Kicom: Znalosti ministryně financí o kryptoměnách jsou směšné. Za bitcoin si už můžete koupit cokoli

čas přidán 29. 09. 2021
⚠️ Hlasujte pro podcast U Kulatého stolu a Projekt VIZE v Křišťálové lupě: kristalova.lupa.cz/hlasovani/...

🎁 Pokud vás rozhovor bavil a chtěli byste slyšet ještě bonus, tak můžete na Patreonu, kde zároveň podpoříte naši tvorbu:
➡️ www.patreon.com/ukulatehostolu

🎧 Jakub Vejmola alias Kicom je tvůrce populárního youtube kanálu, který se snaží jednoduše vysvětlit Bitcoin a další kryptoměny. S Jakubem jsme probrali práva na logo bitcoinu, Bitcoinovej kanál, ostatní kryptoměny a označení altcoin nebo shitcoin, první koupě kryptoměn, NFT, kryptošlechtu, alternativní investice do zlata a spoustu dalších zajímavách témat.

👕 Jsi fanoušek UKS? Tak to musíš mít naše tričko: bit.ly/3wZOGIL

🔹 Instagram:
U Kulatého stolu: instagram.com/ukulatehostolu
Martin Klesnil: instagram.com/martinklesnil
Patrik Fiala: instagram.com/patrikfdf

🔸 ČSFD:
www.csfd.cz/film/874757-u-kul...

🎙 Mikrofony:
Shure SM7b
Odkaz na Alza.cz aneb kde je koupit: bit.ly/33bjhXi

💰 Jednorázová podpora:
bit.ly/2PmcTVi Paypal
bit.ly/2DvDn45 Streamlabs (Visa, Mastercard, AMEX, Paypal)

📧 Kontaktní email:
info@forcapture.com

📢 Odkaz na druhý kanál Best of U Kulatého stolu, kde jsou ty nejlepší části ze všech rozhovorů: ➡️ bit.ly/best-of-kulaty-stul

Komentáře

  • Pokud byste nás chtěli podpořit, tak můžete na Patreonu, kde najdete kromě jiných rozhovorů i 45 minut trvající bonus s Kicomem: www.patreon.com/ukulatehostolu

  • Všechny ty slavné kryptoměny mohou globalisté a jejich poskoci - banksteři - zaříznout snadno a rychle v jednom okamžiku. To, že prozatím se tak všude nestalo značí, že ty kryptoměny jsou rovněž globalistický projekt a pokusný balónek, jak bude veřejnost přijímat bezhotovostní měnu. Až nebudou potřebné, skončí ze dne na den. V Číně už potřebné zjevně nejsou, Čína už “jede” bezhotovostně sama. Čína je dnes ve všem o krok napřed.Všechny kryptoměny jsou od začátku koncipovány tak aby naučily lidi používat pouze bezhotovostní platby.Tím jak se je lidé postupně sami učí používat dělají globalistům doslova medvědí službu. Kryptoměny budou časem zcela zdelegitimizovány a bude dovoleno používat pouze tzv. CBDC založené na technologii blockchain.

  • 👏👏👏

  • Tento človek ani neviem kto to je, ale príde mi že vôbec nevie o čom hovorí.

    • @Honza moja chyba, narážam na časť rozhovoru kde hovorí o tradingu, myslím že znegoval túto prácu a je to úplne inak ako hovorí 😉

    • Zkus dát 10min svého času jeho kanálu na YT: Bitcoinovej kanál. Uvidíš moc dobře, že tomu rozumí velice dobře a třeba to po shlédnutí pochopíš hned napoprvé…

  • Bitcoin ma satelit k tomu argumentu odstrihnou ti internet a nemuzes poslat :)

  • tento porad moc nechapu jako hosti obcas ok ale proc tam jsou dva nudni moderatori, nejak to pro me nema stavu a kicom to uz je jak kazeta co jede porad dokola :D az zas neco uslysi noveho na zahranicnich kanalech tak to tady bude gagugam vykladat jako svoje nazory :D nic ve zlem a sportu zdar ::)

  • V jednom se Jakub plete. Přes Bitcoin Blockchain se dá i telefonovat. Dá se použít ke komunikaci. (Velmi neefektivně a pomalu) ale dá. Jinak opravdu Bitcoin maximalist.

  • Hezké video

  • IOTA nic? Vim je to hodne jiny a riskantni ale par susni proc tam nemit

  • ziadne fakty ako to debilek povedal iba ho ho to bavi...gratulujem ze navadzate ludi na ojeb

  • cryptomeny...nabuduce si pozvite typka z teleshopingu...

