Playing Among Us In Real Life!

čas přidán 27. 11. 2020
HI SISTERS! In today's video, I played Among Us In Real Life with my friends! Larray, Quen Blackwell, Noah Beck, Alex & Kouvr, Nailea, Ravon, Mario, & Curtis Newbill joined me for a 9000 IQ strategy game as we competed to see if we could figure out who the impostors were among us. Enjoy!
🎥 PREVIOUS VIDEO » cs-tv.org/tv/video-gmo38NfXZoU.html
👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
💞 LET'S BE BFFS
TEXT ME! » 310-905-8746
INSTAGRAM » instagram.com/jamescharles
FACEBOOK » facebook.com/jcharlesbeauty
TWITTER » twitter.com/jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
TIKTOK » jamescharles
💌 Business Inquiries » business@spinandco.com
💸 COUPON CODES 💸
USE CODE JAMES FOR MONEY OFF YOUR ORDER!
MORPHE » morphebrushes.com
LILLY LASHES » lillylashes.com/
LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
🔥 MY AMAZING TEAM
DIRECTOR OF CONTENT: Louis Gargiula
instagram.com/louisgargiula
EDITOR: Ryan Allen
cs-tv.org/username-helloxryan
GRAPHICS: Michael Rusakov
instagram.com/michael.ny

Komentáře

  • J

  • the sidemen are typing...

  • Noe ja beautyfull OMG!!!

  • Blondie in the green is hella cute

  • James! I have a cool video idea if you haven’t done something like this already. You should have someone do your makeup badly and then attempt to make it look better. This would probably work best with eyeshadow i guess, but I think it would be cool if you did your own spin on it to make it more interesting. Also, I think it would show your viewers that if they mess up while doing their makeup, there’s always a chance to bounce back and make the result bomb af. Ps. Love ya!💕

  • Very sus

  • James and Larray as imposters are all I ever want

  • Noah, I actually don't see him

  • WHY DIDN T CHARLI AND DIXI

  • Shouldn’t you be social distancing?

  • Everyone is this video “SHE DEAD” lol

  • “James told me not to cuss” I love her so much

  • Bruh why did we never see Noah's screen

  • is this how baby was made?

  • This proves kouvr and alex have no personality

  • Please stay home and if you got out wear a mask. People are dying in real life James.

  • Wow

  • Anyone else want a part 2 👇🏻👇🏻

  • Part 2!!

  • Dude when purple laughed at the start and saw that there imposter I laughed when she said damn I hate being crewmates 😆

  • Noah beck What the heck why does everybody make fun of your neck Like what the heck With the neck✓

  • On that 3 round quen just vibing

  • I would love if you could do another one! ❤️

  • Wait why only Noah don’t record himself 😔😓

  • Lol all of gen z are turning into pure drones... the programming is working to divide us even more

  • This was the funniest among us I've ever watched😂😂

  • It was awesome ✨

  • Good job on getting the #1 Trending !! 💗💗💗 Love you take sista !!

  • I loved this omg

  • why Noah look like that guy from curious george

  • part 2 pleas

  • Right when Alex kills Kouvor she was like this is f**ked up

  • I have those brooms!

  • i don't see social distancing and wearing a goddamn mask here

  • Can you do Part 2 pls🥺🥺🥺🥺

  • Team who wished u are fr gonna kill eachother:

  • This is the best one so far-

  • This is the video I didn't know I needed. I freaking love this.

  • The beautiful man kinda sus

  • that looked so funnn!

  • kill me.

  • Purple: sees she is imposter: hahahahahahahhaahaha! (Evil laugh) then says: Damn i hate being crew mate (casually ) I love you James!!!!! i also love ur vids!

  • Kouvr looks soooo sad ❤️

  • ILYSM

  • y does james have the perfect house for this? like the vents and everything? haha.

  • nailea is wonderful and deserves more attention

  • James Charles are you actually marshmallow

  • nai did so good as impostor

  • I am sister shuck

  • bruv justice for Curtis😭

  • Hey James I think a really good video idea would be a collab with Markell Washington so you can do his makeup ❤❤❤❤ love you !!!!

  • where is the social social distancing na man im just joking it dose look like fun

  • James help my skin is breaking out and i havent put on make up in months and i am allergic to one of the main ingredients in acne cream what do i do?

  • Oh my god that was hilarious

  • kouvr is cute

  • Definitely didn’t steal this idea from sidemen

  • 2:33 lMAOOOO I DO THIS SHIT WHEN I AM PLAYING AROUND MY FRIENDS

  • this called me pore in so many ways

  • Great set up! But the execution was a little poor. I feel like it would have been pulled off a bit better if none could talk midround, and the "ejects" weren't confirmed as to who was what role. Other than that, I feel that the idea was brilliant and it was still a good video and I'd love to see another one. 👍👍

  • joeys was better sorry but I couldn't even understand anything from all the yelling lol

  • Best game in the world

  • Whats going to get them kiddie views in...💲💲💲

  • ℕ𝕠𝕒𝕙 𝔹𝕖𝕔𝕜... ℕ𝕠𝕒𝕙 𝔹𝕖𝕔𝕜... 𝕎𝕙𝕪 𝕚𝕤 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕦𝕟 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕟𝕖𝕔𝕜? ℕ𝕆𝔸ℍ 𝔹𝔼ℂ𝕂

  • This was one of the funniest videos I have seen in 2020😂😂

  • whos house is this

  • not related to the video but I bought your pallet yesterday :)

  • Number 1 on trending

  • Social distancing who?

  • OF COURSE JAMES AND LARRAY WERE THE IMPOSTERS 😻😻😻😻😻

  • no the way quen and noah weren’t in this at allllll

  • 8:13 When Larry kills Ravon 😂🤣😅😅😂

  • More pls

  • Is anyone simping for black

  • 2:36 i love the sarcasm. Loll

  • this is so fun

  • PLEASE make this a weekly thing I am DYING

  • This games fun when you live In a mansion 😃👍

  • What Mario says at 10:52 😂😂😂😂😂

  • This is such good quality bruh love this

  • Purple is sis and pink is sis in round 1

  • Larray teeth 😍 wIsH mY tEeTh WeRe LiKe ThAt 😔😔

  • more among us vids pls

  • I wish I could do this But I live in an apartment(;´༎ຶٹ༎ຶ`)

  • THE PLANNING. THE EDITING. Everything about this was thought out and it came out perfectly splendid. Bravo, James!!

  • Gross

  • Part 2 James

  • applesauce

  • HOW DID CURTIS KNOW EVERYTHING?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

  • I Hope you stub your toe 😂😂😂

  • Loved it

  • Not gon lie put it intro longer

  • wait noah beck was in this game??? he was barely even heard 🤣

  • i love this

  • I ship

  • Q Chuc

  • Next: among us but we actually murder people

  • Quen is me. 😂😂😂😂🔥

  • This is the type of video u have to watch at least twice

  • Lmfaooo “even though I’m dead I’m serving”

  • hill jamesssss!