Prečo sú ľudia zlí?

čas přidán 5. 08. 2017
Prečo s ľudia zlí? Well, who knows. Proste sme zvery, tak si to prosím, uvedomme, aby sme sa vedeli kontrolovať.
V prvých kapitolách som sa vám snažil podať pohľad podložený dôkazmi. Posledná kapitola "Infikované mysle" je skôr môj filozofický pohľad na problematiku toho, ako veľmi dokáže ideológia transformovať človeka. Ak nesúhlasíte, TAK SI TO NECHAJTE PRE SEBA, JE TO MOJ NÁZOR. Srandujem, komentuj, chcem sa hádať.
Zdroje, ktoré nikto nikdy nepozerá sú tu:
Sú to názvy článkov, nemám chuť to tu citovať jak do diplomovky, lol.
Cortical Thickness, Surface Area, and Gyrification Abnormalities in Children Exposed to Maltreatment: Neural Markers of Vulnerability?
Individual differences in local gray matter density are associated with differences in affective and cognitive empathy
The Antisocial Brain: Psychopathy Matters
Punishment and psychopathy: a case-control functional MRI
investigation of reinforcement learning in violent antisocial
personality disordered men
Disentangling possible effects of childhood physical abuse
on gray matter changes in violent offenders with psychopathy
Brain abnormalities in high-risk violent offenders
and their association with psychopathic traits and criminal recidivism
rain regions with mirror properties: A meta-analysis of 125 human fMRI studies
Title: Understanding the minds of others: A neuroimaging
meta-analysis
Genetic background of extreme violent behavior
Localization of Deformations Within the Amygdala
in Individuals With Psychopathy

Komentáře

  • Tak skúsim zaviesť takéto, rád by som poznal váš názor. Čo si myslíte? Aký je vzťah medzi myšlienkami / ideológiami a zlom? Bol Breivik zlý človek alebo bol infikovaný zhubnými názormi? A čo samovražedný atentátnik? Sú viac zodpovední za svoje činy ako Whittman? Aký je rozdiel medzi zlom, ktoré vykonal Whittman, a ktoré by vykonal psychopat alebo zdravý človek? Prečo k Whittmanovi cítime súcit a k obyčajným vrahom nie? Kde má miesto slobodná vôľa vo svete, kde nevieš ovplyvniť prakticky nič, čo určuje tvoje správanie?

    • Ľudia sú preto zlí, lebo ich to donúti spoločnosť, okolie, ľudia zničiť tak, že nebude vidieť zmysel byť dobrý, život je tragédia až po čase keď zistíš, že je to len komédia kde si môžeš robiť čo chceš.

    • @Tomi Lee TRNíK podlehl temné straně síly co

    • breivik bol slobodomurar, to je oficialna informacia. slobodomurarstvo je ideologia prerastena satanizmom. viac tu soundcloud.com/pizzagaterx/sra

    • btw, vsetky ideologie su zlo. to si nevedel? vsetky izmy

    • 7:28 tak hezky jsi to řekl až jsem se zasmál :D

  • Chce to dostupne verejno stiahnutý podcast

  • 5:25 podívejme se na zlo blíže a tam jenom ta reklama na mekáč září radostí

  • Ty jo, tak dobré videa by měly být jako přednášky

  • Nenávist vůči Židům určitě nebyl Hitlerův nápad, to už chtěli udělat už v Carském Rusku (viz protokol sionských mudrců) a vlastně pogromy ve středověku všichni známe.

  • "podívejme se na zlo ještě hlouběji" *boom* reklama na alzu

  • David Eagleman: Incognito

  • Ak tumor v mozgu masového vraha dokazuje konanie zla, musel by mať tumor v mozgu každý človek. Vo videu sú síce spomenuté aj iné príčiny, ale stále budem tvrdiť, že aj človek bez tumoru, aj bez akejkoľvek spomenutej príčiny, môže spôsobiť viacej zla ako človek s tumorom, alebo ľudia zaradení do iných "kategórii". Zhrnutie: každý človek je hriešny. Nechcelo sa mi to písať, ale moja slobodná vôľa rozhodla, že aj v stave v ktorom som, a 2:50 v nad ránom, odpíšem. A - prepočul som riešenie.

  • Páci sa mi vás pojem - "nebezpecný súbor myslienok" Mne sa ludia casto zverujú so svojimi myslienkami, a cítim sa z nich otrávená. Zdá sa mi, ze pre mna sú vsetky myslienky nebezpecné. Mozno preto dnes prisla do módy zábava, ktorá prerusuje vplyv myslienok na nás. Napríklan, trápia ma myslienky, ze môj sused je alkoholik, ze ma nerespektuje, ze sa s ním nebudem bavit..... a potom idem do záhrady, húpem sa na hojdacke, a vsetky starosti zo mna opadnú. A tak predídem tomu, mysliet si a urobit nieco zlé... Máte pravdu, nase mozgy si musíme starostlivo chránit......

  • 5:18 ale to že mají pokažené mozky není důvod aby zabíjely

  • 6:26 jak může být moucha agresivní 😂

  • Jsem na tento díl nyní po čase zase skouknul. A "zaujala" mne myšlenka na konci. Peťo mluví o potřebě izolovat naše mozky od nebezpečných myšlenek. - Tak toto mně zní jako dost nebezpečná myšlenka.