  • ten mensi z vas dvou je po obrne nebo tak skvele artikuluje od malicka? super moderator :)

  • Kikom se nám maličko zpotil

  • stale mi nie je jasne preco by som mal sporit v bitcoine a nie v akciach ked je rovnako volatilny resp. este volatilnejsi ako akcie, rovnako moze byt v bubline a padnut o 80% ako akcie s tym rozdielom ze za akciami je skutocna hodnota a za bitcoinom nie je nic...

    • zbytečný ti něco vysvětlovat..pokud si to doteď nepochopil, tak už ti to nikdo nevysvětlí

  • No docela v pohodě, akorát by bylo lepší pozvat někoho kdo je profesionální trader/investor v crypto měnách a ne někoho koho zajímá jenom jedna měna. Tenhle člověk je srovnatelný k někomu z 1920 kdo jenom miloval dolary a nic jiného... 😅 😂 Vždyť ani správně nechápe v čem je pointa NFT a jak se vlastně peníze vyrábějí. Je to spíš jenom hodně velký fanoušek Bitcoinu ničeho jiného hahah

  • Hotovost je hotovost 😉😜

  • Vejmola je Satoshi Nakamoto

  • Kicom mluvi o Grayscale že drží 40 000 BTC, o řád se spletl. As of April 2021, the GBTC holds 654,885 Bitcoin.

  • 88-93 procent traderu jsou v minusu, pisou to podle zakona na kazde reklame brokeru... zkusil jsem si, vydelal mene nez kdybych hodloval. takze uz jen hodl.

  • 48:08 MS má asi 114K BTC za 3 mld. USD, průměrná cena ~$27.713 za bitcoin

  • dobrej nesmysl.. kamos dava slevu pri platbe btc, protoze to neuvede do danovka :D jinak by mohl prijmout cash a za ten nakoupit toho btc vic.. nedava to smysl.. jen na neplaceni dani

  • Shiba inu to the moon!

  • Next Ondřej Vetchý prosím :)

  • Jen tenhle rok jsem na Cryptu z cca 150 00 korun udelal 14 milionu korun. (Nikdy jsem nedrzel a ani nehodlam drzet BTC)

  • Perfektny host, opat nesklamal.

  • Diky za video. Utvrdili jste me v tom, ze tento clovek se jenom veze na vlne a vubec trhu nerozumi.

  • Můj tip na Satoshiho en.wikipedia.org/wiki/Len_Sassaman

  • Hmmm takže som sa dozvedel že prvé boli SW peňaženky, až potom HW, takže ako dieťa mám niekde 0,15BTC v SW peňaženke ktorej meno si už nepamätám a samozrejme seed, to už vôbec nie. :D

  • Bohužel nic nového , pořád to samé dokola.

  • Bitcoin jako sporeni? Zasmial som sa.

    • tak sa smej . smiech je zdravy.

  • 26:03 už na tom pracujem Kicome 😂

  • Bit coin skrachuje😁

  • jen skoda ze je to vydane tak pozde. bavite se o Salvadoru ale ten to uzakonil uz 7.9. Na krypto svět celkem dlouha doba. Kolik se toho udalo za ten mesic je vskutku neskutecne :)

  • Odhlasovano na Lupe, drzim palce!:)

  • všechno jde když se chce

  • BTC vymyslel Jara Cimrman :D

  • kde jsou time stamps?

  • Kicom vysvětlil o Krypu i to co nechtěl 😉😉 je to šéf a super rozhovor kluci díky moc,, ať se Vám daří a mějte se famfárově 😁😁😁

  • Kikom vypotil tak 2litry vody.

    • Taky sem si všiml, slušný koláče 😁ale rozumím mu, mám to podobně 😆Jinak super rozhovor☝

  • "Alza přijímá platby v Bitcoinech...." Není to náhodou tak, že si Alza nechá zaplatit Bitcoiny asi tak , jako když si z Bitcoin bankomatu chcete vybrat koruny... Nejdřív proběhne online směna vašich Bitcoinů na koruny na Bitcoin burze a Alze rovnou naběhne na konto platba v korunách a ne v nějakých pofidérních Bitcoinech... Alza asi není blbá, aby riskovala, že když se Elon Musk uprdne, tak může Bitcoin ztratit 15%... (-;

  • Demagog

  • Co si nemůžeš koupit za bitcoin? Jízdenku na vlak nebo MHD, nájem, inkaso, odvoz popelnic. Spotřební koš, kucí.

  • Supr jako obvykle...jinak tip na hosta, i kdyz verejne uz skoro nepusobi, ale sveho casu legendu, Zdenka Izera, ktereho urcite pamatuje :)...a i ta priprava na rozhovor by stala za to, sjet si policeni akademii, bezva partu apod (pro ty co neznaji, tak urcite doporucuji)

  • Díky za peerfekního hosta.

