NEHODA - DODATEK - Vypátral jsem viníka, který mi naboural auto?

čas přidán 18. 10. 2020
▶️ Ve videu uvidíte,
jestli jsem našel viníka, který mi naboural auto a z místa nehody ujel. Našel se? Co se s ním bude? To se dnes dozvíte.
Co se týče opravy, tak byl promáčknutý přední nárazník i blatník, tudíž to nestačilo jen rozleštit. Proběhla výměna obou částí.
Video bylo natočeno z důvodu opakujících se dotazů, jak tato situace dopadla.
----------
► Buďme v kontaktu!
👍 Facebook - facebook.com/libereckaperlaofficial
📸 Instagram - instagram.com/libereckaperla/
🐦 Twitter - twitter.com/libereckaperla
🙏 Email - libereckaperla@gmail.com
----------
► Kdo jsem?
🙈 Jsem mladý a nezkušený řidič, nemám najeto statisíce kilometrů a ani neřídím X let. Nejsem náhrada za autoškolu a ani za řidičský průkaz. Do videa dávám záběry, které se mi zdají zajímavé a třeba někomu pomohou k tomu, aby se z něho stal lepší řidič.
----------
► Všechny Perly ze silnic najdeš zde:
🎬 cs-tv.org/plid-PLBPgYmgltVB9L7CsuPYiYTwTTe2n7Kn_L
► Další videa:
🔹 Těžká dopravní nehoda - Tramvaj vs. Dodávka
cs-tv.org/tv/video-oPclJKdyXfQ.html
🔹 Moje největší CHYBA a nejlepší, nebo nejhorší AUTOŠKOLA v Liberci - Perly ze silnic #49
cs-tv.org/tv/video-03AOrsJZgKY.html
🔹 Ty NEJLEPŠÍ Perly ze silnic | BEST of Liberecká Perla | Speciál za 10 000 odběratelů
cs-tv.org/tv/video-xSWr8shal7k.html
🔹 Nedání přednosti policii, jízda v protisměru a těžká dopravní nehoda Fabie - Perly ze silnic #47
cs-tv.org/tv/video-2-hFS17btII.html
🔹 Jak (ne)uhýbat SANITCE, chodec na DÁLNICI, autoškola LIBEREC - Perly ze silnic #41
cs-tv.org/tv/video-YQpegMBEsw0.html
🔹 Zdrogovaný řidič MHD ohrožuje cestující, připojovací expert, Praha - Perly ze silnic #40
cs-tv.org/tv/video-rbZTWYwiTI8.html
🔹 Sražený policista, totální lopata v autubusu a opět pravidlo ZIP - Perly ze silnic #36
cs-tv.org/tv/video-o2cTy4DYteo.html
----------
► Upozornění:
🤔 Všechny záznamy jsou digitálně upravené. Video nelze použít v přestupkovém ani trestním řízení. Jakákoliv podobnost se skutečností je ryze náhodná. Vozidlo, řidič, místo a datum jsou neznámé.
📷 Kamera - Yi Ultra Dash Cam
----------
#libereckaperla #nehoda #crash

Komentáře

  • asi 2 mesice zpet jsem videl jak nekdo nacouval koulí do auta na parkovisti.. tak jsem pockal na majitele toho nabouranyho auta a rekl jsem mu to a dal jsem mu spz toho co ho naboural.. je to asi 14 dni co mi volali z dopravniho inspektoratu (volali i predtim :D ) abych dodal informace :D rekl bych ze do ted se to nevyresilo

    • díky za zkušenost, je to smutný ten dnešní svět..

  • Jak to děláš, že ti nahrává furt a mělo by ti to vyplácat baterku v autě? Vždyt kamera je zapojená do zásuvky, která je pod napětím pouze při zapnutém zapalování.

    • @Liberecká Perla Nemělo by to tak být tím pádem i u VW? Protože vím, že u VW to tak není :D

    • škodovky to mají tak, že zapalovač je pod napětím i při vypnutém motoru.

  • Jde Ti o to někoho potrestat a nebo chceš mít opravu hrazenou pojišťovnou? Důkaz o tom, že se dané auto účastnilo nehody je evidentní a pro pojišťovnu dostačující. Já bych to tak nenechal.

  • Ahoj, dnes už za pár korun koupíš kameru s detekcí pohybu, nebo g přetížením

  • asi bych se k nemu stavil v noci objet auto klicem

  • Zdravím, pořiďte si power banku na to nahrávání a máte klid. :)

  • Ty ale nemáš viníka, máš kus plastu co upadl z Rapidu, možná při té bouračce a možná ne. A pak si našel Rapida, kterýmu upadl stejný kus plastu, možná na tom parkovišti a možná někde jinde a který parkoval na stejném parkovišti. Nevíš jestli to naboural právě tenhle rapid a už vůbec netušíš, kdo to řídil. Proto to bylo odloženo pro nedostatek důkazů.

