Sen Çal Kapımı 15. Bölüm 2. Tanıtımı

čas přidán 20. 10. 2020
Sen Çal Kapımı 21 Ekim Çarşamba Akşamı FOX'ta!
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi CS-tv Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Hande Erçel ve Kerem Bürsin’ e; dizide Neslihan Yeldan, Bige Önal, Evrim Doğan, İsmail Ege Şaşmaz, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan ve Ahmet Somers gibi birbirinden başarılı isimler eşlik edecek.

#SenÇalKapımı #KeremBürsin #HandeErçel

Komentáře

  • Bu bölüm çok müthiş olucak 🤩😍

  • Beklediğimize değmiş :) (bence)

  • Valla cok sagolun bi an korkmuştuk bölümden sonra vereceksiniz fragmanı diye ;)

  • Serkan ve eda ayirmasim dizi cok begeniyoruz yazan binar bakir

  • Öfff baydı artık bolat bolat 😒

    • Neden 15 bolum yutuba koymamislar izleyrn varmi ben bulamadim

  • İyice saçmalamaya başladınız aynı Bay Yanlış gibi bu da final yapar 👎🏻

    • Sonu aynı erkençi kuş gibi olmuş ve serkan edayı öyle bulunça serkanda hiç bir heyecan ve korku yok edaya bir şey oldumu diye biraz heyecan olması lazımdı

  • Me gusta muchoooo🤙🤙🤙

    • Why today not full aplot from serie 15 full?thanks, plese complete vidio this movie?danke, terimakasih, thanks 👍❤👍

  • Tu gran talento es mentirme, y el mio fingir que te creo

  • Yo soy diva y eso te mata

  • Conoces el dicho: El enemigo de mi enemigo es mi amigo

  • 15 bolim be zaman oldu niye Youtbe de yok😳😔😔😔

  • Bu hafta oynadimi

  • Yoy tubda neden 15 ji bolim yayinlanmiyor

  • Bölümleri neden yüklemiyorlar ve fragmanıda hala yüklemediler

  • Bölüm 21:00 da başladı geçen hafta 21:30 da başlamıştı rakipler yeni bölüme başlamıştı bile.. Yani; 1-Bölüm geç başlamayacak özet kısa tutulacak 2-Bölüm çok uzun sürmese de olurmuş son bölüm bunun bir örneği romcomun yan karakterlerle doldurulması insanları sıkabiliyor çünkü mesela beni. 3-Kaçan seyirci için kanal özellikle haftasonu gündüz kuşağında tekrar verecek. Bunu uzun zamandır yapmıyor, boşladı diziyi. haksız bir durum var ortada. 3-Tabi ki sevgili senaristimiz/lerimiz hikayeyi aşkla yazacaklar zorlama değil❤️ 13 gibi bir felaket yaşamak istemiyoruz tekrar. sürekli mıç mıç da iyi değil seyirci çatışma seviyor heyecan gerek Emeklere sağlık.. Sevgiler.

  • Assalomu aleykum arkadaşlar 15 bölüm ödumu

  • 15 bölüm n

  • Burdan nezaman bașlior cok merakediorum

  • Neden 15 bolum yutuba koymamislar izleyrn varmi ben bulamadim

  • Sonu aynı erkençi kuş gibi olmuş ve serkan edayı öyle bulunça serkanda hiç bir heyecan ve korku yok edaya bir şey oldumu diye biraz heyecan olması lazımdı

  • Why today not full aplot from serie 15 full?thanks, plese complete vidio this movie?danke, terimakasih, thanks 👍❤👍

  • Neden 15bolum yok bulmadim

  • Bölüm gerçekten su gibi aktı ve güzeldi gereksiz sahneler uzatılmayınca EdSer sahneleri de güzel yazılınca oluyormuş demek ki.. Şimdi tek eksiğimiz giden seyircinin geri dönmesi için tekrar verilmesi. Onu da bi zahmet kanala baskı yapıverin. Kaç haftadır haftasonu 1 tane tekrar bile vermedi fox denen kanal.

