čas přidán 13. 11. 2023
Martin Creep nedávno vyvolal solidní rozruch, když v Instagram příspěvku oznámil, že je ve vztahu se zpěvačkou a influencerkou Naty Hrychovou těsně po tom, co Diviška, jeho bývalá přítelkyně řekla v rozhovoru, že se rozešli, protože se "zakoukal jinde". Je na čase uvést věci na pravou míru...
► Epický merch:
error1k.cz/merch
►Lightroom Presety:
error1k.cz/presety
► Staňte se členem:
error1k.cz/clenstvi
►Na edit videí používám aplikace z Adobe Creative Cloud (affiliate):
error1k.cz/adobe
► Veškeré moje vybavení naleznete zde (affiliate):
error1k.cz/setup
► Hudba (affiliate):
error1k.cz/epidemic
►Envato Elements (affiliate):
error1k.cz/envato
► Sociální sítě:
// I N S T A G R A M:
- / erik.safarik
- / fotor1k
- / erixpromedia
// T W I T C H:
-error1k.cz/twitch
// T W I T T E R:
-error1k.cz/twitter
// D I S C O R D:
-error1k.cz/discord
// R E D D I T:
/ error1k
► FAQ:
Kolik ti je? - 21
Kdy ses narodil? - 7.8.2002
Jaké máš vzdělání? - Filmová SŠ (Panská) s maturitou
Komentáře: 258
Babka: Já mám právo sedět Erik: Já mám právo se vyjádřit
To se líbí uživateli Lubomír Volný
Přijde mi, že Diviška spíš oversharovala své pocity, než že by chtěla dělat kontent. Ale něco podobného se dělo i u rozchodu se Žužu, jen je to už dávno. Teď se to řeší i víc, protože je Naty slavná. Každopádně drama lidi vždy zajímá a vždy si tam najdou něco, co tam vůbec nebylo.
Takže může za to Diviška
@@user-em2yc8ww8i Ne, můžou za to lidi.
Oversharovat pocity můžeš a nemusíš nikoho targetovat. Stačí ukázat že ti není dobře a je to ok.
@@TheMagorsGamers v tomhle případě asi těžko.
Já si nemyslím že by Diviška udělala něco špatně spíš se chtěla jen někomu svěřit podle mě byl Erik hodně jednostranný protože se více baví s Martinem a Naty
"nemyslím" - není to kvůli tomu, že Erik ví, co se stalo za oponou a kvůli tomu se mu logicky jedna strana úplně nelíbí?
Mám pocit že diviška nechce na to kontent jen se cítí hrozně a chce se asi svěřit + je upřímná ke svým divákům pravděpodobně možná je i pro ní samotné bolestivé se přetvařovat a dělat že jí to netrápí, já nikoho nesoudím a divišku mám ráda snad jí to období přejde a bude v pohodě
Jo však Diviška není robot bez citů že
@@andy997 Aspoň je má, člověk s citem je to nejlepší co celkově může mít planeta :D kdyby byly lidi bez citu tak dost pravděpodobně už nebudeš žít proto že nebude mít tvoje máma k tobě cit a rovnou tě kuchne.
Kdyby to chtěla na kontent, tak to vypadá jinak
@@andeldabel8508 uh hell n?¿
Tohle je přesně téma, u kterýho si všichni myslí jak vědí všechno a vlastně neví vůbec nic. Kdyby se tohle stalo náhodnejm lidem támhle z vedlejší vesnice, tak je to všem u prdele.
Z něčeho žít musí 😂😂
Not true. Minimálně lidi z tý vesnice a ze dvou vesnic okolo to řešit budou 🤣 Od čeho měl Barandov Nebezpečné vztahy, a 3 druhy pořadů se soudci
8:45 Myslím si, že přirovnání šutr-diamant byla ze strany těch fanoušků spíš metonymie než metafora 😀
Mně se vždycky líbí jak celej internet řeší drama, a pak jsem tady já, která absolutně nic neslyšela a dozvídá se to až od tebe xd
Asi tak, ale to bude asi i tim, že Naty ani Creepa moc nesleduju a Divišku ani neznám
Já jsem se takhle dozvěděla když to bylo s Natylou a Danem, ale to bylo od Stay12 a taky je to už minulost. Tohle jsem, ale věděla hned jak to zveřejnili oba dva.
Zdá se mi to nebo Erik fakt nemusí Divišku? Sns ale chápu jí...
