Switching Houses With Alisha Marie!!

čas přidán 22. 11. 2020
Watch Alisha's video here!!
cs-tv.org/tv/video-Zn0oMgXn3tk.html
I had the BEST time swapping houses with Alisha in today's video!! Shoutout Losh for letting me come drink and chill at your house LOL be sure to to subscribe to the PB youtube channel and listen to new episodes every Wednesday!!
cs-tv.org/ch/UCawUyzelPZqp4BGnb83eHvA
WATCH MY VLOGS HERE!
cs-tv.org/username-RemLife
Shop my Poshmark here!!
poshmark.com/closet/remiashtencruz
SHOP MY AMAZON FAVES HERE!! amzn.to/2XO6YOj
FOLLOW ME HERE!!
tiktok: www.tiktok.com/@remilovesdaisy?lang=en
twitter: twitter.com/missremiashten
instagram: @missremiashten
instagram.com/missremiash...
snapchat: @remiikinss
facebook: facebook.com/missremiashten/
Listen to Pretty Basic here!
Apple Podcasts: apple.co/2Pgp7jV
Stitcher: bit.ly/2PTkJEw
TuneIn: bit.ly/2EK2Ruv
Spotify: spoti.fi/2PTBwHz
RSS: bit.ly/2O4nMYE
-------------------------------------------------------------------
postmates code: m1phk
uber code: b4d5b
main channel: cs-tv.org/username-MissRemiA...
---------------------------------------------------------------------
business inquiries only:
colette@expandentertainment.co

Komentáře

  • OMG COLLAB OF THE YEAR

  • Oh. My. God. When did you guys get a dochsund?! 🥺

  • i use the same treats for my dog

  • Haha

  • I love watching your videos you are my favorite CS-tvr

  • I love how Remi called the lemons and jalapeños garnish

  • nobody: both of them *PoPCorN*

  • What is that at 3:23?

  • CONTENT BABY CONTENT

  • alisha was probably so mad when she saw remi creasing the jordans 😂

  • where is rems sweatshirt from?!

  • MomRem love love Come over anytime plz

  • I cringed when she bent the shoe

  • this was really fun

  • remi refrigerator: 🍕🍟🥐🥫🍛🍱🍤 alisha refrigerator: 🥚🫑 😂

  • THIS IS THE FIRST TIME IVE EVER SEEN THE FRONT OF ALISHAS HOUSE

  • Remi, I'm about the same height as you and you are wayyyyy too close to the steering wheel when you drive, girl.

  • So COVID doesn’t count okay then

  • I’d love to see this with all the azn girl squad

  • Hey Remi, check out my girlfriend's store! @t She's your biggest fan and it would absolutely make her the happiest girl ever if you check it out. She makes amazing scrunchies with zippers!

  • I was really wondering your switch house video after watch Alisha's and I really enjoyed while I'm watching this video :) Thanks for the nice and funny video ✨

  • I love how they are holding the dogs like babies in the very beginning. They’re so cute

  • I can’t with Chloe, she is so vocal!!! 😂😂😂

  • Was I the only one horrified she put on Jordan’s with no socks and risked putting creases in them! 😨

  • Go to 11:13-11:16 chloe eyes

  • Remi girrrrllll you don’t mix 1942. LOLOL I was like “noooooooo” the entire margarita making time lol

  • REMI WHERE DID YOU GET YOUR HOODIE!! I need it!!

  • Does anyone knows where Remi got her shelves for her bathroom that Alisha showed on her video

  • Is it just me or do Remi Alisha Ashly taryne and tk have salad and chicken everyday

  • I love the vid so funny aha

  • I bet you guys hab just started a trend of iconic friends swapping their lives !!❤️🧡💛💚💙💜

  • We get it you're rich lol

    • Anyone else notice the security tag on the pink bag? haha

  • You are the best

  • Kyle:why does she tell everyone Me thinking she just said he has a day Remi: he got scammed he got scammed 600 dollars 😭😭😂😂😂😂

  • She crease the shoe people for

  • Nada en el refrigerador claramente remmi es so rich

  • New uploads! Please support, watch and subscribe! ❤️ cs-tv.org/tv/video-lRDgEvgthzY.html

  • switch houses with Mia !!!

  • you guys are aware there's still a pandemic going on

  • I love the vid so funny aha

  • You should make a compilation of daisy compared to Zoey

  • Salt Rem (Rim) glass 😊

  • more vids like thissss love itttt 🥺❤️❤️

    • When remi bent down with the jay's I could feel my heart crease up.

  • I ain’t never seen two pretty best friends... until I saw Alisha and Remi💗

    • Pause at 11:14 Oh mother of god that dog’s face 😂

  • not creasing the jordans oh god

    • Pause at 11:14 Oh mother of god that dog’s face 😂

  • Her tequila is the same one kylie Jenner likes, 100 and something dollars for a small one ppl

    • When remi bent down with the jay's I could feel my heart crease up.