  • No ale ja mam u kamery možnost, nastavení, ze se zapne jenom pri pohybu, takže baterka se nevymlátí a ja alespoň zjistila, jak moc blízko chodí kolem auta pejskaři s čokly

  • Zlín, to je kůsek :D Samá piča tam

  • Dopadl jsem úplně stejně. Auto mám nabouraný, slečnu co to udělala jsem si taky našel ale bohužel nedostanu ani korunu. Je to prostě k smíchu.

  • Pro příště, když budeš tohle řešit v MB a na správním. Tak se ozvi, jinak si s tebou vytřou prdel bohužel. Každopádně, udelal bych si výlet do Zlína 😂😂😂😂.

  • Zákony jsou holt na hlavu .. Já měl to samé ,chlap mě promáčkl pravé dveře viníka jsem našel . Policie řekla že není dostatek důkazů . Tak jsem se naštval . Druhý den šel k autu tak jsem mu dal přes hubu ... Přemýšlel jsem i že mu rozmlátím auto klíčem na kola ale to jsem si nakonec rozmyslel , protože auto za nic nemůže .. SUPER DÍL PERLIČKO ..

  • Btw s tím kabelem od kamery takhle jezdíš běžně?

  • 0:12 ten kabel od kamery... ruší to 😂

    • dva roky mi trvalo než jsem ho protahnul kolem okna a dveří. Pár dní na to jsem musel kameru vyndat i s kabelem a dát do jiného auta. Takže asi za další dva roky to možná protáhnu okolo :D

  • To je osud, s čím a s kým se denně potkáváme. Nakonec se s tím musíme budˇ vypořádati sami, nebo se s tím smířit. Jinak se s toho z blázníš, jako v té ukázce z filmu Lhář. ;D;D;D

  • ta ukázka z filmu k tomuhle super... :-D

  • Poučení by mělo spíš být: “Nebudu parkovat jako prase na debilním místě.”

  • Outro - best :D Super film! palec nahoru

  • Mne sa stalo niečo podobné, zaparkoval som vedľa auta, miesta mal kopu, pán si asi nevšimol že sedím v aute, celou silou otvoril svoje dvere tak že vrazil do tých mojich.. hneď keď si všimol že sedím v aute tak nasadal a šiel preč, no hneď som ho zastavil vybehol z auta ale chvalabohu tam nič nebolo...

  • Ten konec mě odje*al 😂 každopádně aspoň se ten zm*d našel.

  • Tak tím koncem jsi to zabil 😂

  • Bohužel, musíme si zvykat, pokud to není na kameře tak se s tím jemom smířit. Nebo vzít spravedlnost do svých rukou☺

  • Jak se jmenuje ten film na konci ? Perlo a jinak dobrý video

  • Poradíš mi prosím Tě, jak jsi nastavil, že kamera nahrává i bez šťávy z auta? :)

    • Tohle mě u Škodovek štvalo, stále pod proudem zapalovače. Třebas u Fokusu mám 1/2 pod proudem a druhá ne.

    • Záleží na autě. Třeba zapalovač mám v autě pořád pod proudem.

  • 3:33 No dovol? :D Takový urážky mého rodného města si vyprošuju :D

    • @Liberecká Perla V pohodě :D

    • Sorry, nemyslel jsem tím přímo Zlín :D

  • Lidi jsou svině , dát tel za stěrač není snad problém, a nechat kameru v autě bez dozoru ?? jsi blázen , žijeme v česku.

  • Jojo, předminulej týden sem měl nehodu. Polský kamion vytlačil český kamion který se musel rozhodnout jestli mě ( jel sem v levém pruhu ) slisuje na svodidla a nebo to narve do toho poláka čímž by došlo nejspíš k obří nehodě několika vozů a kamionů. Dopadlo to tak že moje auto je z jedné strany ohoblovaný od svodidel a z druhé od kamionu. Ten šofér si mě naštěstí všimnul takže se pak snažil najet co nejvíc k tomu Polákovi. Polák od nehody samosebou ujel. Přivolaná Policie konstatovala že vzhledem k tomu že nedošlo ke střetu s tím Polákem tak ten nebyl tím pádem účastníkem dopravní nehody a viníkem je Český řidič kamionu. Huby sme po téhle větě měli oba až na zem. Bohužel konzultoval sem to s člověkem co se nehodama zabývá a ten řekl že to je bohužel dementní, ale je to tak správně.

  • Chyba... Pokud mas spz, sepsal bych papir na pojistovnu. At to resi oni s nim. Policie s tim tezko neco udela.

    • Pojišťovna s tím neudělá nic, pokud ten, kdo nehodu způsobil, svoji vinu popře. Policie je právě od toho, aby nestranně zjistila stav věci a poskytla pojišťovně patřičný důkaz o vině pojištěnce.