  • Kicom je trosku parazit (logo BTC nema copyright tak podme veselo predavat na eshope), o Satoshim nic nevieme a podla neho je to dobre (WTF?) pripomina mi to nejaku sektu s "tajomnym" zakladatelom. Kicomovi by svedcal nejaky poriadny oponent to by bola zaujimava debata. HODL - check Rakuska ekonomicka skola - check Bull market - check El Salvador - check

  • Díky Kicome za oblíbené NFT okénko :) Pobavilo jako vždy 😁

  • ...toz kdyby jste nekdo chtel Lukase Veverky prvni NFT...kulervouciho cmolika, hit me up, mam ho a je k prodeji...cheers

  • Díky tomuhle kryptofašismu se nedají stavět herní mašiny pro normální lidi. (Blockchain obdivuji, ale to co se stalo s marketem gpu je strašnej průser. Kryptoměny za to rozhodně nestojí.)

  • 👍

  • 24:00 Jak může někdo, kdo rozumí BTC, kupovat fyzické zlato. 🤣 Likvidnost - špatná, zisk za poslední rok - v mínusu. Je rok 2021, většina lidí má na světě mobil, finanční/investiční appky a kupuje právě krypto, akcie..

    • Navíc si během 2 minut úplně odporuje. Nejdřív řekne, že je omezené množství a pak se spolu s klukama shodne, že se vlastně neví, kolik ho bude..

  • Coinbase má aktuálně 4487 BTC.. Takže bude problém koupit i 100 tis po nějakejch burzách :D ale 100tis bitcoinu je teď cca 94 137 500 000 Kč, takže to asi moc lidí teď dělat nebude :D

    • @Libeer méně než? Nebo méně než říkám? Hledal jsem na honem :)

    • Zajímavý, že Coinbase má méně BTC

    • Mmj coinbase teď tím pádem vlastní cca 4 223 950 000 kč v BTC :D

  • Mrzí mě, že kluci málo používají otevřený otázky.

  • Kdy jste to chlapi natáčeli? Zajímavá je "predikce" zákazu bitcoinu. Sice to neproběhlo v Americe ale v Číně. (54:50). Husté...

    • O číně se vědělo už před půl rokem, kdy to oznámili aby se na to lidi mohli připravit, takže teď to bylo jen oficiální

  • Tak když už jsem nemocný a nepoužitelný, tak mám alespoň super content na sledování. Díky🙏

  • 12:40 kicome, nechtel bys udelat ve svem eshopu taky dvacet procent slevu na zbozi pri platbe bitcoinem?

  • Kicom Bingo scratchcard: Všechny alty trendujou k nule. V Bearmarketu všechno padne. Já jsem BTC maximalista. NFT nemají budoucnost. Štosujte saty Bitcoin beru jako spoření. Jsem zastánce Rakouské ekonomické školy. Já sám těžím Ethereum. Kupte si hardwarovou peněženku. Shitcoin. Kasíno. Vydělávám v Bitcoinech. Na Bitcoin nejde zaútočit. Bitcoin jsou nejtvrdší peníze. Nejlepší je DCA. Altcoiny prodám výhodně do Bitcoinu. Teslu jsem prodal. Bitcoinu víc nebude. Good luck 😂

  • Bohuzial tohto hosta nezvladam. Krypto sporenie nieje, nikdy nebolo a nikdy nebude.

    • @F V nic, stejně jako nikdo nezaručí, že koruna bude mít stejnou kupní sílu, tam spíš víme jistě, že sílu postupně ztratí. Nic není 100%ni, ale zrovna u btc je obrovská pravděpodobnost, že tu už zůstane a postupně vytlačí všechny ostatní peníze.

    • @TomB no ale co ti zarucuje ze ten stvrt bitcoinu bude mat aspon taku hodnotu za aku si ho kupil?

    • @F V nemuze... kdyz si koupis ctvrt bitcoinu, budes mit navzdy ctvrt bitcoinu...

    • @David Sviták Aktualne nieje cloveka co by na tom prodelal. Ale dal si pekny priklad s tym 6 rocnym sporenim. Uvidime kde bude bitcoin o 6 rokov a hlavne ma zaujima ako dopadne ta Cinska kriza, lebo momentalne to je vseliake. Sporenie som myslel v tom zmysle, ze o tie peniaze neprides, co sa tuna stat bohuzial moze.

