Koupil bych si ji znovu? TESLA MODEL 3 PERFORMANCE - Upřímné hodnocení po 1,5 roce [4K]

čas přidán 3. 09. 2020
Děkuji společnosti NordVPN za sponzoring videa
Použij kód “petrmara” na NordVPN.org/petrmara a získej slevu 68 % na dvouletý plán + navíc měsíc zdarma
Aplikaci NordVPN stáhnete zdarma přes App Store / Google Play, link výše slouží pouze na registraci a slevu.
Proč používám NordVPN?
- funguje na 6 zařízeních najednou
- rychlost - používá NordLynx/WireGuard protokol
- neblokuje P2P sítě ani Onion
- neloguje data o mém používání internetu
- možnost vrácení peněz do 30ti dnů
- Vysoká umístění a hodnocení v testech PCMag, Wired, The Verge, ComputerWorld, MacWorld, Forbes
…a kdyžtak si NordVPN vygooglujte :)
#NordVPN #spoluprace
🔥 Odběr kanálu
cs-tv.org/ch/UCSgFxc7dM_mjQIC0zxn1zqw
☝🏼 Doporučené aplikace, služby a gadgety, které používám, včetně slev ☝🏼
👉🏼 kit.co/petrmara 👈🏼
Odebírej můj newsletter
👉🏼 www.petrmara.com/#newsletter 👈🏼
Více:
Merch - mementomori.pm
instagram.com/petrmara
petrmara.com
virtualnikomunikace.cz
facebook.com/petrmara.page
twitter.com/petrmara
Kamera & Střih: Marek Vaňourek & Petr Mára
Úvodní foto - Dereck Hard
Hudba: dyalla - Inquisition
👉🏼 soundcloud.com/dyallas/inquisition 👈🏼
Anti social K. Solis - artlist.io/song/10718/anti-social

Komentáře

  • Děkuji společnosti NordVPN za sponzoring videa Použij kód “petrmara” na NordVPN.org/petrmara a získej slevu 68 % na dvouletý plán + navíc měsíc zdarma

    • Diky za tip na NordVPN 👏👍

    • @Jan Pavelka Služby VPN a proxy sú čosi ako tunel z väzenia na slobodu, ak firma obmedzuje prístup na internet, tak toto sa bije s firemnou politikou už z princípu :)

    • Tak jsem si naťukal v práci web NordVPN, ať se podívám, co to je a vyskočilo na mě "Přístup do NordVPN.org blokován" :D Takže naše IT oddělení to asi neschvaluje :D

    • VPN je dobré hlavne na tie spomínané kaviarne a verejné wifi všeobecne. Celá internetová komunikácia ide cez cudzí router a hrozí, že to ktosi zneužije. Dnes to už nie je také jednoduché, šifrovaná komunikácia je už bežná a stále sa rozširuje, ale stále je dosť stránok a služieb, ktoré nešifrujú (takmer vždy DNS a často napr. email). Najľahšie zneužiteľná je asi DNS, tu sa bezpečnosť vo väčšom meradle začína riešiť len teraz(DNSEC), výhodou je, že proti tomuto sa dá brániť aj bez plnohodnotnej VPN (napr. aplikácia 1.1.1.1 v režime WARP(zadarmo)). Myslím si, že VPN má zmysel hlavne kvôli bezpečnosti, zmena lokality je skôr bonus. Nejakú kvalitnú a platenú VPN by mali zvážiť hlavne ľudia, ktorí často cestujú a často využívajú verejné wifi.

    • Dobrý den pane Mára, jen takový dotaz ohledně NordVPN. Nemáte nějakou praktickou zkušenost s NordVPN na Apple TV? Dokáže propustit 4K video pro netflix a Apple TV+? Děkuji za odpověď.

  • Čo sa týka self driving, ktorému by som veril na 99,99%, tak to by som to odhadoval niekedy na rok 2030-2035. Už teraz je to na dobre ceste, problém je však to, že sa to snažia vyrobiť za čo najnižšiu cenu, takže okrem toho, že hardvér je na hrane(aj keď sa snažia použiť ten najvýkonnejší na trhu), aj programy vyhodnocujú len niekoľko vstupov, takže potom sa niet čomu čudovať, že sa to hocikedy sekne, tak ako sa hocikedy sekne aj najvýkonnejší počítač, či telefón. Bohužiaľ, nie je to vojenská, či vesmírna technika, ktorá je 3x zálohovaná, potom by ale Tesla model 3 nestala 50.000 ale 500.000.....a to by nekúpil nikto. Verím ale tomu, že už v roku 2021 bude na svete superpočítač s výkonom a kapacitami v desiatkach exaflopoch, kde už by bolo aj prakticky možné simulovať ľudský mozog. Následne adaptácia nových a prelomových softvérov bude trvať tiež nejaký čas, ďalej zvyšovanie výkonu, resp. miniaturizácia by sa mohla pričiniť k tomu, že do auta sa dostane taký hardvér, ktorý bude vyhodnocovať stovky či tisícky rôznych minivstupov, a ktoré okrem učenia sa, bude kontrolovať aj samo seba, t.j. asi tak, ako to robí ľudský mozog. A s ohľadom na to, aby toto zariadenie malo aj priaznivú a konkurenčnú cenu, nevidím cestu, že by toto bolo možné implementovať skôr ako o 10 rokov.

  • Nechapu jak v dnesni dobe muze nekdo pustit na trh auto s autopilotem, kterej navic nefunguje. Mame tu chujoviny v autech, ktery ti tahaj za volant pri prejeti z pruhu do pruhu, ale tohle je nic proti chovani autopilota. Od ted si davat pozor na tesly a dobrodruha uvnitr a doufat ze zrovna nevezes deti a ten vysokoskolak uvnitr jede na autopilota.

  • Dekuji za nazor, ano taky ji mam:-) a je to tak, ze kvalitativne interier nesoudim (, pze nejde oproti bmw treba), ale zaroven, si clovek rychle zvykne na jizdni vlastnosti, takze pak si sedat do jineho auta (silneho), ale to zrychle neni... a zaroven ovladani u volantu a nebo vystrazne svetla u stropu? To je proste vse, upne jinak ,a pak pokud ma clovek zareagovat rychle v provozu v jinem aute, nejde... Shrnuti je to, ze za sebe-zensky element, musim podotknout, ze Tesla nuti "cloveka ridit jinak" a zvyknete si, ale pak ridit, blikat, stirat, atd..."jako normalni standardizovana auta" je jinak a ty reakce jsou delsi v tech autech... a absolutne nechapu, ze neni norma na to, kde a co ma byt na pakach u volantu....a nemluvim o tom, pokud clovek ridil a zil tam, kde je to opacne a na pakach u volantu je jinak sterac a blinkr:-)