  • pozerám tvoje videá posledné asi 2 hodiny popri varení a počítaní úloh z matiky teraz už ležím v posteli ale nemôžem ťa vypnúť..... napriek tomu že mám už plnú hlavu a začínam chcieť odísť z tohto sveta alebo aspoň vyskúšať nejaké psychadelikum ďakujem že toto robíš, púšťam si ťa všeobecne k aktivitám aj keď ťa nevnímam úplne, viem že niečo sa mi do hlavy dostane aj tak a väčšinu videí som videla tiež viac krát

  • 6:24 Teraz sa bojím že postretnem tie agresívne muchy aj keď ja malá šanca že ich postretnem

  • Inak je to pravda tiez si myslim ze ludia nie su zli ale konaju z nevedomosti... Ja tiez mam chyby a urobila som aj zle veci a viem ze som tie veci ani nechcela urobit len nevedela som proste vtedy premyslat inak a vela krat ma donutila aj situacia, stres, smutok a scasti aj moja povaha lebo nie som dokonala a aj ked som urobila zle veci nemyslim si ze som zly clovek pretoze neprajem nikomu nic zle. To ze ludia tyraju zvierata a zabijaju sa je strasne ale ak maju chory mozog jednoducho za to nemozu. Nedokazu vidiet ze je to zle...

  • Preco ten prvy ak si uvedomoval ze z jeho mozgom nie njeco ok preco nesiel hned do nemocnice povedat svoje plany? Tak by ho zavreli a liecili a mohol tomu zabranit aby zabil tych ludi. On si to sam na sebe uvedomoval tak neviem preco tomu nezabranil. Nie je zle to co vykonal pretoze to nemohol ovladnut ale je zle ze tomu nezabranil ak vedel co ho jeho mozog nuti vykonat mal utekat na policiu...

  • 1:45 ve mě to strach nevyvolalo a ani blbý pocit jen jsem si řekl to je jedno

  • To je ovšem v naprostém rozporu s jiným tvým videem, kde tvrdíš, že zlá rozhodnutí neexistují...

  • Toto video je naprosto skvělé a příjemně vysvětleno. Držím palce v další tvorbě.

  • ,, prečo ľudia vražda " lebo ich to baví nie?? Hahahaha lebo je to sranda hahaha

  • Nie je evolucna ideologia prave to, ze silnejsi preziju?

  • Moc hezky si zpracoval tému:-) zajímavý je aj standfordský vězeňský experiment. Zlé jednání člověka, pokud je vhozen do úplně jiného prostředí s jinými pravidly...

  • Je dobré, že robíš tieto videa. Videl som už veľa od teba. Odporúčam ešte viac do hĺbky - veci nie sú tak jednoduché ako sa občas zdá ;], tiež odporúčam začať robiť diskusie s odborníkmi. Síce si dobrý, ale tvoje schopnosti sú obmedzené a tudis v každej sfére nemôžeš do nekonečná dvíhať látku - co samozrejme ja od teba očakávam ;]. Preto radím diskusie s odborníkom :) resp kombinácia diskusie a tvojho monológu plus hra so strukturou videa. Len tak ďalej, postavička moc sympatická :)

  • Už delší dobu se mě děje něco divného, dřív jsem byl darebák, aj jsem byl v base, ale poslední dobu mě pořád bolí hlava a soucítím s druhými. Musím jít k doktorovi, asi mám tumor na mozku. :D

  • nebudu na to koukat ale odpověď je "protože se to vyplatí"

  • To co vidíme kolem sebe, tu hrůzu a nemoci, to nestvořil Bůh. To nikdy nebylo jeho záměrem, žijeme v narušeném světě. Ve světě narušeném hříchem. Bůh nestvořil, ani zlo. Stejně tak, jako je tma pouhým nedostatkem světla a chlad pouhým nedostatkem tepla, tak je zlo pouze nedostatkem boží lásky. Chlad a tma fyzikálně vůbec neexistují. Podobně je to i se zlem. A pokud nevěříte mě, co Albertu Einsteinovi =) www.pozitivnisvet.cz/albert-einstein-zlo-neexistuje/

  • Co je marinoka???

  • 11:01 Co si udělal?!

  • Na mě sou všichni zlí!

  • Já koukam na zdroje, nebooj, vždy na ně koukam. Upřímně mě to vždy zajímá, a vždy se těsím s čim dalším prijdeš.

  • Zaujmalo by ma ako by si vysvetlil zlo u človeka, ktorý svoje konanie považuje za dobré a ignoruje základné zákony morálky len aby pomohol vyššiemu dobru

  • hmm zaujimave.... existuje niekde na Slovensku rsp. ak vobec existuje nejaký prístroj kde by sa to dalo zistiť aj u živeho človeka? napriklad keby som chcel zistiť ako som na tom ja ohladom toho dopamínu a génov dalo by sa to niekde zistit alebo sa to zistuje čisto vedecky len na hmyze a podobne?

  • Asi sme ešte stále mysľou neandertálci! Duševne, rozumovo nevyspelí! A najmä obrovskí egoisti! JA,JA,JA,JA,JA! Ostatní nech skapú! No egoizmus náš svet zabíja a jedného dňa i dorazí! Stačí sa len pozrieť do sveta, ničenie životného prostredia v záujme ziskov, náboženské vojny, banksteri, špinaví, farizejskí politici,vykorisťovanie chudobnejších, slabších krajín, ale aj vykorisťovanie vlastných občanov so zámerom čo najviac zarobiť! ABSOLÚTNY HNUS! JE TO ODPORNÉ! A keď to vidím je mi zle, no som nikto, aby som to mohla zmeniť! Nemôžem! A tak len bezmocne pozorujem ako sa náš svet rúti do samotného pekla a je mi smutno!

