TOP 5 NEBEZPEČNÁ ZVÍŘATA, KTERÁ ZABILA NEJVÍCE LIDÍ

čas přidán 1. 01. 2020
TOP 5 Nejnebezpečnější zvířata historie
⬤ PODPOŘTE MĚ ČLENSTVÍM V MÉM KANÁLU: cs-tv.org/ch/UC4Yd587CRm_FyksiGecpx1Ajoin
Na světě existuje spousta velice nebezpečných zvířat, která zabila obrovské množství lidí. Ty nejvíce nebezpečné si dneska ukážeme.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
⬤ OFICIÁLNÍ MERCH: stylect.cz/
⬤ DONATE: goo.gl/GKofHo
⬤ WEB JUSTFUN.CZ: justfun.cz/
⬤ CS-tv KANÁL JUSTFUN: cs-tv.org/username-thezekplus
⬤ INSTAGRAM: instagram.com/zektop5/
⬤ FACEBOOK: facebook.com/thezekcz/
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▶ HUDBA: Arrival - MBB, Buddha - Kontekst
▶ Business / reklamní spolupráce: mrazurek@gmail.com
Vyrobil ZEK © 2019

Komentáře

  • jak chránit přírodu nevolit Babiše

  • Ale s těma lidma souhlasím

  • Pardon ale jenom Proč říkat kolik zvíře zabije ročně lidí když člověk zabije zvířat za rok miliardy miliardy kvůli kůže nebo zubůn😡😡🥺🥺🐯🐯🐯🐍🐍🐍🐊🐊🐊

  • Ale mě třeba štípne komár a mám tam jenom pupínek,a svědí mi,ale neumřela jsem protože přece ten pupínek svědí ne? D:

  • Moc hezke videjko

    • Díky :)

  • Běhal mi mráz po zádech💀

  • Ale tohle video má název nejnebezpečnější zvířata která zabijou nejvíce lidí takže samotnej komár ani moucha nás nezabijou ale ty nemoci a pokud vim tak nejsme zvířata takže tam taky nemáme bejt🙄🙄🤬🤬

  • Snědl krokodýl 300 sparťanů

  • 𝕄𝕠𝕦𝕔𝕙𝕒 ℂ𝕖𝕔𝕖! 🤣🤣

    • xDDDD

  • Dal jsem like cislo5k

  • LooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooL

    • xDDDD

  • komár je zvíře? :D

  • Co se týká globálního oteplování a našeho vlivu, předpokládá se, že Myové vymřeli díky globálnímu oteplování(přibližně v době, kdy Vikingové pojmenovali Grónsko Zelená země). Ovšem nepředpokládám, že by tak málo rozvinutá civilizace byla schopna globální oteplování ovlivnit. Nicméně nepopírám, že člověk je ze všech živočichů největším ničitelem podmínek pro vlastní(a nejen vlastní ale je hrozbou i pro další živočichy) přežití

    • Pravda.

  • Mel jsem spavou nemoc..

  • Je to smutná pravda.