  • Díky za toto video zvažuji vážně koupit Teslu a tohle mě dost pomohlo 🤔🤔🙂🙃

  • To je po hodně dlouhé době, kdy mám důvěru k tomu, co někdo říká něco o nějakém produktu. Emoce? To je to jediné, co si snad možná (jestli) odneseme z tohoto světa. Je to nakonec to jediné, co sledujeme ve vztazích, proč zabezpečujeme domovy, studujeme školy, zakládáme firmy, usilujeme o volební preference atd. Ale i dostat se z bodu A do B je jistá emoce. Máma, která odváží děti do školy, prožívá jako emoci, když je to na jistotu. Emočně lze prožívat cokoli, spíš jde o to, jak moc kdo co jako emoci prožívá - někdo třeba nechce :-) a jak moc tomu jde ta věc vstříc. Vlastnictví auta byla odjakživa jedna z vrcholných emocí. Hlavně pro kluky. Rychlost, výkon, design. Časem jsme se naučili z ekonomických důvodů prožívat své emoce jinak, ale pod povrchem to bude vždycky. Já rád jezdím tak, že emoce vytvářím přímo jízdou samotnou. Lze přece bez vysoké, nebezpečné rychlosti vzít zatáčku tak, aby vznikl dojem alespoň lehkého přetížení, což použiji, když vezu mladé lidi kratší vzdálenost nebo nepatrně přehnaně pomalou jízdu při průjezdu na lokální cestě kolem kočárku apod. Způsobem jízdy lze emoce vytvářet. To by měl výrobce vědět a možná by mohl nabídnout několik stylů jízdy. Pokud toto vůz nedělá, nemůže mít s autonomitou nic společného. Věc, která komunikuje, musí právě emoce vytvářet. Ví to i výrobce kytar například. A to ta kytara oproti autu nedělá nic než to, že mi umožňuje ji pak používat, ale o to víc to musí mít v sobě zakódováno ve volbě materiálu, v dokonalosti zpracování, ve zkušenosti se zvukem, v důrazu právě na detail. Asi jsem si myslel, aniž bych to věděl, že je vývoj autonomních aut mnohem dál než je zřejmě možné - díky za to upřímné video. Čekal bych například, že budu mít možnost autu ukázat, jak projíždím zatáčku nebo odbočuji do jiného pruhu já a v případě, že se mi to povede tak jak jsem chtěl na sto procent, odkliknu někde, že takhle to chci. Protože každý má mírně odlišný jiný způsob řízení a pokud auto bude řídit jinak než bych to dělal já, budu to vnímat jako ne dobré. Někdo sleduje okolní vozy jen z hlediska bezpečnosti. Já třeba sleduji i to, jak na své okolí působím, je to pro mě důležité. A to nemluvím o tom, že mám různé nálady, aniž to tuším - jeden večer brblám, že mě ti přede mnou přehnaně bezpečnou jízdou zdržují a další večer na tomtéž úseku se přistihnu, jak zdržuji někoho za sebou já. Plně autonomní auto bude muset umět odečítat z mého hlasu, teplotního vzorce apod mé emoce a přizpůsobit jim jízdu. Pokud to nebude umět, bude to - ano - stále "jen ta věc". Hůře či lépe udělaná, s lepším marketingem, levnější, dražší atd ale jenom věc. Shodli jsme se kamarádem na tom, že dobrý pořad v rádiu se pozná podle toho, že když dojedu domů, nejsem ochoten rádio vypnout a z auta vystoupit. Dobré auto se pozná podle toho, že i po roce používání při vystoupení z něj v cíli budu cítit lehký smutek, že ho opuštím :-) Jako když skončí hodně dobrý film a vy musíte odejít z kina, zatímco by jste si dali ještě pár minut... A tohle, myslím, umí dnes jen málo aut a podle všeho ani jedno z nich dosud není elektrické.

    • Možná je ta chyba v tom, že elektrická auta chtějí být právě "autonomní". Neměla by chtít být sama pro sebe, podle vlastních algoritmů. Auto by to mělo dělat podle toho, jak chce řidič a ten jednu situaci může chtít zvládat různě.

  • TOP recenzia.....naozaj kvalitná a úprimná....ďakujem

  • Super video. Díky za něj. Jako nadšenec emoce v autech rozhodně hledám. Tady se tedy přesně naplnily všechny mé obavy. Ale nic ve zlém, jen to není pro mě. Ale své zákazníky rozhodně mít bude.

  • Díky za pěkné video. Kdyby jste nyní kupoval elektroauto, uvažoval by jste o jiném elektroautě? A co říkáte na Hondu e?

  • Strahov plácek RESPECT!

  • Skvělé video! Můj pocit z Tesly je, že to není auto pro lidi co chtějí řídit a cítit emoce... Tesla na mě působí dojmem, auta dělané pro lidi co je řízení obtěžuje a nejradši by jen sedli, nechali se vést a u toho četli. Ano je to v pořádku nemám vůbec nic proti takovému postoji. Nicméně i pro lidi co chtějí řídit a cítit emoce tu jsou produkty elektromobility např. Porche Taycan. To je dle mého to "řemeslné" auto. Jak bylo zmíněno ve videu, Tesla je software firma, která dělá i hardware, ale orientuje se hlavně na software. Porsche je firma, která dělala, dělá a bude dělat auta a podle doby kde se zrovna nachází bude mít odpovídající pohon a troufnu si říct, že každý výrobek bude dotažen k dokonalosti. Tesla je určitě zajímavá svou technologií a tím kam směřuje, kdybych měl možnost pořídit si elektromobil tak bych dal přednost Taycanu nebo jinému produktu od tradiční automobilky, protože si potrpím na emoce :-)

    • clovek co ma pod sebou co ma od toho ocekavat. Udelal si moc krasnou recenzi.🙂

  • 3.10, pojďte nám pomoct udělat rekord nejvíce Tesel na jednom náměstí.

    • B-Roll lepší ako väčšina auto-moto relácii ❤️

  • Měl jsem tuto verzi půjčenou na hodinu, trochu jsem se zasmál nad kravinkama typu: nastav si prd, zahraj si rally na parkovišti atd...Autopilot na chvíli vyzkoušen, ale to mne nezajímalo... Šlo mi o svezení, přepnuto na nejostřejší mód, vyzkoušel jsem si to hned pěkně zostra. Zrychlení bez prohrábnutí, schválně projeté zatáčky pod kotlem, kde se mi to podařilo zlehka urvat snad jednou (ale kvůli bezpečnosti se to nedalo hrotit). Auto drží jak na kolejích, chybí tam nějak zpětná vazba od volantu. Pocitově je to jak hrát playstation v reálným světě. Sedíte si jak v obyváku a točíte takovým sterilním volantem a šlapete na plyn, a zase plyn, brzdu ani moc ne. Rychlost můžete někdy úplně přestat vnímat, hluk z venku jde slyšet až tak kolem 200km/h. Zrychlení je nejmarkatnější z 0, když v kilu dupnete podlahu, už to tak dechberoucně nevystřelí, ale předjíždí se s tím nádherně. Na denní ježdění bych to bral hned, ty emoce tam jsou, ale jiný - eletrozrychlení (max výkon v 0ot), exkluzivita auta(zatím), tichá neslyšná jízda, interiér (v té sněhobílé kůži mi to přišlo jako pěkný pojizdný obýváček)....