  • Anyone else notice the security tag on the pink bag? haha

    • we all want a friendship like alisha and remis

  • alisha opening remi’s fridge: 😱 remi opening alisha’s fridge: 😐

  • Remis so beautiful

    • i love how they raided each other’s closets and hyped each other up queens

  • They both made pop corn

  • Miss remi just feels like the mom of the friend group

  • I love her personality!!!

  • We all need a frnd like remi

  • Daisy watching this 👁👄👁

    • Remis the friend who comes over and cleans your room lol

  • For the margarita , Use the lemon you cut to wet the cup , then rim it with salt . You won’t need to wet a towel

    • this is the collab i’ve been WAITING for omg

  • side note: YOUR HAIR LOOKS INCREDIBLE.

  • remi is sooooooooooooooooooooooooooooooooooooo amaaaazinggg alisha ash tk taryn do a video where u outburst random things n drink

  • we all want a friendship like alisha and remis

    • Omg the first shot looks exactly like the modern family house 😱

  • When remi bent down with the jay's I could feel my heart crease up.

    • @misuyy fong I don't even understand what you're trying to say?

    • My heart sank for you when you found out Ashley left to go with Alisha to your house lol (´;ω;`)ウゥゥ

  • Pause at 11:14 Oh mother of god that dog’s face 😂

    • Sea Food lovers , this Asian recipes for you !!!!! cs-tv.org/tv/video-GoFeNmuT_7w.html 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

  • Alisha calling herself Walmart compared to Chanel Remi but owning multiple designer items of clothing

  • Who is behind the camera?

  • Love you guys from Canada

  • Love you guys

  • "Im not normally a tequila gal" ppffff

  • i love how they raided each other’s closets and hyped each other up queens

  • 2:01 😉✌️

  • Poor Remi...Ashley and TK really left the house to Alisha lol I was hoping for a roommate party.

  • this is the collab i’ve been WAITING for omg

  • Remis the friend who comes over and cleans your room lol

  • why are there no comments

    • the food is the funniest thing lol! Aww the dog shower, super cute! Haha Remi cleaning Alishas drawers! Ooh wow I love the slow closing drawers!

  • Hi please give me any job in your country. I'm from India

  • My heart sank for you when you found out Ashley left to go with Alisha to your house lol (´;ω;`)ウゥゥ

  • Omg the first shot looks exactly like the modern family house 😱

  • Sea Food lovers , this Asian recipes for you !!!!! cs-tv.org/tv/video-GoFeNmuT_7w.html 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

  • when you just know your friends garage code!!!! hahaha

  • Best videoooo❤️

  • nicee

  • THIS IS ICONIC!!!!!

  • I am soooo obsessed with your hair!! I’m literally going to show my hair stylist and tell her I want your hair!! Love you girl!

  • Who was filming your video? I don’t recognize the voice. The person seems really cool!!

  • 👁👄👁 me seeing the outside of Alisha’s house for the first time

  • “Only one person who likes this will one day be a billionaire” “Good Luck” 🍀

  • MissRemiAshten..... I love you.. thank you for being a great role model for girls who are in the inbetween of being plus size and super small! Everyone should love their body but its hard to find someone who has exactly your body type! You are so lovely and I LOVE YOU

    • ? cs-tv.org/tv/video-ITqJXsDBVV4.html

  • I love how Remi is definitely making herself feel at home as soon as she got there 😂 It’s funny how she goes “not bad” and starts fixing as she says that 😂 Remi taste testing the food is the funniest thing lol! Aww the dog shower, super cute! Haha Remi cleaning Alishas drawers! Ooh wow I love the slow closing drawers!

  • That’s why you wear those shoes with jeans remi 🤣🤣🤣🤣🤣 lol love you 😘

  • MY SЕХ LOVE--->> miniurl.es/urflirtyjoynude17 I loro stati di salute rispettivi prevenirli,

  • Remi to the dog “your mommas rich” I almost spit out my water😂😂😂

  • does anyone know what brand the desks mats are they are so cute

  • LOVEEEE THISSSS

  • Love me a chubby cutie!

  • Two rich people being rich boooooo

  • First Leaf Wine

  • Lets support and help each other grow before 2020 ends. Come through

  • Remi your the best friend 🤗

  • Why did this show up in my recommendeds🤦🏾‍♂️

  • the best thing about this video is remi’s mixologist skills

  • ? cs-tv.org/tv/video-ITqJXsDBVV4.html

  • Why did remis skincare line fail?

  • This is so good! I like how Remi is so organized haha 💕✨ The editing is really good!