    • :(

  • Mam a je Ázia ty afrika

  • @ZEK Máš moc pěkná videa, opravdu klobou dolů. I tohle video je pěkné, ale bohužel jediné, kterému nemůžu dát like. Důvodem je jedna z posledních vět: "to nejhorší ale je, že jsme nebezpeční i pro jiná zvířata". Ještě než budu pokračovat, chtěl bych ostatní, pokud budou chtít reagovat, předem požádat o 6 věcí: 1) reagujte až poté, co si přečtete opravdu celý můj komentář, 2) reagujte věcně (např. uváděním argumentů), ne útočně, osobně, ani vulgárně (snažte se reagovat na mé argumenty, ne na moji osobu), 3) reagujte opravdu na mé argumenty v podobě, ve které je uvádím (např. předposlední odstavec uvádím jenom jako zajímavost týkající se tendence v myšlení některých lidí - vím, že nic takového nebylo ve videu řečeno), 4) mějte na paměti, že nejsem hater a ZEKova videa se mi líbí (jeho kanál odebírám už hodně dlouho), jen jsem si nemohl odpustit vyjádření svého nesouhlasu s větou, kterou uvádím na začátku svého komentáře, 5) dopředu si odpusťte všechny věty typu "že nemám co říkat, protože jsem ještě nenatočil ani jedno video", atp. - taková věta je naprosto irelevantní; na filmy také píšete své názory a připomínky (a máte na to plné právo) a taky se nenecháte zastavit jenom tím, že by vás někdo náhodou mohl osočit z toho, že nejste filmovými režiséry ani scénáristy a nenatočili jste jediný film (navíc na tvorbu videí v tuto chvíli nemám čas), 6) snažte se reagovat inteligentně, prosím vynechejte jakoukoliv dávku arogance, ironie, osobních narážek či ponižování. Děkuji. :) A teď rovnou k věci. Předně, netvrdím že by úmrtí zvířat bylo v pořádku - hromadné vymírání zvířat by mohlo narušit zdravý ekosystém, což by negativně ovlivnilo i nás; navíc i zvířecí životy mají svoji váhu. Nesouhlasím ale s tím, že by měly stejnou váhu jako lidské životy a už vůbec ne s tím, že jejich ohrožování je tou nejhorší věcí. Člověk má větší právo na život než zvíře, protože mu osobně na jeho životě víc záleží - svoji existenci si uvědomuje víc než zvíře, protože disponuje vyšším vědomím. Čím méně je zvíře inteligentní, tím méně si sebe uvědomuje a tím méně si i uvědomuje, o jakou hodnotu by přišlo, kdyby umřelo. Z toho také nepřímo vyplývá, že čím je zvíře inteligentnější, tím méně morální je jeho zabití. Přesto ale lidé mají obecně vyšší inteligenci i vyšší vědomí než zvířata a v důsledku toho i větší právo na život. Smrt člověka byste přece vnímali jako větší tragédii než smrt zvířete a v hořícím domě by snad většina lidí také dala přednost záchraně souseda před záchranou jeho morčete (za předpokladu, že by nebylo možné zachránit oba). Moje analogie s hořícím domem je v principu správná, protože srovnávám právě jednoho člověka s právě jedním zvířetem. Mimochodem, také jsem slyšel argument, že zvířata za to přece nemůžou, že jsou méně vědomá. Ano, nemůžou, ale také jim na jejich existenci nezáleží tolik jako lidem (lidé akorát často mívají tendenci do těchto zvířat projektovat své hluboké city a svoji touhu žít, což je ale veskrze mylné). Pokud bych ale měl mluvit více na globální rovině (a v tomto smyslu bylo video i natočeno), musel bych konstatovat, že nejhorší je počet lidských úmrtí, na kterých se lidé (a v menším množství potažmo i zvířata) podíleli, nikoliv ohrožování zvířat. Také doplňuji, že slovo "nejhorší" má pouze srovnávací charakter. Rozhodně tím netvrdím, že by ohrožování zvířat nebyl žádný problém, ani tím netvrdím, že ohrožovat zvířata je v pořádku. Pokud řeknu, že ukrást 10 tisíc korun je horší než ukrást 1 tisíc korun, tak tím přece ještě netvrdím, že ukrást tisíc korun je v pořádku. Podobné je to i v tomto případě. Pokud říkám, že umírání lidí považuji za daleko větší problém, než umírání (či ohrožování) zvířat, tak tím ještě netvrdím, že umírání zvířat je v pořádku. Ani tím netvrdím, že bychom měli zabíjet zvířata pro zábavu. Mimochodem jako zajímavost (a opravdu vím, že to ve videu nebylo řečeno, takže to uvádím skutečně jen pro zajímavost) doplňuji citát Stalina (kterého samozřejmě považuji za jednu z největších zrůd historie): "A single death is a tragedy; a million deaths is a statistic." Problém ale je, že takhle lidé často opravdu uvažují - pokud se jedná o jednu konkrétní smrt, kterou si lidé dokážou představit, tak v nich vyvolá soucit. Pokud se ale jedná o opravdu velký počet úmrtí, tak nad tím spousta lidí jenom mávne rukou (svým způsobem to začnou vnímat už jenom jako "statistiku"). Důvod, proč jsem se ale tolik "zasekl" na té jedné větě je fakt, že tenhle "názor" o stejném právu na život zvířat i lidí je široce rozšířený a začíná mě už upřímně trochu iritovat, jak často ho slyším, protože ho považuji nejen za nesmyslný, ale také za veskrze nemorální. Pokud by se totiž lidé měli tímto "názorem" v praxi opravdu řídit, začalo by pro ně být dilematem, jestli v hořícím domě dát přednost záchraně souseda před záchranou jeho morčete (pokud by nešlo zachránit oba). Pokud by mi někdo chtěl argumentovat počtem lidí zastávajících tento "názor", tak pevně doufám, že nezapomene, že např. v převratných objevech ve vědě a technologii měla často menšina pravdu (např. bratřím Wrightům, vynálezcům letadel, se smál celý svět). V debatě proto nezáleží na tom, kolik lidí zastává daný názor, ale na síle argumentu. Jinak se mi Tvá videa, ZEKu, velice líbí. Jen tak dál. :) :)