    • 13ti tisících km jsem rád za to rozhodnutí. Mám Teslu jako symbol a technologii, vidím nedostatky i progres v řešení. A vidím také neschopnost (zatím) ostatních tradičních

  • 4:08 hahaha

    • clovek co ma pod sebou co ma od toho ocekavat. Udelal si moc krasnou recenzi.🙂

  • Problém, kterej s Teslou mám, je design. Design na urovni mazdy 2008. V roce 2020 je to proste objektivně ošklivý.

    • Barevně sladěné triko v záběru o zrychlení s košilí 😏

  • Hlavní věc této značky je vize a myšlenka, kterou představuje a ne jen zdali je plech slicovany. Koncernové automobilky nedělali nic jen dělali různé zaoblene karosérie kazdy rok jinak a do toho motor. Nic žádný posun měli a pritom šanci čas i peníze. Teď je tu presun k udržitelnemu zdroji energie, technologie apod. Kdo si koupí Teslu nekupuje jen věc ale podporuje tuto vizi. Jaká je vize ostatních automobilek? Jen make profit.☝️ Tesla nastartovala tohle a teď všichni meni strategie a výrobu. I kdyby Tesla zkrachovala ze dne na den tak tak je i tak vítěz, neboť to dokázala. Proč si koupit Teslu? Protože "Leader" jen jen jeden. O této myšlence se však ve videu nemluví. Opět zdá li je plech slicovaný. Tohle je značka pro "early adopters " ne pro konzervativce co se boji změny.

  • Bohužel za ty peníze si koupit vůz tak nevalné kvality zpracování a pohodlí že bych se poblil pokaždé když bych do toho sedl. Bohužel auto po dvou letech užívání nebo najetí cc 50k km je jak Moskvič ty Paz úly které vydává a komfort jízdy je srovnatelný s Felicii s 300.000 km najezdenymi na venkovských okreskach prostě škoda slov. Tesla potřebuje ještě tak 10let výboje aby dokázala vyrábět auta srovnatelná kvalitou s konkurenčními značkami pak taky zákaznický servis a hlavně quality check než něco opustí jejich fabriku.

  • Jsem vysoký 192cm a proto koukám na nohy. Vy jste asi taky dost vysoký a poloha Vašich noh při řízení je šílená. Musíte být unavený z delší cesty, nebo jak s Vám sedí?

  • Dobře natočené... A názor naprosto chápu a sice jsem ještě v Tesle nejel, tak já jsem zastánce toho, že k autu musím mít vztah. Na druhou stranu mám rád nové technologie, takže rád bych Tealu měl. Je to škoda, že to není doladene na obou stranách. Díky za video.

  • Mal si skúsenosti s autopilotom v zime, keď boli zlé cesty a šmýkalo sa? Jazdí autopilot inak keď je vonku pod nulou?

  • Dovrý den, já jsem si to video pustil s odstupem znovu, abych nepsal odpověď v emocích :-) . Tedy mám TM3 Long Range bez performance a NTA. Jezdím s tím 14 měsíc, tedy o něco málo kratší dobu než Petr Mára. Se vším kladným, co Petr Mára napsal souhlasím. Dojezd v létě 450, v zimě 350 zcela s přehledem a rezervou. Za mne je u toho dojezdu důležitá jedna věc. Dříve s obyčejným autem jsem jel klidně 700 km v kuse. A přijel domů nasranej, unavenej, hladovej atd. Teď prostě max po 300 km zastavím u nabíječky, najím se projdu se a odpočinu si. Domů jezdím více v pohodě. Tohle je pro mne extrémně důležitý bonus. Ono celkově se mi trochu změnil životní styl. Čas u nabíječky využívám prostě k nějakým aktivitám. Procházky, golf atd. Tedy v průměru 10 km chůze denně již druhým rokem a 10 procent hmotnosti taky dole. Emocích u auta vůbec nerozumím, takže navíc co přesně má Petr Mára na mysli :-) Ale emoce vnímám spíš v okolí. Dost často, když někde zastavím, tak dojde tatínek s dětmi a chtějí se podívat a vykládat. A to mi přijde super. Kluci si auto vyfotí, případně je svezu. A to mi přijdou strašně důležité emoce, kterým rozumím. To jestli auto dává zpětnou vazbu či nikoliv, tomu nerozumím. Tím neříkám, že to pro někoho nemůže být důležité. Pro mne je to pod mou rozlišovací schopností. Ale u TM3 mi po roce vadí jiné věci. Takové ty praktické. Ruční zavírání kufru, odřené plasty v kufru a jiné kraviny, které obtěžují. Dlouho se taky nedaly sehnat střešní nosiče. Nedoplacené DPH z Rakouska. To jsou věci, které pro mne snižují mírně hodnotu té investice. Za mne tedy, já bych už jiné auto nechtěl. Zůstanu Tesle určitě delší dobu věrný. Těším se na Y i Cybertruck. Petře Mám jeden dotaz. Kde jste si nechal změnit barvu auta? Ta žlutá je super. Je to velký problém? Díky moc za odpověď JB

    • člověk nebyl načichaný spodin a špinavý od hlavy k patě. Za mě benzín je benzín!

  • Emócie v aute ano ten zvuk motora ano soferovanie je droga

  • Po 20 000km s TM3 LR souhlasím že na naše silnice Performance je nesmysl. FSD jsem také nekoupil a Petr to tady potvrdil že jsem neudělal chybu. A zpětná vazba vozu? To auto je těžký, má nízko těžiště a řidič si na to velmi rychle zvykne že může jet do zatáčky na prase a ven z ní stějně. Fosil který má motor vpředu nebo vzadu je jasný že je velká zpětná vazba neboť to auto se kroutí jako když ždímete hadr. Varování před nebezpečím bezkonkurenční. Škoda že to tady Petr neuvedl. Rychlost reakce upozornění při náhlém zpomalení vozu před vámi je neskutečně rychlá. A pro všechny fanoušky Petra Máry: kdo uvidíte bouranou TM3 na předek má u mě 1000Kč. To co vidíte dnes a denně v kolonách jak to ti lidi do sebe perou že to někdo neubrzdí tak dám ruku do ohně že TM3 to do nikoho nenajebe. A zpětná vazba? Ta mě je ukradená pokud zvážím že v tom autě se cítím bezpečně jako v žádném jiném. Kolik vás tady komentujících to někdy nedobrzdilo že a BUM :-)

  • Je zábavné, že jsem nerd a zároveň petrolhead. Emoce jsou pro mě za volantem kritické, a proto jezdím v BMW 5 2019. Trochu mě mrzí, že BMW do tohoto segmentu ještě nezabrousilo - Porsche je moc drahé, i3 je nákupní taška, i8 je drahá blbina.

  • Myslím si, že elektromobily se nikdy masově neuchytí, je to jen mezistanice nějaké úplně nové technologie, která teprve příjde. Ale nejvíc mě vadí, že se člověku z toho dělá blbě. Nevím jeslti je to o zvyku.