Nezdá, proto je také jeho názor ať chce nebo ne dost zaujatý.
Naprosto s tebou souhlasím. Pročítat komentáře pod fotkou Naty s Martinem bylo velmi bolestivé. Dik, ze tu pro nás jsi.❣️
Nemyslím si, že Diviška z toho dělala kontent s úmyslem získat víc zhlédnutí nebo sledujících. Spíš jen sdílela svůj smutek. Nenávistné komentáře sice nikam nevedou, ale daly se očekávat. Stejně je zajímavé, že tohle rozebírá zrovna někdo, kdo sám ve vztahu podvedl druhého...
A tím podváděním myslíš koho?
Já jsem si ale vědom svých chyb a nemění to nic na tom, že se k tomu můžu vyjádřit, ne? :D
Kdo koho podvedl?
@@ERROR1K nikdo ti nic nevyčítá jsme přece lidi a každý někdy udělal něco co mu později bylo líto. A naopak je skvělé že jsi se vyjádřil jelikož máš ověřené informace a dokážeš ke všemu vyjádřit inteligentně a s konstruktivní kritikou. 🫶🏻
Za mě udělal nejlepší reakci Strážce Internetu. Byl fakt nezaujatej, takže fakt good. Myslím si, že věděl, že nemá zas tak secret informace jak ty, takže tak nějak říkal že prostě moc neví. Mam pocit že se Martina zastáváš víc než bys měl... Ale chápu, jste kámoši 😊Tak teď mě pojďte všichni ukamenovat❤ (btw jinak tě mám Eriku rád 😅)
Jasně, že zastávám, ale primárně proto, že vim, že neudělal nic špatně, kdyby jo, tak nemám problém se proti tomu vyjádřit
@@ERROR1K ok, respektuju tvůj názor
@@hejtr-reakce-parodiejak se ho zastává? jaké udělal chyby, že si nezaslouží zastání? určitě sis neudělal obrázek z pár ublížených tt, abys toto mohl tvrdit a mě by to zajmalo 🙂
@@chapadlorodicka hej jak řikám zdá se mi to celkově trochu sus a divišku a její tt jsem v podstatě ani neviděl... jen je to nějaký... prostě se mi to nezdá, ale možná se pletu no
@@hejtr-reakce-parodie jak se ho zastává? jaké udělal chyby, že si to zastání nezaslouží? sem zvědavá, proto se ptám
Viděla jsem sibiřanovo video první takže moc děkuju za tohle video kde jsi to takhle uvedl na pravou míru. Video super děkuju a pokračuj v tom co děláš.
Přidávám se k lidem, kteří si myslí, že Diviška si nedělala kontent, ale sdílela smutek. Kdo zažil hodně těžký rozchod, ví, že někdy trvá delší dobu se z toho dostat. Chápu, že se Martin zamiloval jinde, tři měsíce někdy stačí, ale někdo se z rozchodu vzpamatovává třeba rok. Skoro dva roky jsem s někým chodila, potom jsme se rozešli a on si taky nějak do tří měsíců někoho našel a já byla v háji ještě hrozně dlouho potom. Dokážu se proto do Divišky vcítit. A ten TikTok, který nahrála Naty, mi osobně přijde na Divišku mířený (come on, není to dost očividný?) a myslím si, že jen z nějakých mně neznámých důvodů celou tuhle situaci ještě zveličuje. Přitom jakou špínu Diviška hází? Do vztahů nikdo nevidí a to, že to influenceři sdílí, nás neopravňuje do toho mluvit, snažím se jen shrnout to, co víme 😊
true no :(
Moc se mi líbí že Sibiřana opravujes a říkáš pravdu ale nemáš problém se třeba zasmát jeho vtipům nebo mu uznat za pravdu. Respekt 👍
Naprosto souhlasím. Za mě si nemusela ,,rýpat" ani jedna z holek ty videa byla zbytečná. Je mi jí líto, ale lásce neporučíš takže nezbývá nic než nechat čas to zahojit.
Však Divíška nikam nerypala
Děkuji za toto video, vše jsi uvedl na pravou míru. Jediné co mě trochu mrzí je to, že Divišce také chodí hate komentáře v rámci rozchodu, ale ty jsi v podstatě uvedl jen Creepa a Naty. Ale jinak to bylo myšleno správně a nenarušovalo to něčí soukromí, čeho si určitě všichni, kterých se týká, váží.