    • Nemluví o "Kryptu" ale o Bitcoinu, to je rozdíl. A proč by to nemělo být spoření? Pokud by se to z hlediska použití přirovnalo ke stavebnímu spoření, tzn. že to tam dáte a sáhnout si na to můžete až za nějakých 6 let, tak není člověka, který by na tom prodělal... spíš naopak :)

  • Tak a survival paranoja: když si budu slova pamatovat, tak po instalaci horkého olova do vyvrtaného zubu to vykecam 😂 lepší desku schovat na tajné místo... Kolem kterého si určitě ufouni postaví základnu 😂😂

  • Nejak nechapu ten pristup "Kdyz mi zaplatite v BTC, dam vam 20% slevu". Neni lepsi si nechap zaplatit v klasicke mene a za ni nakoupit BTC? Vzdyt ty poplatky jsou daleko mensi nez 20%. Jediny vyznam v tom vidim je, ze tim zvetsuje povedomi a pripadne "donuti" nekoho noveho BTC pouzit

  • Zdravím, kdy se to natáčelo? Čína už to v době vydání potopila, takže otázka kolem 58:10 je zoodpovězená.

  • Kecalek

  • a neni to trochu oxymoron? sporit si na duchod a zaroven pocitat s investici, kterou jsme ochotni zahodit?

  • POZOR i hw penezenky lze napadnout. Napriklad napadli Trezor (uz je to opraveny) ze infikovany pocitac primel Trezor ke zmene te adresy na kterou se posilaji spare coins tak ze preskocil nahodny pocet tehle adres. Neposlal to na tu dalsi ale az na tu co by prisla na porad jako treba 100.000ta. Ty sice nikdo neukradl, ale byly na adrese ke ktere se slo dostat bud brute force testovanim vsech adres z retezce nebo zaplacenim cypalnyho. Diskutovalo se to na bitcointalku jeden manik tam na to pouzil vysokoskolskou sit nekolik novi mu to hledalo tu adtesu se spare coins.

  • Ja sa poserem, hned po videu sa objavila reklama Nejvetsi Kryptoslechtic 🤣🤣

  • Nekoupíš za BTC třeba pojištění auta nebo bytu, nekoupíš si letenku, nebo jízdenku na MHD, permanentku do fitka. Nekoupíš si vzdělání, myšleno kurzy školy atd. Nekoupíš si za to zlato nebo akcie, no je toho ještě dost.

    • @Petr Plecho Tak to je pro mě nová informace. Děkuji za ní. Jen nějak nemohu "normálně" najít jak. Ani v pokladně mi to nenabídlo platbu v BTC. Můžete mi poradit?

    • @Marvan u GoldenGate (lídr českého trhu se zlatem) se dá normálně nakupovat fyzické zlato za BTC ;)

    • @United Europe Asi si nerozumíme. Já držím BTC a zlato mě vůbec nezajímá. Odpovídal jsem jen na dotaz, co nelze za BTC zatím koupit a našlo by se toho víc. Mně to ale nevadí. :-)

    • @Marvan je to securitizovany zlato stejne jako crypto na revolutu je securitizovany crypto. Me to staci ale pokud to potrebujea na apokalypsu tak doufam chapes ze kazda pojistka ma funkcni meze? Funkcni meze fyzickeho zlata jsou pomerne hodne uzke. Pruser musi byt dost velky aby prestaly fungovat staty ale ne tak velky aby prestaly fungovat zakladni spolecenske soudrznosti.

    • @United Europe to není zlato. Nebo vám ho revolut doveze domů?

  • Tvl, vypnuto po 11 minutách, kdy přišla geniální myšlenka o spoření. Ano, využívat kryptoměnu jako spoření při volatilitě, která s krptomenami souvisí, je opravdu "geniální" nápad. Předpokládám, že v další části rozhovoru dotyčný šířil myšlenky typu Volného bloku atp. Prosím, už nikdy nikde nic neříkejte, díky.

    • Jak se vylučuje spoření a volatilita? Asi záleží jak vnímáte pojem spoření, za mě je to odkládání úspor, které budu potřebovat v delším časovém horizontu s velkou mírou jistoty, že o peníze nepřijdu... no a z dlouhodobého hlediska jde BTC pouze nahoru a kdo tomu rozumí, tomu je jasné, že to bude i nadále pokračovat, proč by k tomu tedy někdo nemohl přistupovat jako ke spoření?

    • Stačilo by lépe poslouchat nebo se podivat na graf. Od korony 10x+ .....to koruna ani dolar neumí.... Možná už nikdy nikde nepište, díky. :-D

  • "Za bitcoin si už můžete koupit cokoli" bullshit.

  • UKS = U Kicomova Stolu

  • Kicoma bych mohla poslouchat cely den. Super clovek a nejlepsi rozhovor!

  • No nic nastavím si budík do práce a huráá do práce pán se v tom asi vyzná hlavně dělat co tě baví nebo tě za práci ocení

  • Mě hrozně štve používání slov jako SPOŘENÍ nebo INVESTICE. Přátelé, je to čiro čirá spekulace, nic jiného. Disclaimer: v kryptu mám 4% portfolia a přijde mi to jako fajn věc. Ale v dnešní době by do toho nikdo, kdo nedokáže detailně vysvětlit princip fungování a rizika, neměl dávat cokoliv, co nejsou "fuck off money".