  • Super video, ocenuji uprimnost!

  • Barevně sladěné triko v záběru o zrychlení s košilí 😏

  • clovek co ma pod sebou co ma od toho ocekavat. Udelal si moc krasnou recenzi.🙂

  • B-Roll lepší ako väčšina auto-moto relácii ❤️

    • generacím :-) Nemám rád americký patos kolem Tesly, ale jinak by se páprdové akcináří od VW vůbec nehrnuli do ID3 v této dekádě :-)

  • Zdravím. Souhlasím s mnoha podstatnými věcmi. Oceňuji shrnutí , skvělá práce 👏Přecházel jsem mentálně na EV rok. A zvolil jsem to co říkáte, TM3 LR bez FSD. Po půl roce a 13ti tisících km jsem rád za to rozhodnutí. Mám Teslu jako symbol a technologii, vidím nedostatky i progres v řešení. A vidím také neschopnost (zatím) ostatních tradičních automobilek vymyslet něco nového nebo se alespoň přiblížit Tesle v jejich silných stránkách. Nejsem ultras, ale zatím to mám tak, že bych do toho šel znova. A úspora provozu je neskutečná, zvlášť když můžete nabízet doma za NT.

  • www.autoforum.cz/zajimavosti/majitele-tesel-ukazali-fotky-dokumentujici-i-nadale-tragickou-kvalitu-vyroby-aut/?fbclid=IwAR1HddKOH_pzyRwmbSSQ1Df4F4SFZPiSj3qF1vy6SlUo98wXIhrX-KoVYD4

  • To mluvení o řízení (kolem 5 minuty) bych na tomhle kanále nečekal. O to víc překvapilo :) ... a samozřejmě souhlasím. Edit po konci. Velice dobře popsané. A souhlasím s tím. Tesla je výborná přepravní kapsle, která je i přes všechen výkon trochu sterilní 🤷‍♂️.

  • 4:08 hahaha

  • Princip nezávislého autonomního řízení měla už Lada Niva v Návštěvnících, navíc uměla i krtkovat. ;-)

    • Jsem sice fanda hodinek i smartwatch, ale upřímně mě nikdy nenapadlo mít na jedné ruce klasiky a na druhé smarty....

  • škoda že si nespomenul bezpečnosť, veľa ľudí si kupuje auto hlavne kvôli bezpečnosti seba aj celej rodiny a tam je tesla najlepšia na svete, nehovorim co sa tyka autopilota, tam treba stale davat pozor a niektori ludia to beru na lahku vahu ale konštrukčne, ked mate havariu, tak v tesle mate najvyssiu sancu prezit aj podla nezavislych testov

  • Tesla aneb TEchnicky SLAbé jako každý elektroauto. Auto má být na benzín nebo na naftu. A když takové TEchnicky SLAbé blafne? Dopadne to přesně takhle a to se týká každého elektroauta. 1url.cz/CM6XP A koneckonců k k čemu auto, které má tyhle mouchy: Vysoká cena elektromobilů Mezi primární nevýhody elektromobilů, které brání jejich masovému rozšíření, patří bezesporu vysoká cena. ... Nízká kapacita baterií a krátký dojezd. ... Pomalé a složité nabíjení ... Problematický provoz v zimě ... „Špinavý“ zdroj elektřiny. ... Propad příjmů státu z pohonných hmot. ... Recyklace baterií Až se tyhle mouchy vychytají tak to bude OK, ale to ještě nějakou dobu potrvá.

  • Tohle video mě připomnělo vlastní zážitek elektro / benzínová motokára .. ne že by elektro nejelo, ne že by byla špatná ... ale prostě tomu něco chybělo, výhodou bylo pouze to že člověk nebyl načichaný spodin a špinavý od hlavy k patě. Za mě benzín je benzín!

  • nabyl dojmu, ze jsi prilis elektro-fanatik a ja jako petrolhead uznavam hybrid technologii, ale ciste elektro (zatim) ne a vazim si priznal tu ridicskou stranku veci.. 👍

  • emoce jsou důležité... jak o ně dojdeme, budeme jenom roboti...

  • Dobrý den, děkuji velice recenzi, která -konkrétně pro mě- velmi přínosná. Osobně vůbec neřeším pohon auta (benzin, nafta, elektro, lpg, cng,...) Jsou pro mě důležitější jiné věci. Nicméně už tak rok přemýšlím nad elektroautem. do práce to mám 17km a wallbox bych mohl mít doma. A takový můj vysněný vůz byl tesla 3 performace. A jeden z hlavních důvodů byl autopilot (driftování oprvadu nevyužiju :-D ). A tohle mě od koupě odradilo, přeci jen není to auto okolo 300k, a za ty peníe to (podle mě) málo muziky

    • Pekna lokace na zacatku videa chodim sem casto hraje se tu i airsoft

  • Já děkuji za celou tu řadu o Tesle a elektromobilech . Díky tomu jsem se začal o elektromobilech a jejich problematice či neproblematice , výhodách a nevýhodách více zajímat . Ze začátku jsem byl spíše skeptický, ale díky tvým videím a videím ze zkušenostmi dalších lidí , začínám sám o elektromobilu opravdu vážně uvažovat . Co se týče potřeba emocí za volantem . Za mě byla důležitá daleko více v mládí , kdy ježdění byla více zábava než povinnost . Ve chvíli , kdy jsem si pořídil rodinu , přestěhoval se mimo město, objevily se úplně jiné priority . Bezpečnost , pohodlí ,prostor pro cestující , prostorný kufr , pořizovací cena , cena za údržbu a servis a podobně . Auto se stalo více nutností než zábavou . A s tím postupně mizela i potřeba větších emocí za volantem . Ne , že by mě nebavilo dál jezdit . Jen prostě auta různých značek v té dané kategorii , kterou díky rodině a potřebám preferuji jsou si více méně jízdními vlastnostmi celkem podobné . Rozdíly tam samozřejmě jsou , ale ne až tak markantní . Nic co by mě obrazně vystřelilo ze sedačky a donutilo mě říct WHAAAUUU .

  • Díky za video a hlavně za shrnutí. Ten pocit, to je přesně to, co je pro spoustu lidí důležitý. Už první video s představením Tesly, jak to nelícuje a něco vrže, tak mě obrovsky zklamalo, že auto s takovou cenovkou kašle na detail..

  • Mal si skúsenosti s autopilotom v zime, keď boli zlé cesty a šmýkalo sa? Jazdí autopilot inak keď je vonku pod nulou?