Neviděl jsem jedinej negativní komentář na Divišku, ale ofc neni v pohodě nadávat nikomu
Podle mě creep udělal správnou věc. Protože jestli se mu Natka líbila už ve chvíli kdy byl s Diviškou, tak rozchod bylo to nejlepší co mohl udělat.
Přesně. To že se během vztahu někdo zakouká do někoho dalšího se stává (a co si budeme povídat, řekla bych že ve spoustě případů to je znamení že už tam minimálně z jedné strany chvíli něco neklape) a když ten člověk má pocit, že původní vztah nemá cenu zachraňovat a že by v něm nebyl šťastný i kdyby ho ten další crush přešel, tak mi přijde rozchod jako správné řešení. Mnohem lepší než podvádět nebo se dál plácat v něčem v čem ve výsledku nebude šťastnej nikdo.
Dobře Eriku, spíše bych chtěl řešit, jaký máš vztah se Slonicou
Díky žes mi dal na tu věc jiný pohled, ale pořád jsem trošku víc na straně Divišky, ale už chápu všechny tři
Hele pokud se ty dva vztahy nepřekrývaly tak nikdo nemá důvod házet na Martina a Natku špínu… it is what it is. Očividně jsou spolu šťastný a to je to nejpodstatnější LASCE NEPORUČÍŠ! Peace out✌️
Btw: Já třeba objevila Creepa díky Divišce…. Ale popravdě budu sledovat dále oba dva, co se stalo je jen jejich věc. Toť vše… Jako jsem díky Naty objevila Tvůj kanál a bavíš mě. 😊
Nepřijde mi to jako něco co by měl řešit někdo jako Sibiřan, podle mě se to snad ani nedá nazvat jako nějaký drama a za mě na tom fakt není co řešit. Je to věc, co se stává, lidi se rozcházejí a dávají dohroma, tak to prostě je a není třeba nadávat ani jedné straně.
Já si myslím ze jde videt kdo je na ci strane. Natka a Martin rozhodne nejsou svatousci
Jak můžeš mít tak boží vlasy, hezkej običej a dobrý obočí 😩😙
Děkuji převelice 😂❤️
💀
Super video a nádherné shrnutí situace a snad už ty hnusný a útočný komentáře u Naty a Martina na dobro zmizí a jak řekl Erik 15:54-16:21 neprožívejte tolik ty vztahy
Prostě lidi by mohli přemýšlet než něco napíšou a Creepův vztah s Naty není jejich problém a určitě by je neměli hejtovat za to že spolu jsou. Nejsem ani na jedný straně, Martinovi a Naty to přeju a Divišce přeju ať se z toho vzpomatuje (my opinion)
Erik: Ti dva maji spolu více chemie.... Já: Wait what?! Jsem jediná která to pochopila tak jak si myslím?! 😂😳
Bych řekla že řešení je přestat řešit hovna a nehledat něco tam kde není když lidi nevidí pořádně do toho vztahu tak ať to tak neřeší nevíte co se děje když jsou samy atd prostě se Martin zamiloval do někoho jinýho no bože však jsou to jenom lidi 😭
Je mi to jedno každý se rozchází 😂 ale líbí se mi tvůj názor je Top… otázka není náhodou diviska a Martin v pohodě mezi sebou?
Úplně jsi mi na to změnil názor 😮ale soucítím z Diviškou😢byla to trochu prasárna ale jestli se spolu znali iž dlouho tak to chápu
Parasociální vztahy jak řekl Sobiřan . Vztahy na internetu prožívaj s jejich vztah s nima jak řekl Sobiřan a že maj pocit že je znají ale souhlasím s váma obouma .
12:03 Jsou lidi co se do někoho zamilují ale jsou ve vztahu a nechtějí podvádět tak jdou rozvedou se a chodí s tím druhým
Přijde mi ze jsi až moc zaujatej a vysvětlujte sibiranovi vtipy
Udělal jsi to tak, jak to má být. Máš nejlepší reakce/rozbory, co znám
Souhlasím, láska je věc kterou si člověk nevybere. A ty 10 letý děti který jdou jenom kritizovat cizí život, tomu dle mě, nemůžou tolik rozumět. Vážím si toho že jsi toto video udělal, protože to může hodně lidem ukázat lepší cestu. Nejsem na ničí straně, ale přeji Martinovi a Naty hezký vztah a Divišce aby se z toho dostala. Vztahy končí a vznikají, nemůžete řešit cizí věci když ani neznáte většinu informací. Nejhorší na tomhle je, že spoustu lidí hodně důvěřuje médiím. Takže než někdo začnete něco řešit, řešte věci když máte podložené fakta. A ne když vám to řekne nějaký váš oblíbený influencer. Hezký den :D
Miluju reakce na reakce😂❤
Does Erik seem to be able to function without being Divi? I am aware of SNS.
