No video

Post Malone - Wow (Lyrics)

čas přidán 24. 12. 2018
Subscribe and press (🔔) to join the Notification Squad and stay updated with new uploads
"Wow." by Post Malone. Song available here: postmalone.lnk.to/wowYD
Follow Post Malone
twitter.com/postmalone
facebook.com/postmalone
instagram.com/postmalone
www.postmalone.com
©️ If any producer or label has an issue with this song or picture, please get in contact with us and we will delete it immediately.

Komentáře

  • Me I am

  • At 1:15 its supposed to be big butts not bucks and at 0:49 it's hunnid not 100, sorry for being rude, I just thought you should know 😂

  • This song makes me want to flex a paper

  • This video was playing during adam22 robbery

  • I love when my sister speeds while listening to this song

  • "You was talkin shit in the beginning" That's facts they be hating at first but when the game come they start actin nice.😎💯💯💯

  • This is great song and cool😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

  • The best song of the year

  • Anyone still listening in 2026????

  • Wow 😂

  • Anyone got a new replay button? Bcz i broke mine 😬

  • I am obsessed with the song

  • Yeah, like it. Till he said Prescott touchdown. I was out. ✌

  • I love this song😘

  • bruh

  • Producer : how much bass do you want Post Malone : yes

  • 👍🏻

  • Who’s here after adam22 livestream where someone pulled a 🔫

  • 0:45

  • go nice

  • That Lil pump flow switch XD

  • this song has a beat that is so fucking similar and I wanna pull my hair out bc I know I’ve heard it somewhere else plz send help

  • Who else here after the remix?🌚

  • Fall Out Boy and Dak Prescott are only popular because they were referenced in a Post Malone song

  • It's stupid... I love it

  • Can’t stop replaying.

  • Jxuxh:j2h.jwu.ieu iueuiduu wi isuwjsjd

  • Why does he keep making hits

  • selling replays for 1 like 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00 0:00

  • Surprised with the comments I’m actually disappointed with this song lol nothing like his other songs

  • Me and Dre came for the.....please tell me what he said

  • bruh ive listened to dis more than 100 times and i memorize everything

  • This song isnt long enough 😕

  • i thought that it was “pull up to the house with some big butts” but it’s “pull up to the house with some big bucks” 1:16

  • It’s not Big Bucks it’s Big Butts I’m just pointing it out.

  • Its le croix not liquor

  • This song is fire 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Xb q6g. Bhijfyj hdhst

  • 00:08

  • Its March of 2019 and I'm still obsessed with this It's got me saying "wow"

  • POST: yeah your grandma will probably know me GRANDMA: ¿who is post melon?

  • G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon G wagon U really thought I was about to do that ??

  • This stupid channel always has words wrong learn the song.

  • I. 💘 you

  • This song mast me get haipt

  • That beat though

  • This songs the best

  • Amazing

  • POST MALONE IS WOW...... ~~~~~~~~~

  • Omg post Malone you sooo get me wtf I have been looking for a song that no THER song could just satisfy me this is the song and tune I have been looking for and if he had like ear rape but not to loud when he says the verses like 100 bands... Can't member rest when he ain't saying wow I think it would have filled that hole in my life of music

  • This is the best song and the beat tho

  • This is so good

  • Like my comment, if you love or like this song

  • Im obsessed with this song!!!

  • cs-tv.org/tv/video-qeK92nZpsRs.html

  • THIS SONG DISCOVERED A NEW VIBE

  • Bin ich die einzige die hier deutsch kann? 😂🔥

    • englisch gibt mehr likes haha

  • Wish there’s an extended version of this! This song is too Good

  • lol this song gives me an weird vibe

  • Can't stop listen this song!

  • Post! You kill these tunes!! Just need to make them longer! 2.29 isn't long enough!!! Smashing it as usual!!!

  • And your gramma prolly no me

  • Me!!!!!!

  • I love Post BUT this song is lit 🔥

  • Is this the picture of the cover of King Kong Skull Island just without the Choppers and Kong???

  • For some reason the first time I heard this I thought it was a different language lol

  • A watched this video to know how much fame is this than sunflower

  • The beat? The lyrics? Or Post Malone?

  • okay i don't like saying this stuff but... i broke the replay button

  • can anyone else rap this ??

  • It's not vodka with the liquor I thought it was vodka with LaCroix

  • Nicki need to hop on this 🔥🔥🔥

  • 🔥🔥

  • This song is fire🔥🔥

  • *Me and Dre came for the*

  • This is one of the only songs I still listen to in 2019

  • Who seen josh killacy dancing to this!? On Instagram he is so freaking good

  • ‘Turn the kitchen counter to a strip club’ Post malone described in one sentence

  • Is no one gonna bring up that he said congratulations like from his song lol

  • I reversed this song in my video cs-tv.org/tv/video-rHZ9Cc7Rsgo.html

  • w wo wow wo w

  • DEMARCUS YOU SLOW AND YOU VERY SLOW

  • BITCH IM NOT GRANDMA IM 14

  • WHY YALL NIGGAS LOOKING CRAZY CATCH ME OUTSIDE HOW BOUT THAT ANYWHERE AND ANY PLACE IN GA JUST PULL UP RIGHT NOW

  • Follow me on snap @queenlands123o

  • He’s evolved so much omg , besttt

  • G WAGON G WAGON G WAGON

  • I was unable to understand a single word of the song until I heard the lyrics... 😂😂 Still loved it

  • 100 bands in my pocket ,it's on me 100 deep when I roll like the army Get more bottles, these bottles are lonely It's a moment when I show up , got ' em sayin ', " Wow " ( I love this part 😁👍)

  • #metoodood 😂😂😂😂

  • Everybody who disliked this video has a dry playlist.

  • 👌FIRE👌

  • this song is litttt

  • my grandma loves this song lmao

  • Ft. Owen wilson

  • love💙💜

  • Love your songs that you make post Malone

  • And I always thought the chorus was in Spanish ;D Oops

  • Amo esta música faz me chorar em todos os momentos e fazes me feliz tbm,,bom som ❤️😍

  • Imagine a Posty FT Nicki minaj,WOW