Things Michelle Obama Couldn’t Say as First Lady

čas přidán 16. 11. 2018
Michelle Obama is clearly enjoying freedom, but during her time in the White House she obviously had to be careful about what she said. But now that she is no longer there, she can basically say whatever she wants. So Jimmy came up with some things that she couldn’t say while she was First Lady and had her read them aloud.
Mean Tweets - Country Music Edition #4 cs-tv.org/tv/video-l6jiImZBV3M.html

SUBSCRIBE to get the latest #KIMMEL: bit.ly/JKLSubscribe

Watch Mean Tweets: bit.ly/KimmelMT10

Connect with Jimmy Kimmel Live Online:

Visit the Jimmy Kimmel Live WEBSITE: bit.ly/JKLWebsite
Like Jimmy Kimmel on FACEBOOK: bit.ly/KimmelFB
Like Jimmy Kimmel Live on FACEBOOK: bit.ly/JKLFacebook
Follow @JimmyKimmel on TWITTER: bit.ly/KimmelTW
Follow Jimmy Kimmel Live on TWITTER: bit.ly/JKLTwitter
Follow Jimmy Kimmel Live on INSTAGRAM: bit.ly/JKLInstagram

About Jimmy Kimmel Live:

Jimmy Kimmel serves as host and executive producer of Emmy-winning "Jimmy Kimmel Live," ABC's late-night talk show.
"Jimmy Kimmel Live" is well known for its huge viral video successes with 5.6 billion views on CS-tv alone.
Some of Kimmel's most popular comedy bits include - Mean Tweets, Lie Witness News, Jimmy's Twerk Fail Prank, Unnecessary Censorship, CS-tv Challenge, The Baby Bachelor, Movie: The Movie, Handsome Men's Club, Jimmy Kimmel Lie Detective and music videos like "I (Wanna) Channing All Over Your Tatum" and a Blurred Lines parody with Robin Thicke, Pharrell, Jimmy and his security guard Guillermo.
Now in its sixteenth season, Kimmel's guests have included: Johnny Depp, Meryl Streep, Tom Cruise, Halle Berry, Harrison Ford, Jennifer Aniston, Will Ferrell, Katy Perry, Tom Hanks, Scarlett Johansson, Channing Tatum, George Clooney, Larry David, Charlize Theron, Mark Wahlberg, Kobe Bryant, Steve Carell, Hugh Jackman, Kristen Wiig, Jeff Bridges, Jennifer Garner, Ryan Gosling, Bryan Cranston, Jamie Foxx, Amy Poehler, Ben Affleck, Robert Downey Jr., Jake Gyllenhaal, Oprah, and unfortunately Matt Damon.
Things Michelle Obama Couldn’t Say as First Lady
cs-tv.org/tv/video-T_-3Vbr625g.html

Komentáře

  • Cmon Michelle be our president

  • Oh Man :")

  • Hitting subscribe button again defeats the purpose

  • “Mom, Mom, Mom... Michelle. Michelle Obama”😂😂😂

  • Michelle Obama is a trap.

  • She is so beautiful

  • Oh look a man....🧔🏾

  • A amazing woman 💪🏾👍🏾❤😍

  • 1:44 i also say my mom’s name when she does not listen to me

  • 'things michelle obama couldn't say as first lady' -me: LASAGNA

  • Lengend

  • I miss her family so much😭😭

  • She's TOO CLASSY, for classless words, and statements. SADLY, Trump is a WHOLE different story.

  • atleast hes not the first lady anymore so we can actually choose what to eat at lunch

  • Lol. Can I meet Michelle Obama also.

  • TBH Michele only suits in Ellen show.

  • Unsubscribe you need to lose the weight.

  • Compare her hands and shoulders to Jimmy's. What are your speculations afterwards????

  • Will she come out as Michael finally?

  • The only thing I’m asking about is, where’s trumps tax returns? 😂

  • Michelle is a MAN

  • I honestly think Michelle is a dowN to Earth SeXy woman with a likeable personality..... And she works out.... shops at CVS .... She is truly looking legit....Sexy Ladies in da house....