    • @Pavel Jiran ;-)

    • @Jiri Kunrt V pořádku, teď mám na odpověď chvíli čas. Asi už nemá smysl diskuzi příliš rozvíjet, ale chtěl bych na závěr upřesnit 2 věci: 1) nevyjádřil jsem se úplně přesně; doba je opravdu z hlediska vzdělávání i rychlého vývoje technologie náročnější než doba minulá, takže z tohoto hlediska lidé myslí víc než v minulosti (svým způsobem i proto, že musejí). Spíš jsem to ale myslel tak, že lidé na můj vkus opravdu příliš málo přemýšlejí v oblasti morálních hodnot. A přitom se jedná o oblast, která se týká nás všech bez ohledu na to, jakému oboru se člověk věnuje - a tím se dostávám k druhému bodu: 2) v otázce morálních hodnot jde hlavně o způsob přemýšlení; přijde mi, že lidé často svoji vysokou inteligenci aplikovanou ve svém zaměstnání příliš nepoužívají v otázkách morálních hodnot. Působí to na mě nejen jako paradox, ale také jako veliká škoda - svět by mohl být daleko lepší, pokud by lidé svoji inteligenci více využívali i v morálce. A v Boha také aktivně nevěřím, proto používám pojmy jako vědomí, inteligence atp., které se dají snadno použít v debatě bez ohledu na náboženskou filozofii. Mimochodem, s tou Grétou mě to docela pobavilo. :D :D Ve svém předchozím komentáři jsem byl hodně upřímný, ale nic si neberu osobně, ani to shrnutí. :) Měj se zatím pěkně. :) :) :)

    • ​@Pavel Jiran Že lidé málo přemýšlí... asi obecně. Myslím, že díky vývoji (a´t technickému, ekonomickému, politickému, obecně životní úrovní atd.) lidé naopak přemýšlí více. Obecně se říká, že jsou kladeny stále vyšší a vyšší nároky na děti. Ne, ty nároky jsou kladeny na nás na všechny, i na důchodce. Takže lidé obecně, bez rozdílu vzdělání ať výše či oboru, určitě přemýšlí nesrovnatelně více než dříve. Že zrovna neřeší tvé téma... A proč? Témat jsou miliardy, nekonečno.Každý má svá témata ať v rámci své profese či soukromého zájmu. To, že se ti obecně zdá, že tvé okolí je na tvá témata slabé, je otázka, zda jsi ve správném okolí, a nebo je to tebou. Já mám vzděláním i profesí zaměření spíše technické. Takže vyšší hloubka podobných témat je již mimo můj zájem. Ale přesto...Většina lidí by byla raději tím lvem, nebo bohem? Tvá odpověď je jasná, ty máš svoji úroveň, a i ta se ti zdá nedoceněna. Navíc, "etická" rozhodování...Etická pro koho? Každá společnost má vlastní, a někdy dosti rozdílná, neli i opačná. Ale všichni jsou bozi :-). Když shrnu naši diskusi. Ty jsi člověk, což je tvor na nejvyšším vývojovým stupni, proto má právo mít božské rozhodování o druhých tvorech. Etické neetické, to je ze tvé podstaty jedno. Ty neetické se ti nelíbí, ale ostatní spolubohové mají ze své podstaty na podobná jednání právo, protože ostatní tvorové si svoje postavení uvědomují málo, či vůbec. Já jsem pouze příbuzný člověku. Bůh v mém vědomí není, proto neuznávám božskou sílu. Čímž bůh trpí. Ale určitě nejsem příbuzný se slečnou Gretou :-) Shrnutím jsem se tě nechtěl dotknout (mám rád černý humor), jen máme velmi rozdílné názory. Velmi. Vzhledem k tomu, žes velmi zaneprázdněn, svoji případnou podrobnou sobotní reakci tvoř spíše pro veřejnou diskusi. Svojí osobou tě již nechci zatěžovat. Ale každopádně upřímně děkuji za tvé dosavadní reakce. Pro každého i poloboha je určitě moc fajn, když najdou společné téma k diskusi.