  • self driving ted stoji $8000

    • takové časy se už asi nevrátí. :)

  • Parádní recenze! Jen za mě cíl Muska je zachránit planetu, pokud to půjde. Zní to pateticky, ale podívejte se na rostoucí CO2, kdy nejde o pohádku na strašení dětí, ale reálnou hrozbu. Opět doporučuji nastudovat, co se stane, když množství CO2 překročí "break point" hodnotu. Pak mi připadá, že Tesly jsou vlastně až přehnaně luxusní a nehledám u ní "zážitkové auto". Ono také může příjít doba, kdy největším zážitkem bude mít čistou vodu, potraviny a vzduch a i zábavná MX5 bude spíše symbol zla a bezohlednosti vůči dalším generacím :-) Nemám rád americký patos kolem Tesly, ale jinak by se páprdové akcináří od VW vůbec nehrnuli do ID3 v této dekádě :-)

  • ...super upřímný, to je čirá radost :) Emoce jsou důležitý určitě i u aut, aspoň u mě. Je to dost podobný jako se ženami, když tam není “ to vono”, není proč se vracet :)

  • Před pár lety jsem četl článek, který zmiňoval názor odborníků Mercedesu a ti se vyjádřili v tom smyslu, že plně autonomního řízení dosáhneme někdy okolo roku 2050. Podobný názor zveřejnilo i BMW, kde měli stejný odhad, +/- pět let. Dával jsem na to tehdy odkaz a schytal desítky mínusů za to, že je to nesmysl a plně autonomní řízení tady bude za chvíli. Nevím, co si o tom myslet dnes, ale vypadá to, že v Mercedesu měli pravdu. Sám jsem si tuhle funkci vyzkoušel nedávno a je to děsně stresující. Tomu systému nelze věřit, je to taková loterie s vlastním i cizími životy. Člověka snadno ukolébá, že to chvíli funguje, třeba na prázdné a rovné dálnici. A pak to auto najednou udělá nepochopitelný kiks, který vás tak vyděsí, že už nikdy žádnému rádoby autonomnímu systému nebudete věřit. Tesla znovu propaguje plně autonomní řízení, které je údajně na dosah. Já si ale myslím, že těch proměnných v provozu je strašně moc a bude nesmírně obtížné vyvinout systém, který dokáže ohlídat 99% z nich. Tady nejde jen o hlídání jiných aut na silnici, ale zejména o řešení nenadálých situací, změn počasí, stavebních uzávěr apod. Umím si jen představit, že za nějakých 10 let se už snad objeví systémy, které budou celkem bezpečné pro jízdu po dálnici. Nic víc bych v tomto kratším horizontu nečekal.

  • Úžasné video, na které jsem dlouho čekal. Jsem člověk co má rád auta, které ale má nějaké charisma a řekněme nějaký vztah. Celkem jsem se bál podívat na vaše video, říkal jsem si, jak jsem viděl vaše první 2-3 videa od té doby co jste si pořídil teslu. Tak jste tam byl dost nadšený a obával jsem se, že si ty chyby nebudete přiznávat, ale omlouvám se! Skvělé video a musím říct, že máte můj velký obdiv.

  • Plně s Vámi souhlasím, Tesla mě velmi zajímala, ale bohužel, velmi mě vadí, že nemá super kvalitu zpracování. Momentálně plánuji koupi elektromobilu v roce 2021 a zatím u mne vyhrává Hyundai Kona a pravděpodobně nový model Hyundai Ioniq 5, který má mít systém 800V.

  • Jsem sice fanda hodinek i smartwatch, ale upřímně mě nikdy nenapadlo mít na jedné ruce klasiky a na druhé smarty....

  • Zdravím, zajímalo jaké by bylo srovnání "radosti z jízdy" mezi Teslou a nějakým mainstreamovým vozem typu Octavia, Golf apod. Jinak zklamání z FSD je pro mě velké překvapení, zatím si uchovávám naději, že Waymo to má odladěné lépe.

  • Teslou jsem jel a přišlo mi jako papundeklový, předražený a zbytečný auto bez emocí. Navíc přístrojová deska je s tím svým displejem prostě hnus, navíc nebezpečný, byť jakoby hrozně “cool”. Tak to je, netřeba příliš rozebírat :).

  • Upřednostňuju auta a motorky, u kterých mě baví řízení a projížďky jen tak, čistě pro zábavu. Vozidlo by mělo s řidičem komunikovat spíš přes volant než přes dotekový displej. Tak to vnímám já a chápu, že řada lidí k tomu může přistupovat jinak. Vlastním - mimo jiné - auto, které je velmi praktické, ale k tomu nabídne i velkou porci zábavy.

  • Velmi dobré shrnutí. Jako bývalý dlouholetý motoristický novinář říkám, že tohle je super formát, který si novinář v redakci nemůže dovolit - tu opravdu jednoduchou pocitovku podpořenou skutečným užíváním. Oceňuji větu, která tam zazněla sice několikrát, ale tak trochu asi nakonec zapadla - elektromobil si může dovolit ten, kdo si může dobíjet auto doma nebo v práci. Což bohužel v téhle zemi odstřihává přibližně třetinu lidí, kteří bydlí v nějakém paneláku nebo v bytových domech, protože prostě na tom sídlišti nebo moderních developerských projektech ta možnost není. Nebo je, ale třeba čtyři nabíječky. O kancelářských budovách nemluvě (kupříkladu nejnovější AFI City na Kolbence má na 300 míst 1 dobíjecí stání). Přesto - co mi chybí je, že tu nepadlo ani slovo o ceně. Že ta u trojky v základní konfiguraci začíná na 1 300 200 Kč. Vím, že poměřovat všechno cenou není až tak košer, ale když už poměřujete auto pocitem z jízdy, tak i ta cena by možná chtěla zmínit. I v tom můžeme spatřovat emoce. Koupit si auto za jeden a půl milionu a neustále se potýkat s aktualizací softwaru, že se stahují okénka, nefunguje otevírání, nesvítí jedno světlo apod... WTH!

  • Pekna lokace na zacatku videa chodim sem casto hraje se tu i airsoft

  • Kdyby si byl nyní v situaci, kdyby jsi věděl, jak na tom Tesla je, šel by jsi do toho znovu? Popřípadě nad jakým autem by jsi zvažoval?

  • ta kvalita tesly je skoda, na kolko je drahe to auto

  • Tesla Model 3 vybavená FSV - Full Slav Driving :-D

  • Dobry den Petře, Nechtěl byste udělat recenzi na elektro Koloběžky? Hodně by mě to zajímalo a na CS-tv toho moc není 😁

  • Já tomu říkám ''sžití se s autem''. Mám vyzkoumáno, že mě to zabere takových 1000km než se s autem sžiju a stanu se jeho součástí. Zvláštní je, že mám pocit že po sžití se dokážu zamilovat do každého auta, které jsem doposud měl. :) Největší odezvu mi dávala kdysi mé první auto Škoda 120LS. U té člověk cítí ve volantu každý kamínek. No jo, ale takové časy se už asi nevrátí. :)

  • Jsem nerd asi, miluju auta. Vzdycky kdyz vidim nejakou takovou recenzi tak si rikam proc si nekdo z vas nevyzkousi uz 10 let nemecky auta v cenovce jako tesla. Mam bmw 7 nejdriv 2016, ted 2020 a tesla je k smichu.

