Mondo Makeover: Joana Ceddia Edition

čas přidán 8. 08. 2019
Hi Beautiful! The time has come to give THE Joana Ceddia a Mondo Makeover! Beautiful before, beautiful after (just a little more extra).
JOANAS VIDEO ▷bit.ly/2YWVNjj
JOANAS CHANNEL ▷ bit.ly/2scCRyP
JOANAS INSTA ▷bit.ly/2yOJQBi
JOEL (MAKEUP ARTIST) INSTA ▷ bit.ly/2MR0aaF
SHOP MY NEW MERCH ▷ goo.gl/VN6tVD
SUBSCRIBE TO BRAD & ERIC ▷ bit.ly/2LZY3nB
SHOP XMONDO HAIRCARE ▷ www.xmondohair.com/
SOCIALS:
INSTAGRAM ▷ instagram.com/bradmondonyc/
TWITTER ▷ twitter.com/bradmondonyc
XMONDO INSTA ▷ instagram.com/xmondohair/
VIDEO EDITING BY ▷www.marcelsaleta.com/
DON'T FORGET TO LIVE YOUR EXTRA LIFE!

Komentáře

  • The moment has come 😄

  • i've never heard mother goose's voice and i don't know what i was expecting but that's not it and i'm pleasantly surprised

  • She looks a little like Kristen Bell with that makeup. She should do a little makeup on the daily.

  • When I got my hair dyed my sister Called me Hermione tin-foil bc When I was younger I looked like Hermione from Harry Potter

  • She’s so confident and fun I love it!

  • Aww y'all are so cute what a glow up for Joanna

  • imagine if they actually went with pink hair on her. damn i would be shook

  • Got the Jeffrey Epstein look nailed on 😳👍

  • I loved this so much you look like a diff person. Hopefully still straight, because I'm recently in love with Joana Ceddia.

  • talent

  • Damm I’m bout to do a whole makeover after this

  • brad would be the best dad

  • America’s next top model season 12 reaction?

  • Beautiful!!!

  • That ain't her i tell you

  • K but she looks like Leeandlie

  • The whole time she was getting her haircut I was screaming UN CROSS YOUR LEGS

  • i tell ya, the devil works hard but brad works harder

  • soooooo, Brad... Do you want to do something like this with my virgin dark hair? or do i have to ruin it first? hahaha

  • Damn I wish she went pink I hope she goes pink soon

  • She looks like Kristen bell at the end I’m obsessed

  • She looks like an entirely different person!

  • On a real note Joanna is so gorgeous. She just radiates that dorky aura lol.

  • She’s looks beautiful with just the color and no makeup now before no lol

  • Stunning and extra. Love your style, love your brand.

  • This video makes me so happy. (All your videos make me happy.) I just saw Joana turn her hair yellow- and now she jumped onto your stage and you will be styling her. Damn. I need to go to NYC with an extra long appointment already booked with you. It is exciting just to watch. (Great program Brad and Bros.)

  • She looks like a girl version of brad (witch is not a bad thing btw)

  • Oh My Goodness honey blonde is so addicting by SOooooo expensive!

  • So Awesomesauce!!! Total dream come true!!!!

  • OMG what a lucky girl !!!! Brad you do miracles !

  • That colour 👌👌

  • Sharpay! Is that you!? Still living your extra life?

  • I was moving my computer and I dropped it on my bed by accident and I just hear Joana's voice go " AHHAHHHHAHHHHHH" and then I went " NANI!? what but like wot just hapooooned????" then I replayed it XD.

  • She is beautiful!

  • Wow.... she looks sooo gorgeous at the end . Guuurl ! Those glasses need to gooooo

  • when u talked about braiding hair at recess it made me think of my babysitter when i was like 7-8yrs old. He was/is gay. He wasn't "out" then, he was old about 13. But he was SOOOO fun! My favorite babysitter. He use to let me put make up on him, and do his hair, and we would dress up in my moms skirts and heels! He would also play nintendo with my brothers, and play outside! So many good memories!

  • Joana is so pretty with makeup on

  • the eleanor shellstrop vibes i was getting from her final look omg

  • It is totally not fair how she bleaches her hair on her own and it still like perfectly straight looking when I get mine professionally done and it’s a puffball no matter what and I don’t have naturally “big” hair

  • I wish Brad did some hair work with Simply Nailogical :D