  • ...protože jim to příjde hustý? :D Teda... alespoň ve *StarWars* jsem vždy měla radči impérium ... :D. (ve hrách apod. to je doufám bráno trochu jinak :D)

  • ľudia sú zlí lebo maju slobodnú vôľu :) nič viac, nič menej :) vojny nie sú preto, lebo to "dopustil" Boh - ale preto lebo napr také USA dávajú cca 650 000 000 dolárov na armádu, čo je viac než všetkých dalších 9 armád v svetovej TOP10 :) Hladomor v Afrike nie je preto lebo to "dopustil Boh", moderné krajiny totižto vyhadzujú ročne desiatky miliárd ton potravín, len toto ročné množstvo potravin by Afriku zasýtilo na 3,5 ROKA :) ľudia majú moc a tak to aj vyzerá :)

  • Našiel som ta asi cca pred 3 dňami a mega ta hrotim

    • Dík bro

  • Ak 80 génov bolo pri muche? Tak chráň nás vyššia moc ak nejaká je. :)

  • Palec dolů hlavně kvůli té tvé dětinské souvislosti nacismus - vězení... - tedy nacismus má na svědomí údajně lidské životy... oukej...a proč pak není a nikdy nebude zakázán komunismus založený židy, který má těch životů na svědomí asi tak o desítky milionů více včetně židy řízený masakr ukrajinců a jejich genocida, kdy za jedinou zimu vyhladili okrem cca 13 milionů žen, dětí a mužů ?? :-) Odpovím si samozřejmě sám proč je tedy vězení dnes pouze a jen za propagaci nacismu :-D No za propagaci komunismu a masových vrahů v daleko jiném měřítku...ti dnes ještě spousta lidí poděkuje a budou tě volit :-) Vtipná analogia chlapec...vskutku :-)

  • Dáš mi prosím argumenty prečo neveríš v Boha ?

    • Nemáme ani šajnu aká bola presne naša história, naše najstaršie dejiny, ak nerátam praľudí, ale počiatky rozvíjajúcich sa civilizácii na Zemi! A biblia je v rozpore nielen s archeológiou, ale aj so staršími záznamami Sumerskej ríše, nám známej najstaršej civilizácie! Podľa týchto záznamov len prvých 8 predpotopných kráľov vládlo 241 200rokov! Kam sa hrabe biblický Matuzalém a celá mladučká Biblia!

    • Mimochodom, ak by som pristala na tvoju logiku a tvoje presvedčenie, že uhlíková metóda C14 sa mýli, v tom prípade by potomkami údajne prvých ľudí na Zemi Adama a Evy boli zrejme neandertálci a iné druhy pravekých hominidov, ktoré sme našli, vykopali, umiestnili do múzeí, ale touto chybnou metódou zle datovali! Dáva ti to zmysel? Niečo ako spätná evolúcia! Z dokonalého vyvinutého človeka Adama k neandertálcovi a k iným ešte primitívnejším, zaostalejším druhom! Áno už samotná archeológia vyvracia Sväté písmo Biblie! Totiž, že Adam a Eva boli prví! To je zavádzanie! Nie je to pravda! Nemôžeme poprieť nálezy, ktoré sme našli, to nemôžeme! Sú tu a my ich musíme akceptovať, klasifikovať, zaradiť! Alebo aj nemusíme, môžeme si prelepiť oči lepiacou páskou, nahádzať tie kostry na oheň a spáliť, bez urážky!

    • Sofia, uhlíková metóda C14 sa mohla mýliť. Veda sa môže mýliť. Už niekoľko krát veda zistila že sa v minulosti mýlila.

    • Jakub Kováč, v Biblii sa o dynosauroch nedozvieš vôbec nič, len spomínané výrazy leviatan a behemoth, tanniyn, no či ide o skutočné dynosaury je veľmi sporné! No to nie je až také dôležité, dôležitejšie je ich datovanie i datovanie praľudí, ktoré rozhodne popiera Adama a Evu ako prvých ľudí na Zemi! Čiže Biblia nepíše pravdu! Kosti praľudí sa datovali uhlíkovou metódou C14! sk.wikipedia.org/wiki/Uhl%C3%ADkov%C3%A1_met%C3%B3da_C14 ! Ja si na rozdiel od teba nedovoľujem spochybňovať výsledky testov kostí pravekých ľudí ako vedecké šarlatánstvo! Je mi ľúto! Potom by som mohla poprieť aj prácu geológov, astronómov, fyzikov, chemikov a nazvať ich šarlatánmi v prípade, že by to bolo v rozpore s vašou náboženskou knihou a s vašou vieroukou, teda s vašou dogmou, pretože je to len jedna z mnohých náboženských dogiem!! Mimochodom lebka neandertálca(Homo neanderthalensis) nie je zhodná s lebkou dnešného človeka, a to je len jeden príklad hominida, rovnako ako sa kosti starších hominidov nedajú zameniť s kostrami dnešných, bežných ľudí! Nie, naozaj to sa zameniť nedá! To by bolo násilné zjednodušovanie v mene viery!