    • @F V 2040 btc za 800 000 dolaru

    • To vykladej lidem, kteří roky holdují a nezbavuji se to při bublině ani při padu. Je asi hodně těžký pochopit, ze krypto není jen spekulantský prostor, ale že je za tím i nějaká technologie a fundament? A že jsou lidi, kteří v tom vidí logičtější úložiště hodnoty než zlato a kvalitnější peníze než dnešní fiat? Spoření v kryptu dává smysl.

    • Toto by mal byt topnuty komentar. A kto hovori o krypte ako o sporeni tak by mal ist ihned sediet. No bohuzial sam zo svojho okolia poznam priklad kde mlada rodina co si chcela stavat dom, dala peniaze na dom do krypta a teraz maju asi 50% vkladu po vsetkych dropoch. Tiez sa zmotali na "obchodnikov" co slubovali, ze bitcoin v lete prerazi 100k usd. A nakoniec bol all time high 63K?

  • Noo, do tych bytovych otazok nemusel zabrusovat. Tam len papuskuje nadpisy z HN :D

  • skvělý rozhovor

  • Super host. Sleduji ho pravidelně. Ale investiční portfolio tipu: 80%btc,10%zlato, 10%cash. Fakt nechceš. To není portfolio 😶

    • Jo mas recht . Zapomel na 9mm a bednu. Amunice

    • @United Europe dyk jo... o tom přesně je spoření. Ale občas se něco stane a rezerva se hodí

    • No me spis prekvapil ten zaver jako jestli mame dat jen to co nebudeme potrebovat pristi 4 roky tak to tam muzu dat klidne vsechno. Jsem jediny kdo penize na to co potrebuje bere v praci?

  • Super pokec🤑

  • Kicom se u otázky zmocnění 12 či 24 slov cizím člověkem nestihl vyjádřit, že ani to není problém. Řešení je tzv. passphrase - řekněme další slovo bez kterého se útočník k bitcoinu nedostane i pokud se zmocní HW peněženky (klidně s PINem) nebo oněch schovaných slov. Tedy kdo se bojí BTC, protože se mu nechce kopat na zahradě, bát se nemusí :)

    • To mě taky mrzelo, passphrase je uplny zakladpro bezpečnost...

  • Žlutý železo 😂 Tenhle podcast byl trošku jinej UKS = U Kicomova Stolu

  • Kicon se sice vyzná, ale ten maximalismus má na něj nějaký ten neblahý vliv. Alty rozhodně nejsou v trendu směrem dolů.. Diverzifikace se učí v prvním ročníku ekonomky ..a maximalizmus je přesný opak.

    • Já bych vám jen rád připomněl proč jste si všichni vytvořili ten Account na burze, nebo na peněžence. Určitě to nebylo z důvodu, že BTC věříte. Každý to udělal za účelem zisku a neříkejte že ne. A k té důvěře v BTC a u některých až přehnané důvěře se každý propracoval až byl v tom a zjišťoval si více. Tak nevím proč někteří zbytečně krátí své zisky omezením se jen na BTC. Já mám v portfoliu BTC na hodl a 4 Alty, kterým věřím a vyplácí se mi to a přesně jak jsem odhadl, tak rostli i když BTC padal.. Shitcoiny mám jen na zábavu a využívání uptrendů a zisky jdou do BTC. Každá hra se hraje se všemi kartami v balíčku...

    • ​@Václav Rubáš říkám právě že opak. Ta korelace je čím dál tím menší a menší. Stejně tak jak krypto začíná být imunní vůči negativním zprávám z Číny atd, tak alty začínají být více nezávislé na BTC.. Nezávislé nebudou NIKDY. Ale aby BTC srazil do korekce celý trh, a držel ho dole dokud on zase nepoleze nahoru, tak to neplatí už celkem dávno. Až bude Bearmarket, tak jediné s čím s vámi souhlasím je, že alty s největší pravděpodobností spadnou na hubu mnohem víc jak BTC.A právě proto mám diverzifikaci do BTC, kdy mě v tu dobu podrží hlavně on. Ale v Bullmarketu mě táhnou naopak nejvíc Alty.

    • @M B Sám píšeš, že to je jenom v býčim cyklu. Koreluje to, takže to neni diverzifikace. Maximálně na množení satů...