Někdy mi příjde, že sibiřan vůbec neví o čem waffluje xdd
protoze nevi no
v tomhle přípedě to ale vážně neví protože čerpá jen z veřejně dohledatelných informací a v tomhle případě ne všech. Prostě si udělal jeho pohled na věc bez klíčových informací což je trochu eeh nemuselo být.
@@ihaveattentionspanofafish Ano, samozřejmě že si na tuto situaci udělal vlastní názor ze svého pohledu. Stejně tak to dělají všichni fanoušci těch tří, jelikož do toho nikdo z nich nevidí a soudí jen podle informacích dostupných na internetu. A též ano, toto video od Sibiřana je docela zbytečné. Ráda Sibiřana sleduju, jak na něco reaguje, jelikož občas má dost validní pointy, ale tady nic takového není.
Někdy? Spíše pořád neví 😂
True
Souhlasím máš super kontent pokračuj
Divišky mi je líto, vylévala si svoje pocity na internet, nevadí mi to. Má zhlédnutí jen proto, že to některý jedince zajímá. Co se týká Naty a Martina, přeju jim to a ani jednomu nemám za zlé co se stalo. (Hlavně nemám důvod k tomu, aby mi to vadilo, když doslova nevím co tomu předcházelo, ale tak vyplývám z jejich přirozený povahy, kterou mám možnost vidět v jejich videí.) Nevidím do toho, ale jsem ráda, že každý z nich je šťastný, i když Diviška moc ne, ale bojuje s tím a za mě to zvládá dobře. Aspoň podle toho co můžu vidět. Nejsem na žádný z těch stran. Obě strany mám pořád stejně rád.
Já bych to řekla takhle Než Martin začal chodit s Diviškou tak určitě takY jinou měl a když se rozešli určitě z toho taky bylo drama a Divišku jsme měli rádi furt někteří mají ale pochopit musíme že Když jsou šťastní tak i na takovou změnu musíme pochopit takže by bylo dobré kdyby hned všichni na Nati nenadavali přece jen ju to může mrzet takže by jsme to všichni m li přijmout
Proč jsi vlastně přestal dělat videa v 1:2? Za mě to bylo dost originální.
Ať si každý chodí s kým chce ale hlavně ať je sťastný
Super video Eriku ale borec prostě neví o čem mluví lol😂
Já nevím, přijde mi prostě, že by se to vůbec nemuselo takhle řešit, je to už doba od konce jejich vztahu a řekl bych, že není zakázané mít 3 měsíce po rozchodu další vztah a to že dřív byli Creep a Naty kamarádi neznamená, že spolu byli už dřív, řekl bych, že často vztahu předchází kamarádství a nemusí být hned od začátku vztah
Děkuji za videjko😊 Naty s Martinem májí opravdového kamaráda
Prostě to že lidem nedochází že Martin nepřišel o právo chodit s dalšíma holkama tím že se rozešel s Diviskou je prostě strašně vtipný..
Kajícně se přiznám, před asi dvěma lety jsem tě přestala sledovat protože jsi mi přišel toxic (a taky protože mě zranilo žes nejednou kopal do hodnot co jsou pro mě v životě důležité) ale musím smeknout když zas jednou vidím jak fér, nekonfliktní a hlavně konstruktivní myšlení uplatňuješ, navíc ještě celkem spontánně👌🏻 dost tím převyšuješ své kolegy tvůrce.. takže moc děkuju za tohle přínosné vyjádření, možná že tě zas vezmu na milost🤗😅
Kde je reakce sibiřana na to jak Erik reaguje na sibiřana jak ráguje na Martina, Natku a tu další😂
Podle mě nic se nestalo, neznám samozřejmě ani jednoho osobně, ale pokud nikdo nikoho nepodvedl ať už Creep s Naty Divišku nebo že jeden ze vztahu Diviška/Creep podvedl někoho jiného. Prostě to nevyšlo a chápu, že to je trochu podpásovka, že ji vymění za kamarádku, ale stalo se to, že k sobě začali citít city a pokud předtím nic nedošlo, tak mi to přijde v pohodě. Všichni to řeší jako kdyby to byla přesná kopie Natyly jak obprcávala borce když byla ve vztahu.
