No video

Tom Brady’s Quest to Rush for 1,000 Yards | NFL Films Presents

čas přidán 19. 11. 2018
New England Patriots quarterback, Tom Brady, is on a quest to reach 1,000 rushing yards even if they are just quarterback sneaks.
Subscribe to NFL Films: goo.gl/XJTggL
Check out our other channels:
NFL Network cs-tv.org/username-nflnetwork
NFL cs-tv.org/username-nfl
NFL Rush cs-tv.org/username-nflrush
#NFL #NFLFilms #Football #AmericanFootball

Komentáře

  • He did, so all these people are wrong #HATERS

  • Realize he's just reached 1,000 rushing yards and he has been playing for 19 years...

  • Plz run more for my entertainment :D

  • Drew Bress?

  • 1003 and counting?

  • BREAKING: Some Trolls "Assembling" New England And Tom Brady In The Playoffs Game-Time, 'Imaginary Defensive Penalty On Whoever The Patriots Are Playing' Penalty Flag Prop...Meant To Beat The Officials' Typical 'Delayed' Reaction To The Punch...As "We" All Know... --------------------------------- Some trolls are "ready" for the NFL Divisional Round. And all that follows. Having a bit of bright yellow fabric, and some ball thing, some trolls have "easily assembled" a necessary prop for anyone "tuning in" to a New England Patriots playoff game. For use preceding the "imaginary" defensive penalties that "arise" when the Patriots and Tom Brady are around. Some trolls are ready for this. As in knowing the "dreaded" "delayed reaction" kind of defensive penalty, bright-yellow flags officials tend to "throw" in such situations. Not like "we'd" hear the call announced like this on those on-field microphones: "Imaginary Defensive Penalty...(holding; pass interference)...On Whoever The Patriots Are Playing. On Whoever It Is...On Whoever It Is Who Plays For Them...Over There...Whatever Number He Is..." Simply put, some trolls will "beat them to the punch," as some might say. Whoever some are or is. I bet I can "predict" on sight -- and toss the laundry first on -- the "imaginary" defensive holding or defensive pass interference calls that "magically" unfold. "Magically" keeping another Brady drive going. Especially after he "complains" after an incomplete pass -- and that's what draws the "imaginary" defensive penalty. But with a "real," Official NFL flag. Some trolls may not claim to have some "real," Official NFL flag, but what "we" got will work fine. Not saying some trolls have seen Brady more than-kind-of get the benefit of some calls like that...or anything. With that in mind, not saying anything, some trolls might "wonder" how many such flags the Los Angeles Chargers' defense will draw as New England's next opponent? God only knows how many will "arise" in later games. "Magically" keeping another Brady drive going. Just asking. Some trolls "predict" this time around, "we'll" see one [obvious one; crossed out] at a game-changing time. But another such "scenario" in the same contest can't be ruled out. But some trolls will see it coming -- and know the "delayed reaction" syndrome and let that prop fly, across the room, ideally, once such a scenario is spotted by some trolls who happened to be watching the Patriots offense and Brady in some playoff game...just saying. ===============

  • Tom Brady Is Unleashed With His 1,000 Career Rushing Yards.

  • Lmao I see Aaron Hernandez at 2:45 I wonder where he’s at 🧐

  • Tom did it, but we all know Lamar Jackson is the next Michael Vick and will be if he keeps up the playoffs.

  • 0:21 rejected

  • Lmao

  • I am Canadian a yard is a meter

  • I am Canadian and a yard is one meager

  • Well he got it. 2018 season against the Vikings. GOAT!

  • 0:27 girl got rejected that’s tuff

  • 99 speed

  • Dan 87 career yards lol

  • Booooooo Tom Brady go Peyton Manning

  • The greatest stat in this whole video is Dan Marino with 87 Career Rushing Yards!!!

  • Where’s the Nate clements hit

  • You mean the deflatriots

  • patrick mahomes will deffinetly pas him in like 2 years

  • stupid hes slower then my grandmother vick did it in a year oh so he didnt throw a many yards he did it in a year

    • I know right? It's easy. Your dad ran more than a thousand yards when you were born

  • 2:19 Lmao

  • He currently has 1,003

  • He made it

  • Cam Newton who?

  • Jesus Christ Brady trolled Xavier Rhodes so hard...Rhodes says he aint gettin that. Not only did brady get 1000 yds, he reached that milestone against Xavier Rhodes and the vikings

  • A real man knows his limits.

