off beat !

  • This version should be more reconoced:(

  • Now do the dat stick depression version

  • I don't like bote voices

  • 𝔾𝕚𝕧𝕖 𝕞𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕤𝕠𝕟𝕤 𝕨𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕝𝕖𝕥𝕖 💔

  • iiyak na talaga ako, isa na lang :

  • thanks.

  • is joji singing this acoustic?

  • "Slow dancing in the dark cant get more sadder" Joji: Hold my Ramen

  • *depression joined the chat*

  • when i first time hear this song i imagine a girl that doest exist

  • So this is the man who traumatized two little Japanese girls?

  • I don't want a friend (just me) I want my life in two (my life in two) Just one more night Waiting to get there Waiting for you (all night) I'm done fighting all night (waiting for you) When I'm around slow dancing in the dark Don't follow me, you'll end up in my arms You have made up your mind I don't need no more signs Can you? Can you? Give me reasons we should be complete You should be with him, I can't compete You looked at me like I was someone else, oh well Can't you see? (Can’t you see?) I don't wanna slow dance (I don't want to slow dance) In the dark Dark When you gotta run Just hear my voice in you (my voice in you) Shutting me out of you (shutting me out of you) Doing so great (so great, so great) You Used to be the one (used to be the one) To hold you when you fall Yeah, yeah, yeah (when you fall, when you fall) I don't fuck with your tone (I don't fuck with your tone) I don't wanna go home (I don't wanna go home) Can it be one night? Can you? Can you? Give me reasons we should be complete You should be with him, I can't compete You looked at me like I was someone else, oh well Can't you see? I don't wanna slow dance (I don't want to slow dance) In the dark Dark In the dark Dark

  • i don't wanna slow dance anymore

  • oh god I remembered. there was this time (he was still filthy frank) and he posted a video about how this girl rejected him because he had a seizure in front of her and they made fun of him (he was going to ask her to prom but got rejected basically also he mentions about being alone the whole time) is this what the song is all about?

  • Producer: how sad do you want it to be? Joji: yes

  • I can't even song that high. On an other note, wouldn't it be amazing to combine these two versions and get the most amazing harmony in the universe? Y E S. Someone do it.

  • a c o u s t i c i n t h e d a r k

  • *depression has left the chat*

  • intimate concert

  • WHY DID I JUST FIND THIS VERSION NOWWWWWWWWW

  • Thought it was faded at the beginning

  • Joji is literally the madman who can make depression sound so beautiful

  • Baooossee can I habe a pisa plees

  • One word to describe this is Angelic

  • Too slow , too dark.

  • :((

  • yo i think hes dead

  • Dude.

  • OMG I AM DEAD

  • the best song to worsen your sadness and depression but still listen to it coz it’s effin good for the soul.

  • Who hurt u

  • This song isn't depressing you sad sacks are fucking depressing lol

  • How to be sad instantly: Listen to this

  • my vibe

  • Me and my best friend was crying so hard from listening to it and I busted out crying so hard! She hugged me so tight!

  • Whoever is saying joji cant sing look at this E V I D E N C E

  • This Song Is HeartBreaking When Episode 25-26 From The Last Season Of MLP:FIM

  • b0s, I don't feel gud b0s 😢

  • I show this to my depression, now my depression is sad

  • Depression started slow dancing in the dark

  • If only there was an hour long version.

  • That's so great. Probably, it's the most beautiful song I've ever heard. God bless you Joji.

  • My suicidal thoughts commited suicide.

  • The tears are flowing.

  • He Needs To Make An Acoustic Version Of All Of His Depressing Songs

  • Alright then... fuck my feelings :,)

  • ГРУСНА!!!!(((!((

  • This is my favorite rendition of SDITD

  • *cries in piano*

  • Cries in d major

  • Filthy Frank: Funny Boi Pink Guy: Weird Boi Joji: Depressed Boi Acoustic Joji: Dark Boi

  • this the type of song you listen to when you're alone this the type of sad you don't tell no one about

  • Minecraft anyone?

  • My depression just killed itself

  • I want this song to be played at my funeral because it feels like I'm in heaven when I listen to this

  • Just cosplayed thissss🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

  • I keep coming back to this, it's so beautiful.

  • Depression On acoustic mode

  • It's more beautiful than the last time I listened to . :C

  • Just looking for the lyrics

  • *depression entered the chat*

  • Can you please tell me why father is sad

  • I never thought I could get sadder

  • This... Is... Depressing ;v;

  • How can this come from the same dude that ate a cake made of hair?

  • fat depression ツク

  • *depression has left the chat*

  • He clearly... likes it :(

  • 3:06 was were I realized how freakin talented joji is.... oh lord give me more of that shit

  • what key is this in (for piano) someone please tell me or im gonna cry

  • My depression has develop depression now

  • Any women single here who wanna break some hearts ? Im here slow dancing

  • I love you joji

  • oh so u depressed depressed

  • Cries in acoustic!

  • This gives me depression but I still love listening to it

  • ‘D e p r e s s i o n V o l 2’ has entered the chat.

  • I’d love if you’d be able to release this instrumental on its own. I’d love to sing to this!

  • Me reacting to the original: this cant be more sad. Joji: Hold my beer.

  • Fans covering Slow Dancing: Heh, we made it extra depressing Joji: Hold my beer.

  • Damn, I almost killed myself.

  • *c o n f u s e d s c r e a m i n g*

  • thanks for making my depression raised.

  • I wouldn't mind having a 1 hour version of this

  • *lethargic* dancing in the dark search it up

  • you can feel the pain in his voice

  • Now I can fuck someone and be sad at the same time. Just blank face sex.

  • If anyone is ever looking how to play this song, I have a few notes. For piano, on middle c, go to F sharp, then A sharp, then go down an octave to D sharp, then F, then go back to C, now go back an octave and Go to A. That’s all I have😂 (if I’m wrong please correct me)

  • wtF

  • This man once served rats for his guest

  • My depression got depressed

  • my manic depression just jumped off the roof.

  • Isso foi a coisa mais linda q eu ja ouvi na minha vida

    • +DivaBoo está corretíssima, moça.

    • +decepção do dia :3 é uma música q precisa ser apreciada e não só escutada

    • digo o mesmo moça, a música tem uma vibe sad, a voz e remixagem melancólica, tudo isso, em uma combinação perfeita, que harmoniza perfeitamente.

  • This is the shit you listen to when your depressed depression gets depressed depression and everything in your body and soul immediately commits self oof.

  • It honestly sickens me when people use the word “depression” so lightly holy hell

    • +Vampire Logic but depression is a long term problem that many people have, in this day and age when people fail a test they go 'oH iM dEprESSed' which is downright rude and annoying to people who actually have depression. If the usage of this word changes 'with the times' then no one can trust or take anyone seriously anymore.

    • It sickens me when people are sensitive about a word knowing damn well it is what it is and not accepting the concept of how times change

  • Is it weird to say that I imagined myself falling in slow motion towards an endless watery abyss surrounded by lights that would change color to almost every keystroke of the piano, slowly sinking down and looking up at the surface becoming more and more distant?

  • An angel?