VALKYRIE ... For Noobs

čas přidán 8. 05. 2021
Thank you to EA for sponsoring this video! Apex Legends LEGACY is out NOW, check it out here: www.inflcr.co/SH71Q

Valkyrie is the 17th legend in Apex, and her addition adds a lot to the game! The skies belong to her, so let's find out why in another episode of "For Noobs!"

►TWITCH: www.twitch.tv/Macro
►TWITTER: twitter.com/TheMacroShow
►INSTA: instagram.com/TheMacroShow
►MERCH: crowdmade.com/collections/macro
►DISCORD: discord.gg/macro
►MY 2ND CHANNEL: cs-tv.org/ch/UCSzB...

Thumbnail art by Halmey: twitter.com/tishalmey

The Intro song is "I Think I'm Normal" by Carter Ace
Check him out here: awal.lnk.to/nWCQv

The Outro song is "Bone Theme" by Michael Wyckoff, check him out here: www.youtube.com/watch?v=snAWs...

Komentáře

  • The skies belong to those who follow me on twitter @theMacroShow

    • @Mindless its not similar to apex

    • @Mindless ok good game

    • @Jack Wiewel well i started again this season (had it at season 1) and within a week i got like 100 total kills and i aint even dat good

    • cs-tv.org/tv/video-pqkhm8Wzw-A.html

    • Bet

  • Multi million titan to jet pack lol

  • If northstar was a pilot:

  • The harsh march puzzlingly need because air exclusively fade to a low dinghy. careful, alluring shelf

  • 2:47 just cause of that, I'm gonna dislike

  • Valkryie and fuse is superior because fire circl valkrie's mussues boom SUPERIOR

  • She needs buffs she to easy for me

  • Is your father actually a pilot?

  • Great video dude.

  • If I spray-paint a orange blue is it called a blue

  • 2:06 Do you think she'd know that while sitting at home? It's not like you get a notification from someone who died about who or what killed them on your phone

  • "So you can't really use this passive to fly into someone's face expecting to destroy them" Valkyrie players: *This sign won't stop me because I can't read*

  • Lastimosta gave Cooper his Titan and helmet during his last-a-moments and Cooper went on to kill viper

  • For pc its easy to hold but for controller its more easier to toggle for controller Why: because for controller you can not move your L stick to scout the area However for pc you can move your mouse to scout whilst holding the space bind

  • Day 18 of asking brawlhalla for noobs

  • You were the chosen one... You were supposed to the DESTROY the Sith(EA)! NOT JOIN THEM!

  • I have trauma from wen i did the viper boss

  • I think her jet refills needs a buff

  • stfu im not a noob im THE noob

  • ?

  • 9:24 you forgot to mention that if you spam like that ur gas goes down faster

  • arena is also a way level up fast in apex so if u want to level up fast but tired for matchmaking just try arena ur gonna to a match fast in singaporean servers

    • @Swendell gimme ur apex id

    • @Swendell Ikr

    • @Swendell IKR

    • Yeah that's so true!

  • Buffs

  • In the beginning you had a really clean cut between the finisher and her ultimate so before I got to play her I watched this video and I thought that was her finisher

  • Valkyrie and macro created their suits by their dads' titan I created my suit using my dad's flesh

  • Lets apreciate for a moment how good costumes Macro is making

  • Valkyrie's face looks constipated in the thumbnail

  • How can u be sponsored by ea The worst game publisher of all time

  • Macro is valkyrie husband

  • Bonsai Tennoheika banzai

  • will there ever be a legend that Macro doesn;t clasify as medium dificulty? we'll never know

  • I hope you were joking with planes>cars

  • im new to apex, what are those apex storylines called?

  • she sounds op lol

  • Peep the sambas tho?

  • lol i was smoking that viper pack rip bozo

  • She kicks the enemy in the finisher just like North star

  • 04:54 Is that how she tanks Ram for her jet pack?

  • R.I.P kings canyon

  • Her tactical needs a big buff like dmg buff, but besides that she's pretty good

  • She's my new main :)

  • Subbed. Just got into Apex and already I found my guide.

  • Jack is your dad

  • IDC how hard she may be for a noob like me. She can fly and that's all I want!