Vždycky když jsem slyšela Sibiřana vidět o tomhle, tak jsem byla jakože: "co to meleš kurvaaa" 😭😭
7:26 to co řekl sibiřan o té Naty mamě??😂
Upřímně asi můj názor nikoho nepotěší, ale za mě Diviška tím, že vydávala videa nic špatně neudělala. Ano rozešli se, je to asi docela rána pro jejich komunity, ale podle mě hlavní problém bylo to, že docela rychle to začali cpát na internet. Já si myslím, že to měli oba nějakým rozumným způsobem oznámit a pak ať si každý jde vlastní cestou. Pokud to nějak oznámili, tak o tom nevím - oznámení, že už spolu nejsou byl jen ten Halloween post. Podle mě Naty Hrychová přidala benzín do ohně tím TT videem. Chápu, že jsi jejich kamarád a že tě to nějakým způsobem štvalo, ale musíš také pochopit, že my lidi z internetu o tom nic neví a nikdo se o tom nějak extra nezmínil, co přesně se stalo - a to ani nemusí, protože to je jejich věc, tak proto jsou názory, jaké jsou.
Já si říkal že Diviška nebyla na expedici Vltava, ale do tohohle videa jsem si ani nevšiml, že už nejsou spolu. :D
Já si myslím že tam byla ne? Teda aspoň já jsem si jí všimla v tom vlogu ale nevím
Taky tam pumpovala toho jednorožce😭
Hele jediné co bych akorát dodal tak to že sice jsem se nedíval na divisky tiktok ani youtube ale podle videí co ukazoval sibiran tak jsem si ještě nikde nevšiml toho že by na někoho házela špínu takže ten tiktok od naty nedává takový smysl jediné co tak v tom podcastu kde akorát řekla že si myslí že se zakoukal jinde pokud někdo má víc informací tak mě klidně opravte jinak skvělé shrnute video dekuju za doplnění informací
Na tohle video jsme čekali
A jak lidi zjistili, že Naty a Creep spolu chodí? To jako podle fotky? To by se nemoh někdo vyfotit s kámošem? Jako kdyby fakt byli kamarádi. 😊
na jedné z těch fotek se líbají 😊
@@nikolajandova1526 aha, tak jo
Ach jo. Já jsem myslel, že budeš s Naty chodit ty.
fr
Ten sibiřan 😂😂🎉❤
Hele, ok. Změnila jsem názor, rozhodne jsi to nějak více objasnil. Rozumím pokud se s Natkou creep znal déle než s Diviškou, Natka je opravdu krásná holka. Ale nepřišlo mi moc hezké od Naty jak natočila ten TikTok.. já vím že tam nebylo doslova napsané na koho to je, ale asi všichni si dokážeme odvodit ze na Divišku..
Diviška si ale taky rýpla do Naty na tt trošku
mě se líbí jak všichni říkají jak je martin děvkař přitom má tak třetí holku během tak čtyř let
Nechápu celou tuhle drámu. Doslova pokud se Martin rozvedl s Diviškou a až potom se dal dohromady s Natkou, tak je to absolutně v pořádku! Lidi někdy prostě řešej úplně zbytečný věci.
Ano,pokud chodil s diviskou a né s natkou a pak až s natkou je to úplně v pohodě. Já tuhle kauzu ignoruju pouze se koukám na reakce
Jo dali se dohromady až po rozchodu s Diviškou, ale je jasný, že ta chemie mezi nimi byla už dřív, když se dali hned dohromady a o to tam nejspíš go no ...
Nikdo kdo nemá dostatek informací nemá právo soudit ty máš dost informací souhlasím s tvým názorem ať je nechají všichni na pokoji jo Diviška to vzala špatně ale to neznamená že někdo může nadávat Naty a Martinovi není to hezké já jim ten vztah přeji a ať jim to vydrží a taky věřím že si Diviška najde nového fajn přítele
10:30 Tak proč začal Martin chodit s Diviškou když chtěl být s Naty?