  • Skvělé, pane Máro. Tak si představuji objektivní pohled na věc.

  • No a teď si pusťte jakýkoli díl od ,,Tesláček" Tam je to absolutně pro Tesla. Všechno nej, všechno v ,,ažůru" všechno super. TOHLE je naprosto střízlivý pohled. Jinak elektroautům fandím.

    • Podobny neprijemny zazitok je vraj i s Porsche Taycan. Ak by sme to teda exrapolovali viac do buducna, tak ak auto prevezme kontrolu nad vodicom, tak ten to nedoceni jedine

  • 9:30 nevím jestli to je schválně, alee Tesla ma asi dobrý business na čepy, když se hned dojeb*u

  • (Alfa Romeo Giulia QV je auto s emocemi.) Elektrické auto je podle mého názoru stále jen určeno pro jízdu po městě. Na to bych si elektromobil pořídil, nicméně né SUV, se kterým budu mít problém parkovat. Budoucnost vidím ve vodíku (hlavně kvůli dojezdu) a myslím si, že vývojáři taky, jen obrovské investice do čistého elektra nedovoluje vývoj vodíkových aut.

  • Pořád mi asi nedochází jakým způsobem se nakupují tyhle auta. Když si kupuji nějaký model auta tak se s ním přece před objednáním nejprve projedu a potom před zaplacením ho přeberu = zkontroluji jestli je OK. Nevyvolává emoce? No tak ho neberu. Nemá slícované díly a vadí mi to? No tak ho neberu. Jednoduché jak facka a ne že pak trpím a nakonec o tom natočím ufňukané video na YT. Tohle chování neposouvá dál ani zákazníka ani výrobce.

  • Mne sa lubia tvoje hodinky: premyslal som nad nimi a ze sa pozriem do Sharonu ci ich tam nemaju alebo som premyslal nad keramickymi ciernymi bondovkami ak ich tak smiem nazvat ale bez vlniek. :d ale je super, ze vyuzivas obe zapastia, frajer. :-))

  • Ahoj Petře, nesleduji Teslu úplně dopodrobna, ale z toho, co jsem zatím četl v kombinaci s tvým videem mi vychází dvě věci. 1. Ohledně autopilota - myslím si, že je možné, aby auta jezdila úplně autonomně pouze v provozu, kde bude 100% aut autonomních. Pak nikomu nebude například vadit, že z dálnice sjíždíš rychlostí 50 km/h. Pojedou tak totiž všichni a nebude tam ten element "spěchajícího řidiče", který je za tebou v této rychlosti nervózní. Aby byly auta schopna jezdit ve "smíšeném" provozu 100% autonomně je buď velmi, velmi daleko nebo nereálné. 2. Jak jsi mluvil o tom, že z jízdy s Teslou nemáš moc řidičský zážitek. Někde jsem četl, že by Tesla chtěla, aby její auta byla sdílená a třeba během toho, co jsi v práci tvoje auto jezdilo s někým jiným a tobě třeba něco vydělalo. Myslím, že pokud lidé z toho auta nebudou mít takový zážitek, jejich vazba na auto bude slabší a teoreticky by mohli být svolnější k tomu auto půjčovat ostatním. Prostě by ho opravdu brali jen jako něco, co je dopraví z bodu A do bodu B a ne třeba jako součást jejich osobnosti. Jinak díky za tohle video! Martin

  • Vždycky jsem se snažil vybírat auta s duší, s emocí. Chvála bohu se mi to snad vždy podařilo. S Vašim názorem na Teslu se ztotožňuji.

  • Ahoj Petře celkem mě zarazilo když sis tohle auto koupil, z mýho pohledu to je jako kdybys přešel na levný Android kteří na první pohled vypadá super ale vůbec nefunguje. Defakto tady popisuješ že tesla má být o softwaru ale vlastně ani on nefunguje😔. Čau ti ať ti ještě dlouho slouží a hlavně ať s ním někde nebouraš😉

  • Termín “emoce auta” je zajímavá :-). Rozhodně sednu-li do auta, splynu s ním, cítím, jak se auto zachová. Preferuji kontrolu, naftu, řízení si užívám, baví mě, přesto Tesla fandím, vč. vesmírného programu. Trefné zhodnocení Tesla VS Apple resp. Musk vs. Jobs. Díky za osobní postřehy.

  • Skvělá recenze

  • Podle mě hledat emoce od Tesly je trochu kontraproduktivní! Jako jasný jsem geek/nerd momentálně mám benzínové auto a beru ho jako prostředek, co mě dopraví z místa A do místa B. Nějaké emoce a závodení podle mě na silnici nepatří. Tím pádem emoce od auta nepotřebuju. Jediné, co mě fakticky děsí je, že jsem si všiml, že SW v Tesle není podle mě ani v betě... Jako další auto Teslu chci a věřím, že i s tím, co popisuje Petr bych se srovnal. Otázkou je jak to bude s tím "autopilotem". Před rokem bych řekl, že do 2-5 let budou auta moc jezdit sama a v současné době tomu nevěřím. Bohužel.

  • Děkuji za obrovskou dávku upřímnosti. Jako majitel bmw i3 ale i mazdy mx-5 plně rozumím . Teď přichází doba kdy každý začne produkovat elektroauta a hlavní kritéria budou dojezd-cena-kufr. O řidičské zážitky , mimo amerického zrychlení po přímce, bohužel půjde až v druhém plánu.

  • PROSÍM TĚ! Už nenatáčej. Myslím to vážně. Je mi za tebe trapně...

  • Podporuje Tesla OS NordVPN? :-D Díky moc za skvělé shrnutí, osobně bych SW autem nedal přednost před skutečným propojením mezi řidičem a strojem. Jsem zastáncem toho, že řidič má chování auta plně vnímat a reagovat na jeho odezvy. A to myslím i u běžných, konvenčních aut. Pokud toho člověk není schopen, měl by spíš spoléhat na veřejnou dopravu obsluhovanou řidiči, kteří toho schopni jsou. Je totiž sndno vidět, kdo auto (skutečně) řídí a kdo (jen) jede - v tom je velký rozdíl...

  • To starý auto co jsem měl 4 roky 23:15 like , Mám 14 let zánovního ropáka.

  • Výborná recenzia po dlhšej dobe používania. Práve pri tesle som dúfal že bude spätná väzba a teda odozva auta dosť nastavitelná tak aby si jazdu užil aj milovník aut a rovnako aj osoba ktorá chce len vozítko z bodu A do bodu B. Táto informácia je teda dosť sklamanie. Aj ta kvalita spracovania by už po rokoch mala byť lepšia, no zatiaľ pôsobí na mňa tesla ako lacné auto za prémiovú cenu. A to som im fandil a veril že takéto veci vychytajú časom. P.S. ta hláška “nový video” je trochu vtipná najmä keď mi youtube občas ponúkne aj rok staré video v ktorom táto hláška zaznie rovnako ;)

    • Nevyrobíte auto, které uspokojí "všechny". To je nonsense. Prostě tohle jde tímto směrem, jiné zas po zážitku...