    • @Fyris @daniel @Fyris Milí pánové. Ano diverzifikace v kryptu je, a ano je v altech ..a ne, žádné štěstí nepotřebuji, protože to prostě funguje :-D Mě by docela tedy zajímalo vaše ekonomické vzdělání. Tady nejde ani o tituly z ekonomie, ale o selský rozum aučívo maximálně střední školy. Já kryptoměnám fandím. Mám v nich docela hodně. BTC mám na hodl a jak se patří každý měsíc do něj vrazím příslušnou sumu... A stejně jak odpověděl Kicom na otázku proč je vlastně má, tak i já odpovídám , že na SPOŘENÍ. Ale ten maximalismus je "náboženství", které zbytečně krátí zisky. Vy děláte jako by btc dominance dlouhodobě jen rostla.. Opak je přeci pravdou. když je krypto v dobré formě, tak zásadně dominance vždy klesá. A víte vy vůbec proč? Právě z důvodu, že každý rozumný člověk diverzifikuje a když se trhu nedaří a krypto padá, tak hodl má neustále na BTC a z Altů vyrovnává ztráty vy "ekonomové" :-D To je význam a taky důkaz diverzifikace, že i v kryptu funguje. příklad... Já jsem v rozmezí půlky května a dneška v plusu nějakých 400% ... a jak je na tom btc maximalista? ten logicky musí byt v mínusu, když v té době byl btc na 60k a teď se handrkuje mezi 42k a 50k. Když si dáme jakékoliv jiné časové okno, kde BTC například udělal od loňska nějakých 350%? Krásné číslo.. Ale co říkáte číslu přes 2000% s diverzifikací s Alty :-D a takto můžeme pokračovat v jakékoliv časovém pásmu, nebo horizontu. Bitcoinu nikdo nebere jeho prvenství, nikdo mu nebere, že je to jediná opravdová kryptoměna a vše ostatní jsou Alty. Tohle uznávám i já..Ale nejsem blázen abych si na oči dal "bitkojnovou pásku" a kvůli tomu spořil 10x méně. Pro ty co to zázračné slovíčko Diverzifikace v kryptoměnách slyší poprvé. Není to pro případ, že by BTC krachnul, to by spadlo vše. Ale je to pro případ, kdy: 1) je BTC v korekci a s klesající dominancí už teď jedou některé alty své bez ohledu jestli BTC jde nahoru nebo dolu 2) Alty rostou rychlejším tempem než BTC /případně se rychleji dostávají na úroveň před dumpem. Budu rád když mi tady někdo z vás vysvětlí jak je tedy možné, že já jsem v tomto období Květen - Říjen v plusu 400%, když jsme teda pořád v té korekci a měl bych být ještě nějakých 40% v mínusu? :-D Budu rád, když mi tento paradox, když tedy diverzifikace v kryptu není/nefunguje, vysvětlí. Děkuji

    • Diverzifikace altama? To hodně štěstí...

  • Kikom v rozhovoru ovšem zatajil že jeho nejoblíbenější krypto je kauri

  • Nikdo si za BTC nic kupovat ani nechce, jde jen o to, ze se na nem da spekulativne zbohatnout. Nic vic, nic min.

    • ​@mik VR Myslíš že se dokáže celý svět shodnout na tom že se zakážou kryptoměny ? :) Proč se nezakázal internet když dává lidem tak velkou informační svobodu ?

    • @mik VR to tady nevysvětlíš ... tady už je zdegenerováno xD

    • @mik VR Oni to nezastaví, protože nejde jak. To by museli vypnout internet.

    • @Peter Pavlík Pokud by to skutecne ohrozovalo financni system, tak naprosto bez problemu. Jak jde o prachy, staty se umi domluvit velmi rychle :D

    • @mik VR To máš pravdu. Ale podľa mňa je naivné si myslieť že sa vlády po celom svete zhodnú na tom že sa to zakáže.

  • Polkadot není exotická věc z minulého cyklu....zapamatujte si kolik dnes stála (cca 28 dolarů) a řekneme si kolik bude stát za rok ode dneška...ale super podcast, diky!

    • -_-

    • presne brasko, dot je spici obr , az spusti aukce bude to helll :)

  • A proč by měla vědět něco o kryptoměnách? Není to její povinnost a ani její práce, lol....Kryptoměny jsou stejně sračky...

    • Pokud je to sračka, proč je to tedy u mnoha států zákonné platidlo? Navíc se člověk musí podívat na crypto, jako na začátek nového druhu technologie. Né jenom zisk, obchodování nebo co já vím. Mnoha krajinám, to může pomoct a konečně budou lidé mít větší moc před bankamy.

    • @Daniel To je presne ten typ ľudí čo o tom počuli večer v telke a hneď o tom vedia všetko :D veru ako píšeš, škoda mu niečo písať.