    • V biblii sú veci o spasení ostatné tam nie je pretože to nemá žiadny vplyv na tvoje spasenie. Preto sa tam nedozvieš všetko -- nepotrebné ale všetko o spasení. Musím povedať že si bibliu nečítala pozorne pretože v biblii je niekoľko zmienok o dinosauroch. Ide o slovo hebrejského pôvodu TANIM znamená: Veľké stvorenie , Dinosaurus , Príšera , Leviatan. Keď tieto zvieratá vymreli ľudia si mysleli že je to chyba tak to preložili inak. Čo sa týka praľudí sú to kostry normálnych ľudí poďla vašej trápnej evolúcie homo sapiens sapiens. Len málo kostí málo výsledkov. Kostry ľudí iných rás vyzerajú čiastočne rozdielne. Aj teraz je možné sa pozrieť na kostru dákeho osadníka v Afrike a povedať si že to je kostra pračloveka. Navyše tie kosti sa nášli polámané a archeológovia ich pospájali a vytvorili z toho celú kostru. Aj vek človeka vplýva na tvar kostry. Takže za 1. Boh je trojjediný to znamená že je to BOH , JEŽIŠ , DUCH SVÄTÝ. Takže áno duch svátý je náš Boch. Za 2. tí ľudia čo spochybňujú čo je v biblii čiže tých 7 ciklov to nie sú kresťania iba robia hanbu Bohu a Cirkvi. Pravý Kresťan nikdy nepoprel čo je v biblii napísané. Za 3. Ak si sa nedozvedela o Bohu nič -- zle čítaš. Za 4. dinosavri nepopierajú biblické stvorenie sveta. Za 5. Praľudia nejestvovali. Za 6. Adam a Eva nie sú lož ale pravda.

  • pls mam stavku o 50 eur ze bude na kanali hrac tobias 100 odberov tak davajte

  • Čo ste mysleli pod tou starou všivavou knihou?

  • ludia su zli, pretoze by inak - v ramci evolucie - neprezili. To je vsetko. Co sa vlastne snazite povedat tymto videom?

    • Treba počúvať.

  • Video super ale keď som to ukázal dedovi učitelovi SJL tak ho tam niečo nahnevalo. Nahnevalo ho toto. ZLÍ JE ZLE SPRÁVNE JE ZLÝ. (neberto ako hate ok? Kappa)

    • Nesúhlasím. Podľa mňa je to klasický nominativ pluralu kde sa píše mäkké i.

  • Tie reklamy ma raz privedú do hrobu.

    • A mne kúpia večeru.

  • protože maj strach :)

  • Díky za tvou tvorbu!

  • Skvělé a zajmavé video❤

  • Super grafika! Btw niekedy ma fakt dokážes vystrašiť xD

  • Najlepší kanál na CZ/SK scéne! 👍

  • Mechanical engineer sa preklada ako strojny inzinier. Len taky detail.

  • @BeWise budeš natáčet video o MAGORISMU / magorech?

  • Je to utajovaná problematika a vôbec sa jej nevenuje pozornosť lebo to nie je nič materiálne a nedá sa to detailne skúmať, pretože ide o inú dimenziu mimo náš čas a priestor...ak si dáte do googlu VEDCI A ASTRÁLNE LARVY tak zistíte viac...sám som bol svedkom niečoho, ale detaily vôbec nehovorím aj tak by mi nikto neveril a nemám to za potrebu...riešenie je častá meditácia/počúvanie relaxačnej hudby so zavretými očami aspoň dva krát denne po 30 minút + šport,sauna a veľa zeleniny,rýb a ovocia, ale pre niektorých to bude možno zbytočné ak je už okolie posadnuté tými parazitmi a jedinec je stále v kontakte s takými ľuďmi (hlavne silne drogovo závislí sú odpísaný- tam už ťažko čosi napraviť)..treba o tom prečítať...pri tzv. opresí a obsesí sa s tým dá niečo robiť, ale pri poslednom štádiu posesia už ťažko...tam už tzv. egregor ovláda každú myšlienku a teda aj konanie....treba sa pohrabať internetom a čítať...toľko šikovných a talentovaných ľudí to celé stáročia skúmali a nikto im nerozumel a nechápal a teraz je tá doba, kedy sa masa ľudí môže veľa dozvedieť skrz internet a niečo so sebou spraviť, aby konečne kolektívna energia, frekvencia a vibrácia menila svoje hodnoty a tým okolie i život.. (tesla bol veľmi blízko) ps: nikdy nepočúvajte rady od negatívnych ľudí, pokiaľ ani raz nepovedali nič pozitívne :-)

  • Aký máš názor na refresher sk a na jurajvie?

    • Čo to je?

  • Myslíte že všetci ľudia majú rovnakú hodnotu života?

  • Cestoval jsem po ČR. Mám zkušenost, že lidi nejvíc zlí a povrchní jsou v severních Čechách. Celkově okolí Prahy - ten sever. Jinak jih už je v pohodě, Morava je v pohodě, Plzeňsko je v pohodě. Slováci, Poláci, Bulhaři jsou také v pohodě, ale sever Čech je nejhorší. Jsou to zombie, neudravi, nemají moc přátel.

  • Fuuh ako zaoberám sa psychológiou ľudí a dosť dobre sa v nej vyznám aspoň (podľa mňa) ale toto ma dostalo do úplne zaujímavých myšlienok... každý by si mal poďľa mňa vždy zachovať chladnú hlavu a konať veci až keď sú si istý že je to správne

  • Krásné video. Máš zajímavá témata a dobré názory.

  • Ahoj! Jsem tady nová a hrozně se mi líbí tvůj kontent . Pokračuj ❤

  • Výboné video!!! Jen jedna věc mi trochu nesedí. Jde o to., že psychopaté sice hůře rozpornávají výrazy, ale to jen na začátku. Během života se ( většinou, smozřejmě jsou i vyjímky ) naučí výrazy výborně rozpoznávat a žít v běžném životě. Problém je pak ale v té empatii, protaže svých schopností umí bez vétších výčitek zneužít ( samozřejmě ne všichni ). Vtip je v tom, že s takovým nadhledem často přichází ( podle současných testů ) vyšší hodnota inteligenčního qucientu, ale ten je právě bez empatie velice nebezpečný pro okolí. Proto například nemají problém ublížit jiným osobám pouze za účelem získání drobných víhod.