  • Poradím kup kyselinu maselnou a kolem rámu dveří mu to striktní do kabiny a máš pomstu

  • nejlepší kanál 👍

  • Mne zasa niekto odral ľavú stranu nárazníka pod svetlami(s hrubou ryhou)..a nedávno ešte aj ľavé predné dvere...nechápem ako...

  • Taky zdravím skuz si zaparkovat auto v Praze a uvidíš kolik tukancu budeš mít

  • Hezky priklad toho jak fungujeme no :/ skoro se hodi pouzit Babisovu hlasku, no nebudte slusnej, reknete to jmeno at to vsichni vime 😁 p.s. vybornej a hlavne vystiznej konec. Tyhle scenky kterejma to prokladas me fakt bavi, sedi to jak p*del na hrnec 👌

  • Poučení je, že nebudeš parkovat jako kokot :D

  • Lidi z ,,prdele od Zlína" byli vždycky blbci. S těma nelze nikdy nic pořídit.

  • Jako sorry, ale podle mě jsi tam stál fakt na blbém místě. Kdybych měl třeba nové auto, tak bych ho takhle nikdy nezaparkoval. Určitě bych nebyl v klidu, kdybych věděl, že moje auto tam stojí takhle. Na koupališti bych měl strach to zaparkovat i do normálního místa. Uznávám, že místa tam zůstalo dost, ale i tak kdybych takhle viděl auto, tak řeknu, že parkuje jak ***. Kdyby se mi tohle stalo, tak si řeknu, že ten co mi to naboural a odjel je pěkný z**d, ale když vím, že jsem parkoval takhle, tak bych fakt nepsal na policii, protože platím částečně za svou blbost. Určitě se nezastávám toho v tom Rapidu, ale ani tebe.

  • Ahoj a preco si kameru nedas na powerbanku cez noc, to by mohla zvladnut natacat do rana kym sadnes do auta... ja mam kameru "na ceste", sice bude snimat len spredu ale rozhodne ju budem ak nezabudnem nechavat nahravat cez noc. uz mi 2x niekto oprel ECV tabulku gulou, v podstate som rad ze si to odniesla tabulka a nie naraznik, ale ak sa to stane nabuduce bude pritom uz kamera, teda ak "udrie" spredu. Nasledne to dotycnemu vysvetlim, ak sa stym neprizna a mu tu gulu asi flexkou demontujem! btw mne sa stala prihoda nejaky mesiac dozadu sme po sidlisku kocikovali a z dialky som pocul zvuk ako ked sa "suchu" auta. a po par sekundach sme prisli na miesto pomalym krokom, typek suchol zapoarkovanu toyotu. Mal SUV a len vystupil kukol sa a odisiel. Tak ja som si ho sice neodfotil ale ECV a auto si zapamatal a cez socka siet som to oznamil a do niekolkych hodin sa ozval poskodeny a ten to nasledne cez policiu riesil a myslim ze do 14 dni typka mali aj s priznanim a vyhovorkou ze isiel domov pre pero aby nechal nasledne poskodenemu za stieracom oznam. HA HA HAjzel :D

  • Měl jsem podobný problém jen policie viníka chytla a bylo to stejně k ničemu. Nechal jsem auto zaparkované v Praze a někdo mi ho poupravil za necelých 200 tisíc (oprava v autorizovaném servisu). Viníka policie chytla ztotožnila, případ vyšetřila a uzavřela. Pohoda ohlásil jsem to na pojištovnu, autorizovaný servis opravil a vše dobré. Před několika dny (po roce) mi přisla na celou částku faktura od servisu, že pokud nezaplatím podstoupí to k vymáhání. Pojištovna celou nehodu označila za pojistný podvod protože, viník chtěl nabourat auto za mnou a ulítlo to i do mého. Ano, je tohle legálně možné mám pouze nárok se soudit s pojišťovnou. Soudit se s miliardovým kolosem je na jeden plný úvazek a další stovky kKč. Kdyby ho policie nechytla půjde to z mého havarijka a vyjdu z toho mnohem lépe. Řekl bych, pozor na Generali Česka pojišťovna ale vy si nemůžete vybrat u koho je pojištěný ten kdo vás nabourá a tenhle postup je v ČR legální. Takže pokud vás štve sousedovo hlučné Ferrari můžete ho nabourat felicii pouze prohlásit, že jste se domluvili a nedostane ani korunu. To je to zákonné povinné ručení.

  • Bože můj, tak to je fakt výborný.. jak nedostatek důkazů tyjo? :/ To mě mrzí!