    • @Jiri Kunrt Podrobněji ti odpovím až v sobotu, mám teď hodně práce. Předně, nikdy jsem netvrdil, že by děti šikana bolela méně než dospělé - a ano, taky mi vadí, že se tomu nepřikládá daleko větší váha. Taky jsem nikdy nesrovnával lidi mezi sebou - jako lidé máme stejné právo na život, bez ohledu na to, jestli jsme dyslektici, Asiati nebo Evropané, bílí nebo černí atd. Všechny tyto rozdíly jsou v rámci hodnocení práva na život naprosto zanedbatelné. Osobně bych to viděl tak, že od určité úrovně vědomí je zabití naprosto nepřijatelné. Z tohoto důvodu bych viděl jako nepřijatelné zabití i těch nejchytřejších zvířat - ale stále platí, že zabít člověka vnímám jako daleko více nepřijatelné. Ale pokud bys chtěl zajít víc do detailu, tak u některých chytřejších zvířat je morálnost jejich snědení diskutabilní - např. sníst rybu nebo kuře pro mě osobně není morálním dilematem, ale sníst např. vepřové už by hypoteticky dilematem být mohlo, neboť prase je daleko chytřejší (a dalo by se říct i více vědomé) než např. kuře. Ale v případě srovnání člověka s naprostou většinou zvířat je rozdíl ve vědomí a inteligenci naprosto zásadní. Skutečnost, že "bys neměl výběr volby", prostě bys dal přednost záchraně člověka před zvířetem, protože je tak naše společnost nastavená, svědčí o nedostatku hlubšího přemýšlení (ale nemyslím to jako urážku, pouze konstatuji, jak to vidím a navíc se to zdaleka netýká jenom tebe, vidím to všude kolem sebe). Lidé jsou oproti zvířatům výjimeční v mnoha ohledech - a jedním z nich je právě daleko větší schopnost myslet (to je obecný fakt). Tak proč se vůbec ohlížet na to, že lev při lovu nepřemýšlí nad tím, koho uloví? Ať se ti to líbí nebo ne, schopností myslet zvířata významně převyšujeme a na rozdíl od nich dokážeme uvažovat nad vědomím a inteligencí jednotlivých tvorů. A fakt, že to např. lev (ale v zásadě i jiná šelma) nedokáže, mě, jako lidskou bytost, v mých úvahách upřímně nezajímá. Ze lva si rozhodně nebudu brát příklad, na rozdíl od něj jsem schopen daleko více myslet. Přesto ale většina lidí na můj vkus málo přemýšlí - společnost je v rámci téhle problematiky naučila, jak se věci mají a tím to pro spoustu lidí hasne. Málokdo si řekne skutečně logickou odpověď, proč je při záchraně života morální dát přednost člověku a naopak velice nemorální upřednostnit zvíře. Důvodem je, že smrt člověka je obecně větší tragédií než smrt zvířete - a jsme opět u toho stejného principu, který jsem popisoval výše. O větší tragédii se jedná, protože člověku obecně víc záleží na jeho osobní existenci. A to je způsobeno právě díky kvalitativně vyššímu vědomí. Samozřejmě některé diskutabilní případy by se najít daly; ale obecný fakt, že právo na život je u člověka obecně větší než u zvířete, mi přijde stejně jasný jako malá násobilka. Upřímně mě překvapuje, že se nad tím vůbec vedou diskuze. Taky mi vadí, že lidé nepřemýšlejí nad tím, proč to tak vlastně je - pouze si řeknou, že je jejich povinností upřednostnit při záchraně života člověka před zvířetem. Ale už si neřeknou, proč tomu tak je. A ne, rozhodně si nemyslím, že by to tak bylo bez hlubších důvodů - jenom proto, že je tak společnost už dlouhodobě nastavená. Hlubším a logickým důvodem je kvalitativně vyšší vědomí v případě člověka. Pokud najdeš jiný lepší důvod, tak mi ho můžeš napsat, ale musí to být skutečně důvod - fakt, že se jedná o společenskou normu je sice pravdivý, ale nepovažuji ho za hlubší důvod (a když říkám hlubší, mám tím na mysli něco, čím se opravdu zajde víc do podstaty věci). A k tomu "hraní si na bohy" - pokud v rámci naší planety najdeš lepší kandidáty pro etická rozhodování podobná těm, o kterých se bavíme, tak mi je taky můžeš napsat.