  • Pozri si Františka Koukolika a zistíš prečo sú ľudia zlí.

  • Peťo! perfektné video, vďaka skvelý materiál na rozmýšľanie najmä myšlienka: "ak by bolo zlo v ľuďoch a nie v ideológií, nemalo by zmysel ju zakazovať"

  • vymítit to zlo by chtělo .. šlo by to ?

    • myšleno vymýtit zlé geny jenom ... aby zůstali hodní, šlo by to ? :D

    • samozřejmě nějak slušně

  • Moc pěkné video

  • myslim to dobre :D zo zaciatku videa sa to zda ako jebaky na to blond co hovori :D tusim ze to je pretekanim pozadia dopradu ale sustredil som salen na to :D

  • podla mna sa ta neda pocuvat je to hrozne dlhe Juraj vie je lepsi

  • Mám taky problém. Miluju zvířata, ale někdy mám náladu je zabít. Hledala jsem si to na Googlu, ale nenašla jsem nic... Pomohl by mi někdo prosím?

  • Zabudli ste na poškodenie mysle prístrojmi, najmä konkrétne obrazy, zvukové frekvencie a EM pole dosť na mozog vplývajú viz. napríklad hypnóza. A potom existuje ešte jedna najväčšia príčina, ale na to nie ste ešte pripravený, to dobre pochopiť. Ale gény sa na chovaní človeka podieľajú najmenej a až vôbec, gény prenášajú len telesné znaky nie duševné chovanie.

    • @BeWise - V popise nič nie je. Výchova a okolie najviac vplývajú na to, aké vlastnosti človek uplatňuje. Ak v tom experimente muchy izolovali a žili s ostatnými s agresívnym správaním, tak si to zachoval. Gény s tým nesúvisia, tie mutujú stále, degenerácia postupne nastáva stále viac. Ešte som si spomenul na provokácie, voči nim je pre každého ťažké sa ubrániť, človek vydrží len určitú dobu, ale nakoniec vybuchne hnevom. Zoberme si autistov, majú poškodený mozog, ale dokážu byť citliví a milí, ale zároveň labilní seba udržať pod kontrolou. Každý človek má vlastné špecifické vedomie, ktoré sa nededí, ale na chovaní sa jasne prejavuje.

    • Opäť fakticky nesprávne názory. Dôkazy? Sú vo videu a v popise. Veda vs tvoj názor.

  • Ahoj ,aky program pouzivas na video animacie ? Velmi dobre

  • 👏🏻👌🏻💞

  • Psychopat bol najskôr asi Hitler, dával rozkazy generálom, veliteľom atď a tý ho počúvali kvôli zmienenej autorite.

  • Tohle chování je u všech zvířat, jen se liší rafinovanost dle inteligence. Pes zabije psa jen proto, že vstoupil do jeho teritoria. Nebo jen tak.

  • dobry film o tom ako sa zmeni spravanie normalnych ludi za urcitych okolnosti je Experiment (ja som videl nemecku verziu),...inac ludia su zli lebo este v sebe neobjavili ludskost a spravaju sa ako v risi zvierat a to nuti aj ostatnych spravat sa takto )silnejsi prezije=sutaz,...kapitalizmus v tandeme s demokraciou tu vytvara vhodne podmienky na to aby to pretrvavalo,...mas tu videa aj o slobodnej vol,psychopatoch i a spomenul si aj nacisticke nemecko kde boli masy ludi ''akosi'' presvedceni o tom co robia,...vladnu tu psychopati ,...riesenie je celosvetovym usilim zaviest povinne EQ a IQ testy pre kazdeho kto chce vstupit do politiky a aj na vyssiu poziciu vo vedeni vnutri firiem,...inac tu moze skupinka psychopatov demokraticky vuhrat volby a dejiny sa budu opakovat