    • @Mad Beatz jsi se vším tak rychle hotový, nemá pro mě smysl ztrácet čas argumentací... ;)

    • @Peter Pavlík Hele Petře....vůbec na mě nemluv, když máš IQ menší jak 100, díky... Kryptoměny nejsou normální a legálně schválený finanční prostředky...Existujou na internetu ve virtuální sféře. Ministr financí je znát nemusí. Navíc 90% kryptoměn jsou podvod :)

    • @Mad Beatz :D ach bože ... prečo majú ľudia tendenciu komentovať veci o ktorých nič netušia ? a ešte ukončiť vetu "keď nemáš argumenty nepíš hovna" ...

  • 1:23:22 Pauza v ten moment krátkého ticha je naprosto výstižná :D "Those smiles.. Those damned smiles"

  • No u té paní Schillerové bych ani žádné extra znalosti o BTC nečekal. Ale že předseda pirátů Bartoš u Standy ani nevěděl, který stát akceptoval BTC jako svoji měnu a že dokonce přiznal, že žádné Bitcoiny nemá, to je u PIRÁTA docela zvláštní. I když u false-flag piráta, který si pořídil asistentku z OSA, to vlastně zase tak zvláštní není. Alespoň že ten Hamáček se o Bitcoin zajímá. Jsem moc zvědavý, jestli nakonec piráti pod nějakou eko záminkou nebudou požadovat zákaz Bitcoinu, jelikož ten se začal dosti využívat k obcházení amerických sankcí. No a jelikož studium některých čelních pirátů jako třeba Ferjenčíka sponzoroval Soros, tak je jasné, že piráti, tak jako doposud, budou v parlamentu hájit americké zájmy. Takže stačí, aby ze zámoří přišel pokyn a je vymalováno. A když už i Musk říká vládě USA v těchto dnech , že by neměla regulovat kryptoměny, tak se asi něco v tomto směru už chystá a přijít to tedy může docela brzo.

    • po krachu v Cine je to len otazka casu

  • Dědku, HODLuj!

  • Srat sa na vase krypomeny. Kvoli nim si nemozem kupit graficku kartu.

  • Do pul roku se altcoinu urcite zbavis, ale s -90% oproti ATH.

  • No nevěřím vlastním očím 😍 tento podcast mi zlepší určitě večer!

  • Super pokec.. Kicom je sympaťák, ale trochu mě trápí, když slyším, že někdo "investuje" do bitcoinu. Spekulace je přesnější termín, kdy sám Kicom říká, že už sám další svoje peníze do bitcoinu nedává, což může být pro mnoho lidí jasným znamením, když ani takovýto fanoušek krypta už další peníze do krypta nedává.. 🙂 Ale bezva podcast.. 👍

    • @wochomejteq vychechtlee neslovíčkařím, nebo alespoň nevím v čem.. 🙂

    • @Akcie, dividendy a pasivní příjem krásně slovíčkaříš, neplánuješ vstup do politiky?

    • @Adam Funtali promiňte, ale vy jste jeho účetní nebo daňový poradce, že tvrdíte, že nemá žádný příjem v CZK, nebo odkud tuto informaci čerpáte?

    • @Akcie, dividendy a pasivní příjem a z coho ma to crypto dokupovat? nema ziadny prijem v CZK. takze to prikupovat realne nemoze.

    • @Akcie, dividendy a pasivní příjem Tak Bitcoin nepřikupuje, když ho dostává za platby a ještě říkal že má jeden miner. Tak nevidím důvod, proč muset přikupovat. Já si též nakoupil crypto před půl rokem ale teď nedokupuju. Všechno co jsem chtěl mám, raději tam budu mít méně ale dlouho držet. Než tam nasypat XXX tisíc ale prodat to v mínusu, když to ještě musí zdanit.

  • Proč jste radši místo tohohle šaška nepozvali pana Čmolíka, který opravdu něco dokázal? Mám vás rád, ale tady jste si měli udělat větší rešerši a pozvat někoho, kdo tomu opravdu rozumí

    • No ty voe, co když to někdo veme vážně?

    • Don't feed the tro(t)ll

    • Taky máte pytlíček s kuličkama na bradě?

    • Sám si šašek

    • Povedený vtip :DDD

  • na tohle jsem čekal

  • Nemyslím to zle,.. ale ten člověk se stále opakuje - "hodl all the time, přeprodej altcoins do btc, btc muze jit nahoru ale také dolu" a "nevidím využití v NFT, je to bublina".

    • @Bartyx a k čemu? Lístky na koncert -k čemu decentr. Blockchain když je vydává jedna agentura? Na co papíry k autu když je bude vydávat jeden úřad? Není to potřeba když zapisuje jen jeden a stejně musí kontrolovat s realitou (Oracle problém). To nepřidává žádný výhody?

    • @Václav Rubáš Jak jsem psal, proti Bitcoinu nic nemám. Osobně mě ale krypto baví a rád zkouším nové věci. Jenom koukat na BTC, jak leží v peněžence je fakt nuda. Každý, kdo se o krypto aktivně zajímá, tak by měl zkusit i něco jiného a pak hodnotit.