    • @Pavel Jiran Ne že bych chtěl být za každou cenu oponentem, ale nesouhlasím. Ohledně upřednostnění cizího člověka nad vlastním psem. Původně v mém textu odpověď byla, ale vzhledem k tomu, že se jedná o veřejnou diskusi, tak jsem to smazal. Že vždy zachráním automaticky cizího člověka dle mě je staletím zakódováno civilizačním pranýřováním sebe sama. Pokud by někdo dal přednost psovi před člověkem z pohledu záchrany života, automaticky jsi vyloučen ze společnosti, nehledě na to, že budeš tvrdě potrestán. Takže při podobné situaci člověk neuvažuje nad výběrem, protože prostě není. Proto si myslím, že jsem si neprotiřečil, ale záměrně jsem tento příklad uvedl. Pokud budeš svědkem nehody, automaticky pomůžeš. Tam pravděpodobně nebude výběr k dispozici. Ale s tím psem je to úplně jiný příklad, ale stejný výsledek. Na dálném východě by tato otázka zvíře vs člověk asi taky nebyla jednoznačná. Ohledně práva na život. Kdy nastává situace, že musí nastat nesobecky tato otázka? Sami k sobě bychom se měli chovat civilizovaně, což neděláme. A nemusíme až na dálný východ. Vybíjíme se. A proto nám přijde automatické vyhlazovat i ostatní tvory. Život jako život. Teď tě nechci iritovat :-). Prostě člověk je tvor, jenž se může úmyslně chovat zle. Kdyby to tak nebylo, není na pořadu ani tato otázka. Nemůžeme vše svádět na to, že jsme i masožravý, proto jíme i zvířata. Že máme expanzní civilizační vývoj, donějž se příroda nevejde. Hloupost. Když lev zabíjí pro potravu, uvažuje nad vnímáním a potřebami své kořisti? Když lev vyhraje, platí, že kořist měla slabší vnímání života? Nejsem přírodověděc, ale snad jsou někteří býložravci inteligentnější, než jejich predátoři. Ale my se nechováme jako predátoři, my chceme být bozi. Dyť můžeme zvířata jíst, můžeme je používat coby pracovní či jinou sílu, musejí ustoupit našim civilizačním potřebám, ale také chtějí žít. A dle mě my nemáme právo rozhodovat, koho hromadně vyvraždíme, bez vyšších cílů. Teď jsem se zamotal. Jiné přirovnání. Osobní zkušenost. Teoreticky je dětská šikana trestná. Každopádně při její skutečnosti ostatní dospělí k dětské oběti přistupují velmi, velmi liknavě. Ale když já napadnu někoho na ulici, tak automaticky jsem stíhán. Toto považuji za velmi špatné. Copak to dítě to bolí méně? Ta dětská duše méně trpí? Ale přesto se to děje za tichého souhlasu dospělých. A toto mě irituje více než věta resp slovo ve videu. Takže rozhodujeme o právu na bolest dětí? Kde je mez? Osobně toto považuji za velmi špatné. Měli bychom se chovat s respektem k sobě samým. A až to nastane, budeme se chovat s respektem i k ostatním živočichům a podobné otázky prostě nebudou. Jiné přirovnání. Děti s dyslexiemi. Je na konci společnosti, protože neumí hbitě a trefně reagovat na debilní ale populární poznámku jiného dítěte. Ale přesto dokáže vystudovat vš proti jiným spolužákům ze zš a v civilním životě je pak coby dospělí opravdu přínosem. Jinak nereagoval si na moje přirovnání. Že pokud budeme chtít porovnávat rozdíly mezi tvory. Budeme porovnávat rozdíly i mezi sami sebou.Jasně, člověk vs jiný tvor. Nebude to pak bílý vs černy? Muslim vs křestan? Evropan vs asiat? Jsem si vědom, že jsem uhnul a přehnal to. Ale kdo určí hranici toho porovnávání a hraní si na bohy. Jinak s odlehčením. Samozřejmě mě iritují lidi, co venčí své mazlíčky a já abych šel z chodníku mezi auta. Nebo šlápnu do čeho nechci. Ten pes si mě chce jen očuchat. Skáče po mě a já jsem špatný, že se mi to nelíbí. A mazlíčci mývají dvoj až tří násobek své obvyklé váhy. Když venčím svého psa, nikoho nesmí omezovat, natož ohrožovat. Nechci, aby někoho očuchával, a nechci aby si ho hladili cizí bez mého souhlasu. Prostě chci jen projít. Ale svého psa si vážím. Děti odtrhne od pc a miluje je. Já se mu starám o pohodlí a bezpečnost. On se mi stará o rodinu a majetek. A jsme kamarádi. Ale pokud bude hořet barák a v něm můj pes nebo odsouzený pedofil bez rodiny a blízkých. Proč koho asi zachráním? Protože ten pedofil je potřebný pro společnost? Je to má svobodná volba? Asi tak :-) Dík, že to nebereš osobně, ale nad věcí :-)