  • Ten konec je nejvíc 😂😂 bohužel je to přesně tvůj případ ale úplně tě vidím jak sním mluvíš ty 👍🤣🤣

  • Jj, kdo ujede vyhraje, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel 😜 Já měl na parkovišti Kauflandu také problém, přijdu ke svému vozu a vidím odřený nárazník a ještě vylomený, když jsem se šel podívat na záznam kamer, tak prý mám smůlu, na záznam může koukat jen policie, ale tam prý na to nemají čas 🥴 Teď z druhé strany: frajer věděl že parkuji před domem na svém vjezdu do garáže, tak to postavil tak abych se tam nevešel, věděl že mám kouli a že to vyjde 🥴. Parkoval jsem v 01:50 a ještě jsem nestačil ani vypnout motor a už tam stál, já jsem si nebyl ničím jistý, ale neměl jsem důkaz, že by to na tom voze už bylo, takže jsem viník já 🥴. Od té doby fotím vozy před zaparkováním a po něm 🥴. Stejně to nechápu měl na nárazníku prasklinku kolem senzoru 1,5 cm na každou stranu, podle mě by to stačilo zalepit, ale pojišťovna je toho názoru, že se musí vyměnit celý nárazník: cena 23500,- , docela ironie, můj vůz stál 20000,-🤔🥴. Zajímavé ale je, že škoda byla vyplacena a že si to může opravit třeba za 5 roků, ten vůz stojí za rohem už měsíc, má píchnutý přední kolo, je odřené ze všech stran a má vypáčeny kufr, takže to vypadá jako vrak. Asi ho chtěl prodat, ale to už nemusí, inkasoval 23000,- a je vysmátý 🤔🥴😜

  • ČAU PAVLE :D

  • Kámaráde to je fakt smůla . No a co inovace solaniho dobíjeni a můžeš natáčet podívej se na netu 😉😉😉😉😉😉😉😉😉

  • Víš jak se jmenuje a kde bydlí? Tak si ho normálně odchytni a dej mu do huby. Třeba se mu rozsvítí 😁👍🏻

  • Jak se jmenuje ten film?

    • Už to někdo někde psal 😜, prej "Lhář, lhář" 👍, viděl jsem, super film 😜

  • Tak udělej sraz fanoušků na adrese toho majitele rapida třeba se přizná :D

  • No jelito co neumí parkovat, naboura , ujede. A stejně zůstane nepotrestaný. Jinak já měl A7s zaplou v autě přes noc a baterku to nevysalo😊a ten konec paráda přesně co Jim říká to je ze života 😊👍👍👍

  • Nezlob se na mě, ale evidentně jsi stále nepostřehl, že bydlíš v České Republice.

  • Jako by ho to zabilo to zaplatí pojistka

  • z jakýho filmu je ten výstřižek na konci? :D

  • Po mne hodil srnku do celneho skla na miate auto ktore ju zrazilo, samozrejme vynu si nepriznal a klasifikovali to ako stret zo zverou . Cize si auto musim opravit sam 😕

    • @romanc189 jó no, když má někdo drahé auto, tak tam se to vyplatí 👍😜

    • A od toho si ma clovek platit havarijko. Ja mel srazku s danelkou, pojistovna nafotila, nechal jsem udelat fakturu na dily (co (by) se opravdu menily), zaplatil spoluucast 2tis a pojistovna mi dala 75tis. Ja si to pak za 20tis opravil sam. Auto melo hodnotu cca 130tis 15 let stare.

    • Jsi byl ve špatnou dobu na špatném místě, za to si můžeš sám 😂😂, to je jasné 😜

  • Spíš než baterku, ti nějaká jebka vymlátí okýnko kvůli kameře...

  • HAHAHAHHA NEBREČ

  • wow, že se Ti chtělo.. já jak jsem si nechal naposled "něco prověřit" takhle u policajtů v naší krásné vesnici, dopadl jsem podobně jako Ty. Já jsem do toho investoval celkem dost času a škůdce unikl nepotrestán. Prej by příště pomohlo, kdybych se nechal zmlátit, aby byl nějakej lepší důkaz :) Tak nechť Tvé vozidlo teď zůstane již netknuto :)

  • Mojí mámě několik let zpět nabourali dva týdny starou novou Octavii. Svědek zapsal SPZ za stěrač. Mamka tedy šla na policii s tím, že toto auto jí způsobilo škodu 40 tisíc. Oni řekli, že sice mají SPZ, ale řidič je neznámý a majitele automobilu obvinit nemůžou, ani jí sdělit identitu. I přesto, že seděla i výška nárazu, barva otěru a vše okolo. Takže znám tuto bezmoc, kdy je známý viník, nebo minimálně to auto. Případ uzavřeli a škoda šla z její pojistky. Aneb jak zákony u nás nahrávají té špatné straně.

  • nám auto škrábla slečna za cca 30k. Odjela, ale naštěstí paní v obchodě naproti si to vyfotila a policajti hned našli na záznamu, o koho šlo. A tak slečnu za cca 2 hodiny dovezli a už se to řešilo. Auto jde zítra do nemocnice, ale bude to rychlé a nemusíme to platit ze svého.