    • @Adam Morávek Který coin konkuruje bitcoinu jako penězům? Nemyslim, že by Kicom o tom někoho přesvědčil, ani se o to snažil.

    • @Marty Kaspik Dlouhá cesta? Pokud se nepletu, tak se Kicom prvně zajímal o krypto v roce 2017, to není zas tak dávno 😄. Jeho znalosti ostatních projektů jsou téměř nulové, tak je maxík 😎. Jen škoda, že si pak nováčci jedou jenom BTC a vše ostatní jsou pro ně kozí bobky. Jinak mám BTC rád, ale Jakuba nikoliv😁

    • @Erik Hubka Problém NFT je je jeho reklama. Prezentuje se jako něco, co ve skutečnosti nemělo být. A tyhle spekulativní obchody s pseudouměním z NFT udělali to, co Kicom odmítá. Až budu v NFT držet lístky na koncert, dálniční známku, doklady od vozidla (ve smyslu prodeje toho vozidla), diplomy a vysvědčení ze školy, certifikáty o školení a další a další věci, tak to bude mít smysl.

  • "o krypoměnách" mohlo být z nadpisu klidně vynecháno

    • 😂 Přesně

    • @PetrosVideos jasne len ja som prijeba...a mozem co chcem🍀🧟‍♀️

    • @รՇคภ๔ค ς๏๓ ty taky

    • @Toník z Karlovic kol o k. Okolní o o. Ooono. Okolí kino oo. O oo okno. O. O. Koplík. Ko

    • @Toník z Karlovic kol o k. Okolní o o. Ooono. Okolí kino oo. O oo okno. O. O. Koplík. K

  • Za Bitcoin si sice můžete koupit cokoli, ale ne kdekoli. Nalil jsem do Bitcoinu tuhle 100 liber a zatím jsem svojí investici nezvětšil. Nemyslím si, že bude někdy v budoucnu platidlem.

    • @Petr J Tak snad po kazde kdyz si nekolik desitek procent v plusu tak je to dobra investice ne 😀? Achjo.. Tolik omacky okolo toho, ze ses proste na kryptu evidentne spalil 😀. A nerikam, ze je Doge dobra investice. Ale ten fakt, ze mi to udelalo nekolik desitek procent zisk je dobra investice. Krypto neni do jiste miry jen matematika. Nejaky krypto muze vystrelit treba jen kvuli tomu, ze ma hezke logo.

    • @Feelpowe Já jenom podotýkal, že pokud napíšete "zjistit si masivní info" a asi se tím snažíte řídit, tak nechápu co vás vedlo k investici do Doge. Nikdo při smyslech by nikdy neřekl, že Doge je dobrá investice a tečka. To, že jste na tom vydělal, nemusí znamenat, že je to dobrá investice ... je to to samé jako kdybych řekl, že jsem včera "investoval" do sazky a vsadil si třeba na Juve... ano vydělal jsem, ale určitě to není dobrá investice. Ale ano máte pravdu, že žádné crypto už nemám (většiny jsem se zbavoval po roce 2017)

    • @Petr J I kdyby se volalo krypto Hovnocoin a ja z toho vydelal tak jak z Dogecoinu tak je mi to uplne jedno co to je za coin 😀. Neco mi rika, ze si presne ten typ co jen kouka na videa borcu jak kupovat krypta podle encyklopedie a sam nema ani jeden coin.

    • @Feelpowe “zjistit si info” a “nakoupil jsem Dogecoin” tomu říkám rozepře v názorech.

    • No vidis to. A ja dal do ADA v roce 2018 3K a ted mam 70K. Do Doge jsem dal na zacatku 2020 taky 3K a kdybych chtel tak jak to bylo na vrcholu tak bych vybral nejakych 40K. Chce to zjistit si masivni info od vsech moznych zdroju dat to dohromady a pouzivat vlastni hlavu jak sam spravne rika Kicom 😊. Kdybych poslouchal vsechny ty Bitcoin milovniky tak mam taky z 3K treba jen 15K.

  • Na tohle jsem se těšil hodně dlouho. Trochu mi chyběli otázky o tom jak se dostal do UFC a jaké byly začátky jeho kariéry. Jinak ale supr rozhovor, OSS!

    • Neberte drogy, mějte se rádi, ošklivé drogy zkazí Vám mládí.

    • 😂😂😂😂😂😂😂 made my day

  • Jo jo nase Alenka a pohádky 😂. Na toto rad mrknu. Zatim.hoši.

  • Hoši už se stalo ;) ať je lupa vaše.

    • tady ve videu mluví tak přibližně polovina kandidátů na lupu současně :D