  • Why did you ea do this to you

  • OMFG MACRO MORE TITANFALL 2 LORE IN THE LOADING SCREEN OF VALKERYIE's THE GHOST OF VIPER IF U LOOK AT THE TOP RIGHT THAT IS BT7274's ARM

  • Macro plz dont compare your self to apex preditors

  • My opinion I love characters who can fly And yes ALL OF THEM NEED A NERF

  • Valk is super cool. A shitty player with valk, will do shit. And a good player will do great, she is such a balanced legend (:

  • macro explain why is it always medium dificulty

  • Im the dude ho plays Wraith since season 1

  • The gullible gusty sheep namely brush because broccoli intialy paint over a envious propane. berserk, spooky stopwatch

  • Little dose he know his dad was in India “collecting the milk” a few years ago

  • Why not just give us a titan

  • He's really good at making cardboard costumes

  • She needs a speed buff for her jets

  • Valkyrie is a lot like wattson but it’s the air element

  • Smells like Pharah abit

  • Some of her funniest quotes come from her ultimate, trust me

  • Macro thick af

  • 3:39 I thought he gonna say "ya noob" 😀

  • But they can get out of the Ult when attached to her

  • Is Titanfall and Apex in the same universe?

    • yes they are, like Valkyrie is Vipers daughter from Titanfall 2

  • What I want in apex is an event every year where we get titanfall movement and can just go all out, with Valkyrie, Respawn has shown they can do Titanfall type movement in a battle royals, I think people would enjoy it.

  • I think her q needs a little buff, bc it already warns the enemies that they are getting attacked. Can't it deal a little more damage??

  • You should do an arena tier list.

  • cs-tv.org/tv/video-pqkhm8Wzw-A.html

  • Apex Legend devs did a good job breaking their role based balance. She's a whole new role of her own with mixed offensive area denial and mobility that she brings. Almost like they decided to combine two roles into one. Compare her to the other legends. Each of them have a design pattern that follows their marked role that she just broke.

  • I hate the nerfs on the passive that make her unable to stay in the air for stupidly long times by holding her tactical but then again it makes sense

  • If ea was like Activision with warzone it would be like 100 damage per missile and range the whole map 😂😂

  • Ok, so I think she es hard to play becausr i'm a noob with a gaga gugu gigi gege gjgjg que no se si se puede!!!!!!!!!!

  • Buff

  • For me shes easy and needs buffs

  • She needs buffs

  • stand by for titanfall

  • Burns

  • 3:29 wtf ph

  • One other tip to cancel the animation for the Tactical melee to cut down your time in the air

  • Valk= you killed my father Jack cooper= yeah blisk why

  • YOUR ALIVE

  • She need a little buff for her jet packs and fuel

  • Cloud for noobs

  • An easy tip ive been useing for Valk is that if you are falling to cover and in a fight Start healing midair so it takes less time by the time you land Of course only do it in safe spots Pretty useful though

  • Oh no, a new ...for noobs and i missed it FOR 3 WEEKS :(

  • I thinks she's one of the more difficult characters for noobs. Really difficult to not be an idiot with her power....

  • Plot twist snipermokey is his dad

  • What's next apex for noobs. What if someone likes her or him. All you are doing is making people think that Legend sucks and makes them regret there decision on picking that Legend Plus everyone just has there own play style and if they like her or him you will make them think that Legend sucks so don't do this. Thanks

  • but..she isn't a pilot... she's not even close to being one, 1st where is the titan ? 2nd where is pilot ability ? 3rd no wall run 4th a real pilot would go at least 4 times faster that her even in the air and remember kids: the pilot is the true dominant force of the battlefield Valk couldn't master the movement so she decided to creat a jetpack to be able to fly, such a loser /s

  • What type of titan did Macro have

  • So North Star in apex

  • Think being he’s neighbour like what do they think when they se macro då weird stuff and is like om normole

  • E A is pay to win

  • Im eating Doritos

  • Valkyrie I am the sky

  • I am

  • she needs a buff with her refuel make it a bit faster i was using her once and i was refueling the circle was terrible there was a huge gap in the ground and the circle was on the other side with the enemy i died bc i couldnt make it and i blamed it on the refueling

  • Please nerf the time for her tactical stun! Dude imma be 90 before I’m out of that stun

  • She needs a buff to her flight flight so if u shut it off in air u can pull ur gun out it would be nice in arenas

  • Has anyone noticed at the end of Titanfall 2 Cooper get's a Apex games card invite from Blisk

  • You are noob