Travis Scott - HIGHEST IN THE ROOM (Official Music Video)

čas přidán 4. 10. 2019
HIGHEST IN THE ROOM OUT NOW travisscott.lnk.to/HIGHEST
OFFICIAL STORE: shop.travisscott.com/
Directed by Dave Meyers and Travis Scott
Produced by Nathan Scherrer, Randy Donaldson, Sam Lecca
Production company: Freenjoy
Travis Scott online:
twitter.com/trvisXX
instagram.com/travisscott/
soundcloud.com/travisscott-2
facebook.com/travisscottlaflame
travisscott.com/
(c) 2019 Epic Records/Sony. With Cactus Jack.

Komentáře

  • Stormi8

  • Like si no entendes nada pero te encanta

  • Não é só a música,mas o clipe é muito foda Mann❤️

  • Queeeeee alto video lpm

  • القافلة هنا 🤟🤟

  • وانا توقعت انو اغنية باري من إنتاجه 😂😂😂😂

  • كوبي رايت في المقطع

  • De cual fuman para andar iguales

  • 🤤

  • Love travis scott

  • FUCK THE ROSALIA'S VERSION ¡¡¡ THIS SHIT IS FUCKING REAL!!!

  • its liiiit

  • 💎💎💎💎

  • 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Gta 5 vs fortnite and young thug

  • Reminds me of Kobe :(

  • من القافلة لايك❤💖

  • مين من باري (القافلة) يحط لايك

  • شكبستان هادا لكود

  • Don't do drugs heavily Travis ..cause we don't wanna lose u😭

  • 0:22 his lips crusty doe 😳

  • Travis ft. Tyga would be great The 2 Goats of today's Rap History in one Song

  • .j

  • 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • Black swan..bts..same vibe

  • Music. This isn't music at all 🥴🤦🏽‍♂️ Travis Scott wtff is this 😑

  • At 0:33

  • Revelation 21:8 sorcers in the original Greek means remedy's witches make and drugs burn in the lake

  • 1:20 hablame de quesadillas jajaja xd

  • Travis Scott : I am the highest in the room Snoop dogg : I am the room

  • القافة هنا

  • Did this get a Grammy

  • Stop smoking and drugs we don’t need another dead rapper

  • Producer: so travis wha.. Travis: yes

  • Producer: this is the gayest beat ever Travis: yes

  • 0:17 my foods POV when i gonna eat it

  • At 1 minute and 40 seconds pause the video. The woman Travis scott is with now has horns At at 1 minute and 55 seconds pause the video again. The same woman is seen with horns above her head as the camera look down on her head

  • Who else has the highest shirt

  • k. the song is good but this video is... interesting👀😭

  • The last part of the song is the best part don't @ me

  • open.spotify.com/album/4NCF8FwADuWF5SsIRNVPjg?nd=1

  • Y Th he beat go hard

  • love this song.

  • Cool music good job

  • I got room In my fumes (yeah) She fill my mind up with ideas I'm the highest in the room (it's lit) Hope I make it outta here (let's go) She saw my eyes, she know I'm gone (ah) I see some things that you might fear I'm doing a show, I'll be back soon (soon) That ain't what she wanna hear (nah) Now I got her in my room (ah) Legs wrapped around my beard Got the fastest car, it zoom (skrrt) Hope we make it outta here (ah) When I'm with you, I feel alive You say you love me, don't you lie (yeah) Won't cross my heart, don't wanna die Keep the pistol on my side (yeah) Case it's fumes (smoke) She fill my mind up with ideas (straight up) I'm the highest in the room (it's lit) Hope I make it outta here (let's go, yeah) We ain't stressin' 'bout the loot (yeah) My block made of queseria This not the Molly, this the boot Ain't no comin' back from here Live the life of La Familia It's so much gang that I can't see ya (yeah) Turn it up 'til they can't hear (we can't) Runnin', runnin' 'round for the thrill Yeah, dawg, dawg, 'round my real (gang) Raw, raw, I been pourin' to the real (drank) Nah, nah, nah, they not back of the VIP (in the VIP) Gorgeous, baby, keep me hard as steel Ah, this my life, I did not choose Uh, been on this since we was kids We gon' stay on top and break the rules Uh, I fill my mind up with ideas Case it's fumes She fill my mind up with ideas (straight up) I'm the highest in the room (I'm the highest, it's lit) Hope I make it outta here I'm the highest, you might got the Midas touch What the vibe is? And my bitch the vibiest, yeah Everyone excited, everyone too excited, yeah now Play with the giants, little bit too extravagant, yeah now Night, everyone feel my vibe, yeah In the broad day, everyone hypnotizing, yeah I'm okay and I take the cake, yeah

  • 1:50 *the last thing my food sees before I destroy it*

  • I must be the highest in this room cuz I saw air go down his throat

  • Não pisa no meu boot

  • in order to make these songs you have to be out of your mind high

  • Kurwa wypierdalaj tylko paris platynov

  • This song has a massive "Need for Speed" vibe... Who agrees?

  • This not the Molly this the Boof ain't no coming back from here... ------O

  • Me: god can I sleep good tonight and have a good dream... amen Satan: gods of his shift so I will give a “nice dream” The dream:

  • Sick video

  • Lollapalooza que me aguarde!! 🔥🇦🇺

  • No im the highest in the room

  • GOD! ❤️

  • The music is a bop

  • Storm your life⚡ Stay off drugs 👊

  • 0:12