  • Petře, moc díky za upřímné hodnocení. V souvislosti s Teslou se člověk v 99 procentech případů setká s fanatismem z obou stran. Osobně jsem totál petrolhead, nicméně si dokážu představit, že je možné užít si řízení i když pod kapotou nebublá V8, ale 400V :)

  • Když Teslu tak levně aby mě ty miliony nemrzely a když levně tak Enyaq !

  • Podobny neprijemny zazitok je vraj i s Porsche Taycan. Ak by sme to teda exrapolovali viac do buducna, tak ak auto prevezme kontrolu nad vodicom, tak ten to nedoceni jedine ze by sa zmieril s ulohou spolujazdca. www.novinky.cz/auto/automoto-testy/clanek/prvni-jizda-s-porsche-taycan-elektromobil-pro-ridice-nabidne-na-okruhu-az-neprijemny-zazitek-40334888

  • bez emocí ? :) this is the fast fun thing it is an AK47 disguised as a butter knife cs-tv.org/tv/video-ZXquGvwzcxE.html

  • Zdravím. Po Vašich videích jsem koupil právě T3 Long Range bez FSD. To auto bych si koupil znovu. Předchozí auto Octavia RS 300 PS byla komunikativní a k tomu kamarád. Ale s Teslou jezdím radši. Mám ale najeto zatím jen 6t. km, tak ještě není čas něco seriózně hodnotit.

  • Nez se nekdo rozkouka, ja uz jsem s Teslou u dalsiho semaforu a cekam na cervený 😃

  • ráno jsem zase s úsměvem do něj nastupoval. U Mini je to zatím nejvyšší látka - Taycana jsem zatím nezkoušel.

  • Separátně bych sem hodil vizi autonomního automobilismu v EU, USA (Japonsku, Číně). Podle mě ze začátku půjde jen o silnice, které jsou oddělené od obydlených částí, místa, kam nemůže vběhnout dítě (a s co nejmenší pravděpodobností ani zvíře), kde nejezdí cyklisté apod. Tedy dálnice, dejme tomu městské okruhy. Silnice se budou pro autonomní mobilitu nějak speciálně upravovat ať už nějakými "majáky", tak určitě značením (něco jako silnice pro autonomní vozidla). Možná vzniknou autonomní pruhy na dálnicích, kam bude možné vjet, auto se přepne do povinně autonomního režimu, vy mu jen nastavíte, kdy chcete sjet a můžete si třeba číst (v USA jsou napřed, mají už extra prohy pro carpooling, stačí přeznačit). Je možné, že vzniknou dokoupitelné autonomní jednotky pro neautonomní auta pro tyto účely. Ze začátku se toto nejdříve vyzkouší v nákladní přepravě. Ideální věc, kamion najede na dálnici a rychlostí 90km/h v autonomním pruhu pojede 600km a řidič nemusí nic dělat (jen být připoutaný pokud nevznikne nějaký úplně izolovaný pruh). Časem se asi připojí i větší silnice. Dejme tomu, že by se silnice první třídy upravily pro autonomní řízení. Např. Praha - Kutná Hora, kde asi nikdy nebude dálnice. Silnice bude mít nějaké sjednocené značení, jiné barvy a značky, aby bylo jasné, že se na ni pohybují autonomní vozidla a zároveň aby autonomní vozidla věděla, že se tam mohou chovat autonomně. Auta budou také označena tak, aby bylo zřejmé, že jsou autonomní. Lidé si po pár excesech postupně na život s tím, že tam jezdí i autonomní vozidla zvyknou. Přístup společnosti bude samozřejmě skeptický a lidé budou chtít jezdit po svém, ale třeba objeví přidatnou hodnotu v tom, že si budou moci za cenu pomalejší jízdy po autonomní silnici odpočinout a třeba dopsat maily nebo kouknout na Netflix. Autonomní auta budou muset řešit komunikaci mezi sebou, ale neměly by zapomínat i na komunikaci s auty neautonomními, která prostě nezmizí. Věřím, že by např. autonomní auto (hlavně nákladní) na silnici první třídy mohlo umět vyslat signál neautonomnímu autu, že je bezpečné jej předjet (i třeba sdílením přední kamery, dle výbavy..). Ve městech se autonomie začne postupně uplatňovat u MHD, města vyznačí autonomní pruhy pro autobusové a trolejbusové linky, u tramvají to bude jednoduché. Bus pruhy se stanou pruhy i pro autonomní auta. Později mohou začít jezdit auta bez řidiče. Nejdříve na přepravu nákladu, později i jako menší taxi služba, ale opět jen po připravených trasách. Nevěřím ale, že kdy bude možné mít autonomní vozidla, která dojedou kamkoliv, kdekoliv, kdykoliv. Že autu řeknu dovze mě na chatu do hor a on to zvládne i po okreskách a polňačce. Nevěřím, že v plné autonomie bude možné projet několik států EU od Řecka přes Bulharsko, Rumunsko, Maďarsko, Rakousko, Itálii, Francii po Španělsko a Portugalsko nebo Pobaltím a Polskem do Česka. O mimo EU nemluvě jako Ukrajina nebo Balkán. Zeměmi naprosto rozdílnými, zeměmi s různým stylem provozu, značením, pravidly na kruháčích, pravidly na přechodech atd. Na to Musk zapomíná, na to Musk v Evropě tvrdě narazí. Není to totéž jako jet z Miami do Seattlu. Stejně jako na železnici vznikl systém ETCS, musí vzniknout něco pro autonomii, jinak to nikdy společensky nemá šanci uspět.

    • Tesla je jako android.... A ty jses zvyklej na Apple 😁

  • Tohle video se mi moc líbilo a to jsem petrolhead, který elektroauta fakt kritizuje. Videa od Petra a Teslacek mne trochu vzdělala. Takže nyní to vidím tak, že s teslou bych žít uměl, neomezovala by mě příliš (i když nenabíjím doma a i v práci by to bylo problematický), ale dalo by se to. Pochopil jsem, že Tesla je pro informované lidi, prostě člověk musí vědět co od toho auta chce, co od toho očekávat a dle toho si ho nakonfigurovat a posléze nastavit. Oč smutnější je vidět hlavně v Severní Americe, kdy teslou jezdí milionářské dětičky co to dostaly od papínka k narozeninám na "flexing". Nicméně asi bych to auto nechtěl kvůli té emoci. Jak nejsem moc dlouhodobý řidič, tak i taková Felicie nebo třeba Citigo vám dají emoci. Tesle (a Applu) ale nelze upřít fakt, že žene elektromobilitu kupředu a ostatní automobilky se díky ní posouvají mílovými kroky a třeba jednou se ten elektrický ideál pro všechny objeví byť ne nutně u Tesly. V čem mě Tesla zklamává, že Muskovi je mimoamerický trh dost ukradený (jen zdroj peněz) a produkt ladí jen na severoamerické reálie.