  • dear nfl films tyreek hill is a vile piece of garbage. don't parade his abusive ass out in public laughing.

  • Jeez minus 200 yards from victory fromations. Jeez thats alot of dubs damnn son.

  • This is the most overrated stat

  • With his 40 time don't hold your breath 😂😂

  • Wow

  • Al Michaels sounds so different without the mike 👀

  • I wanna say congratulations to Tom Brady For Reaching His 1,000 Career Rushing Yards In NFL History!

  • He got it

  • It took him 18 years and he is 1,655 yards away from all time leader... how this is impressive in the slightest is beyond me... I like him as much as the next guy but this is just sad when you are considered the GOAT

  • Quest achieved.

  • Haha he did it!

  • my boys in boston call him the stallion

  • He has 1000 running yards now

  • Today the 🐐 went over a thousand yards rushing and people still think Rodgers is better than Tom Brady.

    • Brady is older and Rodgers sat out 3 years

  • He got his 1000 mark today

  • The irony being he hit 1000 against Rhodes' Vikings.

  • LOL Tyreek and Rhodes, well he got it

    • Yeah, pretty low IQ of them... esp. when one considers that he'll most likely keep playing for years to come.

  • WHO'S HERE AFTER HE GOT IT

  • lol

  • Rushing for 1,000 yds ✔

  • YOU DID IT BRADY👏👏👏

  • He did it

  • 1k baby!!!!

  • Who watched him get it today!!?

  • Lmao xavier rhodes brady got 1000 on your team

  • 1000 COMPLETED TODAY!!

  • Ironic that he did it against the Vikings lmao Xavier Rhodes must be salty

  • Lol @2:13 is the most ironic moment here

  • 2:12 Sorry Bro, he just did it against you.

  • Just got it!! And to all the laughing losers with 0 Super Bowl rings in this video 🖕🖕🖕🖕🖕

  • He still lost to a back up qb in the superbowl

  • no wonder he called Lamar a beast

  • Warren Moon slander smh

  • How come Aqib Talib looks like Hingle McCringleberry?

  • I think they should rework that stat of negative yards... why take away what someone earned? Just create a new stat column and call it good

  • Warren moon so under talked about just walking Greatness every time he stepped on the field

  • Lamar will probably have 1000 yards rush in 2 seasons lmao

    • And 1000 yards passing for his entire career hahahahaha

  • Brady does run like a newborn giraffe. Every time I see him scrambling I’m thinking oh no this could end awfully!

  • Go brady!!!!!!

  • He is currently at 995 yards

  • yeah we now have to mark a yard, u just mad

  • Tom is 5 yards away as of now, but the victory formation will pry decrease that

  • Let's go Tom Brady

  • 1:33 nah but they know how to use a decent measuring system.

  • he has more rushing yards than le’veon bell this season

  • Drew Brees has way more regular season records than Tom...

    • +Dabbing Potato Drew Brees has more tds.... do you watch football?

    • But drew brees has way less tds and rings

  • My dad my mom and I were at Tom Brady 500 to pass

  • Maybe in between qb sneaks he can sneak in a make out session with his son

  • He’s at 995

  • Cam go do it

  • song at 0:53?

  • Joe burrow (LSU quarterback) just got 100 yards in one game last night

  • 5 more yards

  • That boy too slow

  • aaron rodgers is better

  • He needed 4 yards now he needs 5...lol

  • He need 4 more 💀

  • What about rodgers hes got well over a thousand rushing yards

  • Poor girl. 0:25. Stay with mommy.

  • Cam could get to 60000 passing yards then he would be another player theyshowed vick but not cam ?

  • Oh shut up I’m Canadian

  • Brady IS DA LITERALL GOAT

  • Everything Brady has done is not because he is good it's because he has always had a offensive line that can get away with holding and he has wide receivers and a tight end that can push off whenever they want

  • Greatest Ever Quarterback. No Quarterback is equal to him. PERIOD.

  • He can pass and try to run but should probably learn how to catch

  • He’s the fastest qb of all time For the snail NFL

  • He’s at 998 lol

  • Career maybe. Lol

  • Aaron Rodgers has over 40,000 passing yards and 2,500 rushing yards.

  • He has a lot more if you don’t count kneeling as losing yards lol

  • Bro do t diss Canada. You can’t say that Canada can’t measure a yard cus the nfl has a smaller field than the cfl