  • Ratingler tabiki dusmus; tum diziler anne, hala, baba figurlerinin sacmalamasyla finale dogru gidiyor; ayrica Selin karakteri, kizlar vs senaryoda hep faul. Nedense masal yazmayi beceremiyorlar

  • Ya CS-tv'a neden gelmedi 15. bölüm? Gerçekten yok bulamıyorum. Yok yok yok🤷🏻‍♀️🥺

  • 15ci bolum nerde?

  • Nerede lan dizi

  • Biri bana solermi, Neden 15 bolum hala yok🤔

  • Bu ne ya bən 2 bolumudur izleyemiyorum,

  • Nədən bolumu tam vermiyosunuz

  • Ya filmm nede youtube yayinlanmadi ben hala izlemedim 15 bolumi

  • Meron napobanh episode 15? 😍😍😍😍☺☺

  • Ya arkadaşlar ful bölümü nerden bulurum anca fraqmanlar buluyorum biri bana anlatsın nerden bulacağımı

  • Amo esse casal!!! ❤️❤️❤️

  • Eğer tanıtımı bugünde geç verin vallahi basarım seti

  • Çabuk diğer bölümün fragmanını atın

  • sen cal kapimi , Eda muy enojada

  • Peysan peynirin yerini elart almış :)

  • Кто знает 13болум

  • ❤💔

  • Lütfen herkes hep tv'den live izlesin reytingler düşmesin diye ❤

  • Romantik komedi izlemiyor muyduk biz noldu yine entrikalar aksiyonlar gerilimler

    • Ama bence bu bolüm çok güzel olacak 🤗

  • Sen çal kapımı 14 bölüm neden çıkmıyor bilen var mı?

  • Bence fragman için çok bekledik ama fragman efsane

  • Bu akşam sizinleyiz

  • Bu ne lan zümrüdüandaya bağlamış dizi araba deniz sahnesi kckckfjfjfjfjfjfjff

  • Aferim hande iyi yaptın hakketti kerem

  • مفاجئة🤩 شركة بي ام BMW تعطي سياراتها الجديدة مجانا ، لا زال هناك 785 سيارة للفوز ، إربح سيارتك قبل نفاد الكمية فقط اكتب في جوجل earnar و ادخل الموقع الآول

  • Bu aşk filmleri hep aynı. Hep tahmin edilen durumlar . Yinede izleyenler var . Keşke içeriği görünen köy olmasa dizilerin

  • Bir sorun var, Hande E. Kerem'in aksine hüzünlü veya dram sahneleri oynayamaz .Umarım bir an önce kavuşacaklar, yoksa canlı izlemeyi bırakırım ve sadece Serkan'ın sahnelerini buradan izlicem

    • Lütfen hep tv'den live izleyin reytingler düşmesin diye ❤

  • Cok şükür bir kadin da kötü insana dönüşen sümüklü kızı oynamıyor 💪👍

  • 🎈Romantik komedi 16.bolumde tekrardan geliyormus.17.bolumde liderlik kesin.Cok eglenecekmişiz.🎉🎈

  • We as part of the international fandom, want to thank the whole cast and team of SÇK for your amazing work that makes us very happy and proud. You guys bring joy to our lives every week and we're really grateful.Lots of love from Brazillian fans🇧🇷

  • Hande +Kerem 🔑 SUPER 😟 B U L G A R I A 😅😅😅😅😅😅😅

  • Bence efe doğru olanı yaptı çünkü eda şirkete gitmezdi biri onu gaza getirmiyene kadar ben efeyi sevdim birazda serkan kıskansın .❤❤

  • Yeni bölümü heyecanla bekliyorummmmm🌹🌹🌹👍👍👍

  • La mejor serie del momento

  • Bu ne saçmalık yaa

  • Please more love ❤️

  • ليش هيك😭💔🇹🇷💔🇵🇸

  • Size ne oldu böyle daha bir kaç bölüm önce birbirinize aşkla❤️ 😭bakıyordunuz şimdi ise nefret 😭😭

  • Eda ve Serkan artık sevgili olsun Diyenler +1

  • Arkadaşlar ben reytinglere baktım çarşamba günü en fazla izlenen dizi kuruluş Osman sonra sadakatsiz sonra sen çal kapımı ve diğer diziler yani diyeceğim o ki reytinglerimiz az çok az değil ortalarda 4 virgüllü Lütfen bu diziyi yayalım ve sevdirelim Bi de buradan dizinin yöneticilerine sesleniyorum bu dizi hiç kötü bir dizi değil bence bu diziyi cumartesi veya pazara alabilirsiniz emin olun reytingler yükselir lütfen bunu beğenin ve öne çıksın