  • A dopadlo by to jinak, kdyby si to měl natočené? Myslím tím, když není vidět osoba, která to provedla ale jen auto a SPZ. Nevím jak u nás fungují zákony (osoba blízká atd. atd.). Díky

    • myslím, že pokud bych to měl přímo natočené, tak by to jednoznačně dopadlo v můj prospěch.

  • A nemal by problém keby sa potom priznal, akože kvôli tomu že utiekol z miesta nehody? Možno keby mu nič nehrozilo tak vinu by aj podpísal, teda aspoň by som to čakal od charakterného človeka... No ale ak už to rieši polícia, už to je asi výhodnejšie nepriznať.

    • @romanc189 úplně s tím nesouhlasím, neměl by z toho nic, totožné se mi stalo na patrovém parkovišti, někdo mi poškrábal auto, ale já si udělal fotku aut vedle stojících. Fotka se dala na policii, ještě ten den našli auto i řidiče, ale bylo to na dopravním nakonec klasifikováno tak, že řidič si nebyl vědom, neboť náraz neslyšel. Auto mělo na předním blatníku obdelník asi 25x35 cm, což slyšet na 100% musel :D. Šlo to nakonec z jeho pojistky :D. Body a ani ujetí od nehody tam nebylo ...

    • Ano mel by problem, protoze ujel od nehody a za to je sankce az pul roku bez papiru + 7 bodu. Vysledek postupu policie je spatny, ale bohuzel vse v ramci zakona. Pokud nemas zaznam z kamery (cctv/Autokamera) nebo aspon 2 svedky a jediny dukaz je nejaky lezici plast na zemi tak to proste nelze prokazat. Muze rict ze trefil kamen, ci nejakou zver a uz mu to nedokazes jestli je to pravda. Je to stejne jako kdyz spachas nejaky prestupek (treba rychlost) a neni vyfocen oblicej ridice. Staci rict ze nebudes vypovidat a majtel vozidla zaplati 10tis za odmitnuti vypovedi, Pripadne pokud je sankce za prestupek nizsi nez 10tis, lze vypovidat stylem "vim kdo ridil, ale nebudu odpovidat, protoze by slo o ujmu me osoby nebo osoby blizke" Pak kde jenom financni pokuta provozovately auta a neni zadny dalsi postih (body/odebrani rp) a ani se to nikam neznamenava. Je to vlastne novy zpusob hozeni viny na osobu blizkou

  • Teď jsem si nějakou chvíli myslel, že se dívám na nové video liberecké palírny (bez zvuku), že testuje zase nové auto :-D už jsem v obraze...

  • Ja mám lak už na sračky a odmietam čokoľvek dávať robiť. Ľudia sú čoraz väčší dementi, to by som platil celolak každoročne... Hold nemám vlastnú garáž a roky parkujem na parkoviskách kde sa denne otočia desiatky áut -_-

  • 4:33 Jak se prosím jmenuje ten film?

  • Hmm, krajan... :-(

  • 0:42 ...ale to je fabie ne... nebo mi něco uniklo?

  • Měl jsem to v podstatě to samé, když jsem si i sám našel auto, které mělo barvu jakou mi nechalo škrábance na mém autě a i ve stejné výšce mělo odřený nárazník, tak nejdřív policajti zkoušeli, jestli jsem třeba já špatně neparkoval a proč to hlásím až druhý den (měl jsem noční) Po měsíci odloženo, protože majitel daného auta si "nebyl ničeho vědom" 🤬

  • Kurňa Lhář! Už vím co si večer pustím :-D :-D.

  • Ked idem od auta na hodinu/dve necham nahravat, avsak dlhsie a cez noc nechcem. Videl som v par diskusiach moznost napojenia na powerbanku, neviem ako to v zime a podobne funguje, ale zaujimavy napad, stoji to teraz par korun a taku kameru to asi uzivi velmi dlho. Ja som mal stastie vacsie, nabural mi auto, pustil sa alarm, trochu si cuvol a zaparkoval. Siel na nakup, ani sa nebol pozriet na auto, jeho dcerka ano, ale zobral ju za ruku prec. Ked som prisiel k autu hned som pozrel zaznamy a okrem oskretych aut som mal aj video, kde co ako. Pockal som nanho, konfrontoval ho ako to chce riesit, povedal, ze si nie je vedomy, ze by to bol on, ale mohlo sa to stat. Nakoniec mi dal z vrecka 1000ku a nechali sme to tak (bol to len oskrety naraznik), listok ani ospravedlnenie od takychto ludi, co sa ani nepozru necakajte.