  • My jsme se ve škole učili mouše tse tse 🤷🏻‍♀️

  • Prečo píšeš po slovensky a hovoríš po Česky?

    • Pro každou zemi je název v jejím jazyce, ovšem obsah videa se nemění.

  • Nechtěla bych je poznat sice mám rádazvířeta

  • Že mi to nedošlo mi jsme největší vrahové.😩😭

    • :(

  • <a href="#" class="seekto" data-time="193">3:13</a> souhlasím 👍 😐

  • 3. Moucha CCC šla na wécé zvedla prkínko uviděla hovínko řekla si mňam mňam mňam to si dam dam dam řekla fuj fuj fuj to je hnuj. Básnička

  • Ale pořád lidi zabili více zvířat než zvířata zabili lidí . Člověk je nejnebezpečnější tvor na zemi .

  • Super,víc ve videích zdůrazní sbírání odpadu,jsme prasata:(A to nejsem ekolog,ale bordel je všude:(

    • Pravda :(

  • Čau

    • čau

  • Vždyť jsi napsal že top 5 ZVÍŘAT které zabili nejvíce lidí a ne top 5 LIDÍ které...

  • Já jsem zrovna jedl a tam byla ta moucha a málem jsem se poblil🤮🤮🤢

    • Proč hmyz

  • Zekuuu Zekuuu Zekuuuu černá mamba je nebezpečná i tak že se nemusí cítit ohrozeně a bohužel si dovolí skoro na každýho včetně člověka a ano je taky velmi rychlá a hbitá a proto říkám a nejsem sám že tento je veliká SVINĚ !!!protože stačí jen aby byla na keříčku a ty si šel asi 50 metru od ní kolem a když chce jde ti na proti a pak zaútočí ano je to jediný had který útočí ne kvůli tomu že je ohrožený ale kvůli tomu že nezdrhá ale jde ti naproti a kvůli tomu je to nejnebezpečnější had dle Miho názorů tak díky kdo to četl až do konce a nedělám chytryho jen nechci aby všichni věděli nebo naopak nevěděli co je to zač díky 😂👌🖐

    • @ZEK no jasný já jsem rád že sis to přečetl 😂👌👍

    • Díky za upřesnění :)

  • Chudák korytnačka.