  • Nie je nad klasický 8 válec. Len autá z 80 a 90-tych rokov 20 storočia majú ducha a nezabudnuteľný zážitok z jazdy. Napríklad BMW E38 740i alebo Mercedes-Benz W126 500 SEC.

  • Hade, ted jsi mi znicil celej svet. Takze se zas budu muset presvedcovat, esli skodovka nebo kia, a nebudu setrit na teslu? chjo

    • ale video hodne dobry, dik

  • Tak tohle bych od PM nečekal. Podle mne je důležité jak se na to koukáš, je el. auto - auto nebo elektronická hračka? Podle mě je auto i moto to co by mělo vyvolat emoce i přepravit tě z místa na místo. A taky potřebuji vlek a to asi u takového vozidla prozatím není to o čem se mluví. Auto pilot je nereálný pokud nebude jeden druh vozidla na silnicích včetně kompletní infrastruktury vozovek a dopravního značení s tím související. Možná více druhu vozidel, ale s kompletní výměnou dat a vzájemnou komunikací na vysoké úrovni. Ty používáš inkognito VPN, ale nevadí ti sdílení dat pro Teslu???????? V tom si docela odporuješ. Je ale celkově zajímavé že Tesla jako výrobce vozidel, se až na nějaký kvartál nedostala do ziskovosti a investoři tam dokážou rvát peníze i 10let, Elon Musk je v tomhle neskutečně přesvědčivý. Normálně by taková firma zkrachovala, ale dnes se prodávají sny a pocity sounáležitosti, zmizelo kritické myšlení a ověřování si zdrojů. Lidé mi přijdou více a rychleji manipulovatelnější než za dob socializmu, ale to je prostě dobou a já na to mám takový pohled. Díky PM za takové video, i když tě něžeru a nejsem kovaný příznivec. Jako zdroj informací a jistých pohledů na věc jsi pro mne ok. Prima den ať se daří, Jdu si užít desmodromický rozvod na motoru a emoce.

  • Tenhle styl videa se mi líbí, připomíná mi ty videa, která jste točil ve starém studiu, málo efektů, rychle k věci, jednoduché.

  • Super video🤩 Pro mě osobně jsou u aut emoce jedno z nejdůležitějších🤪😃 Nedokázal bych překousnout ty detaily Tesly, to bych nedal😖 Bohužel jsem ještě neměl možnost se Teslou svézt, ale určitě bych chtěl, abych si mohl udělat 100% obrázek o tom autě 😃

  • Máme teslu v práci a těším se až ji budu moct otestovat a říct pak své názory a pocity. Ale po tomhle videu začínám být skepticky až zklamaný, protože jsi mi možná malinko zkazil iluze. No uvidíme až se vrátíme ze servisu.

  • Ahoj, jsem rad, ze nekdo kdo je vlastne teslar se dokazal odprostit od toho wow efektu a udelal skutecne zhodnoceni. Ja jsem mel teslu model S 100, 3 dny a mel jsem presne takove pocity kvalita u auta za 3m otresna neco me prijemne prekvapilo neco zase nefungovalo. To proste u BMW, Audi v tehle cenove hladine neni mozne. A jako vyznavac sportovnich aut tesla byla ridicsky uplne mrtva a doslova me vadilo, ze netusim co se dele pod koly pridani na vyjezdu ze zatacky a podobne. Taycan je pro me pojeti elektroauta, ktere neni jen posunovadlo, ale neco, kde se clovek tesi na dalsi zazitek tesla bohuzel nikoliv. Ikdyz uznavam, ze Tesla odvedla neuveritelnou praci neni to vyrobce aut ale zajimaveho SW. S tim autopilotem my kamaradi rikali at ho vubec nezapinam a z recenze chapu proc:-)) diky za objektivni recenzi, ktera u vyznavacu Tesly neni moc obvykla:-)

  • BRZ ma srdce.

  • Chtěl jsem Teslu, ale teď se mi změnil názor.

  • 1) Teslou si pořizujeme dokonalého BigBrothera /sběrače dat/ i celému svému okolí. Auto nesbírá a neposílá jen data užitečná pro vývojáře a výrobce vozu ale dává k dispozici i data prodejná jiné "sběratelům". Ty se sice ochráníš VPNkou atd. ale auto si v oblasti datového sběru dělá a bude dělat zcela co chce. 2) Na puštění volantu s auto pilotem jsou třeba fakt pořádný koule, obdivuju Tě. To bych nedal ! Zejména s ohledem na to, že právní odpovědnost za cokoliv se stane, máš Ty. 3) Díky moc Ti za velmi střízlivý pohled !

  • cieľ tesly je urýchliť prechod na obnoviteľné zdroje energie, a urýchliť prechod na EV tak aby boli dostupné pre všetkých, a s tým koľko majú objednávok tak sa sústredia na kvantitu, a ktorýkoľvek najnovší model od hocijakého autovýrobcu má muchy a tesla nieje výnimkou. S tým si musel rátať, že keď máš teslu skôr ako väčšina ľudí, tak bude mať niake nedostatky, to je daň za najnovší model. Otec si kúpil Kodiaqa hneď ako vyšiel, plast ktorý chráni dvere sa dobre nezasúval a teraz po 3 rokoch sa odtrhol, a ešte pár drobností, mama si kúpila Kamiq a mala problémy s rádiom a to nie sú jediné prípady. Áno som zastancom tesly, tvoje názory sa mi páčili a s tým ako tesla pokračuje a koľko zmien robí na autách behom týždňov ( nie rokov ako iný výrobcovia) si myslím že o kvalitu bude postarané v dohľadnej dobe.

  • Hodnocení je velmi přesné. Každý bude mít jiný názor podle toho, na kolik procent chce být ještě řidič a na kolik procent cestující. Jsem motorkář, emoce z jízdy jsou na prvním místě. Cítím to stejně jako Petr. To posuzování AI o proti tomu jak by se choval samotný řidič. Je to jako když jedete s někým kdo má řidičák týden. Každou křižovatku trnete... je to o nervy až to nakonec vypnete.

  • Hlavně to rychle prodat než to nebude nikdo chtít :) Za Komunistů se o špatných autech říkalo to je auto na baterky :):):) Mám 23 let staré auto je spolehlivé opravy téměř zadarmo oproti tomu co stojí u dnešních aut nic neřeším nestahuji aktualizace nepřemýšlím o nabíjení prostě auto za 50 000 Kč co jsem koupil starší a jezdí už 13 let v pohodě :) Jen dotaz opravdu si myslíte že někdo bude plánovat kde dobít kolik času jestli dojede jestli si zatopí jestli aktualizuje sw jestli nechcípnou baterky jestli neuhoří :) Po pravdě jsem energetik mám elektrickou motorku elektrické auto chci také , ale za těchto podmínek NE :) Jinak řečeno nechci programovat i auto nechci přemýšlet kdy chcípne baterka nechci se starat o krám jako o dítě vy ano OK tak si to užijte a až to dotočíte kupte AUDI v plné palbě v turbo v benzínu a přestaňte to řešit :)Ok :)