Docela rozumím tomu, že se lidi rozcházejí a pokud se Diviška a Creep rozešli v dobrém tak budiš.. rozumím tomu, ale myslim si, že Creep i Naty musí videt, jak je na tom Diviška špatně... O tuto věc se skoro vůbec nezajímám, takže právě nechápu, co Diviška udělala špatně. Ale i tak s Martinem chodila poměrně dlouho, proto doufám, že se jí snažil Martin nebo Naty trochu taky pomahat...
Jakože chápete, taková ta humanita trošku...
Creep byl můj nejlepší yotober😞
můj nejoblíbenější CS-tvr❤
5:10 Naty je fakt hezká holčina ne že by Diviška nebyla ale koment vyměnil si diamant za šutr vidím u postu mnoha holek co jsou nasraný na svý ex. Vztahy jsou komplikovaný a veřejnost jede pořád v LI módu
za mě byla zůza nejlepší
vzdyt i diamant je v podstate taky jen sutr, jediny kde je rozdil, je strukura uhliku
Konečně se vyjádřil někdo kdo o tom něco ví. Jo a jako Sibiran se sice kouká na jejich tik toky, ale jako viděl ten příspěvek a ty komentáře pod tím. To je fakt hrozný odpovědět mamce od naty, že ne i nic o jejich vztahu. JEJI VLASTNI MAMA!!! A já pochopím že třeba lidi mají negativní názory a já to respektuji, ale nesnese když ti někdo hejti, ale nic o tom není. Konečně reakce ID někoho kdo o tom ví mnohem víc.
Srry za chyby 😂
To jak se Martin vyjadřoval v komentářích, ale už nezmíníš co? :D Určite ten vztah s Hrychovou nebudoval během vztahu s Diviškou že? :D To vlastně vzniklo najednou až po rozchodu
je super že ty jako natky a martina přítel ses vyjádřil na tohle téma, sibiřan a komunita dáva najevo, že martin divišku podlevl což není pravday diky že jsi se vyjádřil :)
Doslova se jenom rozešli a creep teď chodí s naty normální rozchod žádný hálo chápeme se?😂
Prostě by lidi neměli co kecat do cizích vztahů Vem si že najdeš random týpka na ulici s jeho novou holkou týpek je šťastnej a statisíce lidí co se dotoho pletou be like xD
Mluvím teď za sebe - přijde mi že creep zohlednoval Natálii když chodil se zuzu a pak když s Diviškou. Z mého pohledu na videa 4 roky a třeba 2 roky zpátky to tak vypadá, jinak jestli je to opravdu pravda, proč s Naty nechodil dřív… nechci házet špínu, jen to chci říct, aby si ostatní udělali na tohle názor svůj …
Upřímně mi nepřijde že by se z toho Diviška snažila dělat kontent. Spíš mi přijde že se snaží najít podporu jelikož jí ten rozchod zasáhl. Nepřišlo mi že cokoliv z toho co řekla bylo myšleno nějak zle vůči Creepovi nebo Naty. Ikdyž je pravda že se v tom rozchodu moc nevyznám protože se takovýmhle kauzám prostě vyhýbám. Nicméně Naty mě trochu z těch tří zklamala tím jak se k tomu nepřímo vyjadřovala na TikToku. Diviška alespoň se k tomu vyjádřila jménem člověka co se cítí zraněně a někteří lidi prostě musí s takovými pocity ven, Naty se k tomu vyloženě postavila sarkasticky a odmítavě a musel jsem ji kvůli tomu i na tom tiktaku zrušit sledování. Diviška mi naopak přišla že z toho udělala svoji healing session na internetu, což neni vůbec špatný pouze lidi z toho udělali drámo do kterého jim nic neni. Můžu se ale plést a pokud ano klidně ocením jakejkoliv feedback
Ta situace je opravdu hloupá v tom že ostatní nevědí jak to přesně nebylo. Sibiřan reálně vůbec neví😑 BTW: cením Erik Rodrigo sing
miluju toho polskyho bota s prdeli na profilovce 💀
upřímně jsem si myslela, že Naty skončí s tebou nebo Kerym, sorry not sorry😂
Je mi Divišky trochu líto, bylo by mi ji více líto kdyby z toho rozchodu nedělala kontent. Přijde mi smutný že jsou lidi tak blbý, že kvůli tomu rozchodu píšou Natce a Martinovi hnusný zprávy. Prostě píšou random haty bez rozmyslu
Vidím to celkem stejně jako ty a nechápu co furt všichni řeší, mám všechny tři ráda a tohle to u mě nic nezměnilo.