  • Tak na 50 percent súhlasím, ale zabudli ste spomenúť zápaly mozgu-najmä chronické a často nerozpoznané, vplyv bežných chemických látok*/vrátane čistiacich prostriedkov/, znečistené životné prostredie, vplyv nielen amfetamínu, ale aj psychostimulancií bežných ako kofein, energetické nápoje, lieky, a pod ich vplyvom negatívne vyhecované medziľudské vzťahy-doma, na pracovisku/aj v škole - učiteľ voči žiakov i- aj doma rodič voči dieťaťu a iným/. Nádory mozgu vraždia zriedkavo. Viac sa treba báť nežiaducich účinkov chemikálii, vírusov, plesní, baktérii, parazitov , chronickej frustrácie/aj nenaplnených túžob/. Psychopátia existuje, je neliečiteľná. Ale tak, ako možno vychovať aj slona, tigra, vlka k poslušnosti, tak aj u tých psychopatov sa to dá. Preto je potrebné sledovať rodičovskú výchovu a činnosť učiteľov. V Austrálii zaviedli údajne prohibíciu na alkohol- a už sa českí pivárski korheli ozývajú a búria sa. A pritom neide o prohibíciu, len zakázali predaj alkoholu v bežných potravinách. Toto existuje aj v severských štátoch. Len u barbarov nie. Vrátane SR. Povinne sledovať žiakov v školách či neberú drogy. Stačí z moču. Zakázať agresívnu pseudokultúru-vrátane počítačových hier. Genetické inžinierstvo je v tomto prípade ešte v nedohľadne, ale existujú neurochirurgické metódy ako operačne potlačiť chorobnú agresivitu. Je to lepšie, ako byť zavretý v detenčnom ústave. A ani alternatívna medicína sa celkom nevyužíva.. Vrátane autopatie a liečba pomocou prírodného výťažku z dreva DMSO, ktorý po dôkladom preštudovaní a správnej aplikácii robí zázraky aj u duševných porúch a zápalov mozgu. /Viď knižná publikácia od nemca RNDr. Hartmuta P.A. Fichera. V Košiciach sa to dá kúpiť na Komenského 3/Enrgy spol. prírodnej medicíny/. NACIZMUS- áno- aj ideológie pomútia nevzdelancom a primitívnejším ľuďom nesprávne mozog. Alebo pri skresľovaní faktov. Ale ak užívajú drogy- tak skôr podľahne aj celkovo normálnejší človek. Nezabúdajte, že v dobe hitlera, nemcom samotní lekári pichali amfetamín do žily a aj inak. Považovali to za akési vitamíny. Bralo to množstvo nemcov. A čo potom stvárali- dobre vieme. Takže gény-áno, ale je to väčšinou len predispozícia. Už v školách by mali žiakov v puberte učiť, že ak majú nutkavé pocity k agresivite, nemajú sa preto hanbiť, ale vyhľadať lekára. Lenže malo by sa zachovať lekárske tajomstvo- lebo ináč tí chorí neprídu. Na záver-ešte ako mladá medička pri štúdiu fyziologie si dobre pamätam, ako nás učili, že ľudia sa od iných zvieracích druhov , okrem schopnosti pracovať, rozprávať a pod., odlišujú najmä najviac vyvinutou schopnosťou vnútorného aktívneho útlmu vyšších nervových funkcií. Veľa som vtedy o tom premýšľala. PRETO- posilujte túto fylogeneticky najvyššie postavenú funkciu mozgu a nebuďte nerváci. O V L Á D A J T E S A. Zabíjať možno len v primeranej sebaobrane, ak nemáte k dispozícii iné-vhodnejšie obranné prostriedky. A na to často zabúdajú aj policajti a radi si "zapoľujú". Nielen u nás. Dievčatá- vyberajte si za manželov kľuďasov, alebo hoci flegmatikov. Príliš prchkí, zlostní a najmä konfliktní nerváci, ktorých vytočí každá blbosť-tí do manželstva a k deťom nepatria.

  • Kazdemu na svete povinne pustit aby si uvedomily par veci super video si sef

  • Vubec to nekomentujte je to přesně o vás :D

  • Prosím ťa, ak nepoznáš históriu, nepužívaj ju ako príklad. "Dejiny píšu víťazi" a vytrhávať z kontextu dejín ideológiu ako príklad agresivity, niekedy nie je to práve.

    • Skúsil by si to rozviesť? Čo tým presne myslíš?

  • Mám definovanou sociopatii, ta mi byla zjištěna teprve přes 2 lety (v mých 15 letech). Je zajímavé, že se to nedá tak snadno zjistit. Už od mala jsem ničeho nelitoval, dokud to neznamenalo negativa pro mě. Celou tu dobu mi to nikdy nedošlo, přišlo mi to úplně normální. Celou tu dobu jsem byl schopný předstírat emoce, jen kvůli tomu, že jsem byl "slušně vychován".

  • Co je zlo? Co je dobro? Záleží na člověku co je pro něj zlo.

  • Ja sa cudujem, ze kazdy hlada za tym vsetkym len fyzicke opodstatnenie, ale na duchovne sa nik nezameriava. Byt dobry alebo zly je vecny boj sam v sebe. Kazdy si moze vybrat ci chce byt taky alebo onaky. To, ze niektori jedinci sa stavaju vrahmi vyvolava skor system, v ktorom zijeme a dusevne zamerne rozpolozenie osobnosti. V praxi to znamena, ze clovek je nieco ako antena, ktora prijima urcite frekvencie, ked pustim agresivnu hudbu nemozem cakat, ze clovek sa bude spravat pozitivne. Dalej je to spolocensky tlak byt neustale v trende, mat to co maju aj ini, dalej absencia rozvoja, vyvoja, kde jedinec sam prehodnocuje myslienky, ze nieco budovat je tazsie ako nieco znicit, hlavne, ked vidi, ze tym, ktori neustale robia zlo sa maju lepsie v systeme ako ti, co konaju dobro a maju sucit. Clovek od pociatku ma v sebe aj dobro aj zlo. Co si zvoli je na jeho ramenach a jeho konecny ortiel.

  • Ahoj. Tvoje videa mi trochu pripomínajú kanál actualized 🙂

  • Lidé jsou taky zvířata, zvířata se taky napadají navzájem, přežije jenom ten silnější. V něčem jsme stejní, v něčem jsme jiní. Co když se příroda brání sama proti přemnožení?

    • Predátori v ríši zvierat napádajú, zabíjajú svoju koriť, ale len preto, aby sa nasýtili a prežili, no iba človek zabíja aj vtedy keď je sýty, zo zábavy, z potešenia, ako najhorší dravec, a nielen to, vraždí celé národy vo vojnách, dokáže vyvolať genocídy, ničí prírodu na úkor svojej existencie a to všetko len z chamtivosti a hlúposti! Toto by zvieratá nikdy nerobili! Také pohnútky ako mamona, túžba po majetkoch, túžba druhého ovládať, alebo šikanovať u zvierat absentuje! Človek je skrátka magor! Sorry, ak sa niekto urazil! Česť výnimkám! Beda mi, aj ja patrím k ľudskej rase! Z ľudí som dosť často otrávená, bohužiaľ! Stačí sa pozrieť čo človek stvára s našou planétou, krásna deštrukcia! HNUS A SMUTNÉ!