  • Jak se jmenuje ten film? 😅

  • To jsou zajímavé informace, úřad ti řekne že nejsou důkazy, ale ty znáš jeho jméno a adresu? Co kur_a nějaký GDPR? Stejně tak, ty máš na videu 2 rapidy, napráskáš to na fízlárnu a oni je oba vyslechnou a zkontrolují auta? Co kdyby jich tam bylo 20? To že má někdo stejné auto jako půlka republiky, přece neznamená že každý je podezřelý. Chápu, že v modrém pornu to tak funguje ale já bych se na fízly vy_ral. Každopádně tu bude asi lopata, když už někomu ujedu od nehody, tak si to auto aspoň opravím. Tímto se nezastávám toho vidláka, nebo nesnižuju tvoji nasranost a škodu co ti vznikla, ale jde o tu buzeraci ostatních co jsou v tom nevinně

    • ​@Liberecká Perla Na rozdíl od trestního oznámení, e-mail policii k ničemu nezavazuje. Správným postupem by bylo asi podání TO společně s důkazem (nahrávkou a nalezeným dílem), na základě kterého by mohlo být započato správní řízení. Ve správním řízení je možné nechat zhotovit znalecký posudek, který prokáže, zda díl pocházel z daného vozidla, či nikoliv. Ujetí od nehody je mimo hru, protože není známa identita řidiče a nelze podle mě ani prokázat zavinění. A hlavně - to, že se našel nějaký díl od auta na zemi neznamená, že se přestupek stal tak, jak jej popisuješ. Pravdou je, že nevíš, jestli třeba někdo další nepoškodil dvě různá auta, nebo jestli měl ten díl z cizího auta nějakou souvislost s poškozením na tvém autě. Kdyby někdo přišel za mnou a chtěl plnění po mojí pojišťovně s tím, že natočil jak někde parkuju a má kus plastu z mojeho auta, tak bych mu asi poradil, ať si trhne, protože já do žádného auta nenaboural. Jak můžeš vědět, že ti někdo poškodil auto, když jsi tam nebyl a nemáš o tom žádný důkaz? Můžeš mít samozřejmě pravdu, ale stejně tak to může být pouhá spekulace a ty v právním státě nemají, zcela správně, žádnou váhu.

    • samozřejmě na tom místě se jich mohlo protočit několik. já sepsal podezření jen na dva a ty museli na moji žádost nějak prověřit. GDPR jak už je známo, tak vůbec nefunguje :D vlastně nevím o tom, že by někde fungovalo.

  • 4:05 už sem myslel, že poučení bude, že to příště postavíš líp :-D

    • Také mě to napadlo 😀

    • @Liberecká Perla za měs tam úplně nejvíc místa nenechal (na vyjetí ani projetí), ale to není omluva pro to nabořit a ujet.. jenom od jistý doby si vybírám místo, kde zaparkuju - nepostavím se vedle Z, vedle obouchaný felicie/fábie.. nerad parkuju vedle drahých vozů, ale tam si myslím, že je to skoro nejbezpečnější pro mě :-D

    • nestál jsem nejlíp, ale stál jsem tak, aby šlo projet a vyjet z parkovacích míst.

  • Mě jednou někdo tukl dveřmi do audiny, sice menší boule, ale ujel a já byl dlouho nasranej. O měsíc později opět na parkovišti, přední nárazník odřený. Opět ujel a já byl opět nasrany. Bylo to drobné věci, ale kvůli spoluúčasti 5000 jsem nic neopravoval... Pak přišel servis, měl jsem dělat spojku, rozvody, olej,.. tak jsem auto prodal před servisem, koupil jsem za pětinu ceny oktavku a mám na háku, ať si klidně o mě ty dveře omlátí kokoti...

    • Hele já nad tim taky přemýšlím, mám S2 škoda, lepší Octavia ale i tak... Sedím v autě nějakéj dědek zaprakuje vedle mne (stojíme našikmo) dvěma mi jebne do nárazníku.. Ok.. Něco vyřídí nastoupí a znova, načež vylezu a slušně říkám jestli mu to není trapný a aby se alespoň omluvil, faker a odjel, SPZ zaznamenána, policajti, pan přijel.. A měl tu drzost vyprávět že to není od něj a já mu furt rikl, já chci jen omluvu, ne prachy nechci nic řešit.. A tak jsem mile dámy a pánové nad lidstvem sevřel pěst a všechny mrdam do bedny 😂..at mi obouchaj auto jak chtěj, já z 95% vidím interiér..

    • @Liberecká Perla No stačí O2

    • asi si taky koupím nějakou feldu a budu to mít na háku :D

  • Pokud toho člověka nechytíš při činu ( u takovýchto ťukancích) nemáš moc šancí se domoct spravedlnosti. Ikdyž si budeš hrát na Colomba. ;-) Dříve nebo později se mu taky stane něco podobného.

  • Najít viníka dopravní nehody je jedna věc a prokázat mu vinu, je věc úplně jiná..