  • I thought she was going to cuss

  • Still love how real she is.Too bad she was not a fan of politics cause would love to see her run for office.Deb😉✌

  • I do the same thing as Sasha lol. If I’m calling my dad and it’s a public place, I’ll use his first name. And my mothers too.

  • Oh yeah nahui

  • Oh yeah nahui

  • Oh yeah nahui

  • I love her!!!!

  • LMFAOOOO “the whole time we were in the White House we used Laura bushes netflix password”

  • 😂 😂 You'll always be my First Lady Michelle ♥️

  • 1:36

  • First Man...

  • Nah Boo, Prince Harry is her “freebie”.

  • Michelle Obama reminds me of my grandmother she also looks like her a little😂

  • I love her so much, oh my gosh.

  • 1:40 I used to do the same with my mom

  • I’m from Iraq and i think Michelle would be an amazing president

  • Michelle for 2020!!

  • She's still the first lady

  • She will always be my first lady

  • 😂

  • That's funny ha ha hee hee I forgot to laugh

  • What the???

  • That’s funny because i say that about my mom all the time, i go “Mom....Mom... MOM!!!........” and then i say her name and suddenly she turns to me.

  • She is still a first lady, she just isnt an active first lady...

  • I guess he doesn’t get to eat his cookie lol

  • Michelle Is The Best First Lady Of The Us

  • Did ya eat that cookie?

  • Merci famille coco

  • Michelle Obama is a mans man

  • "I'm a transgender woman"

  • Who else expected a bad word?

  • 'black people create almost all the problems for black people'

  • Don’t you mean “man”

  • I'm not going to click subscribe because I want to save your life that cookie does not look safe

  • 1:39 I do that with my mom, too 😂 like “Ma! Mama! Mother! Melodie” 💀

  • The n word

  • Michelle we miss you

  • Haha she so funny... but in the enf she Is still a black woman

  • No cookies for kimmel

  • MRS. OBAMA GET DOWN

  • I thought she was going to say “brown” backwards

  • yup I'm still a stan

  • I love Michelle she’s such a genuine person

  • She ruined school lunches

  • Wow she really said the N Word on live TV

  • Yes we’re going to make America great again that’s the problem she never did say a damm thing she brought the class of South side Chicago into the White House and spending more money on herself than all First Ladies combined who does THAT

  • MRS. OBAMA, GET DOWN!

  • She’s adorable best First Lady yet

  • Michelle For President!

  • I love her outfit

  • I want to read her book right now!!! It's really beautiful, i've read the first pages.

  • Don’t @ me. I didn’t think I really cared for her- until I watched this.

  • people probably thought the dislike button was "dis I like"

  • Jimmy ..Don't play with her like that!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • 😅 I love this woman. I too call my mother by her name, for some reason, it gets their attention quicker than when when you say mum.

  • Michelle for President

  • Love the Obama's ❤️

  • That was awkward

  • I would of been using my e.s.p to cuss eveyone out telepathically Boo yaa! She soooo kool 4 keeping her kool for soo long

  • She's the best

  • She was so nervous lol

  • My brother hates it when my mum calls him my name all the time lol

  • Best First Lady ever

  • Michelle Obama is a man

  • Such a class Act greatly missed

  • Mom, Mom, Mom, *MICHELLE* , *_MICHELLE OBAMA_*

  • "Michelle!" "Michelle Obama!" LOL

  • I love her

  • Love you much Michelle!

  • trump told a sever year old boy santa wasnt real and that he was old enough to know that

  • I was waiting for it to be about Trump, 😂

  • I'm not gonna lie She is so beautiful

  • Let it go 🎈

  • Michelle!!! I love you, I miss you as our first lady, and THAT SUIT, GIRL YOU ARE SLAYING IT!!!! Never stop being the sensational woman you truly are, thank you for lifting our spirits ✌️🕉️✨🦋💕🥰😘😍😊👍

  • Starve!

  • Big Mike with the biggest Moron in late night TV,,, enough to make me puke,,,

  • Lmao. I do the same thing to my mom. I be like mom, mom, mama, mommy, Mamacita, and then when she still doesn't look up I call her by her whole name. Luckily I can run fast. 😂

  • I turn over that mans book over in every store I been shopping in..even if I dont need a damn thing near that department..🤣🤣