  • Nechápem prečo máš len 45 000 odberateľov tak dobre prepracované videa,grafika,technika,zvuk. Všetko je super prečo nemáš viac Ps:návrh na nové video ??? Zatiaľ ahoj

  • Prečo je moja matka psychotička ?

  • krátkodobá frustrace = podrážděnost, dlouhodobá chronická frustrace = zlo

  • Ked sa cloveku nieco nepaci a je zraneny nasrdci nemusi byt psychopat, ale je radikalny. Breivik mal asi strach,ze sa nieco domuti. Ja ked mam obavy skor chcem nieco porozbyjat, alebo demonstrovat likvidacioc vlastnej osoby.

  • Blivajz zaujimave prednazky no kde tu sa vyskytuju muchy. Ale i u mna a aj vacsie myslive chybi scifi maja. No nie vo vsetkom. Snazim sa byt spokojny a vyrovnany. Nezvladnuty alkohol je fakt nebezpecny. Mna drogy ak somto prehnal skor odrovnali. Zkumat mozgy len nestaci, bolo by doobre spravit i vyrazok zivota a okolnosti co s tym suvyseli. A vsetko co bolo v mojom zivote protizakonne z mojej strany nemuselo byt koser, ale asi ani pohroma.

  • Parádne video! :)

  • Peťo, strašně moc obdivuju, že si najdeš čas a tenhle kanál vedeš. To co děláš má obrovskej smysl a doufám, že to, co říkáš, zní za hranice tvojí vlastní sociální bubliny. Tohle je mimochodem asi nejpovedenější video, co jsem od tebe viděl! Keep it up!

  • A co když si prostě někdo řekne že mu na ostatních nezáleží a např. někoho zabije?

  • Kedysi sme si s kamosom robili srandu a tvrdili sme, ze statisticky 93% vsetkych ludi su uplni debili. Dnes si uvedomujem, ze to je mozno aj pravda a zdaleka mi uz do smiechu nie je. Jednoducho iba preto, lebo s nimi prichadzam kazdy den do styku. Myslel som si, ze sa mi to iba zda, alebo je ti nahoda. Ked mi niekto zabuchne dvere pred nosom, alebo napriklad odbocuje autom dolava a zostane stat v strede cesty a neda sa obist. Ano mozete si povedat, ze su to blbosti a mal by som nad tym mavnut rukou. Lenze deje sa to kazdy den, kazdu sekundu, minutu a hodinu. Ludia su naozaj zli. Myslim si ze s genetikou alebo tumorom to nema vela spolocneho. Myslim, ze problem tkvie v zavisti, ktoru ma kazdy z nich v sebe. Zavidia, ze sa ma niekto lepsie a snazia sa mu pri kazdej prilezitosti "hodit polena pod nohu". Cim som starsi mam menej a menej priatelov a vyberam si s kym pojdem na pivo. S tychto ludi som nestastny a popravde neviem co s tym. Myslim si ze cim je clovek inteligentnejsi, tym vacsie problemy ma sa vysporiadat s hlupymi ludmi okolo seba. A ze ich vobec nie je malo :/

  • Wow , mega tě cenim , jsi moooc chytrý a to fakt cenim

  • Sdílejte lidi. 🎓🎓 Předávat si informace je to nejdůležitější!🔥🔥

  • Udělej prosím video o tom co je to náhoda nebo jáká je její pravděpodobnost

  • Ty jsi super, dekuju za úžasné video

  • si borec ,pozerám to a úplne som mimo čo som sa naučil za par hodín je mege dosť , ďakujem určite pokračuj podporujem ta a teším sa na ďalšie video

  • Já si myslím že každý jsme schopný zabít. Pokud by šlo o život mému dítěti,že by jej někdo ohrožoval, byla bych schopna ublížit druhému. Jinak krásně je to ukázáno na experimentu Rhythm 0.