    • @Jirka Sirka 🤣🤣

    • Poupravil bych to na to, že "najít vozidlo a jeho provozovatele je jedna věc, ale prokázat mu skutek je věc úplně jiná" :)

  • Taky jsem měl problém, ale z jiného úhlu. Internetový obchod ze zahraničí mě okradl o 5 tisíc korun, samozřejmě se vše odložilo kvůli nedostatku důkazů a policajt mi sám narovinu řekl když jsem přicházel ať s těmi penězi nepočítám. Kdo umí krást, tak krade.. a kdo způsobí nehodu bez důkazů, tak z toho jako zm*d vyvázne.

  • U nás ve městě na parkovišti stojí odstavena ll. Fabia asi rok A za tu dobu uz ji zničilo 2x cizí auto a par škrábanců od klíče a tak

  • Lepší odřený lak, než vymlacene okénko a šlohnuta kamera... Už se mi stalo 2x, z toho jednou během 5 min než sem se vrátil k autu... Jinak ten konec si zabil... Nebýt to smutná realita, tak se člověk od srdce zasměje...

    • v prechadzajucom aute som mal DDPai M6 Plus, teraz mam Black Vue DR900S ... obe kamery trvalo namontovane za zrkadlom, v tej zatmavenej casti ... z vonku vidiet len objektiv a aj to len ked clovek hlada ... Ked trvalo namontovana kamera, tak radsej nieco take. Rozne kamery s obrovskym displayom na nejakom drziaku, co zaberaju polku okna, si vyslovene pytaju problem.

    • @Nissan 350z jj gopro moc na dashcam ne ale pouzival jsem ho tam proto byl ten stari black3+, okno pojistovna 3700, stari gopro max 2000 :D

    • Nevím co máte za kameru, ale já už několik let používám Viofo A119, nyní A129 Duo a ta je při umístění k zrcátku téměř neviditelná.Jednoznačně můžu doporučit i z hlediska kvality a ceny. Gopro jak tady psal Igor bych za oknem nenechal a navíc se jako dashcam ani moc nehodí.

    • presne to se mi stalo pred mesicem ...rip okno a gopro :(

    • cs-tv.org/tv/video-uO3da2KNPyQ.html

  • Můžu se zeptat na jméno té obce ze které to individuum pochází? Jen z preventivních důvodů abych si dával větší pozor 😊 Co když bydlí ve stejné "prdeli" jako já.

  • Kamera ti baterku nikdy nevybije a víš proč? Protože ti ji někdo ukradne. :( Stalo se mi to už 2x a vždy jen v situaci, při které stálo vozidlo pouze pár hodin. Takže nedoporučuji, maximálně nějakou mini kamerku, která není vůbec vidět.

  • z Prdele u Zlína? Já jsem z prdele u Zlína :D :D :D která vesnice můžeš napsat?

  • Kdysi jsem byl vybržděn - ještě bez kamery, je to 10let zpátky. Vybrždovače jsem prostě nakouřil, a ten ujel. Měl jsem pouze SPZ. Sepsání výpovědi, vzorek jeho laku z mého nárazníku a děj se vůle boží. Vozidlo se našlo, díky vzorku laku byl usvědčen že vozidlo na místě nehody bylo - řidič odmítl vypovídat, osoba blízká. Takže nebyl nikdo kdo by mou výpoved popřel, účast vozidla na DN prokázáná a pojištovna musela platit - s tím, že pojištovna uhrazenou škodu pak vymáhala po majiteli vozidla zpět.

    • @Mílius Ano.. S tím jsem do toho šel - 1000kč pokuta mě nevytrhne :-)

    • a přitom stačilo aby řekl, že jsi se nevěnoval řízení, naboural do něj a mohl jsi platit ty

  • Tak snad se mu taky stane nějaká nehoda bez viníka, třeba že mu na některé části kapoty několikrát spadne cihla. #karma

    • @Silniční Pirát Mafia II 😊

    • @PaťaS! ha, jenom aby tě nedonutili podepsat přiznání 😂😂😂😂😂😂😂

    • @Míchal Kortus "Vůbec netuším jak se tam ta cihla dostala.."

    • Jo cihla spadne a kdo bude podezřelý? Asi náš Perla 🤔 a je jedno jestli to udělá někdo jiný 🥴

    • Cihly běžně padaj. A lidi taky bězně padaj na hubu. Prostě zakopnou. Pětkrát nebo šestkrát za sebou.

  • Tak ten konec jako ty voleeeeeeee, to bylo kurva trefný...

  • A od pojišťovny jsi peníze nedostal ?

  • Jsem rád, že jsi se od mého porovnání mlhovek mohl odpíchnout, i když ti to nakonec moc nepomohlo. :D Ale bohužel jak je známo, zákony v ČR chrání zločince a grázly, než běžné občany ČR. :)

    • @Roman ale já nikde neobhajoval policajty, já se prvotně vyjádřil k názoru, že zákony chrání zločince, s čímž nesouhlasím.

    • @BahLuk Fakt pomáhají když noční šichtu prochrápou zašití na benzince.