Jo a jak tam Sibiřan zmínil Natylu tak jako krom toho, že to je docela jako dost dávno, tak ani o tom nic moc neví a vůbec už se to tak nějak vyřešilo. Natyla se odstěhovala, Dan má novou přítelkyni, Mattem to už neřeší vůbec takže asi tak. Jo a to, že Naty použila v jednom tom trendu ty poslední videa ze své galerie, hele byli jako na dovolený s Áďou, Nelou a pak oni dva. Jako dává asi smysl to, že když je to dovolená tak tvé fotky a videa budou z té dovolené atd., ale to neznamená to, že jsou hned ve vztahu. Však to je jako kdyby si někdo natočil pár videí se svým např. kámošem nebo tak něco a všichni by hned byli jako vy spolu chodíte atd. Prostě se musí probrat do reality ten Sibiřan a když už jde na něco reagovat tak já bych si na jeho místě nejdříve zjistila všechny informace, pak se můžeme o tom bavit. Jako Martin si z toho nedělá kontent vůbec a Naty ne, možná jenom ty menší podtexty, ale nikde to není přímo. Lidi si doslova podle mě vybíjí vztek na Naty, ale hlavně na Martinovi. Je to fakt hrozné jak někdo napíše tak hrozné věci a nebo se k tomu tak hrozně vyjadřuje. Error1k má k tomu co říct, protože je zná dobře a a ví všechno jakožto jejich dobrý přítel.
Mně nejdříve bylo Divišky líto ale ty kráso tohle jsem nečekala😂😧
Chudák Kery, který tu dostával víc hejtu než Diviša a Naty😂
Nejsem na strane nikoho. Neznam je, nebyla jsem u toho a vim, ze v zivote se tyhle veci proste deji.
mě přijde že diviška ten kontent nedělá kvůli číslům ale protože je asi tak moc s toho smutná že to potřebuje dát najevo, jasně že by to nemusela dělat ale myslím že většina lidí když jsou smutný, naštvaný, zlomený nebo mají pocit že je něco nefér tak se taky nedokážou zachovat ,,dokonale,, správě. a můj osobní názor je že když se někdo rozejde a má veřejný vztah tak by to měl třeba jen jednou někde napsat ale pak se k tomu už nevyjadřovat.
Majú viac chémie ako Walter White 😂😂😂😂 nová baliaca hláška 😂😂😂😂
Ale já myslela že je stay 12 a Lucinka jsou spolu ? Já nevím jo ale stay je s Luckou ? (já fakt nevím)
Z tohoto videa mám chuť ukrást jaderný reaktor
Miluju krást jaderné reaktory
Kamo fr, proste kdyz diviska udelala prvni video o tom rozchodu bylo to ok, ale pak si z toho SKORO delala kontent na tiktoku. Nechci se jim do toho srat, ale vsichni ted hroti creepa a Naty ze jako "Jak jste to mohli divisce udelat" a takovy picoviny, ale asi nechapou ze lasce neporucis. A prosim nepiste mi tady ze muj nazor je spatne, dekuju
Taky bych chtěl chodit s Martinem 🙋🏻♂️😏
NOT PECA 💀💀
Based
Presne môj názor je taký, že proste nechajte ich šťastných, ja to chápem, ale však je to ich vec proste.
4:26 jakoby věřím ti z části ale jakože ty si s nimi nebydlel(srr jestli melu💩)ale jakoby nejspíš výš nejspíš jen jednu stranu❤
Pročítání si týhle komentářový sekce bude moje volnočasová zábava na dalších pár dní :Ddddd
Kámo slyšíš se co říkáš v jedný větě? Dali to ven aby spolu mohli točit videa, ale nedělají si z toho kontent. V jakém vesmíru?! A ta videa nebudou párový kontent na cinkačku mi chceš říct?
Nedělají content ze vztahu, Martin dělá primárně vlogy ze svýho života :Dd
bro co placas vsak erikovo vety davaj smysl xd pust si to jeste 2x a treba to pochopis
@@ERROR1K a součástí toho života není jako i monetizace nového vztahu jo 🤭
já jsem do ted´ka nevěděl že se rozešli
COŽE?! oni se rozešli to vím až ted
Já mám ráda všechny a nevím ale tady se i trochu odsuzují na vzájem. A kvůli tomu je odsuzuje i celé česko a Slovensko
Jak tam neuvázal tu fotku s naty jak tam dávala ze čeká až se rozjedou aby mohla mít Marian 😢