  • @BeWise Čau Peťo, díky za skvelé video ale obávam sa, že v závere si to trochu zjednodušil a vyznelo to tak, že buď sú teroristi psychicky chorí ľudia alebo sa riadia "prašivou knihou". V skutočnosti je to komplikovanejšie, pretože radikáli si vyberajú, ktorou časťou onej knihy sa budú doslovne a bez ohľadu na kontext riadiť, zatiaľ čo iné časti, ktoré uvádzajú kontext tých násilných častí, prípadne ich upresňujú či dokonca sú s nimi v rozpore, tie sa rozhodnú ignorovať na základe nejakej výhovorky ako napríklad "táto pasáž bola napísaná neskôr a preto je treba chápať ju ako opravu inej, skôr napísanej pasáže, ktorá jej odporuje" alebo "toto svedectvo o prorokovi je falošné, odmietame to akceptovať". Krásna ukážka je tu: wikiislam.net/wiki/Nepochopen%C3%A9_ver%C5%A1e_z_Kor%C3%A1nu#Bojujte_proti_nim.2C_dokud_neskon.C4.8D.C3.AD_utla.C4.8Dov.C3.A1n.C3.AD_.288:39.29 - všimni si, "verš 2:62 byl zrušen veršem 3:85" Každé náboženstvo je vnútorne rozporuplné, plné prehliadaných a ticho tolerovaných paradoxov - problém je, keď sa niekto rozhodne brať to doslova a urobiť z náboženstva návod bez paradoxného protirečenia si - vypustením toho, čo nám nesedí. K tej ideológii by sa toho dalo povedať omnoho viac, ja len doplním, že hlavným problémom je klasifikácia - akonáhle sa niekomu či niečomu podarí zmeniť našu klasifikáciu sveta a jeho javov, zmení sa tým naše myslenie. Sympatizanti s Nacizmom uverili, že Židia nie sú ľudia ale niečo podľudské - vsugerovala im to štátna propaganda, konšpiračné teórie o židovskom spiknutí a preto im nerobilo problém Židov udávať a posielať na smrť. Podobná klasifikácia hrá rolu aj v našom každodennom posudzovaní - komára väčšina z nás zabije bez rozmyslu, muchu tiež, včelu už menej, vtáčika ešte menej, ublížiť zvieraciemu cicavcovi dokáže ešte menej ľudí no a ak niekto ubližuje domácim mazlíčkom, sme z toho vyslovene zhrození - to je škála podobnosti k ľuďom - čím ďalej od nás, tým ľahšie je zabiť život. Evolučný darwinizmus vytvoril takúto škálu vnútri ľudskej rasy a ľudia brali rasovú nadradenosť či podriadenosť ako fakt, na základe ktorého jednali, tak ako jednali - práve preto je holokaust tak desivým momentom ľudských dejín - pretože bol vykonaný na základe toho, čo sa vtedy prehlasovalo za vedu a na základe chladného kalkulu - rozumu. Bola to druhá facka (prvou bola prvá svetová) ľudstvu, ktoré verilo, že Osvietenstvo, vláda rozumu a vedy povedie k príchodu utópie.

  • oceňujem tvoje pohľady na rôznu problematiku a tak isto to že ponúkaš viacero uhlov pohľadov čo ľuďom chýba, resp preberaju lahko spracovatelné informácie z okolia, ako zo správ, videí a podobne, nezamyslia sa v širších súvislostiach a potom vypúšťajú do éteru dosť nekompletné názory a postoje.

  • Každý človek sa niekde narodí s určitým genotypom(určitou fyziologickou štruktúrou mozgu, ktorá ovplyvňuje naozaj veľa) do nejakého prostredia, ktoré naňho neustále od jeho počatia pôsobí. Neustále iba reagujeme na podnety z okolia a teda vpodstate náš aktuálny pohľad na svet je vždy závislý na našej minulosti, naše názory, ktoré máme, sú závislé od našého aktuálneho poznania. Napr. to, že sme sa v minulosti naučili rozprávať, že sme si k predmetom a javom, ktoré sme vnímali, vytvorili slovné pomenovanie, tak na základe toho teraz dokážeme myslieť v slovách, súvetiach atď. Ja osobne si myslím, že na každého jedinca pôsobí v prvom rade rodina, tá buduje základy zmyšľania, hodnotové postoje, názory, ktoré sa s nami potom ťahajú v určitej miere(či si to vedome uvedomujeme alebo to funguje iba na podvedomej úrovni) až do našej smrti. V stále rozvíjajúcej dobe to ale funguje čím ďalej takým spôsobom, že rodičia strácajú moc a kontrolu nad tým, čo ich dieťa robí, s čím je konfrontované a tým pádom získavajú čoraz väčšiu moc iné ovplyvňujúce faktory ako sú kamaráti, známi, média, tv, knihy ale hlavne kyberpriestor(internet, soc. siete atď.) a tieto faktory môžu obsahovať aj škodlivé súbory myšlienok, rôzne ideológie, ktoré na nás môžu pôsobiť v rôznom merítku, čím častejšie sme konfrontovaní s takýmito škodlivými myšlienkami, tým je pravdepodobnosť osvojenia si ich vyššia. Napr. si zoberte, že sa nejaký jedinec narodí do extrémistickej islamistickej rodiny, ktorá považuje za “dobre” vraždiť ľudí, ktorí neuctievajú Alláha. Dajme tomu, že aj všetky vedľajšie faktory(teda tie mimo rodiny) zdieľajú túto ideológiu a zoberte si, že teda takýto jedinec je konfrontovaný takýmito podnetmi z okolia 24/7. V takomto prípade je pravdepodobnosť osvojenia si týchto súborov myšlienok 100% bez ohľadu na genotyp jedinca, teda na jeho fyziológiu mozgu... môže mať kľudne normálny mozog, akékoľvek IQ. Toto bol samozrejme iba modelový príklad, v realite sa so 100% pravdepodobnosťou nestretneme, ale určite by v takýchto prípadoch bola extrémne vysoká Takýto je teda môj pohľad na to, prečo dokážu byť aj normálni ľudia “zlí”. Samozrejme, všetko je ale stále iba o mozgu, je to mozog, ktorý je konfrontovaný s týmito podnetmi z okolia a ak má niekto abnormálnu štruktúru mozgu(psychopatia a iné psychické poruchy), tak nie sme bohužiaľ ešte na takej technologickej úrovni, aby sme to boli schopní úplne eliminovať a opraviť tieto mozgy, myslím si však, že to je otázka času, kedy začneme rapídne zasahovať do našich mozgov aj po tej fyzickej stránke a budeme schopní niečo s tým robiť v oveľa väčšom merítku ako dnes, aby napr. človek s chybnými centrami emócií v mozgu dokázal časom fungovať ako psychickí normálni jedinci.

  • Ja si mislim že máš pravdu Peťo ja tomu verím čo si povedal a neviem či bol brevik zly ja si mislim že nebol zlí že len robil skutky ktoré nechcel a že človek môže byť zlí len te dik keď on to sám chce a ďakujem za perfektne video