    • @Roman zákonu je něco u prdele? A chrání benzínku a ne parkoviště? Jakože cože?

    • @BahLuk No u nás chrání nejvíce benzinku v noci , a že na parkovišti u teska dělají pubertáci dryfty a budí celé sídliště je jim u prdele.

    • bohižel je to tak, právě proto mám starší auto, kde mě oprav, nevyjdou tak draho a můžu tam dát i 105 AH baterku 🤣 místo původníxh 76

  • Dúfam že sa to už virieši na 100% Ohladom tej krytky mlhovky som ti písal na ig. Ale tvrdil som že to z rapida není, kedže sami doma rapida máme. Lenže to bude asi zo staršieho rapida. Lebo mi máme 2018 a je iný. Sorry za to že som ti písal blbosť ( že to z rapida není ) moja chyba, ešte raz sa ospravedlňujem a prajem nech sa to virieši na 100%

  • Ta bezmoc, přestože máš viníka, je hrozná.

    • @Plzeňská Tutovka Kdyby měl koule a aspoň se přiznal se svou chybou a přispěl na opravu. Takhle je to prostě ubožák. :)

    • @Philip Cooper Samozřejmě chápu jak to je. Jenom se mi nelíbí, jak se ti v takovém případě viník může klidně smát do ksichtu. Z jistýho úhlu pohledu je to minimálně nefér. Jinak je mi jasný že bez přímého důkazu nelze říct, že to byl ten a ten. A je dobře že to takhle nefunguje.

    • Má viníka? Je to konkrétní pachatel přestupku?

  • Dost dobrý. Gratuluju. Fakt se divím, že esenbak hnul prstem. Ale klasika, pomoc veškerá žádná. Uznám ale, že vykonavatelnost práva už za esenbakama nejde.

    • @Truck Daškam to je argument, proti kterému nelze nic namítat, nebyly oni v tom Uherskohradišťsku kolegové dva? Jeden jistí, druhý jedná? Mohli strhnout pozornost na sebe, díky výzbroji měli daleko větší šance, nežli ti nebožáci co to koupily.

    • @Truck Daškam takže také z první ruky. U koho sloužíte, smím li se ptát?

    • @Grandfather and Fat man Parkour and Wu Shu U IZS nějakej pátek jsem...

    • @Krabice jablko nepadá daleko od stromu!

    • @Truck Daškam no, zasmál jsem se. Dobře se to čte, to zase jo. Teorie a praxe je jiná,

  • No,to ma zujíma idem pozerať

  • Nazdaaar

  • Wodap

  • Co se týče opravy, tak byl promáčknutý přední nárazník i blatník, tudíž to nestačilo jen rozleštit. Proběhla výměna obou částí. Edit: vyměnil se i přední světlomet, který byl paradoxně nejdražší. Video bylo natočeno z důvodu opakujících se dotazů, jak tato situace dopadla.

    • @Ekkar z Bastlírny mimochodem - atrapy, tak to vyzkoušej, pořiď si 10mm kuličky z ložisek, prak a trefuj - atrapa stojí 120Kč, teď jsem jich koupil 5.. Jestli na tebe nikdo nevlítne, tak to fakt jsou atrapy:-) Ale asi oba tušíme, že to byla pouze účelová lež...

    • @Ekkar z Bastlírny lidi jsou zbabělí sráči, a sobci. Já tohle vidět, tak dám SPZ pachatele a kontakt na sebe postiženému.

    • @ollssonn Mám obdobnou zkušenost, už skoro 2 roky z5 mi na parkovišti příslušným u místního super-hyper někdo nabořil styk předního nárazníku a LP blatníku, bohužel až na plech a do popraskání plastu, já si toho všim až po dojetí domů, PČR taky vše nafotila, sdělila že si vyžádá kamerový záznamy z parkoviště - a výsledek h0vn0, pachatel nezjištěn. Super-hyper tvrdí, že kamery namířený do parkoviště jsou atrapy a tudíž záznam neexistuje (aby ho nemuseli vydat) a město má nejbližší kameru cca 600m daleko - u monitoru sice sedí non-stop služba Městápa, ale oni na tu dálku nic nerozliší ... Nárazník se musel vyměnit a nově nalakovat, blatník stačilo vyklepnout a bohužel se musel taky taky celej přeláknout, na rozstřik to bylo moc velký - sice mám havarijko, ale na něm povinnou 5-klackovou spoluúčast, takže z celkový částky víc jak 14 klacíků jsem dostal jen 9 ... A svině z jeskyně, který by o nic nešlo kdyby se přiznala a nechala to zacálovat ze svýho povinnýho, si mne hňápy, jak jí neklesnul bonus - nic jinýho by jí totiž nehrozilo ...

    • typická ČR, a pak neber spravedlnost do vlastních rukou, že...........................?? Mimochodem, ten konec super!:-) Víc výstižné to být nemohlo !