  • Keď som bola malá, tak som sa bála muchy cece (okolo 8 rokov)lebo mi o tej muche mamina hovorila, tak som sa vtedy vyhýbala osam. Ale už sa nebojím😂😂😂😉😉 Ináč Šťastný nový rok🍷🎇🎇

    • Tobě taky :)

  • A co hroch?

  • Konečně aspoň někdo chápe že škodíme

  • S 1. místem souhlasím.

  • Komár!?!?!?!? 😰😰😰

  • A kde je voldemord

  • A co že se lidé zabíjí Člověk je tvor chybný a soutěžívý Proto se už zabíjíme několik tisíc let A je to přirozené Takže světoví mir nikdy existovat nebude

    • To zní hodně pravdivě.

  • 👍

    • Díky :)

  • Lidi ano mi si to neuvědomujeme jsme strašný

    • Pravda

  • Hezký a pravdivý číslo 1, jsem si říkal co asi bude na prvním místě

  • Šťastný nový rok

    • Díky :)

  • Nejnebezpečnější m zvířetem je Ondra Vlček a jeho lev

  • Přesně někteří lidé jsou svině

    • Pravda

  • Best CS-tv r

  • Já se divím že tam nebylo klíště ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

    • Aha

    • Překvapivě jsou až na 7. místě.

  • Zabíjíme se už od nepaměti.

    • To je pravda.

  • Proč zníš jako kongi,který dávno skončil na yt XD

    • Nevím o tom, že bych zněl jako on :D

  • No to je cuteeee 😍😍😍😍😍

    • xDDDDD

  • V skutočnosti je najväčší krokodíl gaviál indický.

    • Len ten nedokáže zožrať ľudí

    • Díky za upřesnění.

  • Díky zeku. Teď se budu vyhíbat lidem.

  • SUPER VIDEO DÁŠ MI SRDÍČKO {

    • @ZEK díky máš ume odběr je možný že by si mi taky dal byl bych rád kdyby jsi mi dal taky odběr blížím se ke 11 odběratelů byl bych moc rád

    • Máš :)

  • Pro ty co nechtějí koukat na video 5. Mamba černá 4. Krokodýl 3. Moucha tse tse 2. Komár 1. Lidé

    • xDDDD

  • <a href="#" class="seekto" data-time="109">1:49</a> : moucha ccc šla na wc, zvedla prkýnko, uviděla hovínko, řekla fůj, to je hnůj, řekla mňam, to si dám.😂👌

    • @Riguera xD

    • 𝕋𝕠 𝕛𝕖 𝕥𝕒𝕜𝕠𝕧𝕒 𝕓𝕝𝕓𝕠𝕤𝕥 𝕒𝕫 𝕛𝕖 𝕥𝕠 𝕕𝕠𝕓𝕣𝕖 𝕩𝔻

    • @Jakub Pajpach díky😏😊

    • @ZEK je nejlepší

    • Nejlepší básnička kterou znám💩

  • Nejvíc nebezpečné zvíře je bylo a asi i bude člověk který je nebezpečný jak sobě tak ostatním druhům firmám života a dokonce samotnému světu,člověk je jen vyvinuté zvíře s rozumem a schopností uvědomovat si sám sebe i své okolí často je však horší než skutečné zvíře a taky vymýšlí různé způsoby a metody jak se navzájem likvidovat ( např zbraně jaderné rakety či způsoby zabíjení a mučení ) člověk zvláštní forma zvířete který kdy na zemi planetě byl protože má zvláštní potřebu neustále vraždit zabíjet ničit sám sebe i své okolí no asi je to tím alespoň z hlediska evoluce že člověk nemá,už přirozeného nepřítele a tak to nahradil sám sebou, přirovnání představte si rakovinu která nemá k dispozici tělo které by mohla dál ničit a tak začne zabíjet sama sebe.

    • Výborne vysvetlenie Jiři👍.