  • Bugün bütün aburcubur yiyeceğim Bu dizi için

  • Muchas gracias por el avance, me encanta la serie es de 10 todos son geniales trabajan de maravilla, la serie Fresca divertida actual con un poco de drama, Hande ERCEL y Keren Bursin son muy buenos actores trasmiten muy bien gracias a todos de una fiel seguidora que ve la serie cada semana desde Fox Turquía, un abrazo desde España 🙋‍♀️😘🇪🇦❤️🇹🇷🧚‍♀️🤖💋❤️

  • Araba denizemj düşdü bana mı öyle geldi?

  • Bu ikiliyi sevdim

  • psyched for tonight's episode, counting down!

  • Bunlar ölürse dizi biter arkadaşlar sakin olun 😂

  • Yine heyecanlı bir bölüm daha yaşasın

  • 😍😍😍🇧🇷

  • 😍😍😍😍😍

  • Lütfen full bolum paylaşın bazen izleyemiyorum

  • Baktığı her yerde görüyo ztn ya ne diyon ofndondodj

  • Aman amnaan

  • 😭😭😭😭😭😭😭🤪🤪🤪🤪🤪

  • Why they turn of sçk notifications????

  • arkadaşlar siz farkettinizmi acaba en son araba denize düşüyor çok dikkatli bakın sağ üst köşeye fragmanın en son kısmınde

  • Lütfen bu nefreti çok uzatmayın 🙏

  • Arkadaşlar sen çal kapımı kanalda 200 b izlenme burda daha fazla lütfen gidip ordan izleyin like atın trende girsin.Çok geriledi!!

  • Böyle olmadı ya cuma günü 2.fragman verseydiniz

  • 💥

  • Ben yanlışmı anladım , son sahnede denizde ki , araba Edaların arabasımıydı

    • Evet onların arabası

  • Serkanın kastettiği gerçek nee

    • @Helin : teşekkürleer 🧡aslında izlemiyorum ama merak ettiim

    • Eda’nın ailesinin babası yüzünden öldüğü gerçeği

  • Hep aynı şeyler mal gibi senaryolar.Serkan"Gerçeği bilmesindense benden nefret etsin daha iyi"diyo bu ne saçma bir düşünce.Türklerin zekasıyla dalga geçiliyo resmen.

  • etkileyici :::::) ,

  • Happy SCK day everyone 🤸‍♀️🤘 Bu aksam 👻

  • Gereksiz

  • Bomba fragmani 🔥☄️💥

  • ❤❤❤❤❤

  • 🍓🔥🇧🇷✌

  • Yaaaaa çok heyecanlı bir bölüm geliyoooo hazır mısınızzzzz 😍😍😍😍

  • InşaAllah şöyle olur kaza yaparlar eda hastanelik olur sonra serkan çok pişman olur eda hastaneden çıktıktan sonra serkan ona bütün gerçekleri söyler eda da niye ilk baştan soylemedin diye gider serkan plan kurar ve sonra edayi kaçırır orada barisirlar yani bence güzel olur

  • 0:43 te denizin üzerinde siyah bir şey var araba olmasın o

  • İyi ki bir bölüm sevindik hı. Bu kadar kısa sürmeseydi bari 🙄

  • Fragmanin sonunda suya dusmus arabayi kim fark etdi ?

  • are you hiding my comment lol !!!!👿👿👿 I don't stop complaining fox turkey👎then answer my question Why they're messing with sçk series ? Fox I will kill you damn .I know if every bad with sçk . All of REASON of you your PR ... you are only one who could do this with them .. Boy cut fox👎👎👎

  • Bence bu dizide en çok kullanılan kelime " Serkan bolat" bıkkınlık geldi

  • Oha ozur yeri ayni güneşi beilerkendeki Zeynəb le keremin ozur yeri gibi aynisi

  • bence ilerki bölümlerde Eda Efe'den hoşlanmaya başlıcak sonra serkan onu kıskanıcak sonra onu sevdiğini söylicek falan filan