    • To je pravda

  • Parádní video :D😃

    • Díky

  • nejvetsi zabijak zvirat je pocasi respektive planeta Zeme naposledy pred 10-12tis. lety vyzabijela temer vsechny velke savce a kdyz pojedete nazpatek je to hrozny co planeta dela vybuchy super sopek ktere vzdy v pravidelnych cyklech vyhladi 98% vseho ziveho na zemi a je toho jeste spousty a spousty - nemela by Zeme dostat nejakou pokutu z bruselu ))) nebo aspon nejake zpetne odsouzeni za genocidy co provadi uz miliony let )))

  • To se dalo čekat co jsme všechno ještě nevymysleli ale nejsmutnější na tom je že to co jsme vymysleli škodí přírodě a naší planetě

    • To je pravda

    • Tenhle komentář si zaslouží asi 10 000👍

  • Jsi bomba

    • Díky :)

  • 🥂🎉🎇🎊🎇🎊🎉

  • To 1 je jasné

  • Ta Moucha a komár pane bože

  • Možná je komár 2 nejnebezpečnější živočich na světě ale přece jenom bych rači potkala komára než třeba žraloka komára můžu zabít hned ale kdybych potkala žraloka tak nevím jestli bych jen tak lehce zabila😅😅😅

    • Tezko rici. Zraloka bych urcite potkat nechtel. Ale mas sanci se vyhnout tomu komarovi? 🙂

  • Zek jsi ak nebo cz

  • Bojím se sama sebe

    • Bojíš se sama sebe nebo o sebe ? To je rozdíl no pokud sama sebe tak proč ? Jinak to taky může být forma schizofrenie.

  • Super video jako vždy

    • Díky :)

  • Běhal mi mráz po zádech 👍🏻👌🏻

    • Mě taky :D

  • Jej

  • Mega

    • Díky :)

  • Jednička byla jasná, že lidé.

    • To teda

  • Keď tak nebezpečné zvieratá ale určite nie nebezpečná zvieratá :DD

    • @ZEK nemáš zač. Já se zas učím po Česky :D

    • Ďákujem za opravu. Já se po Slovensky teprve učám :D

  • A jeden zvířat na to jsi zapomněl, proto jsem vegetarián

    • Jedení

  • Zeku, parádní video.☺

    • Díky :)

  • o te mouche tse tse jsme se učili tento měsic ve škole

    • Paráda :)

    • @Barbora BarovaNo, nám začínaly prázdniny 23.12., takže ano.

    • Ty jsi byl/a tenhle měsíc ve škole?? 😂😂

  • #2020

  • Lidi jsem tam čekal... :D jen nejsme zvířata but ok xD

    • @ZEK teď bys měl udělat video o tom , jaký živočich má tolik a tolik ocásku xD😋😊😊😁😂😂😂😂😂

    • :DDDDD

    • @Jiří Matouš XDD

    • Kluci mají 2 ocásky.🙂☺️😂😎

    • 😂😂😂

  • Všem co čtou tenhle komentář přeji sťastný nový rok

  • Krokodýli mají na svědomí více životů než žraloci, ale lidé mají na svědomí miliony úmrtí žraloků a krokodýlů... Tak tedy kdo je větší predátor krokodýl/žralok který jednou za čas ublíží člověku nebo lidé kteří zabíjí milióny žraloků a krokodýlů ročně ???

    • Možná stačilo dokoukat do konce, kde tento fakt je zmíněn

    • Máš pravdu taky bych kdyby to šlo všechno změnil zvířata tu totiž byli před námi napsal jsto dobře

    • Díky 🙃

    • Pravda no

    • Já chápe,ale štve mě,ze nějaké lidi to tam napíší a myslí si,ze jsou nějaké "chytré" 😀 ale ty jsi věděl proc si to psal takže promiň 😅😅

  • Nejnebezpečnější zvířata a on tam dá na první místo že lidé :D Kámo jestli jsi něják nemocný tak promin ale lidé moc do té skupiny nezapadají když teda neberu chování některých :DD

    • :DDDD

    • To jsem právě chtěla napsat

    • Jako máš pravdu, ale lidé jsou prostě nejnebezpečnějšími tvory na Zemi.😕

  • <a href="#" class="seekto" data-time="92">1:32</a> 😂😂😂 ŇĚŽ Jinak super video!👍👍😂

  • Moje zvíře je také nebezpečné víte proč? Protože ten pes je meunavnej je to fuška. 😂😂